Jump to content

Ауди 100 - 2.0 - AAD с чип


edinak

Recommended Posts

Интересно ми е как ще действа чипването на газ :respekt: . На бензин доколкото знам, при електрическите инжекции увеличава времето за подаване на гориво през дюзите (по-скъпите променят и товарните характеристики в ЕКУ-то), на механичната инжекция обогатява сместа (чрез електрическия регулатор на налягане) и в зависимост от чипа увеличава и предварението на запалването. При Газов инжекцион и АГУ с л-контрол предполагам, че ефекта е подобен, тъй като тe взимат сигнал от ЕКУ-то. Как обаче стои въпроса при най-обикновена АГУ :P ? Дали има ефект? Там ми се струва, че единствения механизъм за повишаване на мощността е ако някак се коригира динамично предварението на запалването. Ще може ли някой с опит (ако може SUMISTA :) ) в тези дейности (чипосването имам впредвид :) ) и наблюдение върху двигатели с обикновено АГУ да обясни горе-долу какво повишаване на мощността може да се очаква на газ с обикновена АГУ ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно АГУ + механичен инжекцион + чип = загуба на време и пари :rolleyes:

А обикновена АГУ с л.контрол + ел. инжекцион + чип = какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обикновена обогоатяваш сместа и слагаш един ТУРБОНАТОР :rolleyes:

http://www.turbonator.com

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно АГУ + механичен инжекцион + чип = загуба на време и пари :)
искаш да кажеш, че ще има разлика само на бензин ли? не че имам газова де
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.., но да правим състезания... Стар съм вече... :all_coholic:

То драга всъщност не изисква особени атлетични възможности...

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То драга всъщност не изисква особени атлетични възможности...

Ти си малък още.. Пък и си рацер :flipoff: Аз го давам по "яваш-яваш" :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си малък още.. Пък и си рацер :hilezh: Аз го давам по "яваш-яваш" :)

Шшштттт! Да не те чуят във спамилнята! :flipoff:

Там ме мислят за наиграл се с бензинки пенсионер, който вече кара печка! <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шшштттт! Да не те чуят във спамилнята! :)

Там ме мислят за наиграл се с бензинки пенсионер, който вече кара печка! :hilezh:

Имам некви подозрения ч е с кюмура идваш само по срещите а иначе си караш некоя бендзинарка и само се првавиш тука у форума ммммда така мисля аз скрита лимока ше излезеш ти некаква :):stupid::stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Миналата седмица "моднах" ЕКУ то на колата при Стефчо (Сумиста), и колкото и скептично настроен да бях към подобен род "интервенции", вече спокойно, мога да го препоръчам. Разликата е осезаема- колата има повече мощност в ниските обороти, и реагира по-леко на натискане на газта. Според Стефан ( а аз му вярвам), и разхода ( на газ съм) ще отиде леко надолу, но в софийските задръствания е невъзможно да се определи. Препоръчвам го на всички колеги с такъв мотор ;)

Колега,като мина малко време, ще споделиш ли нови впечетления?Доволен ли си,има ли ефект,дава ли проблеми,че и аз му се чудя.

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обикновена обогоатяваш сместа и слагаш един ТУРБОНАТОР ;)

http://www.turbonator.com

Ти па се изказа....

А колегата с чипа да драсне да ни просвети как е ,що е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти па се изказа....

А колегата с чипа да драсне да ни просвети как е ,що е.

Какво повече от това, което съм написал да ти кажа колега? :flamingdevil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...