Jump to content

A100 кога съединителя е за смяна


Recommended Posts

Съединителя ми отделя много високо. При това положение много трудно

превключвам на необходимите обороти и се получават неприятни тласъци, докато го отпусна и оборотите падат до 1000, въобще мъка.

Ходих в един два сервиза и се оказа че съединителя се задейства чрез хидравлична система, но никой не ми каза категорично за смяна ли е.

Как мога да разбера какво е състоянието на феродовия а също и на притискателния диск?

Може ли да се регулира хода на педала по някакъв начин?

Това нормално ли е за А100?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип педала на Аудитата е висок и при хидравличните не се регулила.Най вероятно ше трябва да свикнеш, а иначе ако няма неприятни звуци и зацепва нормално, много трудно някой ше се ангажира с твърдо мнение, поне според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходът на съединителя се регулира автоматично. Дори и при износен е видимо нормален. При мен ми го казаха ясно, че е износен с просто натискане - съединителят е "тежък". Причината е, че еластичните палци на притискания диск (тях ги натиска лагера(муфата) губят еластичност. Съветвам те да смениш всичко в комплект, ако разбира се категорично ти го установят. Другият вариант е да помолиш някой със същото Ауди да ти даде само да натиснеш няколко пъти неговият съединител и да направиш съпоставка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Късно се включвам в тази тема но проблема си е актуален и за други колеги.Моята е В4,хидравличен съединител.Проблема е че сутрин като запаля, трудно включва на 1-ва,като покарам па дълго време веднаж включва нормално друг път по-трудно.Като "чукна" на 3-та или 4-та, включва много леко.Освен това отделя ту-високо/около средата/,ту ниско долу???Казаха ми че се обезвъздушавал,хора които разбират.Отидох на скоро в един сервиз и майстора ми каза че няма такова нещо! Нов комплект ,оригинален струва 480 лв.+ 80 лв. труд.Голяма тесла!!!Ако някой знае повече подробности по този проблем, и е правил ремонт, нека, за благото на всички, да сподели опита си.Благодаря предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късно се включвам в тази тема но проблема си е актуален и за други колеги.Моята е В4' date='хидравличен съединител.Проблема е че сутрин като запаля, трудно включва на 1-ва,като покарам па дълго време веднаж включва нормално друг път по-трудно.Като "чукна" на 3-та или 4-та, включва много леко.Освен това отделя ту-високо/около средата/,ту ниско долу???Казаха ми че се обезвъздушавал,хора които разбират.Отидох на скоро в един сервиз и майстора ми каза че няма такова нещо! Нов комплект ,оригинален струва 480 лв.+ 80 лв. труд.Голяма тесла!!!Ако някой знае повече подробности по този проблем, и е правил ремонт, нека, за благото на всички, да сподели опита си.Благодаря предварително!!![/quote']

Цената на труда е тази за София. Не знам как са тарифите в другите градове. Но 480 лв за комплект е явно цената на главорeзите от Юнитрейд или Аутотехника. Провери колко ще ти предложат за комплект Sachs или LUK. Списъка на вносителите го има в този раздел.(Инфо - От всичко по малко).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам, но съединителя за 90-ката + помпите преди няколко месеца го смених за сумата от 670 лв. без труда :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро смених моя. Надявах се да мина само с феродо + аксиален лагер, ама не би. Беше се изтрил зверски огледалния диск - имаше канал от феродото около 3-4 мм дълбочина.

Симптомите са същите както пише Георги Борисов - много трудно включва на 1-ва. Иначе отделя много високо и зацепва много меко.

Най-добре според мен се познава на голям баир - напр. Хемус-Японския или Дружба-Цариградско.

Включваш на 1-ва и държиш полусъединител. Почва да преплъзва и колата се клати кат' кенгуро :-)

Други "tips&tricks":

1. На място включаш на 3-та и отпускаш бавно съединителя, без газ. Ако не загасне веднага е за смяна.

2. На място включваш на 1-ва , държиш спирачка (крачна), подаваш газ и отпускаш плавно съединителя. Както при 1.

Смених с SACHS огледален , феродо и лагер за 390 лв всичко с труда. (c 20% отстъпка).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Itzo 75,опитах и двата варианта,колата угасва,виж за баира не съм се сетил но,всяка сутрин се качвам от " Дондуков" по "Раковска"и не ми прави впечатление да боксува.Забелазал съм че като включи нормално на 1-ва, колата тръгва почти с "подскок" или все идно ме е ритнал кон,когато влезе трудно на 1-ва, тръгва по друг начин, не мога да го опиша но не тръгва както описания по-горе начин.Помолих един приятел с AUDI да опитам на неговата кола,стори ми се че педалът е много твърд,отделя в средата и набира добре.Не знам това ли е критерия за нормален съединител,при мен също по някога отделя в средата но педалът е много по мек от неговия.И на малки обороти усещам много неприятно придърпване,дали е от съединителя не знам?Моля напиши от къде си купил и къде ти направиха смяната на съединителя.Благодаря ти предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре,

съветът ми е да се качиш на 1-2 други Аудита със сравнително по-нов/изправен съединител и да направиш разликата.

Проблемът е, че се разбира чак, кат стане късно. А ако отидеш да ти го "проверят" в сервиз, ще ти вземат колкото и за ремонт ->50-100 лв. А на никой не му се дават толкова пари.

Ако я хванеш навреме , може да минеш само с феродов диск (120-140 лв) и аксиален лагер (35-40 лв) + труда колкото спазариш. Огледалният е 200-250 лв.

Аз лично го сменях моя в сервиз "Диагонал" - около 500 м вдясно след Орион , бул. Европа, посока Калотина. Частите ми ги сложиха от там.

Кат се качих след ремонта , не можех да я позная/карам - толкова огромна разлика ... иначе пак вървеше и гаснеше на 1-ва , 3-та по методите ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

itzo,абсолютно си прав че трябва да опитам и на други коли, но смятам да те послушам и да влязя в този сервиз"Диагонал", още повече че живея на три спирки от Орион.За колко време направиха ремонта и трябва ли да се обърна конкретно към някой майстор?Още веднаж ти благодаря за отговорите!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Itzo 75' date='опитах и двата варианта,колата угасва,виж за баира не съм се сетил но,всяка сутрин се качвам от " Дондуков" по "Раковска"и не ми прави впечатление да боксува..[/quote']

Ти си твърдо за смяна на съединител.Щом буксува са ти заминали и 2та диска :!:

Щото по-горе пишеше за сервиз Радиал и съединител Sachs само ще спомена, че вносители на Sachs са D&N.Не, че агитирам ама би следвало такъв съединител да е най-евтин при официалните вносители....

ПС приготви си около 500 лева

ПС2 прави го там където дават гаранция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aim@me,може би аз не съм описал правилно проблема.Значи,когато покарам по дълго време започва да включва нормално на 1-ва,но по някога се случва и да влезе по трудно.Но съединителя НЕ боксува.Имаш чувсвото че ако е със жило,трабва съвсем малко да го натегнеш.Но от всичко написано по въпроса май ще се наложи смяна преди да е дал фира.Благодаря за мнението!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Георги Борисов

Ремонтът отне 8 часа :wink: Оставяш я сутрин и си я взимаш вечер. Трябва да си запишеш час.

Шефът се казва Радослав, 0888 755444, изглежда доста страшен, но не се плаши.

Можеш да споменеш, че ти го е препоръчал колега с Ауди. За друго не мога да лобирам ...:roll:

Всичко ми излезе 390 лв + 20% отстъпка = 468 лв.

Колегата е прав за гаранцията.

Около 3000 км откакто съм го сменил, нямам никви проблеми.

ПС. Никого не агитирам за този или друг сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом включваш трудно 1-ва, значи си тръгнал ... :roll: и при мен беше така. След смяната на съединителя стана приказка!

Не е лошо и маслото на скоростната кутия да смениш (ако не си го сторил), особено за зимата.

75W90 - вместимост 2,35 л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

itzo 75

Много ти благодаря за съдействието.Маслото го смених скоро,синтетика на MOTUL,но проблема дори се задълбочи.Очевидно си иска майстора.Още бъднаж благодаря и успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...