SunShine Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Проблема е следният:Когато превключвам от първа на втора не влиза както трябва.Дето се вика със сила малко я вкарвам, колега сподели че може да е тампон на двигателя.Това ли е проблема или някъде другаде ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Вероятни причини.1. Съединител.2. Хидравличната система на педала на съединителя.3. Карето на връзката между лоста и скоростната кутия.4. Тампон на двигателя.5. Ябълката на скоростния лост.6. Маслото на скоростната или самата скоростна кутия. (синхронизатор за 2ра) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 11 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Ясно ще се ходи с неопределена диагноза при майстора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Ясно ще се ходи с неопределена диагноза при майстора Ако е синхрон ще "хърка" при смяна, нещо друго е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimhab Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 (Редактирано) при мене проблема беше в разхлабеното болтче, което притяга карето на щангата под скоростния лост към скоростната кутия.Ако не ти е проблем - провери го. Редактирано 11 Октомври 2007 от dimhab Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 не е от тампона-поне не левия ... при мен беше скъсан и въпреки всичко нямах проблеми със смяната на предавките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 И при мен го правеше старото ауди, и само към втора. Малко се оправи след смяна на масло но не стана както си трябва, така и не успях да разбера от какво е, няколко човека я гледаха (без да отваряме кутията). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 И при мен го правеше старото ауди, и само към втора. Малко се оправи след смяна на масло но не стана както си трябва, така и не успях да разбера от какво е, няколко човека я гледаха (без да отваряме кутията).Всички явно са така и старата и тая 2-ра леко ми тегавее, малко с напън трее я вкарвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Всички явно са така и старата и тая 2-ра леко ми тегавее, малко с напън трее я вкарвам.Ами аз съм сядал в няколко коли, който се превключват много чисто, примерно на BECKO е идеална. Може би щото мойта се оказа че е имала челен удар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 11 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Днес се заиграх малко за да намеря някаква последователност и установих следното:Когато превключвам на загасен двигател скоростите влизат като че ли по-добре (по-меко).Но когато карам автомобила е понякога трудно понякога си влизат нормално.Възможно ли е съединителя да е проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flober Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 При мен съединителя чак се чува в купето (при натиснат педал ) , но с превключването нямам проблеми....... Дано не се окаже синхронизатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 (Редактирано) Нормално е на загасен двигател да влизат без проблем, когато лостовата система е наред. Ако е от съединител, който не отделя добре, ще го прави на всички скорости, особено на първа и задна. Ако проблемът е само на една скорост, най-вероятно е да е от пакета на тази предавка, типичен случай е износен синхронизатор.Към колегата Флобер: Когато натиснеш съединителя, и се чува шум, това е лагер. Редактирано 12 Октомври 2007 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване