kkaradjov Публикувано 23 Юли 2004 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2004 Съединителя ми отделя много високо. При това положение много трудно превключвам на необходимите обороти и се получават неприятни тласъци, докато го отпусна и оборотите падат до 1000, въобще мъка.Ходих в един два сервиза и се оказа че съединителя се задейства чрез хидравлична система, но никой не ми каза категорично за смяна ли е. Как мога да разбера какво е състоянието на феродовия а също и на притискателния диск? Може ли да се регулира хода на педала по някакъв начин? Това нормално ли е за А100? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asb Публикувано 26 Юли 2004 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2004 По принцип педала на Аудитата е висок и при хидравличните не се регулила.Най вероятно ше трябва да свикнеш, а иначе ако няма неприятни звуци и зацепва нормално, много трудно някой ше се ангажира с твърдо мнение, поне според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 26 Юли 2004 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2004 Ходът на съединителя се регулира автоматично. Дори и при износен е видимо нормален. При мен ми го казаха ясно, че е износен с просто натискане - съединителят е "тежък". Причината е, че еластичните палци на притискания диск (тях ги натиска лагера(муфата) губят еластичност. Съветвам те да смениш всичко в комплект, ако разбира се категорично ти го установят. Другият вариант е да помолиш някой със същото Ауди да ти даде само да натиснеш няколко пъти неговият съединител и да направиш съпоставка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Борисов Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 Късно се включвам в тази тема но проблема си е актуален и за други колеги.Моята е В4,хидравличен съединител.Проблема е че сутрин като запаля, трудно включва на 1-ва,като покарам па дълго време веднаж включва нормално друг път по-трудно.Като "чукна" на 3-та или 4-та, включва много леко.Освен това отделя ту-високо/около средата/,ту ниско долу???Казаха ми че се обезвъздушавал,хора които разбират.Отидох на скоро в един сервиз и майстора ми каза че няма такова нещо! Нов комплект ,оригинален струва 480 лв.+ 80 лв. труд.Голяма тесла!!!Ако някой знае повече подробности по този проблем, и е правил ремонт, нека, за благото на всички, да сподели опита си.Благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 Късно се включвам в тази тема но проблема си е актуален и за други колеги.Моята е В4' date='хидравличен съединител.Проблема е че сутрин като запаля, трудно включва на 1-ва,като покарам па дълго време веднаж включва нормално друг път по-трудно.Като "чукна" на 3-та или 4-та, включва много леко.Освен това отделя ту-високо/около средата/,ту ниско долу???Казаха ми че се обезвъздушавал,хора които разбират.Отидох на скоро в един сервиз и майстора ми каза че няма такова нещо! Нов комплект ,оригинален струва 480 лв.+ 80 лв. труд.Голяма тесла!!!Ако някой знае повече подробности по този проблем, и е правил ремонт, нека, за благото на всички, да сподели опита си.Благодаря предварително!!![/quote']Цената на труда е тази за София. Не знам как са тарифите в другите градове. Но 480 лв за комплект е явно цената на главорeзите от Юнитрейд или Аутотехника. Провери колко ще ти предложат за комплект Sachs или LUK. Списъка на вносителите го има в този раздел.(Инфо - От всичко по малко). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 Абе незнам, но съединителя за 90-ката + помпите преди няколко месеца го смених за сумата от 670 лв. без труда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Борисов Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 Цената която съм обявил е от Автоцентър " Радиал 2000", и става въпрос за Shash. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itzo75 Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 Наскоро смених моя. Надявах се да мина само с феродо + аксиален лагер, ама не би. Беше се изтрил зверски огледалния диск - имаше канал от феродото около 3-4 мм дълбочина.Симптомите са същите както пише Георги Борисов - много трудно включва на 1-ва. Иначе отделя много високо и зацепва много меко.Най-добре според мен се познава на голям баир - напр. Хемус-Японския или Дружба-Цариградско.Включваш на 1-ва и държиш полусъединител. Почва да преплъзва и колата се клати кат' кенгуро :-)Други "tips&tricks": 1. На място включаш на 3-та и отпускаш бавно съединителя, без газ. Ако не загасне веднага е за смяна.2. На място включваш на 1-ва , държиш спирачка (крачна), подаваш газ и отпускаш плавно съединителя. Както при 1.Смених с SACHS огледален , феродо и лагер за 390 лв всичко с труда. (c 20% отстъпка). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Борисов Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 Itzo 75,опитах и двата варианта,колата угасва,виж за баира не съм се сетил но,всяка сутрин се качвам от " Дондуков" по "Раковска"и не ми прави впечатление да боксува.Забелазал съм че като включи нормално на 1-ва, колата тръгва почти с "подскок" или все идно ме е ритнал кон,когато влезе трудно на 1-ва, тръгва по друг начин, не мога да го опиша но не тръгва както описания по-горе начин.Помолих един приятел с AUDI да опитам на неговата кола,стори ми се че педалът е много твърд,отделя в средата и набира добре.Не знам това ли е критерия за нормален съединител,при мен също по някога отделя в средата но педалът е много по мек от неговия.И на малки обороти усещам много неприятно придърпване,дали е от съединителя не знам?Моля напиши от къде си купил и къде ти направиха смяната на съединителя.Благодаря ти предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itzo75 Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 Жоре,съветът ми е да се качиш на 1-2 други Аудита със сравнително по-нов/изправен съединител и да направиш разликата.Проблемът е, че се разбира чак, кат стане късно. А ако отидеш да ти го "проверят" в сервиз, ще ти вземат колкото и за ремонт ->50-100 лв. А на никой не му се дават толкова пари.Ако я хванеш навреме , може да минеш само с феродов диск (120-140 лв) и аксиален лагер (35-40 лв) + труда колкото спазариш. Огледалният е 200-250 лв.Аз лично го сменях моя в сервиз "Диагонал" - около 500 м вдясно след Орион , бул. Европа, посока Калотина. Частите ми ги сложиха от там.Кат се качих след ремонта , не можех да я позная/карам - толкова огромна разлика ... иначе пак вървеше и гаснеше на 1-ва , 3-та по методите ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Борисов Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 itzo,абсолютно си прав че трябва да опитам и на други коли, но смятам да те послушам и да влязя в този сервиз"Диагонал", още повече че живея на три спирки от Орион.За колко време направиха ремонта и трябва ли да се обърна конкретно към някой майстор?Още веднаж ти благодаря за отговорите!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aim@me Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 Itzo 75' date='опитах и двата варианта,колата угасва,виж за баира не съм се сетил но,всяка сутрин се качвам от " Дондуков" по "Раковска"и не ми прави впечатление да боксува..[/quote']Ти си твърдо за смяна на съединител.Щом буксува са ти заминали и 2та диска :!: Щото по-горе пишеше за сервиз Радиал и съединител Sachs само ще спомена, че вносители на Sachs са D&N.Не, че агитирам ама би следвало такъв съединител да е най-евтин при официалните вносители....ПС приготви си около 500 леваПС2 прави го там където дават гаранция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Борисов Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 aim@me,може би аз не съм описал правилно проблема.Значи,когато покарам по дълго време започва да включва нормално на 1-ва,но по някога се случва и да влезе по трудно.Но съединителя НЕ боксува.Имаш чувсвото че ако е със жило,трабва съвсем малко да го натегнеш.Но от всичко написано по въпроса май ще се наложи смяна преди да е дал фира.Благодаря за мнението!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itzo75 Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 @ Георги БорисовРемонтът отне 8 часа Оставяш я сутрин и си я взимаш вечер. Трябва да си запишеш час. Шефът се казва Радослав, 0888 755444, изглежда доста страшен, но не се плаши. Можеш да споменеш, че ти го е препоръчал колега с Ауди. За друго не мога да лобирам ...:roll: Всичко ми излезе 390 лв + 20% отстъпка = 468 лв.Колегата е прав за гаранцията.Около 3000 км откакто съм го сменил, нямам никви проблеми.ПС. Никого не агитирам за този или друг сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itzo75 Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 Щом включваш трудно 1-ва, значи си тръгнал ... :roll: и при мен беше така. След смяната на съединителя стана приказка!Не е лошо и маслото на скоростната кутия да смениш (ако не си го сторил), особено за зимата. 75W90 - вместимост 2,35 л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Борисов Публикувано 23 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2004 itzo 75Много ти благодаря за съдействието.Маслото го смених скоро,синтетика на MOTUL,но проблема дори се задълбочи.Очевидно си иска майстора.Още бъднаж благодаря и успех!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts