Jump to content

Ново 20


bobsen

Recommended Posts

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

реши проблема с предницата :lol: след почистване на четките на моторчето на клапата ?????? :D

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реши проблема с предницата :nixweiss: след почистване на четките на моторчето на клапата ?????? :wall:

Значи не съм се пренесъл в оня свят и ти го видя това изречение. :)

Мерси колега аз правих пълен преглед на окачването преди коло 2000км. тогава всичко беше 6 майстора каза като нова е.

Е колко изкара а ушким карам спокойно и избягвам дупки. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Публикувано (Редактирано)
Значи не съм се пренесъл в оня свят и ти го видя това изречение. :D

Мерси колега аз правих пълен преглед на окачването преди коло 2000км. тогава всичко беше 6 майстора каза като нова е.

Е колко изкара а ушким карам спокойно и избягвам дупки. :D

Отново стана време да пиша в 'любимата' си тема.Имах проблем с виското и реших да не се правя на циганин а да си купя нов на Ауди за 240лв.И о чудо и той не работи, не мога да си го обясня този номер :bia: .От къде виското се нагрява за да зацепи?

Идей защо се получава така. :o

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече, че не работи, колега?

Ами държи се вседно двигателя е студен не зацепва и колата загрява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж дали питата на радиатора не е запушена външно.

Преди около 7 дни го промих с вода и препарат ма файда никва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убеди се, че температурата на радиатора е наистина висока, когато двигателят е добре загрял. Може запушването да е вътрешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убеди се, че температурата на радиатора е наистина висока, когато двигателят е добре загрял. Може запушването да е вътрешно.

Ще се види и това.Най - страното е че когато колата е студена на около 60 градуса сработва за окло 10сек. чува се ясно и след това край. :hilezh:

Направо ще се гръмна немога да разбера от къде идва проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - страното е че когато колата е студена на около 60 градуса сработва за окло 10сек. чува се ясно и след това край. :)

Колега, има някакво объркване!!!! Говориш за вискосъединител на охлаждащата перка. Какво значи сработва за 10 секунди? Да не го бъркаш със електрически вентилатор? Или аз нещо пак не съм разбрал?

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Колега, има някакво объркване!!!! Говориш за вискосъединител на охлаждащата перка. Какво значи сработва за 10 секунди? Да не го бъркаш със електрически вентилатор? Или аз нещо пак не съм разбрал?

Колега няма объркване точно за вискосъединител говоря.Пример караш си и колта е загряла около 93 градуса.Спираш гасиш я и ако я запалиш след около 10 минути се чува как перката засмуква и така около 10 секунди и след това я няма грам.Друг човек я е палел аз гледам какво прави засмуква и така около 10 сецунди и после нема никой.

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ме утрепа с правата лопата! Вискосъединителят предава въртеливо движение между ролка, въртяна от външния ремък и перката за охлаждане на радиатора. Тази далавера става като между двете части на виското е затворен силиконов гел, който променя плътността си, в зависимост от температурата. Въртенето на оста на съединителя увлича гела, а той от своя страна увлича външната част, на която е закрепена перката. В резултат на това перката се върти винаги когато двигателят работи. Променя се само скоростта и, като тя се увеличава с нарастването на температурата, респективно - вплътняването на гелът, до пълното изравняване на скоростта на двете части. Та в този ред на мисли, не мога да вдена какво се опитваш да кажеш. Просто не ми се връзва.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
..........

Искам да кажа,че въпросната промяна на скороста я няма има я само в първите 10 секунди.Явно въпросното вплътняване не се получава.

А иначе си прав винаги се върти ама засмукването го няма.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сиреч, искаш да кажеш, че палиш топла кола, перката се върти и след 10 секунди спира, или започва да върти съъъвсем бавно. И как определяш засмукването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сиреч, искаш да кажеш, че палиш топла кола, перката се върти и след 10 секунди спира, или започва да върти съъъвсем бавно. И как определяш засмукването?

Да ами то се усеща като сложиш рака пред радиатора и подадеш газ, както и по звука който издава когато перката смуче.А тя не спира винаги се върти но без да смуче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студио Х. Единственото, което се сещам, ако виското е ново и здраво е, че като увеличиш рязко оборотите на перката потокът през радиатора се увеличава бързо, което предизвиква бучене. Като се успокои потокът звукът се променя. Но това сега е свободно съчинение от моя страна. Трябва да се чуе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да питам къде ми седи термостата, имам подозрения ,че той ми прави мизерия?

Като застанеш пред двигателя има един маркуч който свързва радиатора с блока посредством алуминиева връзка или капак както го приемеш сваляш го и те ти го термостата P.S. Намира се челно на ДВГ-то отдясно по посока на движение,малко под дясната глава. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като застанеш пред двигателя има един маркуч който свързва радиатора с блока посредством алуминиева връзка или капак както го приемеш сваляш го и те ти го термостата P.S. Намира се челно на ДВГ-то отдясно по посока на движение,малко под дясната глава. :rolleyes:

Става въпрос за ААР мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
Sori ! :)

Отново да попиша в любимата ми тема. :hilezh:

Някой да ми каже къде ще могат да ми погледнат по точно оправят клапите на климатроника.Направо ме влудяват.

Като ги пуснеш и пукат щракат джамци се потат като сибирска колиба съм.

Идей къде ще се справят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре не стой в сервиза (които избереш) докато ги оправят, щото ще се хванеш за главата, като видиш кво разглобяване и издиране на таблото ще има. Поне ще видиш само външните косури и няма да искаш чак толкова да ги удушиш. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре не стой в сервиза (които избереш) докато ги оправят, щото ще се хванеш за главата, като видиш кво разглобяване и издиране на таблото ще има. Поне ще видиш само външните косури и няма да искаш чак толкова да ги удушиш. :flipoff:

Мерси колега отлично ми дойде тази новина.И без това ктдето ида ида ме гледат като извънземно с тая кола сеедно е 2009г модел. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново да попиша в любимата ми тема. :flipoff:

Някой да ми каже къде ще могат да ми погледнат по точно оправят клапите на климатроника.Направо ме влудяват.

Като ги пуснеш и пукат щракат джамци се потат като сибирска колиба съм.

Идей къде ще се справят?

Какви грешки последно ти дава на 01с ? Ако е само 13.хх според мен е по-добре да я откачиш (лесно става) и да я отвориш ръчно - просто прекалено много разглобяване пада, а и не забравяй за страничните ефекти после - я някоя друга клапа няма да работи или нещо друго. Аз лично съм я отворил ръчно отдавна и нямам никакви проблеми. Дори съм я поставил в положение при което духа и на стъклото и в краката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...