naskos691 Публикувано 24 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2023 Здравейте колеги.Имам проблем с колата,ако може малко помощ. Проблема е следният,малко като поработи мотора на бензин около 5 минути започват да играят оборотите,колата гасне и много пуши ,гори масло. Минавам на газ,с обикновена уредба е,не гасне но няма мощност.Направен е основен ремонт на двигателя,глава бутала сегменти и т.н.Дали проблема може да е от датчик.Така беше и преди ремонта Бяха се пробили две бутала,на 2 и 3 цилиндър. Пали от раз. Благодаря предварително,весели празници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvulev Публикувано 25 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2023 (Редактирано) Имал съм ауди с точно такъв двигател. 1. Това е многоточков инжекцион : Ако не искаш да си пръснеш смукателните колектори и филтърната кутия си сложи газов инжекцион , иначе да не се учудваш от гърмежите като подаваш газ. Общо взето се омотва предварението и закъснението, колата гасне по светофари с обикновена газова. 2.Този двигател има проблем с TPS-датчика (датчика който регулира дросела) Често симптома е че двигателя реже оборотите след 3300 . 3. Вакум по смукателната система. Често тампона под инжекциона се къса и смуче въздух. Тампона е 20 лева някъде Да се провери дали смуче въздух отнякъде по смукателната система 4.Провери : свещи,кабели свещи, палец дистрибутор, центровка, датчик на хол 5. Този двигател е комплектован с много къси скорости , ако караш в града супер , ако ли не ориентирай се към нещо с по-голям ходов обем. 2000 кубика 90 коня АБТ е много некапризен и върви добре с обикновена газова. Ще плащаш и по-малко данъци , че влизаш в категорията до 90 коня. Редактирано 25 Декември 2023 от vvulev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskos691 Публикувано 25 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2023 (Редактирано) На 25.12.2023 г. at 8:32, vvulev написа: Благодаря за отговора.Ще проверя първо вакуумите,после тпс датчика.Весели празници. Редактирано 28 Декември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 31 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2023 (Редактирано) Втория който си очертал в червено на всмукателния колектор няма нищо общо с работата на двигателя. Той е за обдухване на двигателя т.е. управлява вентилаторите при висока температура когато е на място дори без контакт. Бутала се дупчат от бедна работна смес! Редактирано 31 Декември 2023 от caro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 3 Януари Доклад Share Публикувано 3 Януари (Редактирано) Синият датчик който си очертал е температурният. Ако е скапан ще лъже компа за температурата и може да получиш описаните от теб симптоми. Ако можеш да боравиш с мултицет във форума има графика на стойностите на датчика при различна температура. Ако не можеш- купи нов. Не е скъп. Редактирано 3 Януари от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskos691 Публикувано 3 Януари Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари On 12/31/2023 at 5:03 PM, caro said: Втория който си очертал в червено на всмукателния колектор няма нищо общо с работата на двигателя. Той е за обдухване на двигателя т.е. управлява вентилаторите при висока температура когато е на място дори без контакт. Бутала се дупчат от бедна работна смес! Благодаря за мнението. 15 minutes ago, Chitatelia said: Синият датчик който си очертал е температурният. Ако е скапан ще лъже компа за температурата и може да получиш описаните от теб симптоми. Ако можеш да боравиш с мултицет във форума има графика на стойностите на датчика при различна температура. Ако не можеш- купи нов. Не е скъп. Благодаря за отговора,ще купя нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 3 Януари Доклад Share Публикувано 3 Януари Между другото ADA-та е с метален колектор и няма проблем с обикновена АГУ (по-добре е инжекцион, ама не е задължително) . Аз също съм с обикновена АГУ. Миналата година лятото даже ми замина втората за колата бензинова помпа на околовръстното. Въртях, въртях, превключих на газ, запалих и се прибрах. После 3-4 пъти още я палих на газ, че на бензин директно ми гореше бушона на бензиновата помпа. И така само на газ я закарах да ми сменят помпата. А ТПС е хубаво да се види на диагностика. Че разбъзика ли се и ей ги няколкото теми после втора ръка дроселова клапа с все датчика. Ама колко се намират вече е друг въпрос. To и с диагностика май не е много сигурно. На мен чат-пат ми изскача грешка в тоя датчик (00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60) 30-10 Open or Short to Plus Intermittent). И не забелязвам никакви проблеми на този етап. Освен някой път като загрее и съм на място, започват леко да играят оборотите. Ама дали е от това, дали тръгва да си ходи стъпковото моторче. То изобщо има ли грешка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskos691 Публикувано 3 Януари Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари (Редактирано) Преди 12 часа, 6matkar написа: А каква е според вас функцията на това маркуче?Оригиналното беше много меко като дунапрен и като работи двигателя се залепваше,но се напука с времето и го смених.Но не намерих същото,а друг по твърд.Дали причината е от него? Редактирано 4 Януари от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Януари Доклад Share Публикувано 4 Януари Това маркуче е за картерната вентилация - ако е сцепено или напукано може да играят ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване