Westbam Публикувано 14 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2023 Има ли развитие на проблема,колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tgod Публикувано 15 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2023 За сега съм закрепил горе долу положението само със синхронизация на валовете. Не мога да кажа, че проблема го няма, но поне не е толкова осезаемо и не дразни чак толкова. Явно има проблем другаде и ако намеря решение, ще пиша. Само не мога да си обясня, защо при студен мотор количеството впръскано гориво играе в толкова голям диапазон, а топла не. При вас как са тези стойности топла-студена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Westbam Публикувано 15 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2023 И при мен е по същия начин,пробвах с друг дебитомер,нов температурен датчик,подобрение никакво.Не мисля за сега да сменям нещо само за проба-грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 16 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2023 Аз съм със 2.0тди БЛБ 16v. При мен това претрисане започна след като махнах балансиращите валове в картера , заради известния проблем с привода на маслената помпа. До колкото съм запознат , балансиращите валове обират остатъчни вибрации. Иначе съм сменил тампоните на двигателя с оригинални , също така маховика + съединителя ( поради други причини ) без голяма промяна . НАЙ - ГОЛЯМА разлика усетих когато ми се скъса съединителя на компресора на климатика . Сега претрисането при мен е доста по-малко. Иначе когато включа климатика (когато все още работеше) , изчезва напълно. Преди години и аз се чудех как да се оттърва от пролема , но се отказах. Дано съм бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 22 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2023 Карам А4 2.0 тди BLB двигател. Сменил съм balance shaft модула през 2013 година с по-новия модел, който не е с верига. Няма клатене или вибрации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 30 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2023 (Редактирано) На 22.11.2023 г. at 12:46, Пламен П написа: моя картер обаче е преправен с части от 1.9тди Редактирано 7 Декември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tgod Публикувано 29 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2023 @Svetliu90 И аз в момента съм пред дилема дали да не направя тази интервенция, тъй като последно време колата стана доста шумна и имат съмнение, че има проблем с балансиращите валове. Имаш ли някакви вибрации по време на движение или само на празен ход ги усещаш и усети ли някаква промяна в звука на мотора след премахването им? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 4 Януари Доклад Share Публикувано 4 Януари (Редактирано) На 29.12.2023 г. at 7:41, tgod написа: @Svetliu90 Вибрации повреме на движение нямам. Поклащане имам на празен ход , но не съм сигурен дали е от тази интервенция. Иначе , да мотора става малко по тих Редактирано 5 Януари от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tgod Публикувано 4 Януари Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари (Редактирано) @Svetliu90 Някакъв специален кит ли се купува да се преправи или се ползват директно части от 1.9 TDI (казаха ми, че от 130к.с. било най-добре). Не знам при теб как се е предавало движението от коляновия вал към балансиращия вал, но при мен май е със зъбни колела, при някои е с верига било. Ще се радвам ако някой, който е правил тази интервенция на BRE мотор да сподели как става цялата схема. Редактирано 4 Януари от tgod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 9 Януари Доклад Share Публикувано 9 Януари (Редактирано) На 4.01.2024 г. at 12:59, tgod написа: @Svetliu90 при мен , движението от коляновия вал към маслената помпа беше изъплнено с верига. Колата беше по-шумна точно заради тази верига. Не мисля ,че се купува нещо ново. Майстори ми правиха тази интервенция и немога да потвърдя как се извършва точно. Редактирано 10 Януари от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 9 Януари Доклад Share Публикувано 9 Януари (Редактирано) @Svetliu90 @Svetliu90 Задвижването от коляновия вал е към първия балансиращ вал и е налично в два варианта: Директно зацепване със зъбни колела, който е много надежден . Втория вариант е със зъбчатки и верига на които проблема идва от разтягане на веригата и проблеми с нейния оспокоител.От там следва износване на зъбчатките , шум и превъртане. Втория балансиращ вал е зацепен, към първия и предава задвижването, към маслената помпа чрез шестостен с дължина 77мм. Този шестограм и леглото му във вала са огромния проблем и на двата варианта, заради разбиване на леглото на вала, замазване на шестостена и превъртане. След 2010г. се произвеждат с 100мм. шестограм и по-дълбоко легло на вала. Редактирано 10 Януари от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване