sashocos Публикувано 29 Април 2008 Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 След доста чудене,реших да не рискувам и смених ангренажния ремък,ролките,водната помпа и термостата.Всичко мина по мед и масло(даже си мисля,че вече мога и сам да си го сменям),купих оригинални части и каквото се демонтира такова се монтира,даже едва навих майсторчето да смени и водната помпа(щото му изглеждала като нова),която като върнах(старата) в магазина ми казаха,че е сменяна 2004г,както си и пише на един стикер залепен на предната маската.Разликата беше,че на старата помапа перката въртеше леко,но издаваше някакъв шум,докато новата беше много по тегъва на въртене,както и да е сложихме я.Колата запали от раз,поработи половин час докато се обезвъздуши системата,всичко перфектно,НО забелязах един шум(кляфкане)който идваше точно(като че ли)от ВП,в момента който колата се изфорсира-изчезваше,реших,че е нужно време да се разработи новата ВП,но вече след 40 км.пробег от ремонта,кляфкането си остава(само при 850 об/мин) Въпросите са ми два:1.Има ли нещо специфично при смяната на ангренаж при АБС(V6),което да се прави?(препоръчания майстор(22г!),каза,че сменял много ремъци на аудита,но точно този мотор му е за сефте-затова не го изпусках от поглед и присъствах на целия ремонт от-до(4ч.),но все пак може нещо да е пропуснал да направи)2.Да я водя ли да я разглабят отново за да се установи точно от къде идва шума или да и дам време?,възможни ли е новата ВП да е дефектна?!?!Смених и свещите триелектродни NKG,щото катода им беше станал триъгален.Иначе мотора е много тих,вътре в купето не се чуват никакви дразнещи шумове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 29 Април 2008 Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 (Редактирано) ......А сигурен ли си, че шума идва от водната помпа, а не от алтернатора примерно? Редактирано 29 Април 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 29 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 по пътя на логиката ,щом шумът се е появил след ремонта,значи идва от нещо което е сменено,т.е. ВП-90% и 10% за една от двете ролки,поне доколкото мога да преценя по метода "слухтене" идва точно от помпата,а извука е един такъв специфичен......алтернатора е долу ниско ,него го върти пистовия ремък,който не подменян. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Април 2008 Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 Има нещо много важно,майсторта ти има ли скобата с която се центроват валовете на главите спрямо коляновия вал,ако няма каквито и белези да е слагал няма как да ги уцели,провери си пластмасовия муркуч които свързва мап сензора на еку-то с смукателния колектор дали го е намушкал че аз го бях забравил моя и по странния шум го открих ,вакума се намира под двата болта които държат пластмасата в началото на смукателния колектор!Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 29 Април 2008 Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 Добре , ако се сменя ангренажния ремък без тази скоба , кво става? Последната смяна на моя ремък я правиха без такова нещо, а сега ми предстои нова смяна, та мисълта ми е няма ли някакви фабрични белези които да се гледат даже и да мръднат валовете? И какво ще стане ако леко се измести някоя шайба при слагането на новия ремък, защото си спомням ,че при последната смяна единия белег на майстора леко се измести(полвин зъб)за да пасне. Нали има автоматична центровка АBC-то и не трябва да му влияят такива малки изменения. А относно шума при колегата ,след същата процедура при мен шума идваше от пренатегнат ремък, но после го разхлабиха и изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Април 2008 Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 Прав си за пренатягането,забравих да го спомена,всъшност ремъка на нашите мотори е доста хлабав,и наистина от пренатягане се получава неприятен шум,а скобата няма как да се избегне,ако не я използваш главите при зацепването няма да ти работят вярно,едната ще отваря по рано другата ще затварв по късно и кофти работа за мотора като цяло ,не че детонационните датчици няма да компенсират частично колебанията ама не е правилно а и 20лв струва процедурата за половин час работа е,прави се следното сваля се игнишън пойнт сензора или датчика на коляновия вал намира се зад компресора на климатроника и на негово място се завива специален болт като се върти вала на ръка докато се намери белега в който влиза болта и се затяга,така кол.вал е блокиран и могат да се напаснат разпр.валове,колелата на валовете се разхлабват и отцепват от конуса, валовете имат планки с по 2 отвора единия по малък другия по голям и се наместват докато влезнат в скобата няма начин от грешка .Ефекта е много приятен повярвай ми,прегледай темите ми ,не са много има такава точно.колега няма автоматична центровка на зацепването ,ако не се лъжа има vvt-i което нашите мотори не притежават,но и то за да работи трябва първоначално да е зацепено вярно ,това с vvt-i не ми е много ясно и спирам да не напиша някоя глупост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 29 Април 2008 Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 Горе-долу ми се изясни, но какво става ако във времето при всички досегашни смени не се е използвала тази скоба и малко по малко се е изместил някой друг зъб (понеже няма как да знам)? Няма ли вариант да се докара фабричната центровка някък си, или при скъсан ремък после как се разбира? Интересува ме защото там където ми обслужват колата, нямат такава скоба а не искам да ходя другаде и искам да проверя дали центровката ми е както трябва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Април 2008 Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 Проверката е със скобата,няма скоба няма зацепване ,аз разбрах за тази скоба след първите 100 000 километра ,щото когато го купих веднага смених всичко и си карам ама като разбрах каква е работата не съм пропускал ,и да ти кажа колата е друга ,не знам какво да те посъветвам ,ако идваш в София мога да ти организирам тази екстра сервиза е срещу нас! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 29 Април 2008 Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 Към София скоро нямам път, иначе с удоволствие. Тази скоба специално за АВС ли е или някаква универсална за V6 за да питам тук във Варна по сервизите дали я имат или пък в оторизирания сервиз на Ауди? Предварително знам какъв ще е отговора на повечето-"СКОБА ЛИ , ЗА КВО ТИ Е , ТО СТАВА И БЕЗ НЕЯ СМЯНАТА" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 29 Април 2008 Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 (Редактирано) Колеги аз да попитам тук Бащата онзи ден е обтегнал още малко ангренажа и сега на 850 об има рдно ромелене, като завия хидравликата изчезва и като подам газ пак Дали е от ремъка изащо така се получава?http://vid.data.bg/e8zw84gk#vid Редактирано 29 Април 2008 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 (Редактирано) Към София скоро нямам път, иначе с удоволствие. Тази скоба специално за АВС ли е или някаква универсална за V6 за да питам тук във Варна по сервизите дали я имат или пък в оторизирания сервиз на Ауди? Предварително знам какъв ще е отговора на повечето-"СКОБА ЛИ , ЗА КВО ТИ Е , ТО СТАВА И БЕЗ НЕЯ СМЯНАТА" Не зная но според мен най вроятно за V -образните двигатели е такава ,разликите са в пълнене, управление е куп други неща но зацепването е едно тоест изискванията са едни като при всички мотори ,скобата е нужна за уеднаквяване работата на главите и позициониране то им към кол.вал.Не ти помогнах много ама толкова знам. Колеги аз да попитам тук Бащата онзи ден е обтегнал още малко ангренажа и сега на 850 об има рдно ромелене, като завия хидравликата изчезва и като подам газ пак Дали е от ремъка изащо така се получава?Не зная , ако само това е пипал най верятно е от това,важно е да се знае че от правилното натягане зависи оптималното износване на ремъка и ролките! Редактирано 30 Април 2008 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 Проверката е със скобата,няма скоба няма зацепване ,аз разбрах за тази скоба след първите 100 000 километра ,щото когато го купих веднага смених всичко и си карам ама като разбрах каква е работата не съм пропускал ,и да ти кажа колата е друга ,не знам какво да те посъветвам ,ако идваш в София мога да ти организирам тази екстра сервиза е срещу нас!Колега дай координати на този сервиз искам да си проверя моя ангренаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 (Редактирано) Имаш лично,не крия сервиза но не съм предупредил човека и затова за сега ще ги пращам на ЛС,като се чуя с момъка и той се съгласи ще напиша номера му в темата! Редактирано 30 Април 2008 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 Имаш лично,не крия сервиза но не еъм предупредил човека и затова за сега ще ги пращам на ЛС,като се чуя с момъка и той се съгласи ще напиша номера му в темата!Дай пак едно лично че нещо не съм го получил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 Мерси buzzi , звука прилича на ромолене на лагера на генератора в начален стадии и май идва от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 1 Май 2008 Доклад Share Публикувано 1 Май 2008 Към София скоро нямам път, иначе с удоволствие. Тази скоба специално за АВС ли е или някаква универсална за V6 за да питам тук във Варна по сервизите дали я имат или пък в оторизирания сервиз на Ауди? Предварително знам какъв ще е отговора на повечето-"СКОБА ЛИ , ЗА КВО ТИ Е , ТО СТАВА И БЕЗ НЕЯ СМЯНАТА" колега като намериш майстори със скоба пиши ми лично моля те...и мен ме обземат едни съмнения ...иначе преди 2000 км и аз смених ремака ама бученето приличащо на стъргане си остана ..казаха че може от компресора да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 10 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 (Редактирано) Ходих в сервиза който ми препоръча колегата buzzi, Oправиха колата,ШУМА ИЗЧЕЗНА ,оказа се ,че ремакът е бил пренатегнат,главите са калибрирани и мисля,че има ефект.мотора преди това едва се чуваше в купето ,а сега вече изобщо ,имаш чувството,че си в електромобил ,педеала на газта стана по спонтанен,все едно съм боднал чип!Само дано тези 300 км през които е карана с натегнат ремък не са му скъсили живота. Редактирано 10 Юни 2008 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoto Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Колеги,Дайте в тая връзка някои майстор в София да погледне и моя ангренаж-презатегнат ли е, незацепен ли е както трябва...Има малко повече вибрация отпреди да сменя водна помпа и ролка и нещо не е като да върви както преди Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 (Редактирано) Пренатегнат ремък и грешно зацепване, вероятно.При мен от пренатягане се обади тръгналия обтегач, който пък ми съсипа за норматив пистовия ремък.Айде разглобяване наново, нов обтегач, ремък, отскачане до Ваското 1, който пак установи, че са го пренатегнали, охлаби го до нужното и шумове вече нямаше Редактирано 13 Септември 2012 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoto Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 ... та да разбирам да звънна на Ваското1 викаш колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts