Jump to content

Катализатор на А3


Raino

Recommended Posts

Изчетох всичко из форума на тази тема,но не си отговорих на конкретните въпроси.По какво се познава че катализатора е за махане ? Като се сложи резонансното гърне,колата става ли много по-шумна ?Каде да отида за да ми го махнат и каква е цената?В Мкомплект ми казаха че моят катализатор е железен и те трудно се запушвали,също така ми казаха че ако го махнат няма да почувствам осезателна разлика във вървенето,а цената на услугата с махането и поставянето на резонансно гърне там е 60-70 лв.Ще се радвам ако може да ми дадете насоки какво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох всичко из форума на тази тема,но не си отговорих на конкретните въпроси.По какво се познава че катализатора е за махане ? Като се сложи резонансното гърне,колата става ли много по-шумна ?Каде да отида за да ми го махнат и каква е цената?В Мкомплект ми казаха че моят катализатор е железен и те трудно се запушвали,също така ми казаха че ако го махнат няма да почувствам осезателна разлика във вървенето,а цената на услугата с махането и поставянето на резонансно гърне там е 60-70 лв.Ще се радвам ако може да ми дадете насоки какво да правя.

До колкото знам колата става малко по-шумна и уж върви повече. Ако питаш мен, ако не ти е за смяна си карай с катализатора и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата върви все едно е 50 конски сили, а не 125. И има страхотна миризма на развалени яйца ;-)

Моят катализатор е махнат и към момента оплаквания нямам. Не знам дали върви повече защото никога не съм я карал с катализатор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко км. ти е колата? Ако е над 150 000 го махай. Като го махнеш нищо не губиш , промяната ще е само че може и да се отпуши колата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене нямаше миризми и вървене на 50 коня...Колата си вървеше ама искаше повечко натискане на педала...Съответно харчеше повече.махнах до наскоро усетих осезаемо, че колата върви повече.не си внушавам защото си я карам по един и същ начин по един маршрут.По-шумна стана, но нали знаеш няма пълно щастие :) Свалих го, продадох го, сипах го в бензин и си се радвам на колата :moon:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене нямаше миризми и вървене на 50 коня...Колата си вървеше ама искаше повечко натискане на педала...Съответно харчеше повече.махнах до наскоро усетих осезаемо, че колата върви повече.не си внушавам защото си я карам по един и същ начин по един маршрут.По-шумна стана, но нали знаеш няма пълно щастие :2gunsfiring_v1: Свалих го, продадох го, сипах го в бензин и си се радвам на колата :lol:

А каде отиде за да ти го махнат и железен ли ти беше катализатора,защото ако е бил незнам как си го продал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не, оказа се керамичен.Един колега от форума ми го плати.Свалих си го при найстори, които се заминават с гърнета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ухх и аз от днес съм със същата диагноза,

от седмица насам колицата ми гори 25-30 /100 като загрее и почва да смърди на гадове, сяра или кои знае какво

водих я на 4-5 майстора , днес най после ме светнаха че ми се е запушил катализатора

нов катализатор от аутотехника само с поръчка на цена оклоко 1780 лв, намерих един тип "хоуммеид" в сервизите за ауспуси Крафт на цена 450 лв

Досега навсякъде ме съветват да слагам катализатор, иначе нямало да сработват някакви сонди и колицата ми щяла да продължи да гори като танк , а е и турбо

т.е съвети приемам всякакви , ако го махна какво се слага на негово място, колко по шумна става колата и колко струва това махане ...

мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като го махнах, не сложих нищо на негово място.Колегите слагат резонансни гърнета...Естествено, че навсякъде ще ти кажат да си сложиш, иначе как ще ги продават, ако ти кажат не си слагай :bia: Става по-шумна колата ама разхода пада осезаемо.И вървежа осезаемо се покачва :hilezh: Има много теми във форума, в които е разискван въпроса "За или Против".Потърси ако искаш повече информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора ( лично мнение ) помага единствено за околната среда .ТОЙ Не помага в нищо на двигателя . За мен катализатора трябва да бъде премахнат и особено задължително на кола с турбо . Дали ще се слага резонатор или не зависи от модела. На всички мои дизели съм го махал и резонатор не съм слагал , защото няма нужда !

Нашите горива са толкова лоши , че съсипват катализаторите на нула време .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз моят катализатор съм го избил отдавна, не съм слагал резонаторно гърне и не мисля, че ми е необходимо :rolleyes: . Разлика в разхода с и без катализатор няма, затова го махай смело :hilezh: . Определено съм съграсен с колегите, че той служи единсвено и само за по-малко вредни емисии газове в околната среда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз моят катализатор съм го избил отдавна, не съм слагал резонаторно гърне и не мисля, че ми е необходимо :birthday: . Разлика в разхода с и без катализатор няма, затова го махай смело :) . Определено съм съграсен с колегите, че той служи единсвено и само за по-малко вредни емисии газове в околната среда.

мерси за съвета но кабелчето на ламда сондата ми излиза или влиза в катализатора и нея ли да махна ? и още нещо къде / сервиз / са ви махали катализаторите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя катализатор, не излизаше или влизаше никав кабел/датчик.Работата на колата не се промени след отстраняването му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят го махнаха / избиха - понеже е керамичен/ в сервиз за ауспуси, гърнета и т.н. Сега съм си със същото гърне, но без катализатор :birthday: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резонаторно гърне се слага на автомобили на които ланда сондата е в катализаотра .На дизелите НЕ Е там и се слага тръба .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се занимавай с глупости.Аз си бях навил на пръста че ми е запушен катализатора.Един мангал ми сложи резонансно гърне,за шумна незнам,но не върви повече.Най-много да ти се откачи от високата температура на Цариградско със 160 и се почва,счупена ламда сонда,меки връзки на колекторните тръби за подмяна...абее..съвет от мен не пипай!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Колега, не се занимавай с глупости.Аз си бях навил на пръста че ми е запушен катализатора.Един мангал ми сложи резонансно гърне,за шумна незнам,но не върви повече.Най-много да ти се откачи от високата температура на Цариградско със 160 и се почва,счупена ламда сонда,меки връзки на колекторните тръби за подмяна...абее..съвет от мен не пипай!!!!

Привет,

предишната ми кола (Форд Ескорт Зетек 1,6/90 к.с. - съвсем приличен беше, между другото) имаше проблем с катализатора на 145 К км. и го изтърбуших в един сервиз.

Вървежа определено се оправи, за разхода не знам, не съм мерил, звука не се промени, но определено колата "се отпуши" и не отстъпваше кой знае колко на сегашната ми А3-ка със 125-те си к.с.

Това, което обаче се получи, е че започна да прегаря тръбите на гърнетата след катализатора. Явно хората са си го предвидили като съпротивление на горещите газове. Смених гърнето след него, беше изгоряло след едно море и настъпване, при което махнах и остатъка от катализатора и сложих резонатор.

Сега колата я кара мой приятел и е адски доволен. На 80 км./ч. вкарва трета и изпреварва без да се тормози колата, и никакви ядове с гърнетата.

Та, мисълта ми е - имайте го предвид. Специално при Форда имаше положителен ефект, но бива да има резонатор за да задържа горещите газове, иначе назад гори жестоко.

И аз се чудя дали да махна катализатора на Аудито сега. Струва ми се шумна студена, и при по-висока скорост (180 км/ч като ги задържиш по-дълго ми се чува че бучи повечко), но не знам, ще питам по сервизи, с такава колица не смея да правя експерименти. От друга страна пък - от 100 до 160 км/ч ускорява много бързо, все едно от 60 до 100 на 4-та :hilezh: само дето е по-тихо :lol:

Редактирано от Wolf1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
Привет,

предишната ми кола (Форд Ескорт Зетек 1,6/90 к.с. - съвсем приличен беше, между другото) имаше проблем с катализатора на 145 К км. и го изтърбуших в един сервиз.

Вървежа определено се оправи, за разхода не знам, не съм мерил, звука не се промени, но определено колата "се отпуши" и не отстъпваше кой знае колко на сегашната ми А3-ка със 125-те си к.с.

Това, което обаче се получи, е че започна да прегаря тръбите на гърнетата след катализатора. Явно хората са си го предвидили като съпротивление на горещите газове. Смених гърнето след него, беше изгоряло след едно море и настъпване, при което махнах и остатъка от катализатора и сложих резонатор.

Сега колата я кара мой приятел и е адски доволен. На 80 км./ч. вкарва трета и изпреварва без да се тормози колата, и никакви ядове с гърнетата.

Та, мисълта ми е - имайте го предвид. Специално при Форда имаше положителен ефект, но бива да има резонатор за да задържа горещите газове, иначе назад гори жестоко.

И аз се чудя дали да махна катализатора на Аудито сега. Струва ми се шумна студена, и при по-висока скорост (180 км/ч като ги задържиш по-дълго ми се чува че бучи повечко), но не знам, ще питам по сервизи, с такава колица не смея да правя експерименти. От друга страна пък - от 100 до 160 км/ч ускорява много бързо, все едно от 60 до 100 на 4-та :rotcol: само дето е по-тихо :bia:

Моята пък А-3 ка е без катализатор с резонаторно гърне и е шумна сякаш има пробив във изпускателната с-ма, особено при 130 км и нагоре.така я купих и сега не зная как да я лекувам.Чува се един обемен звук като акустика в зала.Един майстор казва последното гърна да сменя/ видимо е като ново и при разклащане не дрънчи/, друг пък казва махай резонатора и слагай катализатор -от това е .ДАЙТЕ СЪВЕТ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пък А-3 ка е без катализатор с резонаторно гърне и е шумна сякаш има пробив във изпускателната с-ма, особено при 130 км и нагоре.така я купих и сега не зная как да я лекувам.Чува се един обемен звук като акустика в зала.Един майстор казва последното гърна да сменя/ видимо е като ново и при разклащане не дрънчи/, друг пък казва махай резонатора и слагай катализатор -от това е .ДАЙТЕ СЪВЕТ?

Наистина най-добрия вариант е да сложиш катализатор! Ако имаш 2 бона - слагай и не му мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пък А-3 ка е без катализатор с резонаторно гърне и е шумна сякаш има пробив във изпускателната с-ма, особено при 130 км и нагоре.така я купих и сега не зная как да я лекувам.Чува се един обемен звук като акустика в зала.Един майстор казва последното гърна да сменя/ видимо е като ново и при разклащане не дрънчи/, друг пък казва махай резонатора и слагай катализатор -от това е .ДАЙТЕ СЪВЕТ?

Разбира се, че колата ви е по-шумна защото е махнат катализатора, ако се замени резонаторното гърне с катализаторно автомобила ще си замърка. Дефакто в момента автомобила ви е с едно гърне по-малко и за това е и по-шумен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блг. за съвета,но от къде и на какава цена бих могъл да го закупя? От Пловдив съм.Предложиха ми катализатор на цена от 200 лв.,но вероятно е кат.гърне за каквото Вие казвате/щом цената е такава/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...