Jump to content

Диаграма на ключа за фаровете.


Marto7777

Recommended Posts

Някой има ли диаграма на ключа за фаровете ? Интересува ме главно, кои са кабелите които дават команда за пускане на фаровете и габаритите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Marto7777 написа:

Някой има ли диаграма на ключа за фаровете ? Интересува ме главно, кои са кабелите които дават команда за пускане на фаровете и габаритите.

За какво по-точно ти трябва схемата и за каква точно кола? 

Питам, защото има два варианта, ако става въпрос за Б6/Б7 моделите? (Има модели LOW LINE - ключа директно захранва късите и модели HI LINE - ключа подава на J519 и вече от там се подава напрежение към късите). Габаритите и дългите са единтични, но за късите има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за B7 BFB 1.8T. Идеята ми е че попринцип съм оставил ключа на постоянно включени фарове. Искам обаче да вържа един модул, който пуска ток само при работещ двигател, както и след изгасяване оставя още 10 секунди пуснати като функция Follow me Home. Искам да го вържа на ключа за фаровете. Ясна ми е възможността да го вържа директно преди буксата за фара, но предпочитам да е при ключа. Ключа е без функция авто и има функция за регулиране на фаровете на височина ако е от значение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK. В случая ти трябва да знаеш къде да вържеш кабелите на модула, който ще закупиш. Модула се върже не на ключа, а на "Central Electric-J519".  (намира се долу  под волана). Има  два снопа с кабели на него с две букси, 23 пинова и 32 пинова.

Кабелите, които ти трябват са следните:

- габарит (за да се изключва модула, когато звъртиш в позиция габарит) - 25 пин от 32 пиновата букса на модула  - СИВ кабел

- къси (използвай тези кабели, ако искаш модула да работи  на късите  - настройва се на 100% сила и се използва обикновено, ако  си с ксенони или лед - става и на халогенни крушки разбира се) - трябва ти кабела от 22 пин от 23 пиновата букса - ЖЪЛТ/БЯЛО и кабел от 23 пин от 23 пиновата букса ЖЪЛТ/ЧЕРНО.

- дълги (изполвай тези кабели, ако искаш дългите да се използват като дневни светлини примерно на 30%...35%) - трябва ти кабел от 16 пин от 23 пиновата букса - БЯЛ/ЖЪЛТО и кабел от 18 пин от 23 пиновата букса БЯЛ/ЧЕРНО. 

 

п.п.Аз лично препоръчвам да се върже на дългите на 35%, но всеки си преценява сам. 

На схемата публикувана от колегата може да видиш за габарита (на 25 пин), а тези схеми са за дългите или за късите.

 

1111915485_Screenshot2023-04-20220221.thumb.jpg.c0e8a18ffe866ed1a5b6157ba7562165.jpg

 

289036841_Screenshot2023-04-20220610.thumb.jpg.2b55286813514531551169888abf1ce0.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както си го показал колега е абсолютно същото като да ги вържа директно на буксата на фаровете. Идеята ми беше да е преди J519, да няма никаква консумация и натоварване на модула. Лед крушките на фаровете са 50вата (измерено с мултицет, не на реклама).

Колата е с лупи на късите и лед крушки. На дългите също е с лед крушки и няма как да се пускат на по-ниски проценти. Трябва ми да вида кои кабели подават командата към J519, за да пусне ток към фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Marto7777 написа:

Става въпрос за B7 BFB 1.8T. Идеята ми е че попринцип съм оставил ключа на постоянно включени фарове. Искам обаче да вържа един модул, който пуска ток само при работещ двигател, както и след изгасяване оставя още 10 секунди пуснати като функция Follow me Home. ...

С VCDS си конфигурирай модула, че имаш Comming Home/Living Home, въпреки че нямаш датчик за автоматични светлини на огледалото и ще почне да ти пуска фаровете за мъгла автоматично когато слизаш от колата и когато я отключваш - не ти трябва допълнителен модул. Така си я бях направил на моята Б7-ца и работи супер, също трябва единия кабел от датчика за автоматични светлини, който излиза от модула да го свържеш към "маса" - имаше някъде тема по въпроса, беше за ретрофит на автоматични светлини. По нататък може да си намериш и датчик за автоматични светлини - така ще пуска фаровете за мъгла само на тъмно, но не е проблем и без него. В модула се гласи и колко време да светят - аз по спомен ги бях направил на 45 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула го слагам главно за друго, coming home е допълнителна екстра, но не ми е за нея. Фаровете ги държа на 1 винаги. Когато махна ключа от колата си гаснат сами и не пищи зумера. Обаче като се кача и дам на контакт веднага светват, а аз искам да го забавя това нещо. С модула ще се пускат чак като запала колата и минат 5 секунди. Ползвал съм и ледове и ксенони и крушките доста горят и ми казаха че най-вероятно се дължи на това. Нестабилното напрежение, когато стартера дръпне целия ток и почнат да примигват докато запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Marto7777 написа:

..... Трябва ми да вида кои кабели подават командата към J519, за да пусне ток към фаровете.

Кабела, който подава командата  на J519 e на 26 пин от 32 пиновата букса (ЖЪЛТ на цвят), но не съм подвързвал по-този начин и не мога да гаратирам нищо. Предположението ми е , че ако го направиш по-този начин, ще ти светят и габаритите като запалиш, а така няма как да изключваш модула, когато даваш на габарити  - трябва по някакъв друг начин да го изключваш (с допълнително реле или нещо подобно). Никога няма да ти работи и COMING HOME функцията, защото при изключен контакт J519 не подава ток на фаровете, даже и да си го настроил от DRL модула 😏

п.п. Незнам за какво се притесняваш за консумацията на DRL модулите - имат си две години гаранция, а и са достатъчно надеждни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...