lampard Публикувано 11 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2004 Хора неска се гоних с едно като влезнах след 4200 оборота борда ме пусна и почнах да го настигам.Мислите ли че е възможно да го бегам шото се отклони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
© Публикувано 11 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2004 2,0 20V 160 коня ли е???аз съм се пробвал с едно 2,3 136коня и ми се стори доста слабо, но ако това е 160 ... със сигурност ще си победителМежду другото до 4000 оборота 320-ката е доста тромава, силата и идва след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 11 Септември 2004 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2004 аз съм с борд и след 4200 ме пуска иначе до тогава работи на една клапа.Да 160 коня двувалка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 12 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2004 2.3 136 коня е за да наказва 318ките иначе 2.0 20V наказва 320 24V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 12 Септември 2004 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2004 само така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seat Toledo 16V Публикувано 12 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2004 320ките 24V не са чак толкова бързи аз до изпълване на трета им взимам почти 3 дължини а съм само 130коня. А един колега има 80ка куатро 2.3 само че щатска версия и той съшо го бяга а е 10 винтила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 12 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2004 Абе доста е относително , но понеже каталожно 320ката е по-бърза , затова заставам срещу 318 , иначе и аз съм издърпвал на 320ки , но пък и съм падал. П.С. А мойто е Австралийско изпълнение :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 12 Септември 2004 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2004 пичове според мен 2.3 е достойна срещу 320 ама не винтилирана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 13 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2004 Съгласен напълно , но само щте добава и да не е куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 18 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2004 4e kakvo imash protiv Quattro-to )oshte po-dobre na 400mkakto spomenaha 320-kata si e kuca na start, a s Quattroto i vzemash 2 koli oshte na starta.sled 130-140 po4va da zastiga, ama da ne zabraviame kakav e koeficienta na kufaroobraznost na ExQuattro-to mi i kakav e 320-kata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 18 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2004 Точно това имах предвид . 2.0 136коня ако излезе на 2.3 136коня 4Х4 мисля че няма да има голям шанс , докато на кола с предно би било интересно да се види :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 4 Октомври 2004 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2004 оня ден бега един с 20v quattro също като мен ама аз не съм quattro според мен повече зависи как ще тръгнеш на мен ми требе около 50 сантиметра преднина на старта и няма да може да ме стигне.важен е тоя зад волана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 4 Октомври 2004 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2004 Много интересен постинг.))Борда те пуска значи??? (Какво е това Борд - диагностичната и информативна част която виждаш, или компютъра който управлява впръскването и запалването. Щото ако е второто значи всички сме с борд след 90г, а ако е първото ... то изобщо не влияе на ходовите качества на колата)Това е чиста обида за АУДИ, кой ще сложи в колата нещо дето те спира, само това не разбирам. Това на колко оборота и как те пуска си е пълна лудост. Да не би да имаш електронен ограничител на 4200 оборота. Мен борда ме пуска нявсякъде и изобщо не гледа оборотите ако са до 6500, а само ДЕСНИЯ МИ КРАК и каквото му кажа това прави... хич не го чакам да ме пусне. А за бягането - първо прочиташ характеристиките на колите, после го виждаш колко души вози и прилича ли това на поддържана 320, ако ти возиш 2ма а той е сам - няма да го бегаш, ако сте двама сам по сам -имаш шансове но не е сигурно, особено ако той е по добър.(Хайде пак се заяждам с децата - извинявам се) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 4 Октомври 2004 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2004 Първо пич с кво Audi си?И ако не вярваш за борда твоя си работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 4 Октомври 2004 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2004 ОК - какво означава БОРД за теб, и какво означава не те пуска?????Ако усещаш по рязко дръпване след 4200 не означава че някой не те пуска преди това. Ако не ще да дърпа над 4200 значи бензина не ти е наред или колата не ти е наред, ходи зареди 98+ иди на майстор да я види. Не заради друго, а защото има детонационни, и куп други датчици които не позволяват да строшиш колата когато нещо не е наред, и поради здравословни причини компютъра решава че не трябва двигателя да работи в такива режими. А и е нормално двигател който е подминал максимума на въртящия си момент да усещаш че не дърпа както на по ниски обороти. За твоя двигател на знам на колко е максимума. При мен най добре ДЪРПА между 3200 и 4500 оборота, после е по слабо. Излиза ли някакво съобщение на екрана като НЕ ТЕ ПУСКА????Иначе карам Б4 2.0Е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 4 Октомври 2004 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2004 човек не че има проблеми просто след 4200 дърпа втори път може би защото борда е настроен за икономия на гориво.Незнам колко съм прав но според мен и некой монтяри е така.Иначе до 7000 никакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aim@me Публикувано 5 Октомври 2004 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2004 човек не че има проблеми просто след 4200 дърпа втори път може би защото борда е настроен за икономия на гориво.Незнам колко съм прав но според мен и некой монтяри е така.Иначе до 7000 никакви проблемиТова дето го говориш е валидно за Лада и др.такива.Там има втора клапа дето се отваря за повече мощност Аз лично не съм виждал Ауди с подобен принцип на действие.Ако ти си виждал или случайно управляваш такова, моля те напиши по-подробно за какво става въпрос, защото ми е интересно ПС мен, ако питаш просто тогава твоя мотор се "развъртява приятно" , което разбира се е валидно и за БМВ то, с което си се гонил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 5 Октомври 2004 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2004 така е при менaim@me, разгледай тази джаджа най отгоре - (6) дроселтам има 2 клапивтората (по-голямата) се отваря някъде към края на хода на педала на газта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 5 Октомври 2004 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2004 Това второто не го управлява компютъра, и при мен е така но това е механична система която се командва от жилото на газта. А кога се отваря не зависи от компютъра а от теб. Мисля, че има само датчици кое на какъв ъгъл е в момента. А може и това да няма, нали си имаш дебитомер)).А може и да не съм прав, обаче може да направим тест - и ще видиш че няма пускам няма не пускам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 5 Октомври 2004 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2004 според мен това не требе да е тема за спорове всеки човек си осеща колата по различен начин :roll: :roll: :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aim@me Публикувано 7 Октомври 2004 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2004 така е при менaim@me, разгледай тази джаджа най отгоре - (6) дроселтам има 2 клапивтората (по-голямата) се отваря някъде към края на хода на педала на газтаПрав си - мерси за корекцията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване