Jump to content

Въпрос за работа на двигател...


Recommended Posts

Гледах една кола за един колега днес, та се питам, признак на какво е когато двигателя почти гасне когато се отвие капачката за маслото? Чисто информативно ми е любопитно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти цетровка, дебитомера е пипан на 99% заради не работеща сонда. Като се подаде рязко няколко пъти газ последователно, припукваше ли?

Минава въздух, към двиг. , който не е "претеглен" от дебитомера и му разваля сместа, за това мъчи да гасне.

И да така трябва да е, но компа трябва да влезе в час след няколко сек и да регулира сместа и да заработи що годе добре. Освен това, това е признак, че филтъра на картерните газове не е затлачен.

П.С. Голям съм диагностик, а? :icon_biggrin: Не бе не съм толко добър, тва го показа боба ;)

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти цетровка, дебитомера е пипан на 99% заради не работеща сонда. Като се подаде рязко няколко пъти газ последователно, припукваше ли?

Минава въздух, към двиг. , който не е "претеглен" от дебитомера и му разваля сместа, за това мъчи да гасне.

И да така трябва да е, но компа трябва да влезе в час след няколко сек и да регулира сместа и да заработи що годе добре. Освен това, това е признак, че филтъра на картерните газове не е затлачен.

П.С. Голям съм диагностик, а? :flehan: Не бе не съм толко добър, тва го показа боба :flehan:

Абее, такааа кааатооо те слушааам.

Не ще да е от боба да знаиш. :icon_biggrin:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това, това е признак, че филтъра на картерните газове не е затлачен.

Признак,че е затлачен или че не е затлачен???? И този филтър чисти ли се , сменя ли се, кво се прави? Питам щото май съм със същите симптоми. :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това, това е признак, че филтъра на картерните газове не е затлачен.

Признак,че е затлачен или че не е затлачен???? И този филтър чисти ли се , сменя ли се, кво се прави? Питам щото май съм със същите симптоми. :icon_confused:

че не е затлачен колега.

ако е затлачен филтъра на картерните газове, колата ще се опитва да гасне без да пипаш нищо и като отвориш капачката си поема въздух и се оправя.

Въпросния филтър е една мрежичка на капака на клапаните и от нея излиза маркуч, влизащ във всмукателните колектори.

Запуши ли се тази магистрала за отвеждане на подкартерното налягане следват редица проблеми - неустойчива работа на мотора, протичане на семетринги и куп неприятни истории.

Проверката ... според мене - отвиваш скобата на маркучето и палиш колата - подухва ли оттам значи е 6+.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а чисти ли се този филтър или трябва нов щото моята не се опитва да гасне ами направо си гасне.Имам подозрения че един маркуч е спукан и от там влизат мръсотии и запушват филтъра.

Извинявам се на колегата че пиша за моите дертове у неговата тема ама нали съм новобранец и викам да не отварям нова за приблизително еднакви проблеми.

п.п. уточнявам че моята гасне без да съм и отвивал никви капачки.Просто ей така :icon_confused:

Редактирано от danail_stz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...