kefaloo Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 Имам проблем.Смених термостата Беер работи.Смених датчик за температурата на радиатора.Колата не ми държи стрелката на 87-90 градуса,когато е загряла/градско и извънградско/.Перката включва по уреда на таблото на 65 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenev Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 Ами замери в действителност на колко включва перката. След като датчика и термостата са сменени, най-вероятно уредът на таблото не отчита правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 Имам проблем.Смених термостата Беер работи.Смених датчик за температурата на радиатора.Колата не ми държи стрелката на 87-90 градуса,когато е загряла/градско и извънградско/.Перката включва по уреда на таблото на 65 градуса.колега не се притесняваи и аз го имам този проблем не е от стрелката а от датчика(този които е забит на фланеца на главата)след като го смених ми се оправи колата,но си купих менте дат4ик и след 2-3 седмици се прецака и сега пак съм със стария щото не съм търсил друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kefaloo Публикувано 14 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Благодаря колеги.Ще си карам колата в това състояние.Ако се видя в повече пари ще сменя датчика на фланеца.Само да ми потвърдите,че ако си карам колата с развален датчик на фланеца нямям проблем.Благодаря ВИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Няма да имаш, стига обаче по някаква причина да не тръгне да ти прегрява двигателя, защото уреда на таблото ще си показва, че температурата е ОК, а двигателя ще "пържи яйца на очи" . Според мен, с температурните и маслените датчици шега не бива. Един датчик за 20-30 лв. може да отвори работа за 1000+лв. Затова сам си прецени . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 14 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Няма да имаш, стига обаче по някаква причина да не тръгне да ти прегрява двигателя, защото уреда на таблото ще си показва, че температурата е ОК, а двигателя ще "пържи яйца на очи" . Според мен, с температурните и маслените датчици шега не бива. Един датчик за 20-30 лв. може да отвори работа за 1000+лв. Затова сам си прецени .колега прав си понеже аз сам си правя колата знам какво може да се случи,но когато стрелката му стои на определени градуси при загрят мотор след като тръгне още повече да се покача ще му направи впечатление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kefaloo Публикувано 14 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Като си сменях термостата сам благодарение на Форума,сега забелязвам че имам теч на антифриз от малкия мяркуч излизащ от термостата и влизащ в метална траба водеща до маркуч на питата за парно.Някой знае ли оршгинален ли се продава този маркуч или се пригажда "по Български" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Благодарение на форума имаш теч ? При мен поне този маркуч (Г-образен) е с различни сечения от двете страни и се наложи да си купя "оригинален" за 8лв. Така, че единственото побългаряване е ако стане от друг модел. Моя стана от VW Golf не помня коя година производство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kefaloo Публикувано 14 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Благодарение на форума имаш теч ? При мен поне този маркуч (Г-образен) е с различни сечения от двете страни и се наложи да си купя "оригинален" за 8лв. Така, че единственото побългаряване е ако стане от друг модел. Моя стана от VW Golf не помня коя година производство.Благодаря колега за информацията.Поръчах си датчика на 22лв. ще потърся на място този маркуч,като знам колко струва горе-долу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 17 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2007 Судя по вопросам форума, очень часто обсуждается тема , связанная с неисправностями, возникающими в связи с датчиком Т, который дает информацию на указатель Т и лампочку перегрева двигателя. Наилучший способ ремонта этого 3-х контактного датчика ИМХО описан в ж-ле «За рулем» №3-2003(стр.224 «Советы бывалых»). Когда у меня начала гореть лампа перегрева я приуныл -датчик штука недешевая. И тут на глаза попала эта статья. Обрадовался. Разобрал. Пропаял. Поставил назад- «мать, мать, мать….». Горит, собака, как ни в чем ни бывало. Опять приуныл. Потом подумал - ломать, так ломать, терять нечего. Вооружился лупой и мультиком и… вперед! Мультиком обнаружил, что показывает короткое диод с маркировкой MZD/18/232, а лупой увидел на его корпусе волосяную трещину. Взял паяльник Ј25Вт, одноразовую иглу (розового цвета) –удобно выпаивать радиоэлементы и выпаял один конец- при этом диод распался на две половинки т.к. корпус у него пластмасса. Видимо из-за повышенной Т он и треснул. Диод меняется любым импортным , которые стоят во всех радио «мыльницах» в выпрямительных мостах. Запаял с другой стороны платы-удобно. Датчик работает уже 1,5 года. Причем сразу не стал завальцовывать его на всякий случай, да так и оставил- проблем не возникает и сейчас. ИМХО -датчик в 90% ремонтнопригоден т.к. на керамике ничего не выходит из строя , а на текстолитовой плате все меняется. Единственное, что хочу добавить к заметке в ЗР -при развальцовке датчика нужно стараться, чтобы развальцовка была «покруглее», т.к. на вынимаемой части датчика одето тоненькое уплотняющее колечко, которое можно повредить, хотя это не смертельно. __________________ЛЮМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2007 Интересно , щом казват братушките, че се ремонтира - трябва да се пробва. Ще потърся моя стария сив датчик (ако не съм го метнал в кофата ) и ще пробвам да го отворя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kefaloo Публикувано 20 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2007 Интересно колеги какво стана.Смених датчика и запалих колата на място.Всичко беше по учебник,загря до 90 включиха се перките и градусите паднаха до 87 и се успокоих,че е наред.НО вчера тръгвам на работа градусите се качват до 70 и изведнъш стрелката падна на 0 градуса.След 5 часа пак я запалих да подгрява,но стрелката не помръдна.Питам се има ли друг датчик на уреда показващ градусите на таблото.Какво да правя , за да работи уреда.БЛАГОДАРЯ ВИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 20 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2007 Пробвай със стария датчик ако мръдне стрелката то новия е батисън. Виж да не се е измъкнала обувка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2007 За показанията на уреда се ползва "сивия" датчик, който си сменил. Или е дефектен/менте датчика или имаш проблем с уреда на таблото. Първо виж да не се е измъкнал/зацапал куплунга на датчика. Ако е в ред, включи колата на "контакт", откачи куплунга и с една жичка пробвай да даваш две по две крачетата на "късо". В едно от положенията трябва да ти светне лампата на таблото, която сигнализира при прегряване на двигателя, а при другото от положенията трябва стрелката на температурния уред да отиде в крайно дясно положение (все едно, че е прегряла). Ако се получи така значи проблема е в датчика и трябва да го смениш. Ако обаче стрелката на уреда на температурата не помръдва в нито едно от положенията, най-вероятно проблема ти е в таблото. Друга алтернатива е да си поставиш стария датчик и да видиш дали пак показва. Ако със стария дачтик работи, значи 100% ти е дефектен новия датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kefaloo Публикувано 22 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2007 Благодаря колеги.Днес карах колата стелката дъжи като я "юркам" 88градуса,като я карам до 90 км./ч 1мм над скалата под 90 градуса предполагам 70градуса.Кажете има ли защо да се притиснявам вече.Към колегата VBI:смених син датчик на фланеца там са 2 СИН и СИВ.Мислиш ли ,че и СИВИЯ е за смяна при това даржание на стрелката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2007 "синия" е за ЕКУ-то, а "сивия" с три крачета е за уреда в таблото. Така, че ако ти се бъзикат показанията на таблото и си сигурен, че таблото е ОК - най-вероятния проблем е в "сивия" датчик. За съжаление този "сив" датчик германците са го "недоправили" , направо са се изложили. Доста често се налага смяната му, съдейки по оплакванията на колегите във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankataaa Публикувано 22 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2007 абе хора не е от датчика никои ли не се сеща за студените споики на таблото които са фабри4ен дефект. просто ги презапоих и стрелката ми показва както трябва спомняма си като купих колата един пат показва нормално на другия ден стои на 50 градуса, абе каквото си искаше показваше......като разглобиш таблото презапои и 2-те споики на стрелката за бензина, да не разглобяжа6 таблото като мен 100 пъти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2007 (Редактирано) Точно затова ако колегата kefaloo е сигурен, че таблото е ОК проблема е в датчика. Проверката ще си покаже. Просто 80% от случаите е в датчика за съжаление Редактирано 22 Декември 2007 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kefaloo Публикувано 26 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2007 Сивия датчик реагира за прегрявяни,като светка лампата.Реагира и стрелката като застава на 118 градуса.Колегата VBI писа,че стрелката трябва да отиде в крайно дясно положение.Датчика ми здрав ли е в тази ситуация с 118 градуса,а не в крайно дясно положение?След отговора ВИ ще мисля за таблото.БЛАГОДАРЯ ВИ КОЛЕГИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2007 Има вероятност проблема да е в таблото - щом лампата светва, но стрелката не отива докрай. Пробвай да провериш за студени спойки, както е предложил колегата Vankataaa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kefaloo Публикувано 2 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2008 Ч.Н.Г. на всички фенове на АУДИ успешна 2008.Благодаря ви, ще презапоя студените спойки като сменям питата на парното с един мой приятел като гледаме снимките в Златния Фонд.Като направя всичко щи Ви пиша за резултатите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 А нормално ли е стрелката да ми стои на 70-75 градуса,а на климатриника да ми показва 90 при не натоварено градско каране.Ако я покарам позадръстванията си се качва стрелката на 90 ,а данните от климатроника не се променят-показва си пак 90? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Може да има малка разлика в показанията, защото датчика на климатроника е вързан директно на малкия кръг преди парното, а датчика на таблото е на горния маркуч на големия радиатор. В тези студове отклонение 10-15С м/у двете показания е нормално според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 И аз така мисля,но все пак да си попитам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts