Siciliqneca Публикувано 19 Август 2023 Доклад Share Публикувано 19 Август 2023 Здравейте колеги.В момента оглеждам А 6-ци или с трилитров дизел или бензин tfsi и бих искал да се допитам с Вас кой вариант е по-добър както и евентуално 3.2i варианта.плюсове и минуси и на трите варианта както и като поддръжка на консумативи.Благодаря Ви предварително☺️ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 19 Август 2023 Доклад Share Публикувано 19 Август 2023 3.0 TFSI е за предпочитане поред 3.2 FSI - нищо общо в динамиката на мотора / ясно е защо / .Гледал съм преди време бричка бяха сравнявали обслужване на бензин 3.0 и дизел 3.0 - работата е на кантар в обслужванията , но дизела е с по голяма предпоставка за евентуални проблеми . Има много писано във форума . И всичко зависи от състоянието и на 2-та двигателя ако са поддържани правилно и са на реални километри И да не забравяме че все пак са стари коли вече и всичко може да се очаква Успех в избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 20 Август 2023 Доклад Share Публикувано 20 Август 2023 3.0t е с алусилови ризи и ако е надрана някоя си за нов блок. Гледах една А7 3.0t, мотора беше сменян по гаранция от проблем с компресора и това ме отказа. ( и dsg-то беше сменено с ново, но на А6 мисля са ZF кутиите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Август 2023 Доклад Share Публикувано 20 Август 2023 Те Ауди нямат неалуминиев (без алусил) мотор в последните 15+ години… Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 20 Август 2023 Доклад Share Публикувано 20 Август 2023 (Редактирано) 3tdi e чугуниЙ (както се казваше в един виц). На моя му правих хонинг на цилиндрите като сменях бутала и лагери. Вече 44к км държи. (1100лв ми взеха в Княжево за шрайф глави, челен шлайф на блок, хонинг на ризите и шлайф на колянов вал. Бутала със сегменти Нурел ги взех по 106 лв парчето, лагери основни и биелни бяха под 500лв. Та частите с шлайфа бяха към 2500лв и съм с нов мотор.) Редактирано 20 Август 2023 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Август 2023 Доклад Share Публикувано 21 Август 2023 @Siciliqneca Почни първо с какъв бюджет разполагаш. Колко км ще навърташ годишно, комби или седан ще се търси. 4F с 3.0TFSI под 15к трудно ще намериш. Отделно говорим за коли гонещи 15 години, това обаче не ги прави много евтини за обслужване. Смяна на PCV, клапан, ролки, водна помпа, термостат и тръбите под чарджъра в определени сервизи може да иде към 4 бона ... Личният ми съвет е: вкарай си 4G от Америка с 3.0TFSI, това при условие, че ще правиш под 15-20хил км годишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 26 Август 2023 Доклад Share Публикувано 26 Август 2023 С какво са по-добри от Америка? Частите тук съвместими ли са с тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 26 Август 2023 Доклад Share Публикувано 26 Август 2023 Там нямат longlife километрите са реални (има изключения, но не е като в Европа и при нас) В конкретния случай за 4G кутиятa е ZF, а не S-Tronic (за който се носи лоша слава, най-вече заради скъпите ремонти). Ся има и минуси или пък плюсове зависи кой как вижда нещата: - чакаш известно време да ти дойде колата отвъд голямата вода - за америка няма въздушно окачване (идея си нямам защо) За частите - много ясно все тая за кой пазар е, все пак VW работят с ексела много добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 26 Август 2023 Доклад Share Публикувано 26 Август 2023 5 hours ago, P_PETKOV said: Там нямат longlife километрите са реални (има изключения, но не е като в Европа и при нас) Там са ги научили че маслото се сменя на 3к мили , за километрите съм на 100% съгласен , всяка година или на 2 се минава емишън тест и снимат и отбелязват километрите и това се вижда при проверна на рамата, не че не се върщат км там ама не е както в БГ 20г кола на 150к км хахахах За части няма никакви драми особенно за бмв, бенц и ауди Например моята кола няма ел прибиране на страничните огледала а тук имат , ама не е болка за умиране . Чакането определено си е минус и не всеки ще се навие без да е седнал и да покара колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Siciliqneca Публикувано 13 Септември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2023 Здравейте.Благодаря на всички изказали мнение.Ами за момента все още се колебая.Бюджета ми е около 16к. А относно дали комби или седан предпочитам комби защото съм с малко дете и като км годишно…не мисля,че ще изминавам повече от максимум 20к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване