Jump to content

а4 1,9 тд трудно загрява


batemarcho

Recommended Posts

не винаги се случва но понякога минавам 14-16 км в задръстване и стрелката показва 75 градуса на дълъг път рядко стига до 90 и после пада пак на 75-80 градуса дали е от термостата или нещо от таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека се изкажат капацитетите. Аз единственото което знам е, че АФН-а загрява в действителност бавно. И моята е така. Особено трудно загрява в задръстване. Но въпреки това, при тебе има и друг проблем явно.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не винаги се случва но понякога минавам 14-16 км в задръстване и стрелката показва 75 градуса на дълъг път рядко стига до 90 и после пада пак на 75-80 градуса дали е от термостата или нещо от таблото

може да е термостата,преди известно време и аз имах подобен проблем,но като смених термостата всичко се оправи

Редактирано от mitro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По притеснително е че пада пак след като е загряла, иначе TDI си загрява бавно поради високото КПД на двигателя, зимата също ако пуснеш вентилатора на парното може да се получи спад в температурата(на празен ход), но на дълъг път не е добре да ти пада под ~90грд.

Залагам на термостата и аз.

а4 с двигател TD не знам да има :heul:

Редактирано от L&R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

corso, не че загрява трудно в задръстванията, ами просто кпд-то и е високо и има малки топлинни загуби. Оттам идва и ниския разход, още повече в задръстванията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам най-вероятно е термостат или датчикът му на перката за охлаждане може да се вкл. прекалено рано или де да знам за перката може и да греша :heul::dance:

По съм сигурен,че е термустат.

Редактирано от SLavi_Bs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

corso, не че загрява трудно в задръстванията, ами просто кпд-то и е високо и има малки топлинни загуби......

... и в резултат загрява бавно! :dance::heul:

Сериозно, нямах предвид, че е някакъв проблем. Просто уточних, че загрява бавно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не винаги се случва но понякога минавам 14-16 км в задръстване и стрелката показва 75 градуса на дълъг път рядко стига до 90 и после пада пак на 75-80 градуса дали е от термостата или нещо от таблото

Бъди сигурен, че е термостата. Преди време с предишната кола (ТДИ 1Z) имах същите оплаквания и след смяната на термостата (ама с оригинален!) всичко си дойде по местата. А, че AFN-а загрявал бавно за пръв път чувам. В момента съм с AVG, което е наследникът на AFN, но си е съвсем същият и да си призная не бях виждал по-прецизно поддържане на температурата. Сутрин точно за 4 км. достига до работна и после изобщо не се влияе от външната температура и стила на каране,стрелката е като закована.

Според мен проблемът ти е в термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имах същото питане вив форума. Вклу4иха се някои капацитети и се полу4и и малък спор. Но като патил ти казвам,че по принцип дизела загрява бавно. Примерно 5-6 км. Падането на температурата е притеснително.

Термостатът е много лесен за подмяна и стува 17лв. на BEHR. Taka че не е лошо да се смени ако е дошло време и на антифриза щото и той ще изте4е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Сутрин точно за 4 км. достига до работна и после изобщо не се влияе от външната температура и стила на каране,стрелката е като закована. ...

Туй като бензина ва :twisted: ...даже и по-добре..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

daks, никой не казва че АФН има проблем със загряването. Казахме, че достига работна температура по-бавно.

Прав си.От опит го казвам - 5-та година карам добичето и все я зяпам тази стрелка!Бавно ги прави от 0 до 90 :bia: , ама после замръзва там!Няма мърдане!Освен това доста време след като колата е загасена 15 мин примерно палш, поглеждаш ... 90 ! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТОЧНО ТАКА.БАВНО ВДИГА ДО 60 ГРАДУСА И СЛЕД ТОВА ПО-БЪРЗО ДО 90.СЛЕД ТОВА ВЕЧЕ СТРЕЛКАТА НЕ МЪРДА ОТ 90 НЕЗАВИСИМО В КАКЪВ РЕЖИМ КАРАШ.100 ПРОЦЕНТА ТЕРМОСТАТ НО ТРЯБВА ДА Е ОРГИНАЛЕН ИНАЧЕ НЯМА ПОЛЗА ОТ СМЯНА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

ТОЧНО ТАКА.БАВНО ВДИГА ДО 60 ГРАДУСА И СЛЕД ТОВА ПО-БЪРЗО ДО 90.СЛЕД ТОВА ВЕЧЕ СТРЕЛКАТА НЕ МЪРДА ОТ 90 НЕЗАВИСИМО В КАКЪВ РЕЖИМ КАРАШ.100 ПРОЦЕНТА ТЕРМОСТАТ НО ТРЯБВА ДА Е ОРГИНАЛЕН ИНАЧЕ НЯМА ПОЛЗА ОТ СМЯНА.

наистина оказа се термостата .сегаа всичко си е ок.благодария за мненията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...