Jump to content

Налягане на маслото


hrisimov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Подробно разгледах форума и видях,че тук пишат хора,които наистина разбират от коли.Поздрави за което!

Имам следното питане към Вас-карам 100/2.0-16V.Като запаля,лампата на маслото гасне веднага,стрелката за налягането е на MAX,но като загрее забелязвам,че стрелката пада на 1.Сменял съм няколко пъти масло и филтър,но дори веднага след смяната,загрее ли, показва тази стойност.Според Вас нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присветва ли ти лампата като загрее маслото (не го бъркай с температурата на водата :))?

На загряло масло при 2000 оборота колко ти е налягането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен като загрее на празен ход показва 2,5 бара , общо взето стрелката стои на полвината на скалата. Като дам газ отива до края. Да показва 1 бар ми се струва зле. Или датчика не е наред или помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е, както се е оплакал колегата. При загрял на 90 градуаса двигател е малко над 1 бар. При 2000 rpm е 2 бара. Понякога се случва да падне под 1 бар при празен ход, и тогава ми присветва лампата на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен,като и като загрее до 90 градуса,при подаване на съвсем малко газ(1000об.)стрелката отива в крайно дясно положение,на празен ход отчита 3 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на ниски обороти и загрял двигател показва 2 атм. с масло 10w40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 2000 об/мин е малко над 2.

Преди 2-3 смени на маслото всичко беше ок и на празен ход показваше около 2.5,но изведнъж след смяната почна да показва 1.И така вече 2-3 смени.Лампата не ми присветва,празния ход ми е 800 об/мин.Присветва единствено ако като потегля не подавам газ и оборотите паднат под 500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 2000 об/мин е малко над 2.

Преди 2-3 смени на маслото всичко беше ок и на празен ход показваше около 2.5,но изведнъж след смяната почна да показва 1.И така вече 2-3 смени.Лампата не ми присветва,празния ход ми е 800 об/мин.Присветва единствено ако като потегля не подавам газ и оборотите паднат под 500.

основни лагери ще да са, няма общо с помпата или датчика, просто когато загрее маслото си променя визкозитета, тоест става по рядко и не уплътнява толкова добре.

алтернативи те са следните, или правиш малко ремонтче :hilezh:, или сипваш по гъсто масло.

впрочем какво масло си сипал при последната смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно ми сипаха някакво испанско,но не помня името,иначе е 10W/40.

Надявам се да не са лагери,защото все пак този проблем ми се появи след смяна на маслото :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно ми сипаха някакво испанско,но не помня името,иначе е 10W/40.

Надявам се да не са лагери,защото все пак този проблем ми се появи след смяна на маслото :bia:

малко е рядко това масло за твоят двигател. следващият път му сипи 15W40 че е по гъсто и ще дигне малко налягането

пробвай с другото масло и ако тогава не става почваш да търсиш проблема по някой от лагерите, обикновенно е първи основен лагер най износен.

Посъветвай се и с други хора който евентуално са имали проблем с ниско налягане, няма значение какъв двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането при мене беше към 3 и нещо с масло 15W/40 и 2 и половина с масло 10W/40 при работа на двигателя на празен ход. При даване на газ стрелката отива на 5 и нещо - в края на скалата. Тъй като са ти сменяли други хора маслото, не се знае какво са сложили, но даже 10-40 да е не е нормално и това масло не е рядко за твоя двигател. Моят съвет е да си го купиш и смениш сам качествено масло, или да гледаш като ти го сменят и като видиш как е тогава може да се направи по-обосновано предположение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей днес пак гледах при мен. При загрял на 90 градуса двигател, на празен ход ми падна под 1 бар. По гъстмо масло ли да сипвам. с 10W40 съм и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си по-гъсто масло, но с 10w40 не би трябвало да имаш проблем освен ако нещо не е било менте. Защо не отидеш да ти премерят налягането на маслото с външен манометър. Така ще знаеш дали ти показва точно датчика на маслото - той е един и същ (благодаря на Ivo_Dinkov, че ме "светна" :icon_biggrin: ) за налягането и за лампата на маслото .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така вече съм за смяна маслото,другата седмица ще го оправя и ще премеря и налягането.

Благодаря ви за вниманието към моя проблем! :hilezh:

Ще пиша какъв е бил проблема :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си по-гъсто масло, но с 10w40 не би трябвало да имаш проблем освен ако нещо не е било менте. Защо не отидеш да ти премерят налягането на маслото с външен манометър. Така ще знаеш дали ти показва точно датчика на маслото - той е един и същ (благодаря на Ivo_Dinkov, че ме "светна" :nixweiss: ) за налягането и за лампата на маслото .

Усеща си се падането на налягането, защото и оборотите падат, съответно колата леко се разтриса. Ще тествам сега на смяната на маслото със 15-ка, пък да видим ще излезели нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, в някои руски сайтове съм чел, че при загрял двигател на място, като подадеш газ до 2000 оборота, стрелката на налягането трябва да показва над 2 бара, без да уточняват колко. На няколко места го бях прочел. Според тези статии това е нормалното положение за двигателя, естесвено при някои може да показва и 3-4 бара, но не трябва да е по малко от 2 бара- 2000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята показва над 2,но при 2000 об/мин.

Майсторът ми ме успокоява,че налягане се мери при тези обороти и няма за какво да се кахъря,ма то може ли да се вярва на майстори :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...