landolin Публикувано 25 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2007 Ще сменям дистрибуторната капачка и палеца на ауди 80 ABK матор, но незнам как се сваля самият палец Захванат ли е с някакви болтове и т.н или се вади само със дърпане? Ако някой знае пинизите нека да ги сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2007 Карай си лодката и смело дърпай нагоре и само нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 26 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2007 Дърпане му е майката..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 26 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2007 (Редактирано) Понякога е като залепено, но с дърпане се вади има вътре една стоманена пластина която го фиксира за вала. Редактирано 26 Юли 2007 от L&R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 26 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2007 Danke, сигурно предният път не съм бил закусвал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Реших да сменя кабели, дистр. капачка и палеца, с кабелите и капачката се справих, но палеца заяде.Неможах да го сваля, има ли някакъв чалъм при свалянето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Дърпа се нагоре.Чел съм че ако заяде и не ти е жал за стария се чупи,със секач в центъра,там където контактува с дистрибуторната капачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Дърпа се нагоре с клещи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Леко с дърпането Потърсете темата, пусната от SunShine- там човека е показал къде е зегерката, която държи палеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Аз моя така го извадих , като го сменях и нямам никакви проблеми до момента ( година и половина вече с новия палец ) . Ама щом има и по културен начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 При мен няма зегерка,само се дърпа.И не иска сила за да го извадиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Палецът на моята, така се беше захванал за вала, че въобще не помръдна, а доста дърпане и бой изяде. Има една пласинка в него, която му служи за контра и запира във вала. Така и така не мислех да го пазя и в крайна сметка го счупих на менгемето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 (Редактирано) Извадил си цялото делко? Редактирано 4 Юни 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Моя го отлепих на парчета с водопроводен ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 моя излезе с дърпане и разклащане ,зегерка няма ,има метална пластина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V. Todorov Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 Здравейте колеги,имам и аз един въпрос свързан с капачка и палец.Става въпрос за Audi coupe1.8DZ.90г.колата има газова,работи перфектно и на газ и бензин.Проблема е че бързо лови нагар по капачката и палеца и колата започва да прекъсва,смених ги с палец Topran и капачка EPS,проблема с придърпването изчезна но след около 2-3месеца,през който съм минал не повече от 4000км.проблема отново се появи и отново имах нагар.Реших че са ментаци и си купих палец и капачка БОШ,всичко точно след смяната,но горе-долу след същия робег и интервал от време се получи същото придръпване.Изчистих нагара и нещата се оправиха,но незнам защо,толкова бързо лови този нагар.Не смятам това за нормално и се чуда каква е причината,ако имате идеи помагаите.Проблема с придърпването е по-изразен на газ,на бензин е едва доловим,и едва ли някой друг би го усетил,но понеже я карам всеки ден и го усещам.През седмицата са кара по 6км.на ден,но през уикендите се прават по около150-200км.Свещите са NGK Double platinum кабелите са Beru,всички тези неща са на около 3000-4000км.Кабели,капачка,свещи,палец,всичко е сменено на веднъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 11 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 Здравейте колеги,имам и аз един въпрос свързан с капачка и палец.Става въпрос за Audi coupe1.8DZ.90г.колата има газова,работи перфектно и на газ и бензин.Проблема е че бързо лови нагар по капачката и палеца и колата започва да прекъсва,смених ги с палец Topran и капачка EPS,проблема с придърпването изчезна но след около 2-3месеца,през който съм минал не повече от 4000км.проблема отново се появи и отново имах нагар.Реших че са ментаци и си купих палец и капачка БОШ,всичко точно след смяната,но горе-долу след същия робег и интервал от време се получи същото придръпване.Изчистих нагара и нещата се оправиха,но незнам защо,толкова бързо лови този нагар.Не смятам това за нормално и се чуда каква е причината,ако имате идеи помагаите.Проблема с придърпването е по-изразен на газ,на бензин е едва доловим,и едва ли някой друг би го усетил,но понеже я карам всеки ден и го усещам.През седмицата са кара по 6км.на ден,но през уикендите се прават по около150-200км.Свещите са NGK Double platinum кабелите са Beru,всички тези неща са на около 3000-4000км.Кабели,капачка,свещи,палец,всичко е сменено на веднъж. Аз имам същия проблем на abk, и така сменях всичко но не се оправи. Мисля си че може заради големият аванс,заради гаста,да прави така.Ще следя темата с голям интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V. Todorov Публикувано 11 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 И аз я следа с интерес но,колегите нещо нямат голям интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 11 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 (Редактирано) Че какво общо има аванса ... Мислим да е от нефелни свещи/кабели ... ПП Кабелите са ми на Беру, свещите 4 електродни пак Беру, капачка + палец Бош ... Положението е същото ... За няма и 10К, нагар - не много де, все пак го има ... !! Редактирано 11 Юли 2011 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 11 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 10к е много за мен колега,по-бързо им се е..ва майката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 за моя скромен опит палеца винаги си го чупа точно в средата като се удари и излиза всичко.за прекъсването ми се е случвало и съм сменял кабели и с тях си идва всичко.при каране на бензин в момента като я напъна да над14-50 км има един момент на замисляне който е някъде секунда и след тва си поема здраво.колата е АБТ- с клима ,като пусна климатика почва малко повече да се усеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 13 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 Ново 20 Колегата вика всички Бошовски капачки/палци и показалци дето слагал, и така ставали ...Хайде сега някой друг с Бошово токоразпределение да сподели дали е така или не ...Нека се включат и други колеги примерно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 13 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 На ADA-то смених свещите и капачката с BERU. Ефект не се усети, но аз си знаех, че съм ги сменил.Палеца се вади внимателно с дърпане, а проблема с ваденето му идва от корозирането на оста, на която се монтира.След демонтирането на стария (което не бе трудно), почистих оста и капнах съвсем малко масло, което да предпази от следваща корозия и проблеми с ваденето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 13 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 никой нищо не казва за този нагар.Май само на нас двамата е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V. Todorov Публикувано 13 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 Нe e не е ама си не признават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване