Jump to content

Един Въпрос Към Всички


ИСО

Recommended Posts

На пръв поглед може да ви се стори кофти тема,но според мен не е така!Става въпрос за АУДИ 80 В3!

Не някое конкретно,а всички такива толкова разпространени Аудита!Няма нужда да изпадам в подробности(има теми за историята на този модел)!Знаем кога е излязъл първия такъв модел,знаем кога е последния,знаем за "яйцето",знаем колко критики отнесе като се появи(най-много малкия му багажник) и т.н!Имаше една статия на немския Ауто Билд от 2001г.(ако не се лъжа),където спецове твърдяха цитирам:"Тази линия още дълго няма да е за изхвърляне"!Колко здрав,корав и красив е този модел и т.н.Да не говорим на колко хора е любим модел,просто е така...

Та провокиран от няколко теми,в нашия форум,раздел Продава/Купува като ТАЗИ или ТАЗИ и други,искам да ви питам:

Една такава В3-ка(като на колегите,макар че двете са леко различни) или подобна,съвсем базов модел(без климатик,ел. пакет,ABS,хидравлика и подобни екстри,които в новите модели са просто стандартно обурудване),КОЛКО ТРЯБВА ДА СТРУВА???

Естествено,ясно е,че са стари,ясно е че цените паднаха и хората се мятат на В4,А4 и още по-нагоре,но все пак...

Ако приемем,че колата е запазена,обслужена,всичко нужно и "обадило" се е сменено и поддържано,без сериозни забележки,всичко платено и т.н. абе с една дума кукла,готова само да се возиш!Та:

КОЛКО СТРУВА ЕДНА В3-ка ДНЕС???Реално... и съвсем сериозно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛКО СТРУВА ЕДНА В3-ка ДНЕС???Реално... и съвсем сериозно...

Макс 2500 всичко останало са някви малоумщини, много народ, като си купува кола си прави някаква издалечна сметка един ден да я продава, че даже и на печалба, ако може, е такъв филм нема, колата е яма за пари и накрая я даваш или за някаква смешна сума или за старо желязо това е. И в немското мобиле ги гледам разни оптимисти 90-ка Б3 4000 евро :dance: и си киснат от месеци тия коли, и ще си киснат там с години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хубави здрави колици, класика в жанра, обаче реална цена не повече от 2500 лв. Макар че съм виждал уникати, ама наистина уникати без 1 забележка. Там човек може и да се бръкне за 3000-3200 лв. За мен това е реално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалната цена я определя търсенето ;) След като има хора, които дават по 4000-5000, то значи това е пазарната цена на колата!

:)

Швакето няма нищо общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, наистина реалната цена е около 3000. Ама пък като сметна, че само джантите с двата ми комплекта гуми съм ги купил за над 1000 лв и музиката + някоя друга екстра като уредите от купе и новите радиатори също гонят хилядарка и за пореден път си казвам- майната му- няма да я продавам, ще си я карам докато върви, после ще си я оставя на село :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е истината. Не си заслужава да си дадеш колата за която не си жалил средства и време и с парите да си купиш един телевизор.

П.П. Един познат автоджамбазин докара Б3 на реални 90 х.км автомат с клима. На въпроса ми за колко ще я продадеш човека каза за 6 х.лв бих се замислил, но знам че няма кой да ми ги даде и ще си я оставя за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-коректния отговор могат да дадат застрахователите, има шваке, в което има цени от-до...

мани ги застрахователите (е и те дават оценки от 2500 до към 3000, Б4 4500макс), пазара е важен, иначе реално ~3000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не може да се каже колко е цената на един модел кола

Всяка кола си има собствена цена

Всичко зависи от това колко е гледана и запазена и какво има по нея

Старата ми Б-тройка например я взех преди година и половина-климатик,ел.пакет.плюш и др. 1991г.

не бих я дал за 5000 слагах джанти,музики можех да си я карам още 5-6г

Е все пак я продадох за 1500 - на застрахователите като ми я смачкаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

февруари месец тая година вкарах от италия б3,1988г базов модел само с централно закл. първия клиент който я видя брои 2800 лв кеш ,без изобщо да се пазари, но наистина колата беше много запазена, а според вас колко струва ,такова което има и лети джанти и клима ,ел пакет, газ и прилична музика, продадоха такова пред мен, за 4500лв, което потвръждава умната приказка че за всеки влак си има път ник, а който ми покаже б3 ,без значение от годината ,обслужено,с гуми,каско ,без удар, агу ,и ел пакет , с две думи в идеално състояние за 2500, веднага го копувам и после черпя в която кръчма каже. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е все пак я продадох за 1500 - на застрахователите като ми я смачкаха

Е колко тежък беше тоя удар?Не са ли ти изплатили цялото каско,ако са я обявили тотал-ка?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега наща я взехме преди 2 месеца.Равносметката е 4500 лева,в които влизат каско,регистрация,докарване,консумативи.Колата е 90 краяи я взехме от първи собственик в немско на 105000 километра.Имаше си сервизни книжки,ТЮВ и т.н.Колата я закарахме на сервиз за смяна на консумативити,защото това за мен е задължително и се оказа,че колата е бомба отвсякъде.Е верно има стандартни екстри като хидравлика,шибидах,но няма централно примерно,а има подгряване на седалките :clown: Ето за какво говоря:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жора недей така. Кажи ми за 2500 - 4000 лв какво можеш да си купиш. Някой пръднал фиат брава или голф 3 от първите. Един автомобил не може да се обезценява вечно до 0 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maлее, като гледам хората какви пари дават за коли, спокйно мога да и искам на моята 15000.

Ето така се купува В6.... Аз си мислех, че още малко трябва да побачкам :clown:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

В средата на м. март тъкмо бях продал моята Б3 и обикалях по Горубляне да си търся 100-ца. В един и същи ден попаднах на 100-цата, която карам сега и една Б3, която беше просто уникална. Джамбазинът и искаше 6500 без коментар. Колата беше на 1200км., вкарана от Италия, без нито една забележка. Вътре в купето миришеше на нова кола, така както мирише от завода, имаше си всички документации за произход и сервизиране... Абе какво да говоря, когато едно нещо е ново то си е такова. Два часа я оглеждах и залягах под нея - просто новото си е ново. Същата вечер вдигнах температура - ебати емоциите!!! Направо се поболях. Единствената причина да не я купя бе, че главата ми опираше в тавана, макар че бях смъкнал седалката до долу и че нямаше климатик. След два дни минах пак оттам и вече беше продадена. Който я е купил - да е жив и здрав, ако я кара грамотно и се грижи за нея ще му изкара до пенсия :hilezh: Жалко, че не я снимах, такова нещо се появява едно на милион, тъй че всяко нещо струва толкова, за колкого можеш да го продадеш :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я взех декември за 3200, 120 000 км., 91 г. обслужвана много грамотно, без абсолютно никаква забележка освен дясна биалетка :hilezh: След пълното сервизиране и смяна на няколко нещица по предницата (от чиста лиготия) плюс прехвърляне и номера ми легна 3800 крайна цена. От тогава до сега само сипвам и карам. Никакви забележки, никакви болежки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора осъзнайте се, аз преди 2 месеца си взех Б4-ТДИ АВАНТ за 5000 и то 1995г. а вие ми говорите за 16 - 17 годишни Б3--ки , верно че си е класика ама вече си е малко старичка, а да наливаш пари у стар автомобил е равносилно на това да ги хварляш у коша :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...