Jump to content

Датчик за Ауди 80 б4 комби 1.6 94г


naskos691

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имам проблем с колата,ако може малко помощ. Проблема е следният,малко като поработи мотора на бензин около 5 минути започват да играят оборотите,колата гасне и много пуши ,гори масло. Минавам на газ,с обикновена уредба е,не гасне но няма мощност.Направен е основен ремонт на двигателя,глава бутала сегменти и т.н.Дали проблема може да е от датчик.Така беше и преди ремонта Бяха се пробили две бутала,на 2 и 3 цилиндър. Пали от раз. Благодаря предварително,весели празници!

IMG_20231224_095734.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм ауди с точно такъв двигател. 
1. Това е многоточков инжекцион :
Ако не искаш да си пръснеш смукателните колектори и филтърната кутия си сложи газов инжекцион , иначе да не се учудваш от гърмежите като подаваш газ. Общо взето се омотва предварението и закъснението, колата гасне по светофари с обикновена газова.
2.Този двигател има проблем с TPS-датчика (датчика който регулира дросела) Често симптома е че двигателя реже оборотите след 3300 .
3. Вакум по смукателната система. Често тампона под инжекциона се къса и смуче въздух. Тампона е 20 лева някъде
Да се провери дали смуче въздух отнякъде по смукателната система
4.Провери свещи,кабели свещи, палец дистрибутор, центровка, датчик на хол
5. Този двигател е комплектован с много къси скорости , ако караш в града супер , ако ли не ориентирай се към нещо с по-голям ходов обем. 
2000 кубика 90 коня АБТ е много некапризен и върви добре с обикновена газова. Ще плащаш и по-малко данъци , че влизаш в категорията до 90 коня.

Редактирано от vvulev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.12.2023 г. at 8:32, vvulev написа:

 

Благодаря за отговора.Ще проверя първо вакуумите,после тпс датчика.Весели празници.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория който си очертал в червено на всмукателния колектор няма нищо общо с работата на двигателя. Той е за обдухване на двигателя т.е. управлява вентилаторите при висока температура когато е на място дори без контакт.

 

Бутала се дупчат от бедна работна смес!

Редактирано от caro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синият датчик който си очертал е температурният. Ако е скапан ще лъже компа за температурата и може да получиш описаните от теб  симптоми. Ако можеш да боравиш с мултицет във форума има графика на стойностите на датчика при различна температура. Ако не можеш- купи нов. Не е скъп.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/31/2023 at 5:03 PM, caro said:

Втория който си очертал в червено на всмукателния колектор няма нищо общо с работата на двигателя. Той е за обдухване на двигателя т.е. управлява вентилаторите при висока температура когато е на място дори без контакт.

 

Бутала се дупчат от бедна работна смес!

Благодаря за мнението.

 

15 minutes ago, Chitatelia said:

Синият датчик който си очертал е температурният. Ако е скапан ще лъже компа за температурата и може да получиш описаните от теб  симптоми. Ако можеш да боравиш с мултицет във форума има графика на стойностите на датчика при различна температура. Ако не можеш- купи нов. Не е скъп.

Благодаря за отговора,ще купя нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото ADA-та е с метален колектор и няма проблем с обикновена АГУ (по-добре е инжекцион, ама не е задължително) . Аз също съм с обикновена АГУ. Миналата година лятото даже ми замина втората за колата бензинова помпа на околовръстното. Въртях, въртях, превключих на газ, запалих и се прибрах. После 3-4 пъти още я палих на газ, че на бензин директно ми гореше бушона на бензиновата помпа. И така само на газ я закарах да ми сменят помпата.

 

А ТПС е хубаво да се види на диагностика. Че разбъзика ли се и ей ги няколкото теми после втора ръка дроселова клапа с все датчика. Ама колко се намират вече е друг въпрос. To и с диагностика май не е много сигурно. На мен чат-пат ми изскача грешка в тоя датчик (00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60) 30-10 Open or Short to Plus Intermittent). И не забелязвам никакви проблеми на този етап. Освен някой път като загрее и съм на място, започват леко да играят оборотите. Ама дали е от това, дали тръгва да си ходи стъпковото моторче. То изобщо има ли грешка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 12 часа, 6matkar написа:

 

А каква е според вас функцията на това маркуче?Оригиналното беше много меко като дунапрен и като работи двигателя се залепваше,но се напука с времето и го смених.Но не намерих същото,а друг по твърд.Дали причината е от него?

Screenshot_20240103_232944.jpg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това маркуче е за картерната вентилация - ако е сцепено или напукано може да играят ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...