Jump to content

АГУ и дебитомер на ауди 100 след гърмеж


Recommended Posts

Честото ресетване на компа не беше ли малко вредно за самия него?

Иначе, поздравления за добрата работа (по колата и по описанията тук) !

Имам 1 въпрос, Вальо. При тебе има ли такъв винт (зелена стрелка) и за какво служи? Данеби да замества (червена стрелка), щото аз нямам отвор там!

post-8891-1183873369_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Здравей,

Благодаря за информацията, при мен в момента на изключен двигател и седяла дълго време кола съпротивлението е 1.4 ком. Така, че стойностите са близки и мисля да го оставя така както е. Моят дебитомер е почти същия като твоя на снимката (има малка разлика май в кутията на въздушния филтър). Можеш ли да снимаш по-отблизо клапата на дебитомера (ако не си го затворил вече). Интересува ме на загасен двигател къде точно седи клапата към дифузьора. А като я натиснеш с пръст надолу колко мм слиза? Ако можеш да удариш една снимка и на натисната надолу клапа ще е супер. Колкото до потенциометъра - еднакъв е с моя. Като гледам от снимката и износването е горе-долу същото. Там където ти е червената стрелка по принцип няма нищо. От другата страна точно до куплунга им а един скрит (под черен силикон) потенциометър за по-финно настройване. Той е от порядъка на 200 ома. Там обаче където ти е зелената стрелка се намира винта, който регулира силата на натиска на четките към потенциометъра. Недей да го въртиш, защото изместването му може да доведе по-силен натиск и от там до по-бързо износване на потенциометъра! Ако се загледаш ще видиш, че немеца е ударил един "център" отстрани за да не се размества. Много ти благодаря за снимките - чрез тях успях да сравня точното положение на четките (визуално) и съпротивлението (при теб е 1.31ком)

Поздрави,

Вальо

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За зеленато стрелка - благодаря! А с черв. стрелка исках да покажа отвора през който се регулира луфта м/у плунжера и рамото на клапата. При мен може би не се регулира.(няма отвор)

Снимки естествено ще кача, но по-късно, когато постигна тези така лелеяни 0,6В :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пожелавам ти успех с реглажа и после пиши какво е станало. :unsure: Иначе за реглажа на сместа на дебитомера при мен има една малка дупчица точно в средата м/у главата на инжекциона и дифузьора (там дето влиза големия маркуч). Обикновенно слагат едно капаче отгоре. Може да се бръкне само с 12-15 см дълъг шестограм размер 2.5 (най-добре отверка шестограм). Ако е Г-образен лимбус трябва да е дълъг поне 15см, защото иначе няма да е удобно да се върти.

А между другото знаеш ли къде точно се намира компа на инжекцията? Отзад под седалката има един, обаче май е за ABS-а.

Поздрави,

Вальо

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така...

Нагласих на 0,6 относително. Показанията се сменят непрекъснато 0,55-0,7Така ли е и при тебе, Вальо? Оборотите се менят 800-1000(дори на дигиталния оборотомер)! Мощност няма до 3000об. Над 3000 като че ли нещо се отпушва и колата "литва". Единствения + е, че климатика вече не влияе на оборотите въобще! Явно имам и друг проблем :unsure: Последната ми надежда е привечер по хлад да рестартирам компира (както вика Ваското1).

Диска се постарах да го наглася максимално близо до ръба, от който започва фунията. Само забравих да снимам най-долното му положение(бях се ядосал накрая). Докато опре на гумения тампон слиза доста надолу, подминава дори гърлото на фунията! Довечера ще го снимам.

post-8891-1183894561_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

При мен е 0.6.4-0.65В стабилно на ниски обороти при загряла кола. Щом при теб се мени може би клапата ти се движи нагоре-надолу - най-вероятно смуче въздух.Ако си я местил (клапата) я върни където е била и замери отново напрежението на потенциометъра на ниски обороти и регулирай ако трябва. На какво нямаш мощност бензин или газ? Клапата на дебитомера седи на около 1.5-2 мм от вътрешния ръб, където започва конуса (между клапата и главата на инжекциона) според това което съм чел по форумите на изгасен двигател (моята е така). При теб как беше оригинално? Преди да свалиш потенциометъра замери ли текущото напрежение? Ако проблема е само на бензин, може да се наложи да врътнеш леко сместа на дебитомера (с шестограма). При всички положения разместването на потенциометъра оказва влияние върху работата на бензин/газ. Нормално е да се наложи леко донагласяне, така че не се притеснявай. Виж първо на бензин как върви. После виж и на газ. Първо трябва да си нагласиш на бензин да работи нормално и чак след това на газ. МНОГО важно е да си настройвал потенциометъра на НАПЪЛНО загряла кола! Виж при разглобяването да не смуче въздух от някъде! После пиши да видим резултатите. Имай впредвид, че дори и най-леко ,незабележимо помръдване на потенциометъра има голямо значение за работата на двигателя! тоест при притягането на потенциометъра също мръдва и трябва много внимателно да го притягаш. След това пак мериш напрежението. Напиши по-подробно как е било преди на газ/бензин и сега как е.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, пак съм аз.

Настроих дебитомера точно както си написал по-горе. Резултатът отново е 0,58-0,67В. Мотора тресе и мени обороти 850-950, а над 2000 отпушва и всичко е ОК. По мое мнение (и на група съветски учени) един цилиндър прекъсва на ниски обороти. Интересно как се включва при по високите... А на студен двг нямам никакви ядове. Явно пак на диагностика ще се ходи.

Относно газта:

Не знам оригиналното положение на дебитомера, защото го разгледах чак след първия гърмеж на газовата. До тогава вдигах капака за да се изфукам на някой приятел :hilezh: . След третия гърмеж направо демонтирах газовата! Оттогава само на бензин и само назад. :hilezh: Иначе съм голям привърженик на газта! Другата ми кола е моноинжекция и си фръцка на газ от години. :dance:

Добре, че поне твоето Ауди се оправи! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помоща ти! :hilezh: Все пак преди да свалиш потенциометъра как ти работеше? Сега има ли разлика? Този ефект с работа на "3" цилиндъра е малко измамен. Преди да си регулирам дебитомера и при мен беше така на бензин. До около 2000 оборота двигателя все едно работеше на 3 цилиндъра. Това го оправих като малко обогатих сместа през реглажния болт на дебитомера. Навих го ъглово (по часовниковата стрелка) на около 120 градуса и се оправи. Въпросът е, че щом караш основно на бензин финната регулировка трябва да ти е на стенд. Иначе не се знае какъв ще ти е разхода. Аз карам основно на газ и 1-1.5л/100 км да гори повече на бензин при мен не е фатално. Вероятно при поставянето на потенциометъра реглажът му е мръднал и сместа ти се е обеднила малко. При студен двигател не се усеща, защото компа допълнително обогатява сместа. Като минеш на реглаж, пиши да видим какъв е резултата. Пожелавам ти успех и благодаря за помоща :hilezh:

Между другото като ти правят колата, гледай внимателно какво и от къде регулират. Ще бъде много полезно за други закъсали колеги с гръмнали дебитомери :hilezh: . А как се казваш (малко късно, но....)

Поздрави,

Вальо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, веднага бих обогатил сместа, ако имаше откъде да бръкна! Дано да си прав, че 3 цил. е само ефект. Утре ще проуча къде разбират от мех. инжекция и са склонни да ме приемат - то и това не е една беля!

Димитър :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна и аз - обогатяването може да се направи сравнително прецизно ако се мери напрежението към регулатора на диф. налягане - целта е волтажа (мери се на двете клеми на регулатора) да клони към 0. Стоиностите му варират непрекъснато заради ламбда сондата, но трябва да играе от 0.2в до -0.2в приблизително. Забелязал съм че и малкото отклонение (около 2-3 градуса на болта) влияе чувствително на работата на двигателя - динамиката се променя, а може и да се получи подобен ефект на "3 цилиндъра".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това се измерва с свързан последователно милиамперметър към регулатора на налягане и се коригира с винта за реглаж на сместа. Лошото е,че че колегата Димитър не може да намери откъде да регулира сместа. Токът по справочни данни трябва да е 2.5ма като непрекъснато се променя (както отбеляза колегата Zeifod в следствие работата на ламбда сондата) в диапазон +-3ма на ниски обороти при напълно загряла кола. Като след всяко завъртане на реглажния винт, колата трябва да се форсира до 3000 об. за 2-3 сек и след това пак да се премери на ниски обороти. Така си регулирах моя дебитомер след последния гърмеж. Все пак ако колата се кара основно на бензин е хубаво реглажа да е на стенд за по-голяма прецизност, иначе може да има разлика в разхода на бензин. Количеството на подаваното гориво силно зависи от температурния датчик (при Ауди е син на цвят), тъй като от него компа получава информация за текущия режим на двигателя. Миналата година имах проблем с него и колата се държеше много "свински". Тук някъде из форума имаше сравнителна таблица за стойностите на температурния датчик при различни температури на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, днес мога да се похваля!

Най-после колата ми ТРЪГНА! И това стана възможно благодарение на вас, колеги :hilezh:

Набързо ще разкажа какво направих сутринта. Помислих си - не може всички да имат рег. винт за обогатяване на сместа и отвор над него, само аз да нямам. Повдигнах хубаво дебитомера и погледнах вътре с едно зъболекарско огледалце и- винт има. Разгледах над него - дупка няма. Взех бормашина и бургия 4,2 и на заводски означеното място пробих 1 дупка. На загряла и работеща на пр. ход кола полека вкарах дълъг шестограм(н?) тройка във винта. Усетих как долу рамото подскача - оттам и нестабилния празен ход. Няколко пъти затягах винта, махах шестограма и форсирах двг. (сумарно около 1/2 оборот) Накрая оборотите заспаха на 900 и мотора взе да мърка! Наложи се отново да коригирам потенциометъра на 0,6В, вече и той не мърдаше така. Оставих го на 0,63-0,64В. Последва тестдрайв. О, чудо! Вече няма "ефект 3 цилиндъра". Бях забравил, че я водят 100kw. Дори теста на 4-та с 50км/ч и рязко натискане на газта мина успешно. Нямаше глъхнене или придърпване. Само не знам докога ще е така и колко ще харчи...

Получи се обаче друго: понякога оборотите остават на 1400, а след време се оправят. но не е болка за умиране! :hilezh:

Редактирано от olele39
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Митко :hilezh: ! Радвам се че и твоята кола се оправи. Малко ми беше криво, че аз си оправих моята, а ти не можа. Значи технологията за реглаж на дебитомера работи. Като засечеш разхода се похвали :hilezh:. Мисля да посъберем малко темата със снимки и стъпки за регулирането, че с тези газови уредби и други страдат. Но проблема не е в газта, а в тези които я монтират. Гледат да можеш да запалиш и да тръгнеш и после е*авай се :hilezh: . Крайно време е тези "майстори" да се понаучат малко или поне като минимум да поставят газови уредби само на двигатели, за които са сигурни, че познават и могат правилно да регулират. Не да гледат само да приберат парите. Някъде из форума имаше сравнение колко скъпо излизало поддръжката на газовата уредба, как накрая като теглиш чертата - няма файда! Не е вярно, ако всичко е поставено, регулирано и съобразено с особенностите на всеки двигател, тези проблеми няма да ги има :hilezh: . Не са глупави хората в чужбина да поставят на колите си газови уредби и то не защото са бедни. Обаче ако там на някой му гръмне дебитомера от неправилен монтаж и настройка на газовата уредба - съдят сервиза! На другия ден сервиза го няма ! Затова и хората професионално се отнасят към работата си. Хайде стига, да не би само на нашите коли да имат дебитомери :hilezh: . Обаче това е друга тема. Много се радвам, че си рискувал, пробил си отвор и си си регулирал успешно дебитомера :hilezh: . Ние българите сме нация техническа, а като викнем неволята - нямаме равни! Сигурно се повтарям, но в този форум хората са много отзивчиви и всеки гледа да помогне с каквото може :hilezh: . Хайде пък ако се видим някога може да ударим по бира :wall:

Поздрави Вальо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си за българските газаджии, ама то във всичко си има майстори и "майстори"!

Точно по тази причина все по-рядко ходя по сервизи. Да си ремонтирам сам колата винаги е било голям кеф. М/у другото забравих да спомена, че напръсках всички ел. връзки в коша с контакт-спрей. Потенциометъра най-обилно, докато рег. му винт взе да цъка в крайните положения.

Дано сме били полезни и на някой друг!

:flipoff: а може и така: :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Тъй като получих доста лични съобщения относно проблеми с дебитомерите, бих искал да направя едно уточнение!

за да може да регулирате правилно дебитомера и той да влезне в норма, ТРЯБВА ВСИЧКИ ЕЛЕМЕНТИ В НЕГО ДА СА ОРИГИНАЛНИ! АКО СТЕ СМЕНЯЛИ НЯКОГА МОТОРЧЕТО НА НИСКИТЕ ОБОРОТИ ВСИЧКИ ЦИФРИ В НЕГОВИЯ НОМЕР ТРЯБВА ДА ОТГОВАРЯТ ЕДНО КЪМ ЕДНО С НОВОТО МОТОРЧЕ! АКО ДОРИ ЕДНА ЦИФРА СЕ РАЗЛИЧАВА ВЕРОЯТНОСТТА ДА ИМАТЕ СТАБИЛНИ ОБОРОТИ И ДОБРЕ РАБОТЕЩ ДЕБИТОМЕР КЛОНЯТ КЪМ "0" ;) .

Преди време имах подобни проблеми с моето моторче, взех си втора употреба от работеща кола на кято оборотите бяха перфектни, като само последните 3-4 цифри от номера на новото моторче съвпадаха с цифрите от моето. Резултатът беше на бензин играещи обороти на загряла кола 1300-1500. Каквито и настройки да се опитвах да правя оборотите играеха непрекъснато, работеше само на климатик сносно, защото компресора товари доста и оборотите падаха до около 1100 :flipoff: Изхарчих сума бензин на място за да го регулирам и не можах :wall: !

Дадох моторчето на един приятел, на който за щастие номера съвпадаше и той още кара без никакви проблеми. Аз почистих моето с WD спрей и след като си настроих дебитомера по начина който съм описал оборотите заспаха :D

Всичко това важи за всички елементи от дебитомера - потенциометър, регулатор на налягането. Обикновенно на дебитомера има два номера и единия мисля, че съвпада с номера на потенциометъра и май на моторчето на ниските (трябва да проверя)

Инжекциона е много прецизна система и всички компоненти са подбрани един със друг. Много е малка вероятността да има взаимозаменяемост на детайли от друг номер дебитомер, дори и външно да изглеждат ЕДНАКВО! :flipoff:

Все пак искам да уточня, че начина който съм описал за реглаж на дебитомера важи за случаите когато основно карате автомобила на газ. Причината е в това, че при настройката е възможно на бензин колата да гори малко повече или пък да има лека загуба на мощност. Това не е фатално ако бензина се ползва само при палене или докато загрее колата. За да влезне дебитомера в заводски норми са необходими две неща - изправни елементи и добър диагностик със стенд който да си разбира от работата :bia: . Тук във форума прочетох доста добри отзиви за диагностици, които знаят какво правят :bia: .

Надявам се да съм бил полезен и ако мога да помогна някак не се притеснявайте да пишете.

Поздрави

Вальо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да споделя и аз нещо за настройките на дебитомера.

Както се похвалих вече, колата ми вече върви. И то много! Само че, разхода стана 20л./100км...

Следователно трябва наистина да се спазва следната последователност: Нивото на клапата на дебитомера се настройва според етикета на нея (при мен-1,9мм+-1,1мм под ръба на фунията). Нарежението м/у долно и средно краче трябва да е 0,1В. Долното краче е "маса" и трябва да дава нищожно съпротивление с масата на колата. След това, дори при леко повдигане на клапата с ръка напрежението трябва също да се покачва леко. Също при плавно движение нагоре-надолу напрежението трябва да се мени пропорционално без пикове. Тези 0,1В при отпусната клапа би трябвало да гарантират около 0,6В при празен ход. За контрол трябва да служи 0В на регулатора на налягането (ако е читава ламбдата). Но при разбъзикани винт за обогатяване, винт на потенциометъра и положение на потенциометъра горните настройки стават трудно постижими. Значи трябва да се спази следната последователност по мое мнение:

1. Нагласява се нивото на диска според етикета му.

2. Връща се малко винта за обогатяване на сместа (при мен заради тези 20л./100км.)

3. Винта на потенциометъра се оставя на относително средно положение.

4. Регулира се положението на потенциометъра при спокойно положение на диска на 0,1В така че да реагира на най-малкото повдигане.

5. При празен ход 0,6В се нагласяват само от винта на потенциометъра.

6. Тестдрайв.

Ако някой забелязва грешки в описанието моля да напише! Или да изчака докато се похваля, че имам изтребител (по разход). :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Митко!

Вече всичко ти е ОК :D . В момента пиша една нова тема със снимки за начина по който се регулира дебитомера.

Поздрави,

Вальо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Малък ъпдейт на темата. Открих причината, заради която когато включа потенциометъра на газ ми играят оборотите - ламбда сондата не подава коректно сигнал на компютъра и той се опитва да регулира чрез моторчето на ниските. Все пак ламбда сондата е направена да мери сместа на бензин. Преди 2 седмици си монтирах емулатор на ламбда сондата (45лв.) и колата направо заспа :) ! Включих си обратно потенциометъра, когато съм на газ (до сега го изключвах през реле, когато съм на газ) и в момента без значение дали съм на газ или на бензин, с климатик или без - оборотите са ми точно 850-900 :) . Динамиката и разхода на гориво на колата се запази. Нарочно покарах 2 седмици преди да подновя темата за да видя какъв ще е резултата при градско и извънградско каране. Не съм очаквал, че монтирането на ламбда-емулатор ще има такъв голям ефект върху работата на двигателя. Компютъра вече не работи в авариен режим, когато съм на газ и не трупа грешки :)

Поздрави,

Вальо

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Малък ъпдейт на темата. Открих причината, заради която когато включа потенциометъра на газ ми играят оборотите - ламбда сондата не подава коректно сигнал на компютъра и той се опитва да регулира чрез моторчето на ниските. Все пак ламбда сондата е направена да мери сместа на бензин. Преди 2 седмици си монтирах емулатор на ламбда сондата (45лв.) и колата направо заспа :o ! Включих си обратно потенциометъра, когато съм на газ (до сега го изключвах през реле, когато съм на газ) и в момента без значение дали съм на газ или на бензин, с климатик или без - оборотите са ми точно 850-900 :o . Динамиката и разхода на гориво на колата се запази. Нарочно покарах 2 седмици преди да подновя темата за да видя какъв ще е резултата при градско и извънградско каране. Не съм очаквал, че монтирането на ламбда-емулатор ще има такъв голям ефект върху работата на двигателя. Компютъра вече не работи в авариен режим, когато съм на газ и не трупа грешки :hilezh:

Поздрави,

Вальо

Здравей , искам да попита този емулатор премахвали гърмежете и как се монтира защото моите обороти без климатик на газ са 1200 с клима 1ооо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей , искам да попита този емулатор премахвали гърмежете и как се монтира защото моите обороти без климатик на газ са 1200 с клима 1ооо.

Ако АГУ-то е регулирано добре (да не е бедна сместа) не гърми. Въпросът е обаче, че понякога когато двигателя е на газ, ламбда-сондата подава грешен сигнал към ЕКУ-то (почва да трупа грешки) и то от своя страна при опита си да регулира сместа посредством двигателчето на ниските обороти я обеднява и от там най-често идват гърмежите. Когато се сложи ламбда-емулатор, той подава вместо ламбда-сондата сигнал към ЕКУ-то, с който го "лъже", че сместа е добре и не е нужно да се регулира. Затова поставянето на ламбда-емулатора, свежда гърмежите свързани с бедна смес до минимум :) . Вече цял месец карам с него и нямам никакви проблеми :). Все пак трябва да си сигурен, че нямаш проблеми със запалителната система (свещи, капачка, палец .....) Ако това ти е наред, поставянето на емулатора ще ти реши проблемите. Какъв ти е инжекциона и двигателя? Ако инжекциона ти е KE-Motronic може да пробваш да покараш малко с изключен потенциометър, когато си на газ, да видиш дали гърменето ще спре. Ако усетиш, че двигателя работи доста по-добре (без да включваш климатика обаче), то най-вероятно поставянето на емулатора ще ти реши проблема. Имай впредвид обаче, че това важи САМО за обикновена АГУ, без монтиран "ламбда-контрол" - това е джаджа, която автоматично регулира сместа на базата на показанията на ламбда сондата. Ако имаш такова нещо трябва да го махнеш и да поставиш обикновен тройник с реглажен болт, иначе няма да работи добре АГУ-то :) . Малко са ти високи оборотите на газ като гледам. Това може да се дължи на спукан/нацепен маркуч някъде около инжекциона, не е лошо да ги провериш за всеки случай. Предполагам, че на бензин ти работи добре двигателя - 850/без климатик и 900-950 оборота с климатик?

Иначе монтажа на ламбда-емулатора не сложен. Той се поставя межу ламбда-сондата и куплунга към ЕКУ-то и се свързва към + от клапана на газта. Когато си на газ работи, когато си на бензин работи само ламбда-сондата :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако АГУ-то е регулирано добре (да не е бедна сместа) не гърми. Въпросът е обаче, че понякога когато двигателя е на газ, ламбда-сондата подава грешен сигнал към ЕКУ-то (почва да трупа грешки) и то от своя страна при опита си да регулира сместа посредством двигателчето на ниските обороти я обеднява и от там най-често идват гърмежите. Когато се сложи ламбда-емулатор, той подава вместо ламбда-сондата сигнал към ЕКУ-то, с който го "лъже", че сместа е добре и не е нужно да се регулира. Затова поставянето на ламбда-емулатора, свежда гърмежите свързани с бедна смес до минимум :) . Вече цял месец карам с него и нямам никакви проблеми :). Все пак трябва да си сигурен, че нямаш проблеми със запалителната система (свещи, капачка, палец .....) Ако това ти е наред, поставянето на емулатора ще ти реши проблемите. Какъв ти е инжекциона и двигателя? Ако инжекциона ти е KE-Motronic може да пробваш да покараш малко с изключен потенциометър, когато си на газ, да видиш дали гърменето ще спре. Ако усетиш, че двигателя работи доста по-добре (без да включваш климатика обаче), то най-вероятно поставянето на емулатора ще ти реши проблема. Имай впредвид обаче, че това важи САМО за обикновена АГУ, без монтиран "ламбда-контрол" - това е джаджа, която автоматично регулира сместа на базата на показанията на ламбда сондата. Ако имаш такова нещо трябва да го махнеш и да поставиш обикновен тройник с реглажен болт, иначе няма да работи добре АГУ-то :) . Малко са ти високи оборотите на газ като гледам. Това може да се дължи на спукан/нацепен маркуч някъде около инжекциона, не е лошо да ги провериш за всеки случай. Предполагам, че на бензин ти работи добре двигателя - 850/без климатик и 900-950 оборота с климатик?

Иначе монтажа на ламбда-емулатора не сложен. Той се поставя межу ламбда-сондата и куплунга към ЕКУ-то и се свързва към + от клапана на газта. Когато си на газ работи, когато си на бензин работи само ламбда-сондата :)

Имам някакви стабилизатори към АГУ-ЛАНДИ с много кабели които излизат от тях иначе мотора е АЦЕ 2.0 16V 140 к . Не съм пробвал с винта на изпарителя да върна оборотите. за маркуч проверявахме вчера но нищо не открих, но се чува някакво леко съскане около ел. магнитния клапан. На бензин нямам никакъв проблем, пали от раз без подаване на газ и си държи 900-950 об.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някакви стабилизатори към АГУ-ЛАНДИ с много кабели които излизат от тях иначе мотора е АЦЕ 2.0 16V 140 к . Не съм пробвал с винта на изпарителя да върна оборотите. за маркуч проверявахме вчера но нищо не открих, но се чува някакво леко съскане около ел. магнитния клапан. На бензин нямам никакъв проблем, пали от раз без подаване на газ и си държи 900-950 об.

Оборотите би трябвало да не можеш да ги върнеш ръчно защото те се стабилизират от ЕКУ-то посредством моторчето на ниските. Затова на газ/бензин оборотите трябва да еднакви. Какъв е този стабилизатор за който казваш? Къде точно е монтиран? Не е лошо да пуснеш снимка да се ориентирам за какво иде реч :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...