SpeedyMan Публикувано 22 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2008 Обогатена смес, ама трябва и малко повечко OXYGEN да дава някой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2008 (Редактирано) Интересно ми е как ще действа чипването на газ . На бензин доколкото знам, при електрическите инжекции увеличава времето за подаване на гориво през дюзите (по-скъпите променят и товарните характеристики в ЕКУ-то), на механичната инжекция обогатява сместа (чрез електрическия регулатор на налягане) и в зависимост от чипа увеличава и предварението на запалването. При Газов инжекцион и АГУ с л-контрол предполагам, че ефекта е подобен, тъй като тe взимат сигнал от ЕКУ-то. Как обаче стои въпроса при най-обикновена АГУ ? Дали има ефект? Там ми се струва, че единствения механизъм за повишаване на мощността е ако някак се коригира динамично предварението на запалването. Ще може ли някой с опит (ако може SUMISTA ) в тези дейности (чипосването имам впредвид ) и наблюдение върху двигатели с обикновено АГУ да обясни горе-долу какво повишаване на мощността може да се очаква на газ с обикновена АГУ ? Редактирано 22 Януари 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 22 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2008 Обикновенно АГУ + механичен инжекцион + чип = загуба на време и пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2008 Евала за прямия отговор Поздрави,Вальо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 23 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2008 Обикновенно АГУ + механичен инжекцион + чип = загуба на време и пари А обикновена АГУ с л.контрол + ел. инжекцион + чип = какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 23 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2008 За обикновена обогоатяваш сместа и слагаш един ТУРБОНАТОР http://www.turbonator.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 23 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2008 А обикновена АГУ с л.контрол + ел. инжекцион + чип = какво?Пак същото трябва си ГИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 23 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2008 Обикновенно АГУ + механичен инжекцион + чип = загуба на време и пари искаш да кажеш, че ще има разлика само на бензин ли? не че имам газова де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 23 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2008 Ако си с обикновенна газова да . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 23 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2008 (Редактирано) .., но да правим състезания... Стар съм вече... То драга всъщност не изисква особени атлетични възможности... Редактирано 23 Януари 2008 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 23 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2008 То драга всъщност не изисква особени атлетични възможности...Ти си малък още.. Пък и си рацер Аз го давам по "яваш-яваш" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 24 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2008 Ти си малък още.. Пък и си рацер Аз го давам по "яваш-яваш" Шшштттт! Да не те чуят във спамилнята! Там ме мислят за наиграл се с бензинки пенсионер, който вече кара печка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 24 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2008 Шшштттт! Да не те чуят във спамилнята! Там ме мислят за наиграл се с бензинки пенсионер, който вече кара печка! Имам некви подозрения ч е с кюмура идваш само по срещите а иначе си караш некоя бендзинарка и само се првавиш тука у форума ммммда така мисля аз скрита лимока ше излезеш ти некаква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOS Публикувано 1 Март 2008 Доклад Share Публикувано 1 Март 2008 Миналата седмица "моднах" ЕКУ то на колата при Стефчо (Сумиста), и колкото и скептично настроен да бях към подобен род "интервенции", вече спокойно, мога да го препоръчам. Разликата е осезаема- колата има повече мощност в ниските обороти, и реагира по-леко на натискане на газта. Според Стефан ( а аз му вярвам), и разхода ( на газ съм) ще отиде леко надолу, но в софийските задръствания е невъзможно да се определи. Препоръчвам го на всички колеги с такъв мотор Колега,като мина малко време, ще споделиш ли нови впечетления?Доволен ли си,има ли ефект,дава ли проблеми,че и аз му се чудя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 1 Март 2008 Доклад Share Публикувано 1 Март 2008 За обикновена обогоатяваш сместа и слагаш един ТУРБОНАТОР http://www.turbonator.comТи па се изказа....А колегата с чипа да драсне да ни просвети как е ,що е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 1 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2008 Ти па се изказа....А колегата с чипа да драсне да ни просвети как е ,що е.Какво повече от това, което съм написал да ти кажа колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване