Jump to content

BMW 2.0 24V 150 vs Audi 90 2.0 20V 160


Recommended Posts

Хора неска се гоних с едно като влезнах след 4200 оборота борда ме пусна и почнах да го настигам.Мислите ли че е възможно да го бегам шото се отклони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,0 20V 160 коня ли е???

аз съм се пробвал с едно 2,3 136коня и ми се стори доста слабо, но ако това е 160 ... със сигурност ще си победител

Между другото до 4000 оборота 320-ката е доста тромава, силата и идва след това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

320ките 24V не са чак толкова бързи аз до изпълване на трета им взимам почти 3 дължини а съм само 130коня. А един колега има 80ка куатро 2.3 само че щатска версия и той съшо го бяга а е 10 винтила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе доста е относително , но понеже каталожно 320ката е по-бърза , затова заставам срещу 318 , иначе и аз съм издърпвал на 320ки , но пък и съм падал.

П.С. А мойто е Австралийско изпълнение :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4e kakvo imash protiv Quattro-to :evil:)

oshte po-dobre na 400m

kakto spomenaha 320-kata si e kuca na start, a s Quattroto i vzemash 2 koli oshte na starta.

sled 130-140 po4va da zastiga, ama da ne zabraviame kakav e koeficienta na kufaroobraznost na ExQuattro-to mi i kakav e 320-kata

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид . 2.0 136коня ако излезе на 2.3 136коня 4Х4 мисля че няма да има голям шанс , докато на кола с предно би било интересно да се види :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

оня ден бега един с 20v quattro също като мен ама аз не съм quattro според мен повече зависи как ще тръгнеш на мен ми требе около 50 сантиметра преднина на старта и няма да може да ме стигне.важен е тоя зад волана :):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересен постинг.:)))

Борда те пуска значи??? (Какво е това Борд - диагностичната и информативна част която виждаш, или компютъра който управлява впръскването и запалването. Щото ако е второто значи всички сме с борд след 90г, а ако е първото ... то изобщо не влияе на ходовите качества на колата)

Това е чиста обида за АУДИ, кой ще сложи в колата нещо дето те спира, само това не разбирам. Това на колко оборота и как те пуска си е пълна лудост. Да не би да имаш електронен ограничител на 4200 оборота. Мен борда ме пуска нявсякъде и изобщо не гледа оборотите ако са до 6500, а само ДЕСНИЯ МИ КРАК и каквото му кажа това прави... хич не го чакам да ме пусне.

А за бягането - първо прочиташ характеристиките на колите, после го виждаш колко души вози и прилича ли това на поддържана 320, ако ти возиш 2ма а той е сам - няма да го бегаш, ако сте двама сам по сам -имаш шансове но не е сигурно, особено ако той е по добър.

(Хайде пак се заяждам с децата - извинявам се:))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК - какво означава БОРД за теб, и какво означава не те пуска?????

Ако усещаш по рязко дръпване след 4200 не означава че някой не те пуска преди това. Ако не ще да дърпа над 4200 значи бензина не ти е наред или колата не ти е наред, ходи зареди 98+ иди на майстор да я види. Не заради друго, а защото има детонационни, и куп други датчици които не позволяват да строшиш колата когато нещо не е наред, и поради здравословни причини компютъра решава че не трябва двигателя да работи в такива режими. А и е нормално двигател който е подминал максимума на въртящия си момент да усещаш че не дърпа както на по ниски обороти. За твоя двигател на знам на колко е максимума. При мен най добре ДЪРПА между 3200 и 4500 оборота, после е по слабо.

Излиза ли някакво съобщение на екрана като НЕ ТЕ ПУСКА????

Иначе карам Б4 2.0Е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек не че има проблеми просто след 4200 дърпа втори път може би защото борда е настроен за икономия на гориво.Незнам колко съм прав но според мен и некой монтяри е така.Иначе до 7000 никакви проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек не че има проблеми просто след 4200 дърпа втори път може би защото борда е настроен за икономия на гориво.Незнам колко съм прав но според мен и некой монтяри е така.Иначе до 7000 никакви проблеми

Това дето го говориш е валидно за Лада и др.такива.Там има втора клапа дето се отваря за повече мощност :) Аз лично не съм виждал Ауди с подобен принцип на действие.Ако ти си виждал или случайно управляваш такова, моля те напиши по-подробно за какво става въпрос, защото ми е интересно :)

ПС мен, ако питаш просто тогава твоя мотор се "развъртява приятно" , което разбира се е валидно и за БМВ то, с което си се гонил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е при мен

aim@me, разгледай тази джаджа най отгоре - (6) дросел

там има 2 клапи

втората (по-голямата) се отваря някъде към края на хода на педала на газта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това второто не го управлява компютъра, и при мен е така но това е механична система която се командва от жилото на газта. А кога се отваря не зависи от компютъра а от теб. Мисля, че има само датчици кое на какъв ъгъл е в момента. А може и това да няма, нали си имаш дебитомер:))).

А може и да не съм прав, обаче може да направим тест - и ще видиш че няма пускам няма не пускам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен това не требе да е тема за спорове всеки човек си осеща колата по различен начин :roll: :roll: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е при мен

aim@me, разгледай тази джаджа най отгоре - (6) дросел

там има 2 клапи

втората (по-голямата) се отваря някъде към края на хода на педала на газта

Прав си - мерси за корекцията :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...