Генчо Генчев Публикувано 4 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2023 Здравейте, от един месец съм собственик на а6 с7 алроод. И искам да попитам дали е нормално всеки път като загася двигатела и се включват перките. И поне 10минути си бучат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 4 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2023 Нормално е ако ДПФ-а ти иска да подиша малко извънградско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генчо Генчев Публикувано 4 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2023 (Редактирано) На 4.12.2023 г. at 16:29, Nikolay Tanchev написа: И забелязах че ми се качва нивото на маслото. Антифриза не мърда. Дали е възможно да влиза нафта или адблу. Редактирано 7 Декември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 4 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2023 Нафтата в маслото ти е заради опитите за регенерация на ДПФ-а… двете неща, които си забелязал са свързани. Излез покарай извънградско малко повече и стискай палци да се изчисти… ако не, ще береш ядове с екологията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 8 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2023 (Редактирано) On 12/4/2023 at 1:18 PM, Генчо Генчев said: Здравейте, от един месец съм собственик на а6 с7 алроод. И искам да попитам дали е нормално всеки път като загася двигатела и се включват перките. И поне 10минути си бучат. Опитва се да регенерира, трябва да я изчакаш да си завърши регенерацията. Редактирано 8 Декември 2023 от ma3xa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генчо Генчев Публикувано 11 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2023 (Редактирано) На 8.12.2023 г. at 15:50, ma3xa написа: Като спра и оборотите са някаде към 900 и като поварви 10-15 мин спадат и като я огася не се включват вентилатори. И така до следващо каране. Ходех в сервиз да и пуснат принудително регенерация неможаха колата не искалада почне защото отчитала 14милиграма вредни емисии и не се стартирала. Когато я изчакам на празен ход да и паднат оборотите и при следвсщо каране превключва на 1500об. И като я покарам малко почва да превключва на 1800обороти. Редактирано 12 Декември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 15 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2023 Или не може да изчисти ДПФ-а и ще се наложи да го переш, или има проблем с датчика преди него и вдига регенерация постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 17 Януари Доклад Share Публикувано 17 Януари Колега, точно мислех да отворя същата тема с подобно запитване и видях твойта. При мен е същата работа. Имам 3.0 BiTDI от 2015-та с ZF8HPОт време на време, особено когато карам повечко градско, влиза в някакъв странен режим, който буквално се усеща, като S, а не D. Сменя на 1800 оборота и при спиране прави дауншифт на 1500 оборота и реве, като звяр. Тя и по принцип си бучи заради dynamic sound пакета в ауспусите, но става още по-звучно. Аз също предполагах, че е свързано с DPF-a, но интересното е, че при карането е основно извънградско - >70% Не мога да си обясня защо толкова често иска да регенерира при положение, че почти не карам градско. Това за датчика не съм го знаел и ще го проверя и аз. Ще попитам и за принудителна регенерация в сервиза.При мен, освен че държи високи обороти, ми прави впечатление, че и нафтовата печка се включва, явно за да вдига допълнително температурата. Нямам друго обяснение. Като изгася колата и още не е загряла, някой път пуши някъде от долу (не от при двигателя) и се чува как работи печката и смърди на нафтова печка около колата. Отново, не го прави всеки ден, но се случва 3-4 пъти в месеца. Някой път е така от самото начало, друг път минава в тоя режим докато карам. Шантава работа.Sent from my SM-N986B using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генчо Генчев Публикувано 25 Януари Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари На 17.01.2024 г. at 20:34, Creative89 написа: Колега, точно мислех да отворя същата тема с подобно запитване и видях твойта. При мен е същата работа. Имам 3.0 BiTDI от 2015-та с ZF8HP От време на време, особено когато карам повечко градско, влиза в някакъв странен режим, който буквално се усеща, като S, а не D. Сменя на 1800 оборота и при спиране прави дауншифт на 1500 оборота и реве, като звяр. Тя и по принцип си бучи заради dynamic sound пакета в ауспусите, но става още по-звучно. Аз също предполагах, че е свързано с DPF-a, но интересното е, че при карането е основно извънградско - >70% Не мога да си обясня защо толкова често иска да регенерира при положение, че почти не карам градско. Това за датчика не съм го знаел и ще го проверя и аз. Ще попитам и за принудителна регенерация в сервиза. При мен, освен че държи високи обороти, ми прави впечатление, че и нафтовата печка се включва, явно за да вдига допълнително температурата. Нямам друго обяснение. Като изгася колата и още не е загряла, някой път пуши някъде от долу (не от при двигателя) и се чува как работи печката и смърди на нафтова печка около колата. Отново, не го прави всеки ден, но се случва 3-4 пъти в месеца. Някой път е така от самото начало, друг път минава в тоя режим докато карам. Шантава работа. Sent from my SM-N986B using Tapatalk Аз пробвах с датчик диференциално налягане и пак същото. Няма промяна. Изключихме го софтуерно и го премахнахме и всичко си дойде на мястото и сега разхода ми е 7-7,5 не като преди 11-12литра нафта. На 8.12.2023 г. at 15:50, ma3xa написа: Опитва се да регенерира, трябва да я изчакаш да си завърши регенерацията. От стара загора до варна и обратно не можа да я направи с близо 80литра нафта. Рязане и заварка и един добър софтуер и всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 26 Януари Доклад Share Публикувано 26 Януари (Редактирано) Преди 15 часа, Генчо Генчев написа: На мен и сега разхода не ми е висок. Градско 9-9.5 извънградско 6.5-7.5, в зависимост от скоростта. Може да го сваля филтъра и да го пратя на промивка. Живея в Германия и за съжаление тук не стават нещата толкова лесно с рязането на дпф филтри. Ако го махна, няма минаване на TÜV след това. Sent from my SM-N986B using Tapatalk Редактирано 26 Януари от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване