stanis Публикувано 6 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2023 (Редактирано) Здравейте колеги, мъчи ме един проблем - Ауди Б7 1.9 116 коня не пали. Ток има, гориво има, върти и не пали. Първия път като го направи проверих всичко: диагностика ( никакви грешки ), подкачваща помпа, здрава с чиста цедка, чист резервоар, зацепването е правилно, релета и предпазители здрави, сух комп. Запалихме я на спрей и от тогава никакви ядове, до днес. Като през това време почистих ЕГР клапана, че беше задръстен. Върти и даже не припуква. Помагайте! Редактирано 6 Декември 2023 от stanis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 6 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2023 Преди 7 часа, stanis написа: гориво има Къде го видя това гориво колега? Свали подгревна свещ и завърти на стартер, ако през отвора излезе нафта под формата на мъгла , тогава имаш гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 6 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2023 Ориентирай се към датчика на колянов вал на първо време макар че трябва да го покаже като грешка.Като я запалиш с спрея виж я на диагностика докато работи, когато въртиш на стартер как върви яко на умиране все едно няма компресия ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 6 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2023 (Редактирано) Никъде не споменаваш тандем помпа. Аз борих подобен проблем, реши се чрез смяна тандем помпа и обслужване на дюзите - о-пръстени и болтове, всичко бе тотал щета. Нея видя ли я как е, дали е омазана с масло и дизел? Те заминават много бързо, в случай че имаш проблем с дюзи и задържат въздух в тях. А и вече има много ментета от новите. Препоръчвам марка BOSCH, ако тръгнеш да сменяш. Съвсем малко по-скъпа е от тези, които слагат стоково - PIERBURGH. Редактирано 6 Декември 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 6 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2023 (Редактирано) Преди 4 часа, audi+ написа: Къде го видя това гориво колега? Свали подгревна свещ и завърти на стартер, ако през отвора излезе нафта под формата на мъгла , тогава имаш гориво. до дюзите има, след тях не съм гледал, но и това ще направя. Преди 3 часа, Kukata_a4 написа: Ориентирай се към датчика на колянов вал на първо време макар че трябва да го покаже като грешка.Като я запалиш с спрея виж я на диагностика докато работи, когато въртиш на стартер как върви яко на умиране все едно няма компресия ли не показва датчици. Иначе и върти както трябва. Преди 1 час, user12321 написа: Никъде не споменаваш тандем помпа. Аз борих подобен проблем, реши се чрез смяна тандем помпа и обслужване на дюзите - о-пръстени и болтове, всичко бе тотал щета. Нея видя ли я как е, дали е омазана с масло и дизел? Те заминават много бързо, в случай че имаш проблем с дюзи и задържат въздух в тях. А и вече има много ментета от новите. Препоръчвам марка BOSCH, ако тръгнеш да сменяш. Съвсем малко по-скъпа е от тези, които слагат стоково - PIERBURGH. дюзите на живи данни показват нормални стойности. Тандем помпа не съм мерил все още, за нея първи симптом не трябва ли да е твърд педал на спирачката при ниски обороти. Едно нещо което забелязах - 2 - 3 дни преди да откаже да пали, сутринта запалих и работи 7 -8 мин, като съм изминал 2 до 3км, изгасих я и след това като запали, започна да пуши за около 10сек бял дим, след което изчисти и не пушеше. Колата никога не е пушила черно и такива, работи много чисто, не можеш да я разбереш по ауспуха, че е дизел. Много ме навежда на мисълта за някоя пикаеща дюза, при този пушек който се появи. Редактирано 6 Декември 2023 от stanis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 7 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2023 Иди да ти сменят "О" пръстените на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 9 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2023 Вчера я запалих със спрей, изминах над 100км и поне 5 пъти палих, никакви проблеми, няма пушеци. Има леко думкане във филтъра, така и така скоро ще я обслужвам обстойно, ще сменя и вала с повдигачите, лагерите и ще обслужва дюзите. Пък ще видя какво ще дойде. Ще трябва и термостат да сменя, че повече от 70 градуса не вдига и разхода е леко нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване