FanatikaTm Публикувано 17 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2023 Здравейте колеги,Миналата година правих динамото като смених , колектор, четките с четкодържача и лагерите. Вчера ми светна че не зарежда оставих я и сутринта зареждаше. Установих че динамото работи нормално а след като вдигне 90 градуса и поработи още малко динамото спира да зарежда акумулатора като на таблото свети че не зарежда. Сега свалих динамото четките са наред колектора също но е омаслен.... Може ли да прави лош контакт и да не бачка ? Или е нещо друго ? Sent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2023 Диоден блок батин, сменяш и пейш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 17 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2023 За моя алтернатор не намирам диоден блокSent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 18 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2023 Като разглобих алтернатора виждам че диодния блок върви с единия капак. Sent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2023 Гледай хубаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 19 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2023 Няма сваляне на диодния блокSent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 20 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2023 Колеги давайте идея.... Смених диодната плочка от друг алтернатор и същия проблем ... Вдигне ли 90 градуса и спира да зарежда ... Диодите и намотките ги замерих всичко е окSent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 20 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2023 Друг алтернатор за 100 лв втора употреба и готово,какви са тия ремонти диодни блокове и простотии.Даваш сто лв и си взимаш друг и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 21 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2023 Добре де какво може да е станало при положение че смених диоден блок, реле регулатор а колектора е перфектен. Замерил съм намотките и всичко е ок ...... WTFSent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 21 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2023 На моя алтернатор пише 50 ампера аз ако сложа 100 ампера проблем ли ще е ??? От абсолютно същата кола е ?Sent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 21 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2023 (Редактирано) Как алтернатор 50А 😁 Редактирано 21 Юли 2023 от FEN_NA_TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 21 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2023 Може да е имало 1 ама да не я виждам Sent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 22 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2023 (Редактирано) Точно 150А е загледай се внимателно, вижда се част от 1цата от горе, ето ти го със същият номер. Редактирано 22 Юли 2023 от FEN_NA_TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 3 Август 2023 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2023 Здравейте колеги,Проблема беше в колектора хлабава връзка сега вече всичко заспа.Един бърз страничен въпрос ... 110 мА отечка предполагам не е малко ? Sent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 3 Август 2023 Доклад Share Публикувано 3 Август 2023 Изчакваш ли достатъчно за да се изключат всички модули? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 4 Август 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2023 Чаках 2 - 3 мин ... Повече ли трябва ?Sent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Август 2023 Доклад Share Публикувано 4 Август 2023 (Редактирано) Махни бушона на таблото и заключи колата. Трябва да падне на 20 mA след 2 минути: Редактирано 4 Август 2023 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Август 2023 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2023 Сега моя мултицет е зле или аз откачам... Ето няколко снимки...Там където показва 0.11 е ако го оставя на 10ААко го сменя мултицета на 20мА показва между 0.56 и 0.64.Когато сваля бушон номер 15 пада на 0.04.Я кажете къде бъркамSent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 6 Август 2023 Доклад Share Публикувано 6 Август 2023 (Редактирано) На 10А трябва да е 0.04 тоест бушон 15 и това за което отговаря е проблема на 10А 0.11 е 1.1 което е много трябва да е 0.4 което на 10А е 0.04мери се в повечето случаи на 10А Редактирано 6 Август 2023 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Август 2023 Доклад Share Публикувано 7 Август 2023 (Редактирано) Преди 13 часа, FanatikaTm написа: Сега моя мултицет е зле или аз откачам... Ето няколко снимки... Там където показва 0.11 е ако го оставя на 10А Ако го сменя мултицета на 20мА показва между 0.56 и 0.64. Когато сваля бушон номер 15 пада на 0.04. Я кажете къде бъркам ... Този мултицет не е проблем и става за целта. Обаче врътката трябва да е на 10 когато плюса е в лявата букса 10А. Другите две положения на врътката са за дясната букса, но тя няма шунт, така че не става за мерене на утечка. Ако врътката е на 200мА или 20мА, това което виждаш на екрана няма нищо общо с реалността. След като показва 0.11, това означава 110 милиампера. Ако това е тока след 2 минути имаш съвсем малка утечка, тъй като нормалното е около 65 милиампера за Б7-ца с фабрична аларма. Ако си спомняш преди време ти бях дал един GPS тракер. Още ли е свързан? Той харчи точно 42 милиампера в покой. Също си спомням че беше поръчал ColorMFA. Монтира ли го? То също харчи около 30 милиампера в покой. Версия v2.9.4_b32 на фърмуера му пък имаше бъг и го караше да дърпа около 140 милиампера. Редактирано 7 Август 2023 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 7 Август 2023 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2023 Привет,За съжаление color MFA така и не дойде. GPS-а е изключен единственото което е добавено е дигитален чейнджър.Иначе съм слагал оригинална аларма и имам две сирени.Sent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Евгени Благоев Публикувано 24 Февруари Доклад Share Публикувано 24 Февруари Здравейте колеги, тъй като темата е за динама и зареждане, бих искал да споделя за мой странен проблем, и дали някой се е сблъсквал с такъв. колата е а4б7 1.9 тди динамото е валео 140 ампера, от скоро ми светна лампата на таблото, проверих с мултицет на плюса и минуса на акумулатора зарежда с около 14.05/14.10 волта, като я натоваря с фарове, парно и музика, спада до 13.8 и пак бавно качва до 14 волта не ми смижава нито фаровете нито плафоните, но лампата на таблото продължава да свети, карам три дни вече така имал ли е някой сходен проблем и как го е решил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване