Jump to content

1.8 vs 2.0


Nerrow

Recommended Posts

Здравйте,

нов съм и предварително се извинявам ако темата не е в правилният раздел!

Така..нраправо по темата : Имам Audi 80 с двигател 1.8PM(моно инжекция), който е износен и е за сегменти. Обаче ми попадна двигател от Golf 2.0(115hp) и ще го взема на символична цена. Мисля, че няма да има проблем със слагането(ще сложа моят капак на картера, маховик, съединител, смукателни и изпускателни тръби), но въпросът ми е дали моноинжекцията от моят(1.8) ще може да захрани добре 2.0 и дали компютъра няма нещо да се бърка. Казвайте ако се сетите и за други проблеми, които евентуално могат да възникнат.

Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука мисля най добре и точно ще те посъветват тунерите,а според мойте наблюдения това са Audi_Rulzz,SLAF и littleredaudi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука мисля най добре и точно ще те посъветват тунерите,а според мойте наблюдения това са Audi_Rulzz,SLAF и littleredaudi

първият от изброените тунери е тотално облъчен и ша му кае си тури 5 так или ДЗ :(:bia::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука некъв култ се издига гледам... :bia:

Кат си туриш двигател от голф и ше ти станат фаровете кръгли и багажника хечбек... :hilezh:

Редактирано от iso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двете са една неземна сила ами айде... :hilezh: Ги еба у котърите :hilezh:

Е не мое се сравняват с класните Хонда мотори тип кафемелачка, сешуар и миксер :hilezh::bia::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте,

нов съм и предварително се извинявам ако темата не е в правилният раздел!

Така..нраправо по темата : Имам Audi 80 с двигател 1.8PM(моно инжекция), който е износен и е за сегменти. Обаче ми попадна двигател от Golf 2.0(115hp) и ще го взема на символична цена. Мисля, че няма да има проблем със слагането(ще сложа моят капак на картера, маховик, съединител, смукателни и изпускателни тръби), но въпросът ми е дали моноинжекцията от моят(1.8) ще може да захрани добре 2.0 и дали компютъра няма нещо да се бърка. Казвайте ако се сетите и за други проблеми, които евентуално могат да възникнат.

Благодаря ви предварително!

Май ще ти е по изгодно да смениш сегментите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не мое се сравняват с класните Хонда мотори тип кафемелачка, сешуар и миксер :hilezh::hilezh::hilezh:

заеби ама откакто имам хонда и си намразих и 2 те аудита :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте,

нов съм и предварително се извинявам ако темата не е в правилният раздел!

Така..нраправо по темата : Имам Audi 80 с двигател 1.8PM(моно инжекция), който е износен и е за сегменти. Обаче ми попадна двигател от Golf 2.0(115hp) и ще го взема на символична цена. Мисля, че няма да има проблем със слагането(ще сложа моят капак на картера, маховик, съединител, смукателни и изпускателни тръби), но въпросът ми е дали моноинжекцията от моят(1.8) ще може да захрани добре 2.0 и дали компютъра няма нещо да се бърка. Казвайте ако се сетите и за други проблеми, които евентуално могат да възникнат.

Благодаря ви предварително!

Защо ще слагаш моното, двигателят не е ли с дюзите, компа и така нататък. Ако това нещо го направиш ще гори повече и ще върви помалко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нови сегменти, шлайфане на главата, препасване на клапани, полиране на изпускателния, олекоти маховика ако намериш къде, и си готов. не се занимавай с глупости ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си решил да ползваш само блок и глава няма да има проблем. Мотора ще пасне ма си сложи лапите от РМ-а. Като си оставаш с моноинжекциона нема да има проблем таман ставаш 2.0 моноинжекциа АВТ. Компа ще си бачка и моноинжекцията ще си храни мотора. Ма нема да си 115 к.с. а пак некъде около 90- магарета. Впръскването и наляганията на механичния инжекцион са други и от там силата. А при тебе си оставаш с нормалното пълнене. Толкоз от мене по темата. Нека другите тунери се изкажат ако съм пропуснал нещо. :hilezh:

В общи линии колегата е прав... само незнам хода на буталата дали са еднакви на двата двигателя, но това едва ли може да се каже наизуст. Всъщност би следвало да стане, тъй като съм виждал обратния вариант - голф с глава от ауди, така че...

нови сегменти, шлайфане на главата, препасване на клапани, полиране на изпускателния, олекоти маховика ако намериш къде, и си готов. не се занимавай с глупости ...

Множко ще му дойде колега.... а и новите сегменти, ако ще и от юнитреид да ги вземе са от евтин халумин от Пернико правени... пък и трябва некой "специалист" да фрезова цилиндрите, отива и на нови биелни лагери, пристъргване на коляновия ... абе май първия вариант е по-евтин... според мен... за читав незнам :hilezh:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз и зазка да си купя па ше си намразя АСи-тУ, ако имах такова :hilezh::hilezh::D

У меня есть ДЗ тоже ;) Ама Хондата като цяло е доста по-добре и от 2 те като разход вървеж и ка4ество на колата като цяло :hilezh:А за АСЕ то ако щеш вярвай аз досега проблеми с мотора не съм имал НИКАКВИ даже и със стъпковото мотор4е :bia:

Редактирано от ACE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите!

Посъветвах се с уш читав майстор за състоянието на моя двигател. Неговото мнение беше, че с нови бутала и сегменти ще забравя, че някога съм имал проблеми с двигателя. Каза, че блока е съвсем малко износен и няма смисъл да рискувам с двигател на които не знам 100% състоянието.

Та следващото ми питане е на кави бутала и сегменти да се спра. Той ми захвали Разградските (на Ботевградско шосе). Ако някои има отвизи за някоя марка нека ги сподели....

Поздрави :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та следващото ми питане е на кави бутала и сегменти да се спра. Той ми захвали Разградските (на Ботевградско шосе). Ако някои има отвизи за някоя марка нека ги сподели....

Поздрави :flipoff:

Колега, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да си шлайфаш цилиндрите - иначе нищо все едно не си свършил - цилиндрите от износването стават елипсовидни и трябва да сложиш за първи осн ремонт- нормални не можеш да сложиш .... обмисли я хубаво тая работа. Иначе спор няма, направят ли ти я като хората - става сто пъти по-добре от другия вариант.... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами видяло се е, че ще се пазарува. Къде се намира този магазин на Сточна гара(кажете ми точния адрес най-добре). Казвайте и др магазини където може да има далаверка :hilezh:

Мерси! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да минеш само със смяна на бутала и сегменти без шлафане на блока ако ръбчето на цилиндрите е малко, но е желателно да смениш поне и биелните лагери, защото ако са тръгнали и те след ремонта компресията се вдига и увеличеното налягане се отразява на тях и може да изчукат, и пак да отваряш мотора за лагери :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имах свободно време и пообиколих магазините. Оказа се, че на Ботевградско шосе цените са доста по-добри отколкото на Сточна Гара. Обаче се оказа, че нямат същите бутала като мойте. Един каза, че моите са направени за нискооктанов бензин и с нормални(които са налични) няма да има проблем, но самата продавачка небеше на същото мнение и стана малак спор. Така се получи, че немога да разбера къде е истината. Разликата е в самата вдлъбнатина в буталото, по мой груби сметки горивната камера намалява обема си с около 9кубика. Също така предлагат да ми докарат някакви турски за около 300лв, обаче парите са ми малко много и незнам до колко ще са качествени. Дайте мнения, че се вкарах в някакъв страшен филм и немога да намеря изход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... някакви турски за около 300лв,.........

Никога турски.... не се излагай, шлайфай и цилиндрите, замисли се кръг вписва ли се в елипса и тогава пак си помисли дали ще правиш български работи--- <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...