Jump to content

Шум от хидравликата на управлението


ivcopalbg

Recommended Posts

Здравейте! Засилих се по грешка и написах първата си публикация в главния форум, но сега май съм на правилното място. Там писах за един от проблемите с моята Б4-ка. Ако някой знае защо ми вие хидравликата след смяна на маркуча за високо налягане, моля да ме светне. Ако има някакво решение на този проблем ще съм благодарен да ме запознаете.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причините може да са две. Първата е да не сте обезвъздушили добре, въпреки че системата сама се обезвъздушава, но да няма достатъчно масло в казанчето. Втората е кофти маркуч. Оригиналният маркуч има вграден в него калибрирана втулка или клапан /както твърдят някои/. Ако го няма виенето е неизбежно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причините може да са две. Първата е да не сте обезвъздушили добре, въпреки че системата сама се обезвъздушава, но да няма достатъчно масло в казанчето. Втората е кофти маркуч. Оригиналният маркуч има вграден в него калибрирана втулка или клапан /както твърдят някои/. Ако го няма виенето е неизбежно.

Хей Vladi_di, ти май ги разбираш нещата. И бързо реагираш, мерси за отзивчивоста. Относно обезвъздушаването и на мен така ми казаха, че ще се обезвъздуши само, но все пак има ли някакъв начин да му помогна. Казанчето иначе е пълно. Ако подменя вида на хидр.масло (с някакво от по-скъпите марки) дали ще има ефект. И накрая ако наистина проблема е в такъв клапан или втулка как да процедирам, дали да търся мъркуч от някоя морга или какво друго мога да правя за да избегна солената цена за нов?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали е обезвъздушена наистина. Палиш и отвиваш капачката на казанчето за хидравлика. Когато не въртиш волана течността вътре трябва да е спокойна и да няма пяна по повърността и. После бавно завърташ волана в едната посока до упор и обратно. Може да се раздвижи течността, но не трябва да има балончета или разпенване. Втулката на оригиналния маркуч трудно може да се замести, защото е вградена. Съмнявам се, че промяна на маслото ще доведе до положителен ефект.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма ли я втулката ште бучи,има един в Малашевци ако си от София,даваш му стария маркуч и ти прави новия,слага клапана от стария и всичко е точно.Маслото за ауди е едно зелено не знам какво си сипал ама прочети какво му дават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден след седемдневно чакане/както бях описал в по ранна тема/, се получи този маркуч оригинален от Германия\цена 360 лв.\ и ми беше монтиран, след като ми обясниха че скърцането при мен когато въртя надясно се получава именно заради развалена клапа. Както и да е, реших да го сменя. Снощи като прибирах колата в гаража въртя пълен десен и о, ужас пак същото скърцане. Приплака ми се. Но в понеделник и на тия в сервиза ще им се приплаче. Ако има някой, който може да даде съвет сега е момента.

П.С Колега съжалявам че пиша в темата ти, надявам се не се сърдиш. :pale:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината може изобщо да не е в маркуча! При мене си вие, но е от помпата. Стара сдаде багажа безвъзвратни съм сложил втора употреба! И стара и новата помпа си виеха, но то просто си е от възрастта, а може и от маслото - маслото ново, ама помпата е стара!:0) Що се отнася до обезвъздушаването - ако в системата има въздух, то се усеща веднага - волана става твърд и неподатлив! Но след някоко дестки км. всичко се оправя - системата сама се обезвъздушава! Най-добрия вариант е нова помпа - продават ги рециклирани с гаранция и искрено се надявам цената им да е по поносима от тази преди 3 години! Но то не е една беля -освен това има и хидравлична рейка, където нещата наистина вече са сериозни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако чуваш скьрцане може да е шарнир или накраиник,щом го чуваш само на дясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма ли я втулката ште бучи,има един в Малашевци ако си от София,даваш му стария маркуч и ти прави новия,слага клапана от стария и всичко е точно.Маслото за ауди е едно зелено не знам какво си сипал ама прочети какво му дават.

Колега, не съм от София или района, от Плевен съм. И аз така направих, отидох при майстор със стария маркуч, но той явно е пропуснал да прехвърли клапана, както разбирам чак сега. Определено не беше първия маркуч за високо налягане който прави, но защо ли си е спестил клапана, не знам. Ще го потърся за обяснение и корекция на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината може изобщо да не е в маркуча! При мене си вие, но е от помпата. Стара сдаде багажа безвъзвратни съм сложил втора употреба! И стара и новата помпа си виеха, но то просто си е от възрастта, а може и от маслото - маслото ново, ама помпата е стара!:0) Що се отнася до обезвъздушаването - ако в системата има въздух, то се усеща веднага - волана става твърд и неподатлив! Но след някоко дестки км. всичко се оправя - системата сама се обезвъздушава! Най-добрия вариант е нова помпа - продават ги рециклирани с гаранция и искрено се надявам цената им да е по поносима от тази преди 3 години! Но то не е една беля -освен това има и хидравлична рейка, където нещата наистина вече са сериозни!

Колега, при мен помпата явно си е наред(надявам се), защото не се чуваше нищо преди смяната на маркуча. Но все пак има ли начин да се установи от къде точно е виенето. Възможно ли е в краткото време, когато ми изби мъркуча самата помпа нещо да се е скапала. Все пак на сухо не съм карал, защото постоянно следях количеството на маслото и доливах. Относно обезвъздушаването сигурно е добре, защото не ми е ставал твърд волана досега. Минал съм повече от 500км. след смяната на мъркуча. Каква е цената на една помпа, имаш ли представа за втора ръка или нова. Къде точно се продават тези рециклираните с гаранция. Имам още едно питане, ако имаш опит с хидравл. рейка. Огледах я и забелязах, че е скъсан предпазния маншон. Как се сменя това чудо, в смисъл сложна и скъпа ли е процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, кажете нещо за този маншон на рейката на управлението. Прочетох някъде, че е кофти ако е скъсан, защото евентуална повреда на тази зъбна рейка ще струва скъпо. Сигурно е така, но проблема, е че нямам представа от колко време е скъсан и дали замърсяванията са повредили рейката досега. Имате ли представ как се сменя маншона и дали ще се разбъзика управлението и евентуално после да се прави настройка на стенд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кажете нещо за този маншон на рейката на управлението. Прочетох някъде, че е кофти ако е скъсан, защото евентуална повреда на тази зъбна рейка ще струва скъпо. Сигурно е така, но проблема, е че нямам представа от колко време е скъсан и дали замърсяванията са повредили рейката досега. Имате ли представ как се сменя маншона и дали ще се разбъзика управлението и евентуално после да се прави настройка на стенд.

не е сложно,ако ти се занимава можеш да го смениш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е сложно,ако ти се занимава можеш да го смениш

Колега, аз съм с Б4 и двигател АСЕ. Струва ми се доста тесничко, даже едвам се вижда рейката и маншона. Имаш ли наблюдение точно за този мотор, защото от форума се обърках от различни мнения. Някои казват, че е голям зор, други са оптимисти като теб и аз не знам къде е истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е сложно,ако ти се занимава можеш да го смениш

Като не е сложно, що не вземеш да обясниш как се прави?

Тук има на руски за В3 и там май е относително лесно http://www.audi.org.ua/materials/2912.html ,но при тебе не знам дали е така. Има доста теми за тоя маншон - пробвай с търсачката да откриеш нещо за твойта кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен помпата явно си е наред(надявам се), защото не се чуваше нищо преди смяната на маркуча. Но все пак има ли начин да се установи от къде точно е виенето. Възможно ли е в краткото време, когато ми изби мъркуча самата помпа нещо да се е скапала. Все пак на сухо не съм карал, защото постоянно следях количеството на маслото и доливах. Относно обезвъздушаването сигурно е добре, защото не ми е ставал твърд волана досега. Минал съм повече от 500км. след смяната на мъркуча. Каква е цената на една помпа, имаш ли представа за втора ръка или нова. Къде точно се продават тези рециклираните с гаранция. Имам още едно питане, ако имаш опит с хидравл. рейка. Огледах я и забелязах, че е скъсан предпазния маншон. Как се сменя това чудо, в смисъл сложна и скъпа ли е процедурата.

Колега, ако все още те интересува за помпата: рециклираните /то май нови може изобщо вече да няма!/ се продават във всеки свестен магазин за авточасти! Виж в Ауто+ например! Преди няколко години беше към 400 лева, ако върнеш старата! Рециклирането се състои в това, че изтърбушват всичко, що е под корпуса и го заменят, а самия корпус, понеже е алуминиева отливка го запазват! Моята помпа когато се повреди си купих употребявана и засега държи! Хубавата новина е, че тези помпи се слагат не само на Ауди! Моята специално е от Опел! Ако отидеш на този вариант, трябва да си носиш старата, за да сравниш скобата за окачване на помпата, както и входовете и изходите! А за маншона - не бих се пробвал сам! Определено трябва втори чифт ръце!:0) Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, само информативно. Вчера бях при майстор. Не се стигна до подмяна на маншона заради липса на време, но поне ме успокои, че смяната не е много сложна и за около 30мин. е възможно да стане. Рейката не се сваля. Развиват се едни болтове и се нахлузва новия маншон. Ставало бързо, но когато го извършим в действителност ще се види.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има едно съскане, свистене като че ли излиза въздух. За сметка на това нивото на хидравличното масло си стои все на едно място. Като завъртя волана на дясно или наляво съскането спира, но като го пусна в нормално спойно положение започва да издава този звук. Иначе волана си се движи напълно нормално. Някой има ли идея какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
...Ако някой знае защо ми вие хидравликата след смяна на маркуча за високо налягане, моля да ме светне. Ако има някакво решение на този проблем ще съм благодарен да ме запознаете.

Благодаря предварително!

И моята вие (B3 - NE мотор). Да питам само, този маркуч за високо налягане, кой точно трябва да е? Да взема да го огледам за да разбера дали е сменян. И още нещо. Цвета на хидр.течност е прозрачна, безцветна. Казаха ми (майстори), че за по-евтино някои наливали хидр.течност, ама не за хидравлика на кола, ами за някакви си там други хидравлики(например крикове).Та, дали какъв цвят и по-скоро марка трябва да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната хидравлична течност е минерална, зелена на цвят. Рядко, но се среща явлението самоуки майстори-творци да наливат в хидравличната система други течности, включително масло за автоматични трансмисии, от което ефекта поне за мен си остава загадка :hilezh: Маркуча за високо налягане е този който свързва помпата с рейката. Ако се окаже че твоя е за смяна, пиши ми на лично имам за Б3.

Редактирано от Agent Smith
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих си маркуча от помпата към рейката оригинален, от маргата. Само, че е от А4.А аз искам да го сложа на В3.Като го гледам по размер и форма изглежда, като оригиналния на В3, ама...

Та, някой има ли идея дали имат разлика двата маркуча, от А4 на В3 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...