Jump to content

2.0 TDI неравномерна работа на двигателя


tgod

Recommended Posts

За сега съм закрепил горе долу положението само със синхронизация на валовете. Не мога да кажа, че проблема го няма, но поне не е толкова осезаемо и не дразни чак толкова. Явно има проблем другаде и ако намеря решение, ще пиша. Само не мога да си обясня, защо при студен мотор количеството впръскано гориво играе в толкова голям диапазон, а топла не. При вас как са тези стойности топла-студена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е по същия начин,пробвах с друг дебитомер,нов температурен датчик,подобрение никакво.Не мисля за сега да сменям нещо само за проба-грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 2.0тди БЛБ 16v. При мен това претрисане започна след като махнах балансиращите валове в картера , заради известния проблем с привода на маслената помпа. До колкото съм запознат , балансиращите валове обират остатъчни вибрации. Иначе съм сменил тампоните на двигателя с оригинални , също така маховика + съединителя ( поради други причини ) без голяма промяна .
НАЙ - ГОЛЯМА разлика усетих когато ми се скъса съединителя на компресора на климатика . Сега претрисането при мен е доста по-малко. Иначе когато включа климатика (когато все още работеше) , изчезва напълно.
Преди години и аз се чудех как да се оттърва от пролема , но се отказах. Дано съм бил полезен
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам А4 2.0 тди BLB двигател. Сменил съм balance shaft модула през 2013 година с по-новия модел, който не е с верига. Няма клатене или вибрации.


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 22.11.2023 г. at 12:46, Пламен П написа:

 

моя картер обаче е преправен с части от 1.9тди

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

@Svetliu90 И аз в момента съм пред дилема дали да не направя тази интервенция, тъй като последно време колата стана доста шумна и имат съмнение, че има проблем с балансиращите валове. Имаш ли някакви вибрации по време на движение или само на празен ход ги усещаш и усети ли някаква промяна в звука на мотора след премахването им?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.12.2023 г. at 7:41, tgod написа:

Вибрации повреме на движение нямам. Поклащане имам на празен ход , но не съм сигурен дали е от тази интервенция. Иначе , да мотора става малко по тих

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@Svetliu90  Някакъв специален кит ли се купува да се преправи или се ползват директно части от 1.9 TDI (казаха ми, че от 130к.с. било най-добре). Не знам при теб как се е предавало движението от коляновия вал към балансиращия вал, но при мен май е със зъбни колела, при някои е с верига било. Ще се радвам ако някой, който е правил тази интервенция на BRE мотор да сподели как става цялата схема. 

Редактирано от tgod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.01.2024 г. at 12:59, tgod написа:

при мен , движението от коляновия вал към маслената помпа беше изъплнено с верига. Колата беше по-шумна точно заради тази верига. Не мисля ,че се купува нещо ново.  Майстори ми правиха тази интервенция и немога да потвърдя как се извършва точно.

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Svetliu90

 

Задвижването от коляновия вал е към първия балансиращ вал и е налично в два варианта:

   Директно зацепване със зъбни колела, който е много надежден .

    Втория вариант е със зъбчатки и верига на които проблема идва от разтягане на веригата и проблеми с нейния оспокоител.От там следва износване на зъбчатките , шум и превъртане.

Втория балансиращ вал е зацепен, към първия и предава задвижването, към маслената помпа чрез шестостен с дължина 77мм. Този шестограм и леглото му във вала са огромния проблем и на двата варианта, заради разбиване на леглото на вала, замазване на шестостена и превъртане. 

След 2010г. се произвеждат с 100мм. шестограм и по-дълбоко легло на вала.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...