batemarcho Публикувано 18 Май 2007 Доклад Share Публикувано 18 Май 2007 не винаги се случва но понякога минавам 14-16 км в задръстване и стрелката показва 75 градуса на дълъг път рядко стига до 90 и после пада пак на 75-80 градуса дали е от термостата или нещо от таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 Нека се изкажат капацитетите. Аз единственото което знам е, че АФН-а загрява в действителност бавно. И моята е така. Особено трудно загрява в задръстване. Но въпреки това, при тебе има и друг проблем явно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitro Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 (Редактирано) не винаги се случва но понякога минавам 14-16 км в задръстване и стрелката показва 75 градуса на дълъг път рядко стига до 90 и после пада пак на 75-80 градуса дали е от термостата или нещо от таблотоможе да е термостата,преди известно време и аз имах подобен проблем,но като смених термостата всичко се оправи Редактирано 19 Май 2007 от mitro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 (Редактирано) По притеснително е че пада пак след като е загряла, иначе TDI си загрява бавно поради високото КПД на двигателя, зимата също ако пуснеш вентилатора на парното може да се получи спад в температурата(на празен ход), но на дълъг път не е добре да ти пада под ~90грд. Залагам на термостата и аз.а4 с двигател TD не знам да има Редактирано 19 Май 2007 от L&R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 corso, не че загрява трудно в задръстванията, ами просто кпд-то и е високо и има малки топлинни загуби. Оттам идва и ниския разход, още повече в задръстванията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLavi_Bs Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 (Редактирано) Аз до колкото знам най-вероятно е термостат или датчикът му на перката за охлаждане може да се вкл. прекалено рано или де да знам за перката може и да греша По съм сигурен,че е термустат. Редактирано 19 Май 2007 от SLavi_Bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 corso, не че загрява трудно в задръстванията, ами просто кпд-то и е високо и има малки топлинни загуби......... и в резултат загрява бавно! Сериозно, нямах предвид, че е някакъв проблем. Просто уточних, че загрява бавно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 не винаги се случва но понякога минавам 14-16 км в задръстване и стрелката показва 75 градуса на дълъг път рядко стига до 90 и после пада пак на 75-80 градуса дали е от термостата или нещо от таблотоБъди сигурен, че е термостата. Преди време с предишната кола (ТДИ 1Z) имах същите оплаквания и след смяната на термостата (ама с оригинален!) всичко си дойде по местата. А, че AFN-а загрявал бавно за пръв път чувам. В момента съм с AVG, което е наследникът на AFN, но си е съвсем същият и да си призная не бях виждал по-прецизно поддържане на температурата. Сутрин точно за 4 км. достига до работна и после изобщо не се влияе от външната температура и стила на каране,стрелката е като закована. Според мен проблемът ти е в термостата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 20 Май 2007 Доклад Share Публикувано 20 Май 2007 Преди време имах същото питане вив форума. Вклу4иха се някои капацитети и се полу4и и малък спор. Но като патил ти казвам,че по принцип дизела загрява бавно. Примерно 5-6 км. Падането на температурата е притеснително.Термостатът е много лесен за подмяна и стува 17лв. на BEHR. Taka че не е лошо да се смени ако е дошло време и на антифриза щото и той ще изте4е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 20 Май 2007 Доклад Share Публикувано 20 Май 2007 .....Сутрин точно за 4 км. достига до работна и после изобщо не се влияе от външната температура и стила на каране,стрелката е като закована. ...Туй като бензина ва ...даже и по-добре.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batemarcho Публикувано 20 Май 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2007 Туй като бензина ва ...даже и по-добре..сега като отворих капака видях, че перката се върти а току-що бях запалил .нормално ли е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A4 1.9TDI Публикувано 20 Май 2007 Доклад Share Публикувано 20 Май 2007 Перката върти винаги.Иначе наистина загрява малко по бавно но като закове 90 градуса не мърда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 20 Май 2007 Доклад Share Публикувано 20 Май 2007 на 99% според мен е термостат. Марката е Behr, в Ауто+ ги имат, за 1.9TDI 90коня (1Z) е към 25лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 21 Май 2007 Доклад Share Публикувано 21 Май 2007 daks, никой не казва че АФН има проблем със загряването. Казахме, че достига работна температура по-бавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BloodRed Публикувано 22 Май 2007 Доклад Share Публикувано 22 Май 2007 daks, никой не казва че АФН има проблем със загряването. Казахме, че достига работна температура по-бавно.Прав си.От опит го казвам - 5-та година карам добичето и все я зяпам тази стрелка!Бавно ги прави от 0 до 90 , ама после замръзва там!Няма мърдане!Освен това доста време след като колата е загасена 15 мин примерно палш, поглеждаш ... 90 ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho_d8 Публикувано 25 Май 2007 Доклад Share Публикувано 25 Май 2007 ТОЧНО ТАКА.БАВНО ВДИГА ДО 60 ГРАДУСА И СЛЕД ТОВА ПО-БЪРЗО ДО 90.СЛЕД ТОВА ВЕЧЕ СТРЕЛКАТА НЕ МЪРДА ОТ 90 НЕЗАВИСИМО В КАКЪВ РЕЖИМ КАРАШ.100 ПРОЦЕНТА ТЕРМОСТАТ НО ТРЯБВА ДА Е ОРГИНАЛЕН ИНАЧЕ НЯМА ПОЛЗА ОТ СМЯНА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batemarcho Публикувано 5 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2007 ТОЧНО ТАКА.БАВНО ВДИГА ДО 60 ГРАДУСА И СЛЕД ТОВА ПО-БЪРЗО ДО 90.СЛЕД ТОВА ВЕЧЕ СТРЕЛКАТА НЕ МЪРДА ОТ 90 НЕЗАВИСИМО В КАКЪВ РЕЖИМ КАРАШ.100 ПРОЦЕНТА ТЕРМОСТАТ НО ТРЯБВА ДА Е ОРГИНАЛЕН ИНАЧЕ НЯМА ПОЛЗА ОТ СМЯНА.наистина оказа се термостата .сегаа всичко си е ок.благодария за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване