Jump to content

Да си продам ли колата...


Recommended Posts

Идеята ме преследва вече 3 месеца.

Поради спецификата на работата ми (занимавам се с ВиК и често ми се налага да превозвам материали със стандартна дължина 3м.) имам нужда от по-голяма кола, да кажем ван, щото бус вече е по-близо до камион :hilezh: , по принцип съм се спрял на Tранспортер, но не бих отказал и на Мерц Вито или Рено Еспейс, ма не ми се ще да изневерявам на фирмата(ФауВе)...

Много мислих и достигнах до извода (не окончателно) че няма смисъл да поддържам 2 коли при условие че жена ми не кара и няма желание да се научи, ми е достатъчен 1 автомобил.

Що се отнася до Ауди-то сменил съм му за 1 г. чаркоиляци за около 1500 лв. с труда и за 700лв. отделно само материали(без труд), с други думи е почти нова кола, или по-лесно ще ми е да напиша какво не съм сменил... ;) не че се трошило много де, ама нали пуста мания...

Това разбира се на купувача не му дреме, та мисълта ми е колко най-много мога да му взема?

А иначе за ван искам или на метан да го правя, или дизел да си взема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно си я стегнал - сега е момента да се обереш плодовете на труда, грижите и парите които си дал. Ако я продадеш ще направиш подарък на някой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение си вземи един транспортер!(Мерца е хубав,ама е по-скъп и при купуване и за поддръжка!Иначе има едни 4-цил. 2.3 TD-та със 98 коня,които вървят много прилично,пък и не харчт много!)А на твойта,колко и да ти е мъчно цената е до 4 и половина... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не продавай твоята а просто си земи по-евтин бус или пикап. Аз като продадох едно време колата която ми беше излишна и жена ми се престраши и реши да почне да кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ся заявих на жената че ще продавам ауди-то - направо ми се скара ем не ще да кара курсовете ем се дърпа да я продаваме...

Иначе много трудно се намират читави Транспортери, гледах 2 миналата седмица - баси кочините, а и обявите малко...

Мерцедеса пък нещо на големи пари стъпва, не ми се ще да затварям, а и други ми викат че частите не били евтини!

Реното струва ми се набира скорост и по цена(екстри) и по поддръжка...

Ето това например ми пълни душицата, макар че тоя мотор е 107, а не 110 к.с.

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей.не си продавай колата.и аз така писах да видя колко може на мойта да й взема б3ка със хромираната лайсна и ми казаха 1800лв егати каква цена само. а иначе тоя еспейс съм го виждал на пазара във видин все пак съм от там и всяка събота съм там.на скоро е внесен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щот не си карал такова, усещането е че си начело на влакова композиция, и освен това и дърпа тая гад, то тежи колкото Б4-ката понеже всичко е от пласмаси разни...

Колегата ми кара такова.

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми беше риторичен!

не съм съгласен...

Защо? Колкото по-леко, толкова по-добре. Няма изключения. Всички се стремят да спестят тегло. Освен мощност и върт. момент, най-важно е теглото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си продам ли колата..., ...и колко мога да и взема?

Колега, аз ако съм на твое място , бих се опитал да я сменя с авант, пак ауди разбира се :respekt:

При тоя твой занаят , едно авантче, било то В4 или С4 купе ще ти върше идеална работа . Аз се занимава отвреме - навреме и със строитрлство и мога ти кажа, че много носят тия талиги :hilezh: . На старата В4 съм качвал кубик кофражни дъски отгоре на релсите и то на 4м. дължина :hilezh:

Така, че - това е колата - хем си имаш къде да товариш, хем си имаш кола, а не баничарка, или бус. Още повече , че С4-та , като и свалиш десните седалки побира сигурно повече от 3,50м. на дължина.

Разбира се тая ситуация си има и малки неудобства - по-бързо захабяване на интериора (аз го реших с тапицерия за 40 кинта), по-често е за автомивка и т.н. , но факта , че не отделяш средства за втори автомобил е сериозен.

късмет и :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Авант, побира 3 метрови тръби, без проблем.

Сега правя един апартамент и всеки ден мъкна нещо!

То Еспейса е почти колкото едно А6 дълъг, според мен еднакво дълги предмети можеш да превозваш.

Освен това слагаш един багажник отгоре и .....

Купи си една А6 Авант 2.5ТДИ 95-96 година, това е машината!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Мерц Вито ...

 

Сам го каза. Модела 112 CDI e добро. Мислех да вземам такова, но се разколебах щото намерих един транспортер 4 motion синхро за 5800 със спукан преден джам, единствения му недостатък е че е бензин. То иначе съм си заклет бензанджия, ама за товарна кола не ми се струва удачно бензинарка. Иначе мога да ти продам една Ифа W50L самосвал (таман 3 метра кош) '64-та година :musik:. Скоро и сменях ризите и буталата и коляновия вал, така че е на не повече от 20к км. Имам си страхотен ретро автомобил, кой е като мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега, ма отивам към пас, по моя въпрос, защото идва зима и работата намалява та допълнителните разходи може и да ми дойдат нанагорно деба..., та нещо ме притеснява!

Ако нещата вървят по план, напролет ще си взема ван, а аудито ще си го оставя - единствения проблем е че вече е на кочина отвсякъде... :hilezh:

Иначе колкото повече гледам ванове, всички ми харесват(макар да знам че друго си е Фолксваген), стига да са здрави!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на VW-то дизеловите в периода 93-97 мисля че беше имат проблем с термостата и на около 50 000 км пука глава. Термостата не пуска големя кръг на време и в последствие на добре загрятия двигател пуска хладката течност и стават едни работи... На витото не съм чувал да се оплакват много, въпреки че се носи славата на Мерцедесовата електроника. Най-добре ако не те бъркат годините си вземи от онея по старите мерцедеси бусовете 93-та примерно. Това мъкне като катър и не е капризно към нафтата (ЦДИ-то от тая гледна точка е проблемно). Кара с каквото му налееш! Един познат си купи такова произведено 88-ма година, какво ли не е мъкнало това животно, само едни ресьори задни му взе нови, не че старите не можеха още да карат, ами той го претоварваше и буса простъргваше на неравностите. Замислял съм се и за такова, но ми се ще и жената да може да го разтиква. Относно че твоето ауди е станало на кочина - проблема ми е страхотно познат! Таман събера пари за някакъв ван или бус и те заминат за машини или за нещо друго, моето мъкне доста работи ежедневно и скоро трябва да се снабдявам с някакво товарно возило ако не искам да съсипя колата

ПП: Sharan-a е хубав, но той е мъничък и незнам дали ще ти върши работа, а иначе при вановете бягай надалеч от френските. Еспейс-а още в 3-тото поколение (оня пластмасовия дето не гние) са развалени в окачването, а пежо и ситроен са автомобили за малко каране, а не коли за работа

Редактирано от bezrukov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отвътре имам впредвид, защото освен че возя PPR тръби обикновенно си извозвам и старите стоманени от обектите и за да се хванат ги нарязвам на парчета по 1-2 метра, това в добрия случай, ама понякога когато не ми се занимава си ги товаря и 3-метрови като гледам да ги поопаковам да не ми дерат табло, тапицери и т.н., и нали се сещаш каква гмеч изтича от тях, и колко ръжда има и всичко това по пода и тапицерията..., отдавна съм се отказал от вътрешно почистване(в смисъл чистя я, ама с метлата, и по-едрите боклуци :hilezh: )и то само по празници...

Жената като се качи в колата и почва да ми опейва :respekt:

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами и аз съм мислил за това, ама сложа ли го, не трябва да го свалям, а и е супер грозно на Седан, виж на Авант - да !

Де да знам, не съм виждал седан с багажник, оригинален де, защото знам че продават ама едни дето се хващат с болчета.

Има ли такъв за седан?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...