Jump to content

Recommended Posts

.. и с оригинален тестер не става. Ако подлежи на ъпдейт и има излязъл съответно по-нов от съществуващият в момента, може с ъпдейтването да стане нещо иначе няма вариант. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

някой може ли да ми каже как да рестартирам базовите настройки на ECU-то? Дросела се е адаптирала към много богата смес и колата не иска да запали. С адаптация на дросела нищо не се получава.

не е ясно за какъв двг. става дума

клапата се адаптира само за положение, т.е екуто да знае кога е затворена

бедна/богата смес не се регулира от клапата, смята се от екуто на база данни от дебитомер, ламбда и т.н.т. и от там колко гориво да впръска ...

провери за какви да е грешки в екуто и ако няма - проверете системите които не се следят от екуто - бензинова помпа, комутатор и т.н.т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте братя. имам проблем с една светеща лампа на таблото/ че не и работи регулирането на фаровете/.Ауди-А6-2002-1.9ТДИ-131к.с.AWX-мотор.тази лампа свети защото фаровете са сменяни и са без моторчета които да регулират фаровете при всяко палене на а-ла.Чрез VAG-COMa не може ли да се загаси тази лампа за да може да се вижда RDSa на радиото. Ако някой знае нещо по темата нека помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В напасвания и кодиране на таблото няма как да стане, ти си имаш най-вероятно цяла система за динамично регулиране нивото на фаровете и софтуерно няма как да стане. Пробвай в група 55 - динамично регулиране на нивото на фаровете, кодиране - да направиш кодировка 00005, но запомни каква е била преди да смениш, не смятам че ще стане ама да видим. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой трябва да погледна на място и как да се излъже системата или да се вържат старите моторчета. Успех! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите от един начинаещт,имам а4 б5 1.9 тди 97г. и стрелката на горивото показва по малко и лампата ми свтва чак когато горивото вече трябва да е сваршило а колата всаштност има ощте.имам 409.1 могали да го оправя и как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е ясно за какъв двг. става дума

клапата се адаптира само за положение, т.е екуто да знае кога е затворена

бедна/богата смес не се регулира от клапата, смята се от екуто на база данни от дебитомер, ламбда и т.н.т. и от там колко гориво да впръска ...

провери за какви да е грешки в екуто и ако няма - проверете системите които не се следят от екуто - бензинова помпа, комутатор и т.н.т.

Пробвай ТАКА

Throttle Body Adaptation:

Turn the key on but do not start the car.

[select]

[01 - Engine]

[Measuring Blocks - 08]

Enter Group 060 (may be Group 098 on some cable-throttle cars)

[Go!]

[switch to basic settings]

Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB

adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in basic mode for about 30 seconds, then switch back to normal settings and you're all set.

Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!

здравеите от един начинаещт,имам а4 б5 1.9 тди 97г. и стрелката на горивото показва по малко и лампата ми свтва чак когато горивото вече трябва да е сваршило а колата всаштност има ощте.имам 409.1 могали да го оправя и как.

Сигурно сондата ти е заседнала или повредена. Намира се в резервоара.Това е своево рода реостат и след малко повечко лашкане на гориво в полупразен резорвоар поплавъка се повдига и спуска много много пъти и реостата който подава сигнал за нивото се прецаква/изтърква/ и така става и спира изобщо да показва. Другиат вариант е да ти е сменян поплавъка с друг или изкривен.

не става ще трябва да търся друг начин

Виж някой колега с твоето оборудване /без динамично регулиране на фаровете/ и същата година и с VAGCOM виж кодировката му на блока после ще пробваш ама задължително пиши тука преди това

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай ТАКА

Throttle Body Adaptation:

Turn the key on but do not start the car.

[select]

[01 - Engine]

[Measuring Blocks - 08]

Enter Group 060 (may be Group 098 on some cable-throttle cars)

[Go!]

[switch to basic settings]

това е ясно ...

адаптацията на дросел клапата няма общо с бедна/богата смес

http://www.youtube.com/watch?v=smq6Gm31JbE&feature=player_embedded

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте,забелязах следната "неизправност" в моя автомобил! При изгоряла крушка ( примерно къса светлина) не ми показва на дисплея, а по принцип знам че има такава опция! Може ли да е спрян този модул и възможно ли е да се активира? Автомобила е А4 Б6 от първите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Предлагат ми въпросния кабел за 25 лв с диск,заслужава ли си и ще ми върши ли работа за диагностика на моята а6 Ц5?

П.П- не ги разбирам изобщо,затова моля да ме насочите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат ми въпросния кабел за 25 лв с диск,заслужава ли си и ще ми върши ли работа за диагностика на моята а6 Ц5?

П.П- не ги разбирам изобщо,затова моля да ме насочите...

Става въпрос за модел 409 ? Ако може бъзо да ми каже някого....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелът е един и същ. Разликата идва от софтуера, в случая говорим за VAG COM 409.** едикоя си версия. Специално за 409.** аз не можах да я подкарам. Иска ъпдейти, а тъй като кабела не е истински, работата не става. Ако могат да ти демострират, че бачка най-добре на твоята кола, супер. Д

Другия момент е буксата. Кабелът трябва да е със същата, както на твоята кола, в противен случай ще си купуваш и нея.

Третия момент е това, че най-вероятно няма как да видиш дали кабела работи.

Четвърти момент - цената на един такъв нов кабел е около 40 лв. с гаранция, софт и фактура - http://www.sklad66.com/cms/VAG-COM.html

Прецени сам. Успех!

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелът е един и същ. Разликата идва от софтуера, в случая говорим за VAG COM 409.** едикоя си версия. Специално за 409.** аз не можах да я подкарам. Иска ъпдейти, а тъй като кабела не е истински, работата не става. Ако могат да ти демострират, че бачка най-добре на твоята кола, супер. Д

Другия момент е буксата. Кабелът трябва да е със същата, както на твоята кола, в противен случай ще си купуваш и нея.

Третия момент е това, че най-вероятно няма как да видиш дали кабела работи.

Четвърти момент - цената на един такъв нов кабел е около 40 лв. с гаранция, софт и фактура - http://www.sklad66.com/cms/VAG-COM.html

Прецени сам. Успех!

Линкът не работи....явно няма да го взимам този за 25 лв,не знам как да видя нито коя версия ми трябва на мен,нито каква ми е буксата.....даже не знам къде ми е :)

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се премахне точката в края на линка.

Последната (засега) версия за този тип кабели е VCDS Lite 1.1

VCDS Lite замества vag-com 409.

Извода на А6-4B е стандартен obd-ii и може да се работи с този тип кабел - KKL.

http://de.openobd.org/einbauorte.htm#audi_a6_4b

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линкът не работи....

Грешката е моя. Вече работи. :)

Тук ти се намира буксата, а тя е OBD II, а кабелът е KKL, както каза колегата по-горе.

023712090-big.jpg?r=0

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата който ми предлага кабела потрърди че е модел 409 ККL,мисля че ще стане и ще го взема...

Редактирано от Van4ev1
цитиране на цялото преходно мнение е излишно
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата който ми предлага кабела потрърди че е модел 409 ККL,мисля че ще стане и ще го взема...

колеги,взех кабела свързвам го и вижте какво ми изписва.....

821069f50311a73f.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може проблема да е заради операционната система. Доколкото е имало такъв и е подпрян в следващата версия - vcds lite, но нека по-запознатите да се изкажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може проблема да е заради операционната система. Доколкото е имало такъв и е подпрян в следващата версия - vcds lite, но нека по-запознатите да се изкажат.

аз съм с Windows 7....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...