RhINoX^ Публикувано 29 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2007 Тия дни се пуснах в голямо приключение.Забелязах че като загрее мотора и колата започва да припужва бял пушек.Прави го само на загрял мотор и водата ми беше поспаднала малко...викам си гарнитура на главата...сменихме я,но старата си изглеждаше наред без видими пробиви...всичко точно зглобихме я смених троиника и още няколко водни съединения и викам си заспа...Не бях я карал 4-5 дена че бях на почивка и днес като я подкарах в жегата 60-70км градско и като я паркирах на паркинка пак видях че пуши бяло Гарнитура на главата не е 100%,маслото се не беше пресякло и първия път..както и сега не е,а водата не ми се струва да е спаднала.Най интересното е че го прави само на загрял мотор.Иначе си върви нормалмо,харчи нормално...не е прегрявана никога....бутална група - супер,клапани всичко по главата перфектни... Някакви идеи освен леко да се е кривнала или сцепила главата...но водомо си е перфектна,даже и като беше свалена никакви забележки Масло не гори грам...Друга идея където имам е че може нещо проблем по моното да има... Вие някакви идеи ? Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 29 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2007 Здрасти колега.На старата ми б3 имах същият проблем.Докато не вдигнеше около 80 градуса -никакво пушене,а после при леко изсфорсирване пушеше.И аз като теб започнах голямото чудене но реших да почна с най ефтиният вариант-гумички на клапаните.Срещу 10лв.гумичките и 15лв.смяната-грам пушене нямаше вече.Така започни от там,най вероятно това е проблема.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 29 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2007 може и така да е но масло не харчи грам...и пуши бял пушек около 90 С като удари.Бърках му и в дупето...но не е мазно така като гори масло.Просто не ми се иска да си сменя моите гумички(които предполагам са си добри) с някои ментета и после да почне и масло да харчи.... Не ме е яд че се чупи,яд ме е че частите са "перфектни"!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 29 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2007 Ами да ти кажа гумичките бяха някъв ефтинджос,но след като ги смених минах още 40000км. и не се появи повече този проблем.А за това че при теб няма загуба на масло-още си в начален стадии.И при мен първо пушеше над 80гр. но в продължение на 10000км.почна да пуши след 50гр. и да прави масленно пръстенче около тръбата на ауспуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vami Публикувано 29 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2007 И според мен са гумички, а и моята правеше така. С течение на времето се изпичат и стават твърди. Могло е да ги погледнете щом сте сменяли гарнитура. След смяната ще продължи да пуши поне 200-250 км докато се изчистят гърнетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2007 Сигурен ли си че главата е правилно притегната след смяна на гарнитурата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 30 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2007 (Редактирано) 100% съм сигурен,че е добре.Даже съм гледал и помагал. Ако казвате че е от гумичките да ги сменявам ? Мен ми се струва малко странно Гумичките са 15 лв-чета макс...не е проблема в парите.* П.С. И днес я карах и в движение добре,ама като тругнах да я паркирам направо пуши повече от дизеляк...все едно се е запалила.Избих комарите в тоя регион Редактирано 30 Юли 2007 от RhINoX^ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 30 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2007 Давай смело с гумичките-ша са опрай,вервай ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carrera4 Публикувано 8 Август 2007 Доклад Share Публикувано 8 Август 2007 Дано да не е това, което преполагам, но щом гарнитурата на главата ти е здрава освен за пукната глава не се сещам за друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Август 2007 Доклад Share Публикувано 9 Август 2007 (Редактирано) Ако пушека е бял - това значи ВОДНИ ИЗПАРЕНИЯ!Маслото пуши сивкаво-черно. Не мисля че е гумички, там няма вода а масло Редактирано 9 Август 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boby1945 Публикувано 9 Август 2007 Доклад Share Публикувано 9 Август 2007 Тия дни се пуснах в голямо приключение.Забелязах че като загрее мотора и колата започва да припужва бял пушек.Прави го само на загрял мотор и водата ми беше поспаднала малко...викам си гарнитура на главата...сменихме я,но старата си изглеждаше наред без видими пробиви...всичко точно зглобихме я смених троиника и още няколко водни съединения и викам си заспа...Не бях я карал 4-5 дена че бях на почивка и днес като я подкарах в жегата 60-70км градско и като я паркирах на паркинка пак видях че пуши бяло Гарнитура на главата не е 100%,маслото се не беше пресякло и първия път..както и сега не е,а водата не ми се струва да е спаднала.Най интересното е че го прави само на загрял мотор.Иначе си върви нормалмо,харчи нормално...не е прегрявана никога....бутална група - супер,клапани всичко по главата перфектни... Някакви идеи освен леко да се е кривнала или сцепила главата...но водомо си е перфектна,даже и като беше свалена никакви забележки Масло не гори грам...Друга идея където имам е че може нещо проблем по моното да има... Вие някакви идеи ? Мерси предварително При мене преди 2 години причината за "бял пушек" ей така за няма нищо, беше проникване на спирачна течност през спирачния цилиндър в сервоусилвателя!!! Беше се събрало ~ 1.5 литра!!! и през вакуумната тръба попадаше в газовъздушната смес и понеже не гори много добре илизаше бял пушек. Като оправих спирачния цилиндър забравих за белия пушек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 9 Август 2007 Доклад Share Публикувано 9 Август 2007 (Редактирано) на моята кола гумичките са сменявани и купени в Юнитрейд.Там ментаци няма, ама цената е 120лв. комплекта... Редактирано 9 Август 2007 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ithilieth Публикувано 21 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2007 (Редактирано) Имам същия проблем като твоя, но ми се струва, че при мен е по напреднала фаза. Става дума за B4 2.0 ABT.Когато е студена, си припушва като на конденз, обаче като загрее към 50-70 градуса, на празни обороти пуши като луда, точно както казваш ти - бял пушек, но при мен е адски много, направо не виждам почти нищо зад мен и смърди доста гадно.Охладителната течност я забелязвам да спада, и постоянно доливам. Губя и масло, и онзи ден докато сменях задните амортисьори, му споделих на майстора за този проблем, и той вика - сегменти.Гарнитура, гумички и любимият ми тройник ги смених преди известно време, но маслото продължаваше да се губи. Направи ми впечатление, че започна да пуши така след като сложих газовата, първо пушака беше малко и за кратко, сега вече проблема се задълбочи.Така и така съм вкарал вече доста пари, та ще взема да я отворя да сменя сегменти, гарнитури и гумички пък да видим какво ще излезе Някой ако има друга идея от какво може да, ще съм благодарен П.П. Току що забелязах, че темата е от юли месец. Ще споделиш ли тъкмо какво се случи при теб? Редактирано 21 Ноември 2007 от ithilieth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2007 ......П.П. Току що забелязах, че темата е от юли месец. Ще споделиш ли тъкмо какво се случи при теб?Безнадеждно е .... човека си смени колата ето доказателството http://audi.online.bg/index.php?showtopic=30956 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване