viper-666 Публикувано 28 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2008 Колеги установих че задницата ми е доста провиснала. В началото си мислех че е зрителна измамам заради скосяването на тавана в посока багажника, но се оказа че не е така. Ако пук се натоварят два толупа отзад и малко багаж ще стане безнадеждно. Не искам да смуквам предницата че през зимата няма да е добре, затова кажете някакво решение на проблема. Нови пружини ще са доста пари а втора ръка може да са същите. Дали ще стане да си врътна две подложки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 Колеги установих че задницата ми е доста провиснала. В началото си мислех че е зрителна измамам заради скосяването на тавана в посока багажника, но се оказа че не е така. Ако пук се натоварят два толупа отзад и малко багаж ще стане безнадеждно. Не искам да смуквам предницата че през зимата няма да е добре, затова кажете някакво решение на проблема. Нови пружини ще са доста пари а втора ръка може да са същите. Дали ще стане да си врътна две подложки? Решението ти е 2 подложки, не по дебели от 3.5-4 см или както мисля аз да го направя, като свала пружината, долното и легло да го вдигна с околко 3 см и да го точковам на 3-4 места... Тогава пружината си ляга на местото и задницата ти се надига двойно от това на което си повдигнал долното легло... Ако си го вдигнал 3 см- значи задната броня ще се вдигне с 6см. Внимавай само да не я вдигмеш много да запрелича на москвич осмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 Нови пружини ще са доста пари а втора ръка може да са същите. Дали ще стане да си врътна две подложки? Мисля че ще повлияеш на управляемостта на колата, и ще има негативен ефект върху возиятаПружините предполагам че са омекнали + че има едни тапи на амортисиорите дето се деформират с годините и може да седят под ъгъл играят ролята на нещо като тампони поне при с4 е така най-вероятно и при с5 е същото. Освен това мисля че пружините са 3-400 лв общо и ми се струва че не си заслужава да си екпериментираш с окачването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 Мда, при цена за цял комплект пружини около споменатите 300-400 лева по-добре ги смени комплект, и си провери и амортисьорите разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper-666 Публикувано 29 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 Мда, при цена за цял комплект пружини около споменатите 300-400 лева по-добре ги смени комплект, и си провери и амортисьорите разбира се Амотрисъорите съм ги сменил и 4 те като я взех, стабилна е но е сатнала като скода 120л Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 Имах един педиод от време, да речем няколко седмици, през които държах тежки неща в багажника. Когато ги свалих най-накрая, действително задницата беше с около 2см надолу, но с времето явно пружините се раздвижиха и се върна в изходна позиция. Иначе и аз съм си мислил тогава за подложки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 И мойта виси отзад след смяна на предни пружини.Ама искам и отзад да стане с клиренс над 50 см.С подложки може ли да стане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 Като караш такава кола, скъп ли ти се вижда ремонт от 300-400лв? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper-666 Публикувано 30 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Вече съм пръснал 5 000лв по нея и се чудя няма ли някога да спре да смуче, поне за няколко месеца.Като караш такава кола, скъп ли ти се вижда ремонт от 300-400лв? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Много бре, 5000лв, явно не си случил на автомобил....Дано спре да смуче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 31 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2008 Вече съм пръснал 5 000лв по нея и се чудя няма ли някога да спре да смуче, поне за няколко месеца.До като караш Ауди не няма да спре.Особенно ако навиваш по доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 31 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2008 Че кво са 5 бона , Е верно аз със 3 минах , ама да чукна на дърво след 40 000 км няма никъде да каже троп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
depeche Публикувано 2 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2008 Като чета сумите които давате по колите си... значи да не се оплаквам от БМВ-то Сори за офтопика, ама не се стърпях! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper-666 Публикувано 2 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2008 Като чета сумите които давате по колите си... значи да не се оплаквам от БМВ-то Сори за офтопика, ама не се стърпях! Имаш ли теглич за цистерна с бензин шегичка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valka Публикувано 2 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2008 Аз досега съм на 2000 за 40000 км и ми се струва нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
depeche Публикувано 13 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2008 Имаш ли теглич за цистерна с бензин шегичка12.3л./100км. градско мисля, че е горе-долу като на бензинова А6 1.8Т, или като С4 2000см3 Не мисля, че има бензинов автомобил от този клас който да харчи под 11-12 градско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване