Jump to content

Съвет за 3.0TFSI


Recommended Posts

Здравейте колеги.В момента оглеждам А 6-ци или с трилитров дизел или бензин tfsi и бих искал да се допитам с Вас кой вариант е по-добър както и евентуално 3.2i варианта.плюсове и минуси и на трите варианта както и като поддръжка на консумативи.Благодаря Ви предварително☺️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 TFSI е за предпочитане поред 3.2 FSI - нищо общо в динамиката на мотора / ясно е защо / .Гледал съм преди време бричка бяха сравнявали обслужване на бензин 3.0 и дизел 3.0 - работата е на кантар в обслужванията , но дизела е с по голяма предпоставка за евентуални проблеми . Има много писано във форума . И всичко зависи от състоянието и на 2-та двигателя ако са поддържани правилно и са на реални километри :) И да не забравяме че все пак са стари коли вече и всичко може да се очаква :) Успех в избора :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0t е с алусилови ризи и ако е надрана някоя си за нов блок. Гледах една А7 3.0t, мотора беше сменян по гаранция от проблем с компресора и това ме отказа. ( и dsg-то беше сменено с ново, но на А6 мисля са ZF кутиите)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3tdi e чугуниЙ (както се казваше в един виц). На моя му правих хонинг на цилиндрите като сменях бутала и лагери. Вече 44к км държи.

(1100лв ми взеха в Княжево за шрайф глави, челен шлайф на блок, хонинг на ризите и шлайф на колянов вал. Бутала със сегменти Нурел ги взех по 106 лв парчето, лагери основни и биелни бяха под 500лв. Та частите с шлайфа бяха към 2500лв  и съм с нов мотор.)

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Siciliqneca Почни първо с какъв бюджет разполагаш. Колко км ще навърташ годишно, комби или седан ще се търси.

 

4F с 3.0TFSI под 15к трудно ще намериш. Отделно говорим за коли гонещи 15 години, това обаче не ги прави много евтини за обслужване. Смяна на  PCV, клапан, ролки, водна помпа, термостат и тръбите под чарджъра в определени сервизи може да иде към 4 бона ... 

 

Личният ми съвет е: вкарай си 4G от Америка с 3.0TFSI, това при условие, че ще правиш под 15-20хил км годишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там нямат longlife

километрите са реални (има изключения, но не е като в Европа и при нас)

В конкретния случай за 4G  кутиятa е ZF, а не S-Tronic (за който се носи лоша слава, най-вече заради скъпите ремонти).

 

Ся има и минуси или пък плюсове зависи кой как вижда нещата:

- чакаш известно време да ти дойде колата отвъд голямата вода

- за америка няма въздушно окачване (идея си нямам защо)

 

За частите - много ясно все тая за кой пазар е, все пак VW работят с ексела много добре

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, P_PETKOV said:

Там нямат longlife

километрите са реални (има изключения, но не е като в Европа и при нас)

Там са ги научили че маслото се сменя на 3к мили , за километрите съм на 100% съгласен , всяка година или на 2 се минава емишън тест и снимат и отбелязват километрите и това се вижда при проверна на рамата, не че не се върщат км там ама не е както в БГ :D 20г кола на 150к км хахахах 

За части няма никакви драми особенно за бмв, бенц и ауди :) Например моята кола няма ел прибиране на страничните огледала а тук имат , ама не е болка за умиране . Чакането определено си е минус и не всеки ще се навие без да е седнал и да покара колата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте.Благодаря на всички изказали мнение.Ами за момента все още се колебая.Бюджета ми е около 16к. А относно дали комби или седан предпочитам комби защото съм с малко дете и като км годишно…не мисля,че ще изминавам повече от максимум 20к

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...