Дидо Йорданов Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 Колеги, един интересен въпрос. Аудито ми е Б3 '89, 1,8 бензин. При свободен режим си поддържа около 900 об/мин. Над касетофона имам два бутона - единият е за фаровете против мъгла, другия за отоплението на задното стъкло. Снощи ми направи впечатление, че когато включа въпросното отопление, оборотите падат с около 100 об/мин. Пробвах с всякви други консуматори (фарове, бас, парното) и нищо не ми товари чак толкова машинката. Може ли някой да провери дали и при другите е така, или нещо не е наред при мен. Според мен това отопление не би трябвало да е повече от 1-2 Ампера - греша ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 Около 200 вата..т.е много сериозен консуматор. Други такива са вентилатора на парното и електромагнита на климатика. Осветлението както винаги е доста по-икономично от отоплението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 1 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 Около 200 вата..т.е много сериозен консуматор. Други такива са вентилатора на парното и електромагнита на климатика. Осветлението както винаги е доста по-икономично от отоплението Когато включиш дългите светлини - 2х55+2х50W=210W. Това означава, че не е по-малък консуматор от фаровете. Но с тях отчитам грубо около 50-тина об/мин спад на оборотите. Нека някой да пробва на неговото Ауди и да ми каже дали и при него е така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 сметките горе-долу ще са верни само ако знаеш как да включиш дългите - ако бутнеш лоста назад, да си стоято постоянно включени - сметките не са верни, просто защото късите се изключват Ако дръпнеш лоста напред, тогава вече светят и къси и дълги Иначе да, нагревателя отзад си ми товари двигателя повече отколкото фаровете, ама не го ползвам толкова често - по принцип гледам с обдухване да се изчисти прозореца и ако тогава не може или ми трябва спешо да се изчисти чак тогава прибягвам до нагревателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 1 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 сметките горе-долу ще са верни само ако знаеш как да включиш дългите - ако бутнеш лоста назад, да си стоято постоянно включени - сметките не са верни, просто защото късите се изключват Ако дръпнеш лоста напред, тогава вече светят и къси и дълги Иначе да, нагревателя отзад си ми товари двигателя повече отколкото фаровете, ама не го ползвам толкова често - по принцип гледам с обдухване да се изчисти прозореца и ако тогава не може или ми трябва спешо да се изчисти чак тогава прибягвам до нагревателя.Да, това за фаровете използвайки светкавицата ми е известно. В края на краищата се оказва, че нямам проблем и нищо по веригата не окъсява Ще се ограничавам и аз в употребата на този нагревател и това е.Благодаря за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 Колеги, един интересен въпрос. Аудито ми е Б3 '89, 1,8 бензин. При свободен режим си поддържа около 900 об/мин. Над касетофона имам два бутона - единият е за фаровете против мъгла, другия за отоплението на задното стъкло. Снощи ми направи впечатление, че когато включа въпросното отопление, оборотите падат с около 100 об/мин. Пробвах с всякви други консуматори (фарове, бас, парното) и нищо не ми товари чак толкова машинката. Може ли някой да провери дали и при другите е така, или нещо не е наред при мен. Според мен това отопление не би трябвало да е повече от 1-2 Ампера - греша ли?И при мен падат доста оборотите от задния реотан.И при други мои познати е така.Явно дърпа достано пък суши бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 Ще се ограничавам и аз в употребата на този нагревател и това е.И що така реши?Да не се върти по-бързо електромера или да спестим от гориво?Интересно каква мощност трябва за да размрази 0.5 квадратни метра стъкло при -35 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 1 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 И при мен падат доста оборотите от задния реотан.И при други мои познати е така.Явно дърпа достано пък суши бързо.Благодаря ти Николов - това ми беше въпроса и ти ми даде най-конкретен отговор.И що така реши?Да не се върти по-бързо електромера или да спестим от гориво?Интересно каква мощност трябва за да размрази 0.5 квадратни метра стъкло при -35 градуса?В интерес на истината до скоро ми беше изгоряла лампичката, която индикира кога е включен този реотан. По позицията на ключето трудно можеш да разбереш дали е включен или не. Смятам, че ако го забравиш включен и си караш като мен по 300-350км седмично (което въобще не е много) ще ти бръкне в джобчето с някой друг лев за гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladin79 Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 В интерес на истината до скоро ми беше изгоряла лампичката, която индикира кога е включен този реотан. По позицията на ключето трудно можеш да разбереш дали е включен или не. Смятам, че ако го забравиш включен и си караш като мен по 300-350км седмично (което въобще не е много) ще ти бръкне в джобчето с някой друг лев за гориво.Не знам при теб как е, но при мен в самия бутон за включване на този нагревател си има вградено реле за време, което дори и да забравиш да го изключиш, само го изключва след определено време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 Смятам, че ако го забравиш включен и си караш като мен по 300-350км седмично (което въобще не е много) ще ти бръкне в джобчето с някой друг лев за гориво.Съвсем спойно можеш да отчетеш нарастване на разхода в рамките на 30 стотинки месечно.Ако това те притеснява.....при 200 Вата нагревател и 20 000 Вата за да се движи колата може и да се вдигне разхода с 1% или по-малко.Разбира се може да отчетем износването на четките, колектора, ключето и нагревателя но това е габровска сметка пък ти си от Русе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 2 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2007 Не знам при теб как е, но при мен в самия бутон за включване на този нагревател си има вградено реле за време, което дори и да забравиш да го изключиш, само го изключва след определено време.Наистина? Аз съм разглобявал моето ключе (беше със замърсени контакти) и в него има само едно резисторче и пластини. Както и да - убедихте ме, че няма проблем да си карам така (щом габровлии карат с вкл. нагревател :-)Мисля, че можем да приключим темата - благодаря на всички за мненията и съветите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване