Jump to content

Аudi A4 1.6 vs. BMW 316


Recommended Posts

Благодаря за отговорите. Резултата беше очакван, но пък и аз постнах темата за да изгладя колебанията. Та 1.8 ще е ( защо ли въобще създават двигатели 1.6 <_<... А4 ще е ... и си мисля, че за 7К все ще намеря нещо добро. Предната вечер разговарях с баща ми, казах какво съм замислил и след като неуспя да ме разубеди да си взема кола ме посъветва да избера 1.9TDI. Според него ако тръгна да си взимам 1.8 после с ГИ щяло да излезе горе-долу на една цена, а той явно е привърженик на D. На мен лично не ми е много ясно защо D>I. От към разход, gas-та е по-евтина, а и си имаш и копче за бензин ако някой PK (най-често голф) ти се репчи. Да не говорим, че всички от форума се хвалят как им вървят еднакво колите и на GAS и на Petrol, и остана да реша дали 19TDI<>= na 1.8I ili obratnoto.

Редактирано от Tosshs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря за отговорите. Резултата беше очакван, но пък и аз постнах темата за да изгладя колебанията. Та 1.8 ще е ( защо ли въобще създават двигатели 1.6 :(... А4 ще е ... и си мисля, че за 7К все ще намеря нещо добро. Предната вечер разговарях с баща ми, казах какво съм замислил и след като неуспя да ме разубеди да си взема кола ме посъветва да избера 1.9TDI. Според него ако тръгна да си взимам 1.8 после с ГИ щяло да излезе горе-долу на една цена, а той явно е привърженик на D. На мен лично не ми е много ясно защо D>I. От към разход, gas-та е по-евтина, а и си имаш и копче за бензин ако някой PK (най-често голф) ти се репчи. Да не говорим, че всички от форума се хвалят как им вървят еднакво колите и на GAS и на Petrol, и остана да реша дали 19TDI<>= na 1.8I ili obratnoto.

Здравей и от мен ,

реших и аз да споделя моето мнение и най-вече да бъда обективен !

Виждам че колегите са успели да те разубедят относно малките двигатели и според мен са прави.

1. Един колега по-нагоре беше написал нещо за Вектра. Незнам дали точно вектра трябва да избереш , но колегата е прав за някой неща. Вектрата не ме е впечатлила особенно с возия , но А4-ката също. БМВ-то по отношение на возията изобщо не го коментирам ( в пъти по-добро ) , но пък е тясно. Не че А4-ката е особенно широка. Тук мога да кажа , че много зависи какви са ти седалките. Все пак е по-широка от БМВ-то.

Другият момент е , че за тези пари определено ще вземеш поне 98-ма година вектра , срещу 95-96 АУДИ-БМВ.

2. Студент си казваш. Незнам какви са ти приходите. Спомена че ще караш на газ. В това няма нищо лошо. Навежда на една мисъл , че или ти идва скъпо да караш на бензин или пък ще правиш по много километри. Тук идва момента в който трябва да ти кажа , че АУДИ-то е най-скъпо като поддръжка. Като казвам най-скъпо , имам в предвид наистина най-скъпо , не само в сравнение с тази вектра и това БМВ ами изобщо в този клас. Визирам най-вече окачване и консумативи (нещата които най-често се сменят). Особенно ако е Quattro нещата наистина са сериозни. Друг е въпроса , че ако можеш да си позволиш Quattro по-добро нещо няма :)

3. Според мен е най-добре да помислиш какво точно искаш от една кола т.е:

3.1. Дали ти трябва практична кола , да се возиш , да ти е удобна , да не ти бърка много в джоба.

3.2. Искаш кола с която да можеш и да "гъзарееш" и да има колкото се може повече от горните показатели.

Аз лично , преди да си купя моята А4-ка също бях пред подобна дилема. При мен дилемата беше между Вектра и А4 и избрах А4-ката. т.е съгласих се на по големия разход откъм гориво консумативи и прочее за сметка на което обаче мога и да "погъзарявам". При мен БМВ-то не беше в играта защото пътувам доста по работа , а зимата си е "кичек" по проходите :) Ако не беше тази малка но съществена подробност , лично аз бих избрал БМВ-то (бих си взел 318is) поради следните причини:

1.Както споменах по-горе вози по добре.

2.Поддръжката е по-евтина от на А4. Окачването на БМВ-то определено няма 8 носача. А пък ремъците :( ... тук разликата си в направо огромна :( все пак е с ангренажна верига БМВ-то (от 95-та нататък ако не се лъжа) :)

3. БМВ-то е не по-малка "гъзария" от А4-ката (мое лично мнение). Като разход на гориво също са един дол дренки.

Единствения минус на БМВ-то е по-малката проходимост.

Май писах прекалено много а ? :)

Накратко ако искаш кола да е практична и с по-евтина поддръжка , купи си ВЕКТРА.

Ако не държиш чак толкова на проходимостта и искаш хубава кола , купи си БМВ.

А ако искаш хубава кола и проходима и т.н , и имаш достатъчно приходи , купи си Ауди А4

П.С Дизела изобщо не съм го засегнал просто защото не съм дизелджия и нямам особенни наблюдения върху дизелите. Все пак 10+ годишен дизел не бих си купил.

УСПЕХ !!! И да се похвалиш :) :) :)

Редактирано от Jenkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За БМВ няма да давам мнение защото надали ще е обективно, за вектра също. Бих направил съпоставка бензин-дизел, пък колегата сам да си прецени :bia: давам свои оценки по шестобалната система :hilezh:

Бензин:..................................................................Дизел:

6....................Пъргавина..........................................5

5.5...................Шум на двигателя...............................4

4....................Разход лв/км......................................6

4.5...................Разход потдръжка..............................4

5....................Здравина...........................................5

5....................Капризи..............................4.5

(качество на гориво, атм.условия и др)

Общо взето така виждам нещата, лично аз карам А3 1.9 TDI 90hp карам дизел защото си намирам гориво на много по ниска цена от тази на бензиностанцията пък и съм доста доволен да кажа...колицата си върви перфектно пъргава е, е не е като бензин ама не сме на рали монте карло все пак :hilezh:

П.П. За газова не говоря не съм фен и не бих сложил на моя кола, за служебна става :hilezh: това е моето мнение.

Успех дано съм бил полезен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не харесвам дизелите, макар да карам и 1.9 TDI

По-добре е на газ според мен, даже не е задължително да е ГИ, повечето аудита стават и с обикновена газова

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи си от газовата, при мен и двете ми аудита си вървят еднакво на газ и на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете ми аудита са с обикновена газова, на газ и на бензин няма никаква разлика като максимална скорост и ускорение от 0 до 100. Колите съм ги засичал преди да им сложа газовите и след това съм ги засичал при газ и при бензин. Разликата е в рамките на 2-3 десети, но зависи също и от качеството на горивото. Зависи и кой и как ти прави газовата, това е

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви са тея глупости,естествено,че бмв-то е в пъти по добро,и не е морално остаряла хич,седана е до 98 а компакта до 2000 316 а старите а4-к ида коя са до 2000,интериора е доста по спортен и хував,особенно таблото централната конзола е много добра,окачването е в пъти по здраво,от на а4 :hilezh: с тея алуминиеви боклуци,бмв-то е в пъти по стабилно и красиво на външен вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви са тея глупости,естествено,че бмв-то е в пъти по добро,и не е морално остаряла хич,седана е до 98 а компакта до 2000 316 а старите а4-к ида коя са до 2000,интериора е доста по спортен и хував,особенно таблото централната конзола е много добра,окачването е в пъти по здраво,от на а4 :hilezh: с тея алуминиеви боклуци,бмв-то е в пъти по стабилно и красиво на външен вид.

В пъти по-красиви от B3 1.9, да :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви са тея глупости,естествено,че бмв-то е в пъти по добро,и не е морално остаряла хич,седана е до 98 а компакта до 2000 316 а старите а4-к ида коя са до 2000,интериора е доста по спортен и хував,особенно таблото централната конзола е много добра,окачването е в пъти по здраво,от на а4 :hilezh: с тея алуминиеви боклуци,бмв-то е в пъти по стабилно и красиво на външен вид.

Те тия "алуминиеви боклуци" затова ги слагат и на новите А4, А6, А8, щото са "боклуци".

Наясно ли си изобщо каква е била идеята на това окачване като са го мислили? Май не.

И интересно защо всички които говорят така са с "Б3", май приказката за лисицата и гроздето е така.

Ти качвал ли си се във кола с тия "алуминиеви боклуци" да направиш разликата в управляемостта? Май не си...

А това че хора дето не им е по джоба да поддържат това алуминиево окачване си купуват такива коли и после почват да мрънкат си е съвсем друга тема....

Със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 1.9 ТДИ 110 коня е твоя избор спред мен.Върви повече от 1.8 125 и харчи адски малко.не ти трябва газ.Успех.За 40 000 км на моита колица съм и сменил 1 преден носач и една задна биалетка при покупката,и от тогава ни6то не съм барал а повярваи ми дори и след тези снегове и ледове,дупки и тем подобни,нищто не се е раздрънкало още.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тия "алуминиеви боклуци" затова ги слагат и на новите А4, А6, А8, щото са "боклуци".

Наясно ли си изобщо каква е била идеята на това окачване като са го мислили? Май не.

И интересно защо всички които говорят така са с "Б3", май приказката за лисицата и гроздето е така.

Ти качвал ли си се във кола с тия "алуминиеви боклуци" да направиш разликата в управляемостта? Май не си...

А това че хора дето не им е по джоба да поддържат това алуминиево окачване си купуват такива коли и после почват да мрънкат си е съвсем друга тема....

Със здраве!

Много точно казано!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво не вярваш ,че аудито е 1.9 пълна инжекция ли :hilezh:

Говорих за красота, не за ИНЖЕКЦИИ бе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Глупости на таркалета брат ми има 316и 95 седан с доволно екстри ..повече са от на А4 макс екстрите ,а за БМВ има още 2 страници дето ги няма нашата ... та онзи ден ги дръпнахме с А4 на 1 приятел 1.6 98 хем по-нова ..баварията дръпна с 1 муцуна ,а аз обърках скоростите и бях с по-дебел пич вътре.(момчето с аудито всичко си направи както трябва).Зимата няма повече нестабилност от моята кола която е с предно ... ако не даваш газ в завоите си върви нормално с лятни гуми 205 в снега.Ферари със предно няма ...взехме я за по-малко от и е запазена .. А4-ката е по скъпа 2-3 мин за хубава ... по скъпа поддръжка .. бензина е същия 1 към 1 гори

Редактирано от beliar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости на таркалета брат ми има 316и 95 седан с доволно екстри ..повече са от на А4 макс екстрите ,а за БМВ има още 2 страници дето ги няма нашата ... та онзи ден ги дръпнахме с А4 на 1 приятел 1.6 98 хем по-нова ..баварията дръпна с 1 муцуна ,а аз обърках скоростите и бях с по-дебел пич вътре.(момчето с аудито всичко си направи както трябва).Зимата няма повече нестабилност от моята кола която е с предно ... ако не даваш газ в завоите си върви нормално с лятни гуми 205 в снега.Ферари със предно няма ...взехме я за по-малко от и е запазена .. А4-ката е по скъпа 2-3 мин за хубава ... по скъпа поддръжка .. бензина е същия 1 към 1 гори

Тва са пълни глупости за снега. Ама пълни. Кола със задно не може да се мери с нито едно ауди в снега. Особено ако бъркаш още скоростите...

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе някой с вървежните 316-ки, да се е качвал тази зима в снега на витоша?

и какви са тея екстри, които а4ката ги няма? сигурно комфорт на огледалата? :hilezh:

или гадното 4*4???

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, да не се намеся и аз.Предишната ми кола беше А3 точно с глупавия и измислен 1.8 125коня двигател AGN колеги май беше,уникално здрава кочина издържа на яко мачкане.Харчи и върви,предполагам че на купето на А4-кзта е малко по муден.Щяхда купувам 4ка турбина после се влюбих в едно 2.6 авант, популярно тук във форума, много хубава кола,просто мечта, но мисе объркаха малко нещата и си купих какво??? БМВ 316 м40,тоест един от най-скапаните и умрели двигатели на марката.Обаче,платих я 2800лева, купих й чисто нови гуми Дънлоп,смених консумативи,аларма,предни амортисьоти Болщайн,каско,Ipod и всичко ми стъпи 5000лв.Сега за колата.Каран е от една пичка австрийка,която си я е поръчала от БМВ.Тоест,страхотен сив плюшен салон,почти непокътнат,шибидах,ел прозорци,АБС!!!(на Аудито така и не успях да го оправя за 4 години)ски сак и какви ли не още глупости (колата е поръчвана без пепелник!!!!).Не мога да кажа че върви,но пък опитен шофьор може да изкара много от тоя двигател,тромава е харчи може би малко по малко от АГН-а.За сметка на това вътре ми е по конфортно от А3-ката,всичко по таблото e като ново.Не е тясно в никакъв случай,все пак съм 95 литра с колегата не си допираме рамената както в неговия ф.о.р.д. :f_ck_you: За тези пари съм наистина доволен.Комбинацията от такъв салон,бордо цвят(добре полиран от баща ми да е жив и здрав) и не спортно каране, можеш доста погледи да привлечеш(макар и женен).

Така че си прецени.Все пак съм Ауди фен форевър,Бимата ще я карам 1 година и после ще си взема търбинка 2002-2003,но пък и в Бмв-то има някакъв чар.Моят съвет е не се изхвърляй и умната!!Поздрави и за всички други колеги :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че БМВ-то си и има не само чар но и характер...

Както се казва BMW-тo си е BMW....

.....обаче AUDI-то си е AUDI :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че БМВ-то си и има не само чар но и характер...

Както се казва BMW-тo си е BMW....

.....обаче AUDI-то си е AUDI :f_ck_you:

По последното изречение няма 2 две мнения :hilezh: Въпроса е финансов.Нека момчето си прецени.Един от най-добрите ми приятели е от форума на БМВ и фен до гроб на марката,не веднъж съм му пускал аварииките и съм му мафал и смял ехидно в огледалото на 140км/ч.Като казах,въпрос на възможности.Нека момчето да си прецени разумно,какво може да поддържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доскоро и аз имах такова бмв и като цяло мнението ми е доста сходно с това на колегата по-горе. Колата, че е мудна, мудна е, не ми харесваха и късите скорости, отчасти и горежа.

Но настрана от тези минуси, калата не е иделано лоша - мойта имаше просто перфектен салон, уютен е някакси интериора, достатъчно обезшумена е. Въпреки всичко обаче като се кача в аудито и а4 и б4 се чувствам много по-удобно и сигурно, по-добре усещам и габаритите на колата по време на маневри. Не ангажирам никой с мнението си все пак :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе някой с вървежните 316-ки, да се е качвал тази зима в снега на витоша?

и какви са тея екстри, които а4ката ги няма? сигурно комфорт на огледалата? :hilezh:

или гадното 4*4???

Не е така колега,не е до колата,винаги е до шофьора,предпочитам да владея до съвършенство междинна газ и двойно амбреиране и жив от колкото да съм безумец на скъпа,мощна кола.такъв съм и до днес....вече остарял на 31.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бухахахах. Това с летни гуми беше добро, но фън темата е на друго място. Лафа с Ферарито също е стилен браво.

Аз съм се качвал на Витоша и кво? Двузонов климатик на Ауди да си виждал?

Климатик не съм, само климатроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...