Zinoto Публикувано 20 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 Разбрах, че турбото на ALH е същото като на AHF мотора и дюзите малко по-малки. Въпросът ми е самата помпа като механика дали е същата и само софтуерът да е различен или разликата не е само в софтуера? Скоростите и най-вече пета дали е по-дълга при 110 коня? Доколкото разбирам от всичкото изчетено по форуми и технически сайтове при смяна на дюзи и софтуер двигателя си става 110 коня, а при чип тунинг над 140 коня и 305 нютон метра, 120 коня при AGR, но той не е с променлива геометрия на турбината. Моля някой компетентен да даде информация мисля, че доста колеги ще са доволни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 21 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2007 Ето ТУК има доста инфо по въпроса. Накратко: На 110 коня дюзите са 0.204mm, на 90 коня са 0.184mm. Има малка разлика в софтуера, но се наглася с VAG-COM. След това бодваш един чип и от 90 ставаш 130 коня. Ако искаш повече в докото пише какво повече можеш да направиш.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 21 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2007 С VNT15 е , има голям потенциал за развитие само с дюзи и софтуер.Карах доскоро кола с такъв двигател и бях много доволен като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 21 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2007 Благодаря за информацията, малко съм зле с английския, на коя страница го пише това. Какво може да се направи с VAG-COM, че тука в Търново не мога да намеря никой който я разбира тази програма. Казват ми, че само за диагностика била и нищо не можело да се прави с нея освен да се трият грешки. Ако не искам да сменям дюзи какво мога да постигна и как, много не ми се занимава с чипове. Понеже сви малко студ възникна проблема с паленето - повече въртене, от втория път бял пушек малко и лютив менящи обороти в началото. Аз отдавна карам дизели и си проверих свещите, оказаха се добре. След това в един сервиз с VAG-COM ми казаха, че порцията нафта от помпата била под минимума и те не могат да ми помогнат защото трябва специален стенд и помпата да се смъкне. Отидох при един стар дизелджия, който ми е помагал за подобен проблем с друга кола. Той каза, че наистина тези помпи с тази електроника... но слуха му е "специален" и потвърди моите съмнения за центровка. Бутна съвсем малко от помпата към предварение и каза днеска да му се обадя как е ефекта. Наистина имаше ефект при минус 4 градуса тази сутрин. Може би още малко трябва, защото още люти дима леко. Колата май няма катализатор. Чудя се дали да дадем още предварение, как да разбера какви са фабричните белези. Този с вага каза, че му показвало, че е на белези колата. Ще ви бъда благодарен за информация и по двата проблема и си търся кабел за лап-топа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 21 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2007 По спомен след смяна на дюзите се регулира количеството впръскана нафта на празен ход защото с новите дюзи количеството е повече. Друго не се прави. Но си трябва стенд и човек който разбира.Иначе да качиш мощността без пипане не става. ПоздравиPS: Ако отбираш друг език (примерно руски) пробвай ТУК. Това е online преводач от/на Руски, Немски, Английски, Испански и сие... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 21 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2007 Благодаря за инфото и линка, а позругия ми въпрос нещо? Да разбирам ли че мога да коригирам количеството на впръскана нафта на празен ход с Vag-Com, защото там ми е проблема с лошото изгаряне и трудното палене и евентуално центровка. Тези от сервиза ми казаха, че нищо не могат да направят, да съм ходел в Супер Дизел в София или в Русе... за кво ли ми трябваше тази кочина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 22 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2007 Благодаря за инфото и линка, а позругия ми въпрос нещо? Да разбирам ли че мога да коригирам количеството на впръскана нафта на празен ход с Vag-Com, защото там ми е проблема с лошото изгаряне и трудното палене и евентуално центровка. Тези от сервиза ми казаха, че нищо не могат да направят, да съм ходел в Супер Дизел в София или в Русе... за кво ли ми трябваше тази кочина?Да, може да се коригира количеството впръсквано гориво. Но ти трябва VAG-COM и човек който да разбира. За другите ти проблеми не знам. Трябва да я видят в сервиз.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 22 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2007 Благодаря за инфото и линка, а позругия ми въпрос нещо? Да разбирам ли че мога да коригирам количеството на впръскана нафта на празен ход с Vag-Com, защото там ми е проблема с лошото изгаряне и трудното палене и евентуално центровка. Тези от сервиза ми казаха, че нищо не могат да направят, да съм ходел в Супер Дизел в София или в Русе... за кво ли ми трябваше тази кочина?Колега, добре е да пишеш от кой град си в профила си. Така по-лесно ще се ориентираме къде да те пратим.За София - с-з Супер дизел ми направиха центровка. Сега на -5 градуса пали от 1 оборот на стартера без никакви добавки в нафтата. Преди палеше след 10 сек. въртене на стартер. Имах твоите проблеми, но сега колата пали и върви отлично. И един съвет - не се опитвай сам да правиш центровки. Не че е голяма философия, но хората от сервиза имат огромен опит. За 80 лв. няма да си познаеш колата после. Да не говорим, че кабел за VAG-COM е около 200 лв. И не е ясно дали ще можеш да го вържеш с колата и PC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 22 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2007 Имайте предвид обаче, че предварението + първоначално впръсканата нафта и разхода са свързани, може да пали много добре , но и да похарчва, така че наистина това трябва да се прави от хора с опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 22 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2007 Ами видяло се е, че ще се разхождам до София. 80 лева не са много, но и пътя не е малко. Още не съм я засичал колко гори, но като гледам стрелката на резервоара как се движи явно е над нормите. Освен това прави и стандартния проблем за тази турбина като я напъна на дълго изключва турбото, след рестарт се оправя. На градско няма проблеми. Изчетох всичко из форума по въпроса, майсторите ми казаха, че ако не е клапана за налягането ще трябва да ми чистят турбото и да му раздвижват лопатките. Тука четох, че и клапана се случвало да заяде и можело да се раздвижи без да се сменя с нов. В Супер Дизел по този въпрос ще ми помогнат ли, занимават ли се с турбини? Да не губя повече нерви и пари в Търново ами направо там всичко поне да знам, че няма да имам проблеми. Разбрах, че сервиза е някъде до разклона за Драгалевци на околовръстното. Трябва ли да си запиша ден и час по телефона, някой да сподели или като отида сутринта рано ще ме поемат? Все пак сигурно ще ми смъкват помпата, не ми се набутва и за хотели, че джоба доста поотъня утре и в КАТ трябва да ходя да я регистрирам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2007 Ще ти видят и турбото. Тия помпи се настройват само на стенд. Немай много вяра на разбирачи дето ги настройват на "ухо". При студен старт си има автоматичен обогатител който може да не ти работи, а центровката да си ти е била наред така, че не пипай нищо по нея да не дойдеш до Сф с разход 15/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 22 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2007 Не е явно от обогатителя, защото като стопли пак люти на очите от ауспуха и мирише лошо като Икарус иначе не пуши. Ще се опитам да се удържа да не пипам. Как да стигна до Супер Дизел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 23 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2007 С-з Супер дизел - 0888 922 595. По-добре звънни да те имат в предвид. По околовръстното на София, на разклона за Драгалевци. Има OMV срещу сервиза, а има и голяма табела на сервиза. Само че там не се занимават с турбини. Центровката ти там ще е 80 лв. Ама турбото трябва по-надолу по околовръстното (посока Люлин) да ти го прегледат. Казва се Real Turbo сервиз. Не съм ходил, но чувам добри отзиви. Там може и 100 лв да ти вземат за да ти пипнат нещо, ама като си правиш сметка на парите помни: Винаги питай предварително за цена на услуга или продукт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2007 Имам некви спомени, че за сваляне и слагане на турбото ти зимат 25 или 50 кинта.... 25лв беше диагностиката.... рециклиране ако тялото е здраво между 250 и 600лв. в зависимост от това какъв модел е турбината и какво сменят по нея..... абе по-добре да не ти се налага да ходиш до там. Ако ти стигнат парите си смени маслената магистрала за турбината. До колкото съм чувал не е скъпа, но за сметка на това дава нов живот на турбинката.... ша ти стискаме палци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 23 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2007 Ще ти видят и турбото. Тия помпи се настройват само на стенд. Немай много вяра на разбирачи дето ги настройват на "ухо". При студен старт си има автоматичен обогатител който може да не ти работи, а центровката да си ти е била наред така, че не пипай нищо по нея да не дойдеш до Сф с разход 15/100 Какви обогатители на ДИЗЕЛ те гонят?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 24 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2007 Какви обогатители на ДИЗЕЛ те гонят?!?БенДзинови Може да има и проблем с моторчето за празен ход или дроселовата клапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 24 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2007 Една от причините компа да изключва турбото е повишеното налягане поради задръстенаот сажди променлива геометрия.Ето нагледно какво е положението и как се чисти:http://www.technologie-entwicklung.de/Gast...nt15-turbo.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 24 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2007 ПРР: единствения проблем му е в ЦПУ-то. Отдавна съм забелязал какви уникални тъпотии плещи на моменти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 24 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2007 Една от причините компа да изключва турбото е повишеното налягане поради задръстенаот сажди променлива геометрия.Ето нагледно какво е положението и как се чисти:http://www.technologie-entwicklung.de/Gast...nt15-turbo.htmlМного добре се вижда всичко. Може би е от това, но на кого ли ще се доверя да го направи? Тука един майстор ми го похвалиха, каза че го е правил, също каза, че може да е от електромагнитнея клапан, който отговаря за налягането. Каза, че трябва да се замени с нов и така да се пробва.Някъде четох, че можело да е заял, някаква пружинка там. Ще мога ли да си го проверя сам? Мразя да ходя по майстори, явно много съм си патил. Днеска си сложих помпата на фабричния белег със щифт 6 милиметра. Добре работи ще видя утре на студено как ще запали. С VAG-COM може ли да се променя предварението електронно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 25 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2007 Нов проблем - маркучите около горивния филтър са стари и пускат въздух. В прозрачната част се виждат балончета. Трябва да се сменят. Някой ако е сменял да каже от къде ги е взел? По магазините има ли ги с прозрачното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 25 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2007 С VAG-COM можеш да промениш количеството нафта на празен ход. Но ако това ти е проблема то най-вероятно нещо е заминало или си заминава. Или позапушена дюза (плюе а не пръска) или помпата или нещо друго. Пробвай за всеки случай някоя от добавките за почистване на дизел. Може пък да помогне ако ти се е позапушила дюза.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 27 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2007 Смених маркучите, оригинални не намерих. Запазих прозрачната част, но май е по-добре да не бях, защото с ужас установих, че пак пуска въздух иначе добре пали ще видя утре като отивам да ми сменят ангренажа как ще е, дават го -5 градуса. Мисля си, че пуска от клапанчето на филтъра, където минава излишната нафта, там двете гумички ги смених, но въпреки това се виждат балончета в прозрачната част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 Чакай малко! Ако имаш предвид прозрачните маркучета от филтъра до помпата - те трябва да са прозрачни и трябва да има въздух там! Хич не пипай!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 28 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 Късно ми казваш да не пипам, защото вече ги смених, старите бяха много напукани и видях как един голф си изтощи акумулатора и така и не успя да засмучи. Запазих прозрачната част. Кажи ми защо трябва да има въздух там и нормално ли е когато работи мотора да върви и по малко въздух? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 Късно ми казваш да не пипам, защото вече ги смених, старите бяха много напукани и видях как един голф си изтощи акумулатора и така и не успя да засмучи. Запазих прозрачната част. Кажи ми защо трябва да има въздух там и нормално ли е когато работи мотора да върви и по малко въздух?Писах да не пипаш прозрачните! И другото - сигурен ли си че новите тръбички които си сложил са подходящи за гориво? В смисъл че нормална гума се разтваря от нафтата а и от нова година ще имаш 5% био маса в горивото, а тя е доста по-агресивна!Относно въздуха - нормално е да имаш въздух в прозрачните маркучета (те затова са прозрачни!) и е нормално по малко да се движи този въздух. Защо не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts