Jump to content

Смяна на палец и дистрибуторна капачка?


landolin

Recommended Posts

Ще сменям дистрибуторната капачка и палеца на ауди 80 ABK матор, но незнам как се сваля самият палец <_< Захванат ли е с някакви болтове и т.н или се вади само със дърпане? Ако някой знае пинизите нека да ги сподели :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога е като залепено, но с дърпане се вади има вътре една стоманена пластина която го фиксира за вала.

055905225b.jpg

Редактирано от L&R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Реших да сменя кабели, дистр. капачка и палеца, с кабелите и капачката се справих, но палеца заяде.

Неможах да го сваля, има ли някакъв чалъм при свалянето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпа се нагоре.

Чел съм че ако заяде и не ти е жал за стария се чупи,със секач в центъра,там където контактува с дистрибуторната капачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя така го извадих , като го сменях и нямам никакви проблеми до момента ( година и половина вече с новия палец ) . Ама щом има и по културен начин :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палецът на моята, така се беше захванал за вала, че въобще не помръдна, а доста дърпане и бой изяде. Има една пласинка в него, която му служи за контра и запира във вала. Така и така не мислех да го пазя и в крайна сметка го счупих на менгемето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги,имам и аз един въпрос свързан с капачка и палец.Става въпрос за Audi coupe1.8DZ.90г.колата има газова,работи перфектно и на газ и бензин.Проблема е че бързо лови нагар по капачката и палеца и колата започва да прекъсва,смених ги с палец Topran и капачка EPS,проблема с придърпването изчезна но след около 2-3месеца,през който съм минал не повече от 4000км.проблема отново се появи и отново имах нагар.Реших че са ментаци и си купих палец и капачка БОШ,всичко точно след смяната,но горе-долу след същия робег и интервал от време се получи същото придръпване.Изчистих нагара и нещата се оправиха,но незнам защо,толкова бързо лови този нагар.Не смятам това за нормално и се чуда каква е причината,ако имате идеи помагаите.Проблема с придърпването е по-изразен на газ,на бензин е едва доловим,и едва ли някой друг би го усетил,но понеже я карам всеки ден и го усещам.През седмицата са кара по 6км.на ден,но през уикендите се прават по около150-200км.Свещите са NGK Double platinum кабелите са Beru,всички тези неща са на около 3000-4000км.Кабели,капачка,свещи,палец,всичко е сменено на веднъж. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,имам и аз един въпрос свързан с капачка и палец.Става въпрос за Audi coupe1.8DZ.90г.колата има газова,работи перфектно и на газ и бензин.Проблема е че бързо лови нагар по капачката и палеца и колата започва да прекъсва,смених ги с палец Topran и капачка EPS,проблема с придърпването изчезна но след около 2-3месеца,през който съм минал не повече от 4000км.проблема отново се появи и отново имах нагар.Реших че са ментаци и си купих палец и капачка БОШ,всичко точно след смяната,но горе-долу след същия робег и интервал от време се получи същото придръпване.Изчистих нагара и нещата се оправиха,но незнам защо,толкова бързо лови този нагар.Не смятам това за нормално и се чуда каква е причината,ако имате идеи помагаите.Проблема с придърпването е по-изразен на газ,на бензин е едва доловим,и едва ли някой друг би го усетил,но понеже я карам всеки ден и го усещам.През седмицата са кара по 6км.на ден,но през уикендите се прават по около150-200км.Свещите са NGK Double platinum кабелите са Beru,всички тези неща са на около 3000-4000км.Кабели,капачка,свещи,палец,всичко е сменено на веднъж. :stupid:

Аз имам същия проблем на abk, и така сменях всичко но не се оправи. Мисля си че може заради големият аванс,заради гаста,да прави така.Ще следя темата с голям интерес. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво общо има аванса ... Мислим да е от нефелни свещи/кабели ...

ПП Кабелите са ми на Беру, свещите 4 електродни пак Беру, капачка + палец Бош ... Положението е същото ... За няма и 10К, нагар - не много де, все пак го има ... !!

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за моя скромен опит палеца винаги си го чупа точно в средата като се удари и излиза всичко.

за прекъсването ми се е случвало и съм сменял кабели и с тях си идва всичко.

при каране на бензин в момента като я напъна да над14-50 км има един момент на замисляне който е някъде секунда и след тва си поема здраво.

колата е АБТ- с клима ,като пусна климатика почва малко повече да се усеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20 :bdaysmile:

Колегата вика всички Бошовски капачки/палци и показалци дето слагал, и така ставали ...

Хайде сега някой друг с Бошово токоразпределение да сподели дали е така или не ...

Нека се включат и други колеги примерно :all_coholic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ADA-то смених свещите и капачката с BERU.

Ефект не се усети, но аз си знаех, че съм ги сменил.

Палеца се вади внимателно с дърпане, а проблема с ваденето му идва от корозирането на оста, на която се монтира.

След демонтирането на стария (което не бе трудно), почистих оста и капнах съвсем малко масло, което да предпази от следваща корозия и проблеми с ваденето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...