Лъчезар Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 При мен проблема беше в зацапани четки на моторчето на клапата. След почистване, вече всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 (Редактирано) реши проблема с предницата след почистване на четките на моторчето на клапата ?????? Редактирано 11 Март 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 11 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 реши проблема с предницата след почистване на четките на моторчето на клапата ?????? Значи не съм се пренесъл в оня свят и ти го видя това изречение. Мерси колега аз правих пълен преглед на окачването преди коло 2000км. тогава всичко беше 6 майстора каза като нова е.Е колко изкара а ушким карам спокойно и избягвам дупки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 9 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 (Редактирано) Значи не съм се пренесъл в оня свят и ти го видя това изречение. Мерси колега аз правих пълен преглед на окачването преди коло 2000км. тогава всичко беше 6 майстора каза като нова е.Е колко изкара а ушким карам спокойно и избягвам дупки. Отново стана време да пиша в 'любимата' си тема.Имах проблем с виското и реших да не се правя на циганин а да си купя нов на Ауди за 240лв.И о чудо и той не работи, не мога да си го обясня този номер .От къде виското се нагрява за да зацепи?Идей защо се получава така. Редактирано 9 Юни 2008 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 9 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 Какво ще рече, че не работи, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 9 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 Какво ще рече, че не работи, колега?Ами държи се вседно двигателя е студен не зацепва и колата загрява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 9 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 Ами виж дали питата на радиатора не е запушена външно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 9 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 Ами виж дали питата на радиатора не е запушена външно.Преди около 7 дни го промих с вода и препарат ма файда никва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 9 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 Убеди се, че температурата на радиатора е наистина висока, когато двигателят е добре загрял. Може запушването да е вътрешно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 9 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 Убеди се, че температурата на радиатора е наистина висока, когато двигателят е добре загрял. Може запушването да е вътрешно.Ще се види и това.Най - страното е че когато колата е студена на около 60 градуса сработва за окло 10сек. чува се ясно и след това край. Направо ще се гръмна немога да разбера от къде идва проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 (Редактирано) Най - страното е че когато колата е студена на около 60 градуса сработва за окло 10сек. чува се ясно и след това край. Колега, има някакво объркване!!!! Говориш за вискосъединител на охлаждащата перка. Какво значи сработва за 10 секунди? Да не го бъркаш със електрически вентилатор? Или аз нещо пак не съм разбрал? Редактирано 10 Юни 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 10 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 (Редактирано) Колега, има някакво объркване!!!! Говориш за вискосъединител на охлаждащата перка. Какво значи сработва за 10 секунди? Да не го бъркаш със електрически вентилатор? Или аз нещо пак не съм разбрал?Колега няма объркване точно за вискосъединител говоря.Пример караш си и колта е загряла около 93 градуса.Спираш гасиш я и ако я запалиш след около 10 минути се чува как перката засмуква и така около 10 секунди и след това я няма грам.Друг човек я е палел аз гледам какво прави засмуква и така около 10 сецунди и после нема никой. Редактирано 10 Юни 2008 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 (Редактирано) Ти ме утрепа с правата лопата! Вискосъединителят предава въртеливо движение между ролка, въртяна от външния ремък и перката за охлаждане на радиатора. Тази далавера става като между двете части на виското е затворен силиконов гел, който променя плътността си, в зависимост от температурата. Въртенето на оста на съединителя увлича гела, а той от своя страна увлича външната част, на която е закрепена перката. В резултат на това перката се върти винаги когато двигателят работи. Променя се само скоростта и, като тя се увеличава с нарастването на температурата, респективно - вплътняването на гелът, до пълното изравняване на скоростта на двете части. Та в този ред на мисли, не мога да вдена какво се опитваш да кажеш. Просто не ми се връзва. Редактирано 10 Юни 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 10 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 (Редактирано) ..........Искам да кажа,че въпросната промяна на скороста я няма има я само в първите 10 секунди.Явно въпросното вплътняване не се получава.А иначе си прав винаги се върти ама засмукването го няма. Редактирано 10 Юни 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Сиреч, искаш да кажеш, че палиш топла кола, перката се върти и след 10 секунди спира, или започва да върти съъъвсем бавно. И как определяш засмукването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 10 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Сиреч, искаш да кажеш, че палиш топла кола, перката се върти и след 10 секунди спира, или започва да върти съъъвсем бавно. И как определяш засмукването?Да ами то се усеща като сложиш рака пред радиатора и подадеш газ, както и по звука който издава когато перката смуче.А тя не спира винаги се върти но без да смуче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Студио Х. Единственото, което се сещам, ако виското е ново и здраво е, че като увеличиш рязко оборотите на перката потокът през радиатора се увеличава бързо, което предизвиква бучене. Като се успокои потокът звукът се променя. Но това сега е свободно съчинение от моя страна. Трябва да се чуе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 10 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Колеги да питам къде ми седи термостата, имам подозрения ,че той ми прави мизерия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morskiq Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Колеги да питам къде ми седи термостата, имам подозрения ,че той ми прави мизерия?Като застанеш пред двигателя има един маркуч който свързва радиатора с блока посредством алуминиева връзка или капак както го приемеш сваляш го и те ти го термостата P.S. Намира се челно на ДВГ-то отдясно по посока на движение,малко под дясната глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 11 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 Като застанеш пред двигателя има един маркуч който свързва радиатора с блока посредством алуминиева връзка или капак както го приемеш сваляш го и те ти го термостата P.S. Намира се челно на ДВГ-то отдясно по посока на движение,малко под дясната глава. Става въпрос за ААР мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morskiq Публикувано 11 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 Става въпрос за ААР мотор.Sori ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 12 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 Sori ! Отново да попиша в любимата ми тема. Някой да ми каже къде ще могат да ми погледнат по точно оправят клапите на климатроника.Направо ме влудяват.Като ги пуснеш и пукат щракат джамци се потат като сибирска колиба съм.Идей къде ще се справят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 По добре не стой в сервиза (които избереш) докато ги оправят, щото ще се хванеш за главата, като видиш кво разглобяване и издиране на таблото ще има. Поне ще видиш само външните косури и няма да искаш чак толкова да ги удушиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 13 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2008 По добре не стой в сервиза (които избереш) докато ги оправят, щото ще се хванеш за главата, като видиш кво разглобяване и издиране на таблото ще има. Поне ще видиш само външните косури и няма да искаш чак толкова да ги удушиш. Мерси колега отлично ми дойде тази новина.И без това ктдето ида ида ме гледат като извънземно с тая кола сеедно е 2009г модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2008 Отново да попиша в любимата ми тема. Някой да ми каже къде ще могат да ми погледнат по точно оправят клапите на климатроника.Направо ме влудяват.Като ги пуснеш и пукат щракат джамци се потат като сибирска колиба съм.Идей къде ще се справят?Какви грешки последно ти дава на 01с ? Ако е само 13.хх според мен е по-добре да я откачиш (лесно става) и да я отвориш ръчно - просто прекалено много разглобяване пада, а и не забравяй за страничните ефекти после - я някоя друга клапа няма да работи или нещо друго. Аз лично съм я отворил ръчно отдавна и нямам никакви проблеми. Дори съм я поставил в положение при което духа и на стъклото и в краката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване