Jump to content

Съвет за 3.0TFSI


Recommended Posts

Здравейте колеги.В момента оглеждам А 6-ци или с трилитров дизел или бензин tfsi и бих искал да се допитам с Вас кой вариант е по-добър както и евентуално 3.2i варианта.плюсове и минуси и на трите варианта както и като поддръжка на консумативи.Благодаря Ви предварително☺️

Link to comment
Share on other sites

3.0 TFSI е за предпочитане поред 3.2 FSI - нищо общо в динамиката на мотора / ясно е защо / .Гледал съм преди време бричка бяха сравнявали обслужване на бензин 3.0 и дизел 3.0 - работата е на кантар в обслужванията , но дизела е с по голяма предпоставка за евентуални проблеми . Има много писано във форума . И всичко зависи от състоянието и на 2-та двигателя ако са поддържани правилно и са на реални километри :) И да не забравяме че все пак са стари коли вече и всичко може да се очаква :) Успех в избора :) 

Link to comment
Share on other sites

3.0t е с алусилови ризи и ако е надрана някоя си за нов блок. Гледах една А7 3.0t, мотора беше сменян по гаранция от проблем с компресора и това ме отказа. ( и dsg-то беше сменено с ново, но на А6 мисля са ZF кутиите)

Link to comment
Share on other sites

3tdi e чугуниЙ (както се казваше в един виц). На моя му правих хонинг на цилиндрите като сменях бутала и лагери. Вече 44к км държи.

(1100лв ми взеха в Княжево за шрайф глави, челен шлайф на блок, хонинг на ризите и шлайф на колянов вал. Бутала със сегменти Нурел ги взех по 106 лв парчето, лагери основни и биелни бяха под 500лв. Та частите с шлайфа бяха към 2500лв  и съм с нов мотор.)

Edited by zdrash
Link to comment
Share on other sites

@Siciliqneca Почни първо с какъв бюджет разполагаш. Колко км ще навърташ годишно, комби или седан ще се търси.

 

4F с 3.0TFSI под 15к трудно ще намериш. Отделно говорим за коли гонещи 15 години, това обаче не ги прави много евтини за обслужване. Смяна на  PCV, клапан, ролки, водна помпа, термостат и тръбите под чарджъра в определени сервизи може да иде към 4 бона ... 

 

Личният ми съвет е: вкарай си 4G от Америка с 3.0TFSI, това при условие, че ще правиш под 15-20хил км годишно.

Link to comment
Share on other sites

Там нямат longlife

километрите са реални (има изключения, но не е като в Европа и при нас)

В конкретния случай за 4G  кутиятa е ZF, а не S-Tronic (за който се носи лоша слава, най-вече заради скъпите ремонти).

 

Ся има и минуси или пък плюсове зависи кой как вижда нещата:

- чакаш известно време да ти дойде колата отвъд голямата вода

- за америка няма въздушно окачване (идея си нямам защо)

 

За частите - много ясно все тая за кой пазар е, все пак VW работят с ексела много добре

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, P_PETKOV said:

Там нямат longlife

километрите са реални (има изключения, но не е като в Европа и при нас)

Там са ги научили че маслото се сменя на 3к мили , за километрите съм на 100% съгласен , всяка година или на 2 се минава емишън тест и снимат и отбелязват километрите и това се вижда при проверна на рамата, не че не се върщат км там ама не е както в БГ :D 20г кола на 150к км хахахах 

За части няма никакви драми особенно за бмв, бенц и ауди :) Например моята кола няма ел прибиране на страничните огледала а тук имат , ама не е болка за умиране . Чакането определено си е минус и не всеки ще се навие без да е седнал и да покара колата 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Здравейте.Благодаря на всички изказали мнение.Ами за момента все още се колебая.Бюджета ми е около 16к. А относно дали комби или седан предпочитам комби защото съм с малко дете и като км годишно…не мисля,че ще изминавам повече от максимум 20к

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...