rexxxxx Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 (Редактирано) Здравейте колеги, купих си кабел за VAG-COM и си изчетох грешките на колицата набързо обаче не мога да ги разбера грешките дето ми ги дава - някой по-разбиращ може ли да удари едно рамо и да каже кое какво е ?ето изходния файл от VAG-COM:VAG-COM Version: Release 311.2-NChassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 B Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03 Coding: 04001 Shop #: WSC 063253 Faults Found:00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - IntermittentReadiness: N/AAddress 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332No fault code found.Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm ErrorsAddress 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 959 655 L Component: Airbag 7 Audi 0503 Coding: 00106 Shop #: WSC 06325No fault code found.Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 880 N Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D03 Coding: 04142 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0445812 No fault code found.Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurredAddress 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D05 Coding: 00000 Shop #: WSC 063251 Fault Found:01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - -Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 Component: Radio 0001 Note: Excessive Comm ErrorsEnd ------------------------------------------------------- Редактирано 18 Януари 2008 от rexxxxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 Здравейте колеги, купих си кабел за VAG-COM и си изчетох грешките на колицата набързо обаче не мога да ги разбера грешките дето ми ги дава - някой по-разбиращ може ли да удари едно рамо и да каже кое какво е ?ето изходния файл от VAG-COM:VAG-COM Version: Release 311.2-NChassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 B Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03 Coding: 04001 Shop #: WSC 063253 Faults Found:00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - IntermittentReadiness: N/AAddress 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332No fault code found.Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm ErrorsAddress 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 959 655 L Component: Airbag 7 Audi 0503 Coding: 00106 Shop #: WSC 06325No fault code found.Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 880 N Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D03 Coding: 04142 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0445812 No fault code found.Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurredAddress 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D05 Coding: 00000 Shop #: WSC 063251 Fault Found:01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - -Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 Component: Radio 0001 Note: Excessive Comm ErrorsEnd -------------------------------------------------------изчисти ги след няколко дена влез пак и ако се повторят -лошоинсталираш си autodata и почваш да търсиш къде се намират елементите са подмяна ако ли не адаптацияуспех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 19 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2008 мерси за отговора ама все пак някой може ли да ми каже какви са тези грешки:00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) - това предполагам е помпата за централното заключване - с нея грижи нямам но явно не рапортува правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 19 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2008 Първо ги изчисти и ако се появят, тогава ще ти ги обясняваме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 2 Април 2008 Доклад Share Публикувано 2 Април 2008 1 Fault Found:17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached P1508 - 35-00 - -Някой може ли да ми каже тази грешка за какво? Чистя е, но пак излиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Април 2008 Доклад Share Публикувано 2 Април 2008 (Редактирано) 1 Fault Found:17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached P1508 - 35-00 - -Някой може ли да ми каже тази грешка за какво? Чистя е, но пак излиза?Изчисти я грешката, направи и една адаптация на дросел клапата и виж тогава дали ще се появи.Адаптацията става като влезеш в "measuring blocks - 008", после отиваш на "group 098", после "Go", после "Switch to basic settings".Ще трябва да ти изпише - "ADP Run". Като мине адаптацията и ако всичко е наред трябва да ти изпише "ADP OK" и си готов Редактирано 2 Април 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 2 Април 2008 Доклад Share Публикувано 2 Април 2008 Изчисти я грешката, направи и една адаптация на дросел клапата и виж тогава дали ще се появи.Адаптацията става като влезеш в "measuring blocks - 008", после отиваш на "group 098", после "Go", после "Switch to basic settings".Ще трябва да ти изпише - "ADP Run". Като мине адаптацията и ако всичко е наред трябва да ти изпише "ADP OK" и си готовИзчистих грешката, влезнах където каза на group 098 и в най-дясното поле си пишеше направо ADP OK, но въпреки това натиснах Switch to basic settings, след което пак стоеше грешката и при опит да повтора същото на мястото където трябваше да изпише ADP Run или ADP OK сега пише ERROR и грешката стои. Някви друго идеи и все пак за какво е тази грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen Radev Публикувано 2 Април 2008 Доклад Share Публикувано 2 Април 2008 Изчистих грешката, влезнах където каза на group 098 и в най-дясното поле си пишеше направо ADP OK, но въпреки това натиснах Switch to basic settings, след което пак стоеше грешката и при опит да повтора същото на мястото където трябваше да изпише ADP Run или ADP OK сега пише ERROR и грешката стои. Някви друго идеи и все пак за какво е тази грешка?Здр. колега!До оня ден го имах същият проблем.Грешката е на дроселовият клапан.Преди адаптация трябва да си сигурен че няма никакви грешки,акомолатора да е над 11,5 волта и колата да е загряла долугоре нормално.Когато триеш грешките ако все пак не се изтрие някоя изключи контакта и го включи наново.Отново пробвай да изтриеш грешките и чак тогава пристъпваш към адаптацията. Важното е че по време на адаптация трябва да се чува клапата като прещраква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 2 Април 2008 Доклад Share Публикувано 2 Април 2008 Здр. колега!До оня ден го имах същият проблем.Грешката е на дроселовият клапан.Преди адаптация трябва да си сигурен че няма никакви грешки,акомолатора да е над 11,5 волта и колата да е загряла долугоре нормално.Когато триеш грешките ако все пак не се изтрие някоя изключи контакта и го включи наново.Отново пробвай да изтриеш грешките и чак тогава пристъпваш към адаптацията. Важното е че по време на адаптация трябва да се чува клапата като прещраква.Утре ще пробвам че прибрах колата вече. А акомулатора ще качи ли над 11.5 волта като загрее колата, скоро го сменях, преди месец-два? И защо на мен като пуснах на 098 канал веднага изписа ADP OK? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen Radev Публикувано 2 Април 2008 Доклад Share Публикувано 2 Април 2008 1 Fault Found:17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached P1508 - 35-00 - -Някой може ли да ми каже тази грешка за какво? Чистя е, но пак излиза?Управление на празен ход(ISC)-горният лимит е надхвърлен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Април 2008 Доклад Share Публикувано 2 Април 2008 Изчистих грешката, влезнах където каза на group 098 и в най-дясното поле си пишеше направо ADP OK, но въпреки това натиснах Switch to basic settings, след което пак стоеше грешката и при опит да повтора същото на мястото където трябваше да изпише ADP Run или ADP OK сега пише ERROR и грешката стои. Някви друго идеи и все пак за какво е тази грешка?Трябва като правиш операцията колата да е на контакт, ама двигателя да не е запален, също и не трябва да пипаш педала на газта през това време.Иначе ако си изпълнил всичко правилно и все още дава "ERROR" при адаптацията - най-вероятно имаш проблеми в някой от двата потенциометъра на дросела и/или системата за контрол на празният ход.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 2 Април 2008 Доклад Share Публикувано 2 Април 2008 Трябва като правиш операцията колата да е на контакт, ама двигателя да не е запален, също и не трябва да пипаш педала на газта през това време.Иначе ако си изпълнил всичко правилно и все още дава "ERROR" при адаптацията - най-вероятно имаш проблеми в някой от двата потенциометъра на дросела и/или системата за контрол на празният ход.Успех!Мисля, че като го направих колата работеше, но не съм сигурен. Утре сутринта ще пробвам и ще пиша какво е станало...Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 5 Април 2008 Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 Предлагам файл с описание на кодовете за грешка на руски е но мисля че не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tqnkata Публикувано 5 Април 2008 Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 здравейте колеги, извинявам се че пиша в тази тема но може ли някой да ми каже какво е ВАГ- КОМ, че не намирам инфо. Благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 5 Април 2008 Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 здравейте колеги, извинявам се че пиша в тази тема но може ли някой да ми каже какво е ВАГ- КОМ, че не намирам инфо. Благодаря ви предварително Програма с която влизаш в компютъра на колата и гледаш всичко за колата ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tqnkata Публикувано 5 Април 2008 Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 какво трябва за тази цел? кабели? програмка от къде и инфо за програмата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 5 Април 2008 Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 какво трябва за тази цел? кабели? програмка от къде и инфо за програматаКабел и програма, която можеш да свалиш и от интернетhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=37281 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 6 Април 2008 Доклад Share Публикувано 6 Април 2008 И аз продавам такива кабели с диск със софтуер и драйвери... При интерес на лично... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 6 Април 2008 Доклад Share Публикувано 6 Април 2008 какво трябва за тази цел? кабели? програмка от къде и инфо за програматаhttp://vagcom.hit.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 (Редактирано) Първо се извинявам, че изравям толкова стара тема, но ме интересува въпросната грешка 17916, K4m3n успя ли в последствие да откриеш причината и оправи ли се след адаптация на дросела?Благодаря предварително! Редактирано 6 Юли 2010 от STRSHR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tapoto Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 (Редактирано) Здравейте днес и аз закачих колата А4 АДР и също имам една от тези грешкиVAG-COM Version: Release 409.1-SControl Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D07 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 000001 Fault Found:00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittentи се чудя какво ли не е наред .Ако вече си решил проблема моля кажи на какво се дължеше при теб.Благодаря чао. Редактирано 18 Октомври 2010 от tapoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 19 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 Здравейте днес и аз закачих колата А4 АДР и също имам една от тези грешкиVAG-COM Version: Release 409.1-SControl Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D07 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 000001 Fault Found:00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittentи се чудя какво ли не е наред .Ако вече си решил проблема моля кажи на какво се дължеше при теб.Благодаря чао.Имаш ли газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tapoto Публикувано 19 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 Да имам газов инжекцион ловато Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 19 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 99% гаранция, че от тази грешка няма да избягаш. Но с нея или без нея колата ще си е ОК. Ако си върви нормално не и се притеснявай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 19 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 Трябва да се настрои газовата. Не е нормално да се появяват каквито и да е грешки породени от горивото при газов инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване