Jump to content

Динамо б7


FanatikaTm

Recommended Posts


Здравейте колеги,
Миналата година правих динамото като смених , колектор, четките с четкодържача и лагерите. Вчера ми светна че не зарежда оставих я и сутринта зареждаше. Установих че динамото работи нормално а след като вдигне 90 градуса и поработи още малко динамото спира да зарежда акумулатора като на таблото свети че не зарежда. Сега свалих динамото четките са наред колектора също но е омаслен.... Може ли да прави лош контакт и да не бачка ? Или е нещо друго ?
 
Sent from my 22031116BG using Tapatalk
 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги давайте идея.... Смених диодната плочка от друг алтернатор и същия проблем ... Вдигне ли 90 градуса и спира да зарежда ... Диодите и намотките ги замерих всичко е ок

Sent from my 22031116BG using Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де какво може да е станало при положение че смених диоден блок, реле регулатор а колектора е перфектен. Замерил съм намотките и всичко е ок ...... WTF

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя алтернатор пише 50 ампера аз ако сложа 100 ампера проблем ли ще е ??? От абсолютно същата кола е ?

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно 150А е загледай се внимателно, вижда се част от 1цата от горе, ето ти го със същият номер.

B640D7F7-2741-A144-4CFB-9BED11FF07BF.jpg

Редактирано от FEN_NA_TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,
Проблема беше в колектора хлабава връзка сега вече всичко заспа.

Един бърз страничен въпрос ... 110 мА отечка предполагам не е малко ?

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни бушона на таблото и заключи колата. Трябва да падне на 20 mA след 2 минути:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега моя мултицет е зле или аз откачам... Ето няколко снимки...
Там където показва 0.11 е ако го оставя на 10А
Ако го сменя мултицета на 20мА показва между 0.56 и 0.64.
Когато сваля бушон номер 15 пада на 0.04.

Я кажете къде бъркамfe4acae96fb4181e040bfdf92d7fd9a2.jpgc5d8f9629b00e7b6db79cfaedb38f83c.jpg2f4ae8698c0164cbe27a1e325e1efc2e.jpg7e38592ee06cbaa37c4a9bf3992f000e.jpg

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10А трябва да е 0.04 тоест бушон 15 и това за което отговаря е проблема на 10А 0.11 е 1.1 което е много трябва да е 0.4 което на 10А е 0.04мери се в повечето случаи на 10А

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, FanatikaTm написа:

Сега моя мултицет е зле или аз откачам... Ето няколко снимки...
Там където показва 0.11 е ако го оставя на 10А
Ако го сменя мултицета на 20мА показва между 0.56 и 0.64.
Когато сваля бушон номер 15 пада на 0.04.

Я кажете къде бъркам

...

 

Този мултицет не е проблем и става за целта. Обаче врътката трябва да е на 10 когато плюса е в лявата букса 10А. Другите две положения на врътката са за дясната букса, но тя няма шунт, така че не става за мерене на утечка. Ако врътката е на 200мА или 20мА, това което виждаш на екрана няма нищо общо с реалността.

 

След като показва 0.11, това означава 110 милиампера. Ако това е тока след 2 минути имаш съвсем малка утечка, тъй като нормалното е около 65 милиампера за Б7-ца с фабрична аларма. Ако си спомняш преди време ти бях дал един GPS тракер. Още ли е свързан? Той харчи точно 42 милиампера в покой.

 

Също си спомням че беше поръчал ColorMFA. Монтира ли го? То също харчи около 30 милиампера в покой. Версия v2.9.4_b32 на фърмуера му пък имаше бъг и го караше да дърпа около 140 милиампера.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,
За съжаление color MFA така и не дойде.
GPS-а е изключен единственото което е добавено е дигитален чейнджър.
Иначе съм слагал оригинална аларма и имам две сирени.

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте колеги, тъй като темата е за динама и зареждане, бих искал да споделя за мой странен проблем, и дали някой се е сблъсквал с такъв.

колата е а4б7 1.9 тди динамото е валео 140 ампера, от скоро ми светна лампата на таблото, проверих с мултицет на плюса и минуса на акумулатора зарежда с около 14.05/14.10 волта, като я натоваря с фарове, парно и музика, спада до 13.8 и пак бавно качва до 14 волта

не ми смижава нито фаровете нито плафоните, но лампата на таблото продължава да свети, карам три дни вече така 

имал ли е някой сходен проблем и как го е решил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...