Jump to content

Audi A6 или Mercedes E класа


Recommended Posts

Абе ясно ама то няма кола дето хем да вози меко, хем да има спортно поведение.... нещо не се връзва :hilezh:

Има колега!

И никак не е смешно.

Защото за разлика от летящата задница по завоите на А4/А6, хората са измислили да речем БМВ 5 (Е39) което хем вози много по-комфортно от А6, хем има спортно поведение на пътя.

Слезнаха ли ви усмивчиците от лицата.

Колкото до Е-класата, не съм карал а съм се возил и впечатлението ми е за по-солиден и много по-комфортен автомобил от А6 съжалявам ама тва е!

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 243
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има колега!

И никак не е смешно.

Защото за разлика от летящата задница по завоите на А4/А6, хората са измислили да речем БМВ 5 (Е39) което хем вози много по-комфортно от А6, хем има спортно поведение на пътя.

Слезнаха ли ви усмивчиците от лицата.

Колкото до Е-класата, не съм карал а съм се возил и впечатлението ми е за по-солиден и много по-комфортен автомобил от А6 съжалявам ама тва е!

Комфорт и спорт са две различни неща. Колкото до леките задници на АУДИ, много лесно се оправят с едни по широчки гуми отзад, а и като тръгнат да се изнасят в завой, само мръсна газ ги оправя :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много лесно се оправят с едни по широчки гуми отзад, а и като тръгнат да се изнасят в завой, само мръсна газ ги оправя :steinigung:

Това е вярно :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вий как не си начесахте езиците по тез форуми още... То и аз съм голям реицър във форума, карам с 300 в нийд фор спийд, взимам колите на райвълите и ставам мост уонтид А? Вий можИтИ ли гУ?! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де аз не разбрах как може тема за автомобили печелили многократно наградата "Шефска кола на годината" да обсъждате койе по-спортен?!?

Това са тежки кораби чиято цел е да придвижват някого по дълги магистрали. Последната цел при конструирането им е била достигането на висока ъглова скорост. Лимузини при които акцента е върху комфорта и сигурността. Някой пък веднага изрецитира суха някакви нютон метри и кубични сантиметри - колко от тези автомобили са оборудвани с топ-моторизацията? Ще ти кажа 0,5% - 0,8%. Стига сте чели мощностни характеристки - това е маркетинг.

Много са ми интересни и колегите които достигат до "границите на автомобилите" си - къде го правите, на НИМ ли? Или на Витоша? Или на Патриарха в 2 през нощта? :steinigung:

За тази цел хората са направили писти - отиваш, плащаш си и си караш автомобила на границата, без да застрашаваш "ламерите". Там сте само ти и колата - ако се пребиеш и оцелееш може и да си помислиш дали другите шофъри са "без пишоци". Това не го пожелавам на никого! А ако си голям гъзар и имаш истинска "бегачка" си купуваш и ремарке за нея и си я караш само там на пистата - на такива хора мога само да се възхищавам, защото знам че не са поредните клавиатурни Барон Мюнхаузен-овци.

Призивът ми е: Повече колегиалност на пътя! Конските сили вдигат адреналина, но на пътя карат и майки на чиито задни седалки има детски столчета - мислете за тях!

Именно за това одобрявам високите глоби и не присветквам с фарове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са ми интересни и колегите които достигат до "границите на автомобилите" си - къде го правите, на НИМ ли? Или на Витоша? Или на Патриарха в 2 през нощта? :steinigung:

За тази цел хората са направили писти - отиваш, плащаш си и си караш автомобила на границата, без да застрашаваш "ламерите".

E имам си един полу-планински участък без трафик, там завоите са с перфектна видимост, доста пъти съм достигал границата на колата... Не че е нещо кой-знае какво, просто трябва да усещаш машината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пък веднага изрецитира суха някакви нютон метри и кубични сантиметри - колко от тези автомобили са оборудвани с топ-моторизацията? Ще ти кажа 0,5% - 0,8%. Стига сте чели мощностни характеристки - това е маркетинг.

Едва ли е маркетинг, ако беше така щях да се изкажа по този въпрос преди теб колега!

За нерваците по пътищета съм съгласен с теб и те подкрепям, но това е форум и всеки има право да изкаже мението и да отговори на зададени въпроси с знанията си.

Бих те призовал да си по-сдържан защото вярвам, че на никой колега няма да му хареса твоето "колегиално - :) "поведение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега работих 2 години на Божурище, може да сте ме виждали бях Ди джей - има ли смисъл да ви обяснявам на коя писта достигам до границите на възможностите ми? :321:

Каде го слагаш с Nissan 200SX в А група :P:P;););)
Ти мани майтап ама е преди малко съ върнах от бояна и по пътя се засякох точно с такова и подавахме газ заедно. :) Беше върхъ. ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега работих 2 години на Божурище, може да сте ме виждали бях Ди джей - има ли смисъл да ви обяснявам на коя писта достигам до границите на възможностите ми? :PТи мани майтап ама е преди малко съ върнах от бояна и по пътя се засякох точно с такова и подавахме газ заедно. ;) Беше върхъ. ;)

Бахти, няма ли форум за нисани че пишеш простотии тука ве ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ама там няма с кой да става хранилка. ;)

Ама ти верно си болен от нисан ;)

Тва за мене са мноо дантелени коли. Само двигателите им са добри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не излезеш на чертата тогава? Или дрисна като другите? :hilezh:

Ами аз приключих с пубертета. За мен е по-важно до къде може да ме закара колата а не за колко ще вдигне 100, така че няма полза да ми се правиш на мъж с колата си, няма да се впечатля...

Но някой ден мога да те пробвам, естествено няма да е с Б4, а примерно с ТТ

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз приключих с пубертета. За мен е по-важно до къде може да ме закара колата а не за колко ще вдигне 100, така че няма полза да ми се правиш на мъж.

Но някой ден мога да те пробвам, естествено няма да е с Б4, а примерно с ТТ

Че ТТ-то бързо ли е, доколкото знам е като а3 но много тежко демек бавно. :hilezh: А 225 коньовото е се едно а3 с чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ТТ-то бързо ли е, доколкото знам е като а3 но много тежко демек бавно. :hilezh: А 225 коньовото е се едно а3 с чип.

Достатъчно добро е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аре докарай ТТ, докарай нещо. :hilezh:

Преди месец разкарвах едно на един познат, но той го продаде. Иначе много ми хареса, някой ден ще си взема и аз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...