JORCH Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Зравейте Колеги, имам дразнещ проблем - Като си карам спокойно и си набирам скорост става нещо странно като си махна крака от газта за няколко секунди и на интервали усещам педала на газта се движе и сама си ускорява. Ако някои може да ми каже от каде може да е и как мога да го оправя ще сам много благодарен. Карам В4 ABT мотор+газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Performance Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Устроиството за празен хот мисля 4е е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 аха, ти да видиш на мене какви номера ми правеше преди - карам си, на около 2000 оборота съм на 3-та, отпред задръстване, пускам газта и натискам спирачките и това все едно му натиснах газта до долу - почна яко да ускорява. Спрелите коли ги приближавах бързичко - едвам спрях Обикновенно първо обвиняват моторчето за празен ход.Но може нещо да шашка компа и той да дава грешни команди на моторчето и то затова да прави така.Оправяй го по-скоро този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 и аз мисля, че е моторчето за празен ход. При мен се размина с малко WD-40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Ако го прави само на газ просто се нагълтва с много въздух .Извади дъската която е зад фара ,ако няма такава завърти въздуховода в посока струята да не го нагнетява директно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bvb09 Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 да не задържа нещо жилото на газта пробвай да освободиш от скорост и ако се форсира виж дали можеш да върнеш педала с крака ако се оправи жилото е ако не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORCH Публикувано 7 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 (Редактирано) аха, ти да видиш на мене какви номера ми правеше преди - карам си, на около 2000 оборота съм на 3-та, отпред задръстване, пускам газта и натискам спирачките и това все едно му натиснах газта до долу - почна яко да ускорява. Спрелите коли ги приближавах бързичко - едвам спрях Обикновенно първо обвиняват моторчето за празен ход.Но може нещо да шашка компа и той да дава грешни команди на моторчето и то затова да прави така.Оправяй го по-скоро този проблемТочно така прави колега ама за няколко секунди около 5-6 и после си е ок .Каде е това моторче и подлежи ли на ремонт? Редактирано 7 Май 2008 от JORCH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 И аз съм за моторчето! Нека колегите дето по-разбират да ти кажат!Но мисля, че аз нямам такава джаджа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 И моята прави така но доколкото разбирам /имам и тема/ просто си задържа над 2000 оборота, а то и е достатъчно да наема.Дразни ме малко, но свикнах. При мен със спирачките и като е на скорост си сваля обороти и не ускорява. И в града гледам да не прескачам 2200 оборота и си е ок.Така и не разбрах от къде е и имам ли стъпково моторче или не въпреки че е карбуратор. Казват че нямам ама се държи сякаш имам. гледах гледах и не видях, но пък аз си рабирам от друго не от коли де, там съм любител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 (Редактирано) стъпковото моторче играе ролята на смукач при карбуратора, затова ти имаш ръчен смукач и нямаш стъпково моторче, а ние имаме автоматичен смукач - при нас той се управлява от ЕКУ-то, а ЕКУ-то получава инфо от доста неща, а при тебе твойта ръчичка определя колко да дръпне смукача Редактирано 8 Май 2008 от lllubo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 така това е хубаво ама една "гадина" с нещо като дебела затъпена игла като застанеш при отворен преден капак отляво на карбуратора под тавата на филтъра забита в металното долно тяло, цилиндрична с кабелче "плюс" и гумено пръстенче /от което течеше бензин но го смених и спря/ държи се с едно болтче за карбуратора и прищраква та цилиндърчето е голямо колкото едно малко електромоторче.Какво е и за какво служи?Извинявам се за спама в темата. lllubo ако искаш птати ми и на Л.С. да не трупаме темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliansl Публикувано 13 Май 2008 Доклад Share Публикувано 13 Май 2008 И аз съм за моторчето! Нека колегите дето по-разбират да ти кажат!Но мисля, че аз нямам такава джаджа Колеги за мен не е от стъпковото моторче!Аз имам същия проблем при положение че съм го сменял това моторче преди 6 месеца с чисто ново!Не знам от какво е ,но ще се радвам ако някой се е избавил от тоя проблем да пише как че е дразнещо иначе!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloqn__ Публикувано 30 Май 2008 Доклад Share Публикувано 30 Май 2008 Провери датчика за темпиратурата на антифриза /синият/, ако е изгорял подава лъжливи данни за ниска температура и колата се форсира, обърква работата на много неща - ламбда сонда, датчика на Хол и т.н. Новият е 55лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване