Jump to content

какво да гледм на 1,8т куатро при покупка?


Recommended Posts

Утре ще ходя да гледам едно А4 Б5 1,8 т куатро. Давайте съвети какво да гледам и какво мога аз да диагностицирам. ДВГ-то ще го водя на ВАГ-кома.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително на канал и да се провери как е състоянието на дъното на колата, защото не се знае предния собственик къде е ходил с това куатро.

Също така и да се прегледа за следи от евентуален ремонт на кутията. Моята като я купих не я прегледах по обстойно и след 2000км прас - кутия. Намерих 2ра употреба ама много трудно и олекнах с 1200лв, понеже смених и съединителя не че беше наложително, можеби така си спестих още едно сваляне след 3-4хил км. Успех с купуването и дано имаш по- голям късмет от мене.

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от моят скромен опит с 1.8Т - гледай да поддържа 90С бързо да ги достига и да не мърда оттам. Форсирай я добре да чуеш турбината и също ще разбереш така прословутият дебитомер да не е затлачен. Ми аз други проблеми с 1.8Т нямах :hilezh:

успех и наслука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за колко врем достига 90 градуса?

според сезона и температурата,до към 15-тина минути бач на място.Един съвет,вземи с теб човек ,който има,или е карал такава кола,много по-лесно ще ти е с "диагностиката",ако беше във Варна щях да ударя едно рамо.Общо взето Вертер е описал почти всичко за гледане,но ти провери всички електрики(стъкла,огледала-прибират ли се,греят ли,движат ли се в двете посоки),климатроника го прегледай НАЙ-ОБСТОЙНО,топло-студено,всички клапи и режими работят ли му,на ход как се държи,газирай я зверски някъде да провериш турбото,абе има си куп тарикатлъци дето може само бивш,или настоящ ползвател на такава кола да ти ги каже.Успех с избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери изпускателния колектор дали не е сцепен.Много често се среща, тъй като не се чака да се охлади преди да се изгаси колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам много, тъй като отскоро имам такава кола каквато ти търсиш, но все пак взимал съм я скоро и аз да споделя.

При мен турбината виеше, и това се усещаше на дълъг път. В един момент почва да вие, губи мощност. След смяната на маслото обаче проблема изчезна. Смятам че се е дължало на кофти масло.

Какво да гледаш? Ами виж си хубаво дали ел стъклата ти работят - виж дали пада и се вдига! Щото аз като пуснах предното стъкло, чух че машинката работи, и изобщо не погледнах дали стъклото пада. Викам си работи. Да, ама не - машинката си работи, а стъклото не мърда.. И това го разбирам чак след като спрях пред нас. Като разглобих вратата - стъклото подпряно с дъска, машинката си върти но скъсани жила. Та, огледай хубаво дали всичко работи.

За климатроника вече колегите ти казаха.

Друго при мен беше теч на спирачна течност от амбриажна долна помпа. Трудно е да се види откъде капе но не и невъзможно.

Провери си и клаксона - на мен ми бяха свалили тромбата :hilezh:

Другото си го знаеш. Гледай внимателно, че аз на какви кочини попадах докато гледах братко, бедна ти е фантазията. Мани, ами и пари искат за тях, бая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам много, тъй като отскоро имам такава кола каквато ти търсиш, но все пак взимал съм я скоро и аз да споделя.

При мен турбината виеше, и това се усещаше на дълъг път. В един момент почва да вие, губи мощност. След смяната на маслото обаче проблема изчезна. Смятам че се е дължало на кофти масло.

Какво да гледаш? Ами виж си хубаво дали ел стъклата ти работят - виж дали пада и се вдига! Щото аз като пуснах предното стъкло, чух че машинката работи, и изобщо не погледнах дали стъклото пада. Викам си работи. Да, ама не - машинката си работи, а стъклото не мърда.. И това го разбирам чак след като спрях пред нас. Като разглобих вратата - стъклото подпряно с дъска, машинката си върти но скъсани жила. Та, огледай хубаво дали всичко работи.

За климатроника вече колегите ти казаха.

Друго при мен беше теч на спирачна течност от амбриажна долна помпа. Трудно е да се види откъде капе но не и невъзможно.

Провери си и клаксона - на мен ми бяха свалили тромбата :hilezh:

Другото си го знаеш. Гледай внимателно, че аз на какви кочини попадах докато гледах братко, бедна ти е фантазията. Мани, ами и пари искат за тях, бая!

Общо взето гледай за скъпите и сериозните/характерни болести по колата. Това по-горе са дреболии (за които разбира се може да се отбие леко от цената).

Та нека споделя за какво трябва да гледаш:

1. Блок на дроселна клапа - оборотите трябва да са стабилни, ако се менят - блока се нуждае поне от почистване (но може и замяна, а това е скъпо)

2. Турбинката

3. Мотор като цяло, че отварянето е скъпо....

4. Рейката - слабо място е

5. Ел. стъклата - пластмасовите водачи и жилата често дават фира.

6. Носачите - ако са разбити си директно 1000 лева назад с покупката

Та това е за което се сещам. Другите неща са дреболии, пък и не са характерни като проблеми.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сверете си часовниците за цените!

Ами ако знаеш нещо, което ние не знаем, би ли го споделил?

Кажи за какви носачи говориш и цени?

Щото освен 8-те носача, има 2 биалетки и два накрайника. Има китове и по 600лв в ebay, въпроса е до колко може да се разчита на тях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Лемфьордер" - слагаш и забравяш,че имаш такова животно в колата,долни-75лв. горни-85лв. когато колегата избира колата е добре да види дали са здрави,но едва ли света свършва с носачите в една кола?!?Ако му хареса и има късмет няма да изръси 1 торба с пари.Ако носачите са наред а както друг колега спомена,кутията даде фира???Всичко е късмет.Гледаш,караш,питаш,водиш на майстор,пресмяташ и .....купуваш.Малко по малко,ако си фен и даваш по някой лев ще си направиш колата каквато искаш!Ако не си купуваш "Нива" и сменяш предницата за 100 кинта.Извинявам се ако някой ме е разбрал неправилно,просто ми писна всички да си говорят за носачите,все едно А-4 е направена само от носачи.

П.П.Слагайте "Лемфьордер" "Закс" "Билщайн" "Кони" и всички марки,които са малко по-скъпи,но за сметка на това качествени,аз така правя и нямам грижи нито с носачи,нито с амортесьори нито с колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Лемфьордер" -

Морски Жонката искаше да каже че носачите са малко по скъпиот 100 лв, а не консуматив на всяка смяна на маслото т.е. говорите за едно и също нещо. Мерси на всички за мненията по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...