K4m3n Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 няма такава опция! или поне аз не знам! И аз знам, че става само с оригиналния тестер, но реших да пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 .. и с оригинален тестер не става. Ако подлежи на ъпдейт и има излязъл съответно по-нов от съществуващият в момента, може с ъпдейтването да стане нещо иначе няма вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Здравейте,някой може ли да ми каже как да рестартирам базовите настройки на ECU-то? Дросела се е адаптирала към много богата смес и колата не иска да запали. С адаптация на дросела нищо не се получава.не е ясно за какъв двг. става думаклапата се адаптира само за положение, т.е екуто да знае кога е затворенабедна/богата смес не се регулира от клапата, смята се от екуто на база данни от дебитомер, ламбда и т.н.т. и от там колко гориво да впръска ...провери за какви да е грешки в екуто и ако няма - проверете системите които не се следят от екуто - бензинова помпа, комутатор и т.н.т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
getsata Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Здравейте братя. имам проблем с една светеща лампа на таблото/ че не и работи регулирането на фаровете/.Ауди-А6-2002-1.9ТДИ-131к.с.AWX-мотор.тази лампа свети защото фаровете са сменяни и са без моторчета които да регулират фаровете при всяко палене на а-ла.Чрез VAG-COMa не може ли да се загаси тази лампа за да може да се вижда RDSa на радиото. Ако някой знае нещо по темата нека помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 В напасвания и кодиране на таблото няма как да стане, ти си имаш най-вероятно цяла система за динамично регулиране нивото на фаровете и софтуерно няма как да стане. Пробвай в група 55 - динамично регулиране на нивото на фаровете, кодиране - да направиш кодировка 00005, но запомни каква е била преди да смениш, не смятам че ще стане ама да видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
getsata Публикувано 13 Април 2011 Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Благодаря за инфото, ще го пробвам тези дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
getsata Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 не става ще трябва да търся друг начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Някой трябва да погледна на място и как да се излъже системата или да се вържат старите моторчета. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio A4 Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 здравеите от един начинаещт,имам а4 б5 1.9 тди 97г. и стрелката на горивото показва по малко и лампата ми свтва чак когато горивото вече трябва да е сваршило а колата всаштност има ощте.имам 409.1 могали да го оправя и как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 (Редактирано) не е ясно за какъв двг. става думаклапата се адаптира само за положение, т.е екуто да знае кога е затворенабедна/богата смес не се регулира от клапата, смята се от екуто на база данни от дебитомер, ламбда и т.н.т. и от там колко гориво да впръска ...провери за какви да е грешки в екуто и ако няма - проверете системите които не се следят от екуто - бензинова помпа, комутатор и т.н.т.Пробвай ТАКА Throttle Body Adaptation:Turn the key on but do not start the car.[select][01 - Engine][Measuring Blocks - 08]Enter Group 060 (may be Group 098 on some cable-throttle cars)[Go!][switch to basic settings]Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TBadaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in basic mode for about 30 seconds, then switch back to normal settings and you're all set.Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!здравеите от един начинаещт,имам а4 б5 1.9 тди 97г. и стрелката на горивото показва по малко и лампата ми свтва чак когато горивото вече трябва да е сваршило а колата всаштност има ощте.имам 409.1 могали да го оправя и как.Сигурно сондата ти е заседнала или повредена. Намира се в резервоара.Това е своево рода реостат и след малко повечко лашкане на гориво в полупразен резорвоар поплавъка се повдига и спуска много много пъти и реостата който подава сигнал за нивото се прецаква/изтърква/ и така става и спира изобщо да показва. Другиат вариант е да ти е сменян поплавъка с друг или изкривен.не става ще трябва да търся друг начинВиж някой колега с твоето оборудване /без динамично регулиране на фаровете/ и същата година и с VAGCOM виж кодировката му на блока после ще пробваш ама задължително пиши тука преди това Редактирано 15 Април 2011 от Michael Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 Пробвай ТАКА Throttle Body Adaptation:Turn the key on but do not start the car.[select][01 - Engine][Measuring Blocks - 08]Enter Group 060 (may be Group 098 on some cable-throttle cars)[Go!][switch to basic settings]това е ясно ... адаптацията на дросел клапата няма общо с бедна/богата смесhttp://www.youtube.com/watch?v=smq6Gm31JbE&feature=player_embedded Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stavenger Публикувано 5 Май 2011 Доклад Share Публикувано 5 Май 2011 Здравейте,забелязах следната "неизправност" в моя автомобил! При изгоряла крушка ( примерно къса светлина) не ми показва на дисплея, а по принцип знам че има такава опция! Може ли да е спрян този модул и възможно ли е да се активира? Автомобила е А4 Б6 от първите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 30 Май 2011 Доклад Share Публикувано 30 Май 2011 Предлагат ми въпросния кабел за 25 лв с диск,заслужава ли си и ще ми върши ли работа за диагностика на моята а6 Ц5? П.П- не ги разбирам изобщо,затова моля да ме насочите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 31 Май 2011 Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 Предлагат ми въпросния кабел за 25 лв с диск,заслужава ли си и ще ми върши ли работа за диагностика на моята а6 Ц5? П.П- не ги разбирам изобщо,затова моля да ме насочите...Става въпрос за модел 409 ? Ако може бъзо да ми каже някого.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 31 Май 2011 Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 (Редактирано) Кабелът е един и същ. Разликата идва от софтуера, в случая говорим за VAG COM 409.** едикоя си версия. Специално за 409.** аз не можах да я подкарам. Иска ъпдейти, а тъй като кабела не е истински, работата не става. Ако могат да ти демострират, че бачка най-добре на твоята кола, супер. ДДругия момент е буксата. Кабелът трябва да е със същата, както на твоята кола, в противен случай ще си купуваш и нея.Третия момент е това, че най-вероятно няма как да видиш дали кабела работи.Четвърти момент - цената на един такъв нов кабел е около 40 лв. с гаранция, софт и фактура - http://www.sklad66.com/cms/VAG-COM.htmlПрецени сам. Успех! Редактирано 31 Май 2011 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 31 Май 2011 Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 (Редактирано) Кабелът е един и същ. Разликата идва от софтуера, в случая говорим за VAG COM 409.** едикоя си версия. Специално за 409.** аз не можах да я подкарам. Иска ъпдейти, а тъй като кабела не е истински, работата не става. Ако могат да ти демострират, че бачка най-добре на твоята кола, супер. ДДругия момент е буксата. Кабелът трябва да е със същата, както на твоята кола, в противен случай ще си купуваш и нея.Третия момент е това, че най-вероятно няма как да видиш дали кабела работи.Четвърти момент - цената на един такъв нов кабел е около 40 лв. с гаранция, софт и фактура - http://www.sklad66.com/cms/VAG-COM.htmlПрецени сам. Успех!Линкът не работи....явно няма да го взимам този за 25 лв,не знам как да видя нито коя версия ми трябва на мен,нито каква ми е буксата.....даже не знам къде ми е Редактирано 31 Май 2011 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 31 Май 2011 Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 Трябва да се премахне точката в края на линка.Последната (засега) версия за този тип кабели е VCDS Lite 1.1VCDS Lite замества vag-com 409.Извода на А6-4B е стандартен obd-ii и може да се работи с този тип кабел - KKL.http://de.openobd.org/einbauorte.htm#audi_a6_4b Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 31 Май 2011 Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 (Редактирано) моята е а6 Ц5 .... Редактирано 31 Май 2011 от Marcus Aurelius цитиране на цялото предишно мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 31 Май 2011 Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 (Редактирано) Линкът не работи.... Грешката е моя. Вече работи. Тук ти се намира буксата, а тя е OBD II, а кабелът е KKL, както каза колегата по-горе. Редактирано 31 Май 2011 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 31 Май 2011 Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 (Редактирано) колегата който ми предлага кабела потрърди че е модел 409 ККL,мисля че ще стане и ще го взема... Редактирано 31 Май 2011 от Van4ev1 цитиране на цялото преходно мнение е излишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 колегата който ми предлага кабела потрърди че е модел 409 ККL,мисля че ще стане и ще го взема...колеги,взех кабела свързвам го и вижте какво ми изписва..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Това при закачена кола на контакт ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Това при закачена кола на контакт ли е ?да....???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Може проблема да е заради операционната система. Доколкото е имало такъв и е подпрян в следващата версия - vcds lite, но нека по-запознатите да се изкажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Може проблема да е заради операционната система. Доколкото е имало такъв и е подпрян в следващата версия - vcds lite, но нека по-запознатите да се изкажат. аз съм с Windows 7.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване