Jump to content

Вентилатори


Генчо Генчев

Recommended Posts

Здравейте, от един месец съм собственик на а6 с7 алроод. И искам да попитам дали е нормално всеки път като загася двигатела и се включват перките. И поне 10минути си бучат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.12.2023 г. at 16:29, Nikolay Tanchev написа:

 

И забелязах че ми се качва нивото на маслото. Антифриза не мърда. Дали е възможно да влиза нафта или адблу.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата в маслото ти е заради опитите за регенерация на ДПФ-а… двете неща, които си забелязал са свързани.

Излез покарай извънградско малко повече и стискай палци да се изчисти… ако не, ще береш ядове с екологията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/4/2023 at 1:18 PM, Генчо Генчев said:

Здравейте, от един месец съм собственик на а6 с7 алроод. И искам да попитам дали е нормално всеки път като загася двигатела и се включват перките. И поне 10минути си бучат. 

Опитва се да регенерира, трябва да я изчакаш да си завърши регенерацията.

Редактирано от ma3xa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.12.2023 г. at 15:50, ma3xa написа:

 

Като спра и оборотите са някаде към 900 и като поварви 10-15 мин спадат и като я огася не се включват вентилатори. И така до следващо каране. Ходех в сервиз да и пуснат принудително регенерация неможаха колата не искалада почне защото отчитала 14милиграма вредни емисии и не се стартирала. Когато я изчакам на празен ход да и паднат оборотите и при следвсщо каране превключва на 1500об. И като я покарам малко почва да превключва на 1800обороти. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или не може да изчисти ДПФ-а и ще се наложи да го переш, или има проблем с датчика преди него и вдига регенерация постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега, точно мислех да отворя същата тема с подобно запитване и видях твойта.
При мен е същата работа.
Имам 3.0 BiTDI от 2015-та с ZF8HP

От време на време, особено когато карам повечко градско, влиза в някакъв странен режим, който буквално се усеща, като S, а не D.
Сменя на 1800 оборота и при спиране прави дауншифт на 1500 оборота и реве, като звяр. Тя и по принцип си бучи заради dynamic sound пакета в ауспусите, но става още по-звучно.

Аз също предполагах, че е свързано с DPF-a, но интересното е, че при карането е основно извънградско - >70%
Не мога да си обясня защо толкова често иска да регенерира при положение, че почти не карам градско. Това за датчика не съм го знаел и ще го проверя и аз. Ще попитам и за принудителна регенерация в сервиза.
При мен, освен че държи високи обороти, ми прави впечатление, че и нафтовата печка се включва, явно за да вдига допълнително температурата. Нямам друго обяснение.
Като изгася колата и още не е загряла, някой път пуши някъде от долу (не от при двигателя) и се чува как работи печката и смърди на нафтова печка около колата.
Отново, не го прави всеки ден, но се случва 3-4 пъти в месеца.
Някой път е така от самото начало, друг път минава в тоя режим докато карам.
Шантава работа.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.01.2024 г. at 20:34, Creative89 написа:

Колега, точно мислех да отворя същата тема с подобно запитване и видях твойта.
При мен е същата работа.
Имам 3.0 BiTDI от 2015-та с ZF8HP

От време на време, особено когато карам повечко градско, влиза в някакъв странен режим, който буквално се усеща, като S, а не D.
Сменя на 1800 оборота и при спиране прави дауншифт на 1500 оборота и реве, като звяр. Тя и по принцип си бучи заради dynamic sound пакета в ауспусите, но става още по-звучно.

Аз също предполагах, че е свързано с DPF-a, но интересното е, че при карането е основно извънградско - >70%
Не мога да си обясня защо толкова често иска да регенерира при положение, че почти не карам градско. Това за датчика не съм го знаел и ще го проверя и аз. Ще попитам и за принудителна регенерация в сервиза.
При мен, освен че държи високи обороти, ми прави впечатление, че и нафтовата печка се включва, явно за да вдига допълнително температурата. Нямам друго обяснение.
Като изгася колата и още не е загряла, някой път пуши някъде от долу (не от при двигателя) и се чува как работи печката и смърди на нафтова печка около колата.
Отново, не го прави всеки ден, но се случва 3-4 пъти в месеца.
Някой път е така от самото начало, друг път минава в тоя режим докато карам.
Шантава работа.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 

Аз пробвах с датчик диференциално налягане и пак същото. Няма промяна. 

Изключихме го софтуерно и го премахнахме и всичко си дойде на мястото и сега разхода ми е 7-7,5 не като преди 11-12литра нафта.

На 8.12.2023 г. at 15:50, ma3xa написа:

Опитва се да регенерира, трябва да я изчакаш да си завърши регенерацията.

От стара загора до варна и обратно не можа да я направи с близо 80литра нафта. Рязане и заварка и един добър софтуер и всичко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Генчо Генчев написа:

 

На мен и сега разхода не ми е висок. Градско 9-9.5 извънградско 6.5-7.5, в зависимост от скоростта.
Може да го сваля филтъра и да го пратя на промивка.
Живея в Германия и за съжаление тук не стават нещата толкова лесно с рязането на дпф филтри. Ако го махна, няма минаване на TÜV след това.


Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...