Jump to content

Имобилайзер


ludiq

Recommended Posts

Здравете колеги. Имам мн. сериозен проблем с АУДИ А4 1996 год. 1.8 125 Bhp. Та проблемът е селдния отивам аз за чужбина и решавам да си махна минусовата клема на акумулатора, връщам се след 3 месеца и рекох да я запаля, закачам клемата качвам се вътре , давам на контакт и ,а лампата на имобилайзера премигва въртя да паля пали и след 2,3 секунда угася, отивам на сервиз да ми я качат на компютър давам контакт изтриват грешката "блок управление двигател:забранен" , но я прави отново и пак припалва по същия начин. Най-инетерсното обаче е ,че когато откача клемата на акумулатора и я сложа след 10 минути влизам давам контакт лампата уграся паля и си работи колата идеално, след което я угасям и когато реща да я запаля пак лампата угася и непосредствено след угасянето започва да мига и отново само припалва. Много ще съм ви благодарен ако някой ми помогне че мн искам да я подкарам като хората

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам абсолютно същия проблем, само дето не свалям клемите на акумулатора. Проблемът се проявява напълно произволно, не знам на какво се дължи. Тези дни мисля да я карам на сервиз, след това ще пиша. А ако междувременно някой може да каже що става така и как може да се оправи ще е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам абсолютно същия проблем, само дето не свалям клемите на акумулатора. Проблемът се проявява напълно произволно, не знам на какво се дължи. Тези дни мисля да я карам на сервиз, след това ще пиша. А ако междувременно някой може да каже що става така и как може да се оправи ще е супер.

Дано при теб да успеят да направят нещо пиши задължително ,че покрай колата и аз се разболях :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, това е проблем на доста хора в това число и аз :) . Доста се идписа във форума по този въпрос и като заключение мога да кажа, че този проблем се дължи основно на някакъв кабел към четеца и връзките, които той прави. Намира се под контакта, но така и не съм се наканил да го сваля и зачистя. Предполагам, че с една профилактика със подходящ спрей би се решил проблема. Моля ако някой намери решение да сподели :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах следното карах на един приятел а4 ворката отново 125 конски сили ,но неговата като я изрязах и на 6500 оборота клекна а мойта се форсирва до 8000 може и това да има нещо общо незнам вече :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, ако ви обясня как се прави с VAG-COM ще си купите ли кабел за 50 лв. от некой кожодер и ще седнете ли с лаптоп в колата да се учите, вместо да си решите проблема при специялист за 25 кинта и да разправяте тука после на сички братя по съдба.

Аз знам че ако искахте да знаете толкова отдавна да сте намерили отговора в форума или гугъл. Ама то четенето не е като писането... казал чукчата

:) Ейй... качило се секо на кола и писка... :)

@ludiq Там дето ти я качиха на компютър не стъпвай повече. Проблема е лесно решим, но тука не сме врачки. Ако не знаеш къде да ходиш иди при Мишо.

А на това къде ходиш до 8000 е ... айде да се самоцензурирам че тая вечер ного се разписах... ма ако искаш да имаш кола недей така.

Редактирано от Vic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен същия проблем с имобилайзера. Вчера свалих акумулатора да го заредя малко. Слагам го и аха да запали, ама не ... :)

Тези дни си взех и кабел и компютъра вади следната грешка: "17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer".

В момента ръчно си изключвам имобилайзера, защото иначе няма палене. Ако имате някакви идеи споделете как може да я оправя, ако не май ще се ходи на сервиз. :)

Редактирано от Vasuu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен същия проблем с имобилайзера. Вчера свалих акумулатора да го заредя малко. Слагам го и аха да запали, ама не ... ;)

Тези дни си взех и кабел и компютъра вади следната грешка: "17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer".

В момента ръчно си изключвам имобилайзера, защото иначе няма палене. Ако имате някакви идеи споделете как може да я оправя, ако не май ще се ходи на сервиз. :rolleyes:

Как точно се изключва ръчно ;))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от ляво на таблото (където са бушоните) имам едно копче на алармата. Когато колата е на контакт и се натисне изключва имобилайзера. Но е супер неудобно и се чудя вече какво да правя.

Лошото е че не мога да разбера от къде идва проблема - дали е от ключа, дали от четеца, или може би компютъра нещо ... Просто колата пали когато си иска - понякога и е на кеф, понякога не :rolleyes:

Редактирано от Vasuu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от ляво на таблото (където са бушоните) имам едно копче на алармата. Когато колата е на контакт и се натисне изключва имобилайзера. Но е супер неудобно и се чудя вече какво да правя.

Лошото е че не мога да разбера от къде идва проблема - дали е от ключа, дали от четеца, или може би компютъра нещо ... Просто колата пали когато си иска - понякога и е на кеф, понякога не :hilezh:

И къде точно се намира това " КОПЧЕ " щото на не ми е известно да има изобщо такова.?!?!!!

Това блокиране на запалването го прави четеца на имобилайзера ( представлява един черен ринг ( пръстен ) около гнездото на контактния ключ ), който не може да разчете кода от чипа на ключа ( вградената ампула в контактния ключ ).

Като раздвижиш ключа няколко пъти в гнездото и всичко се оправя, важното е да изчакаш докато лампата на имобилайзера угасне, чак тогава върти ключа за да запалиш.

Редовното триене на грешки с VAG-COM не помага, явно си иска ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къде точно се намира това " КОПЧЕ " щото на не ми е известно да има изобщо такова.?!?!!!

Това блокиране на запалването го прави четеца на имобилайзера ( представлява един черен ринг ( пръстен ) около гнездото на контактния ключ ), който не може да разчете кода от чипа на ключа ( вградената ампула в контактния ключ ).

Като раздвижиш ключа няколко пъти в гнездото и всичко се оправя, важното е да изчакаш докато лампата на имобилайзера угасне, чак тогава върти ключа за да запалиш.

Редовното триене на грешки с VAG-COM не помага, явно си иска ново.

Сигурно е слагано допълнително копчето :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами както казах при бушоните има едно малко блокче, върху което има копче. Предполагам е сложено заедно с алармата, не изглежда да е заводско - мога да го снимам ако искате :D

Колкото до четеца, из форума прочетох че много хора са решили проблема след зачистване, но как се стига до него?

Иначе днес компютъра извади следните грешки от блока на имобилайзера:

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00750 - Warning Lamp

31-00 - Open or Short to Ground

И искам да попитам за каква лампичка която трябва да изгасне става въпрос? Колата ми е A4 от 96-та, и когато имобилайзера блокира няма никаква лампичка, ами лампичките на маслото, ръчната и още нещо беше, които обикновено светват на контакт - просто мигат.

Редактирано от Vasuu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес търсех но такова копче не видях :D( отворих ключа и видях че имобилайзера е активен а не пасивен по точно няма никакви чиове в ключа само една батерия свързана към лампичката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая "бактерия" е за да захранва ламБичката, която е отпред на ключа."Чипът" представлява ена малка стъклена ампулка, обикновенно с червеникъв цвят(поне при мен).Намира се в предната част на ключа, ако я нямаш това до голяма степен обяснява проблема ти с паленето...Предлагам на всички, които имате такива проблеми да пробвате с резервен ключ(ако имате).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, аз забравих да споделя може би най-същественото за моя проблем.

Като цяло всичко мисля че е свързано с алармата. От както откачих акумулатора, от тогава колата пищи на ден по 2-3 пъти без никаква причина. Лампичките в купето спряха да гаснат сами (нито като се запали колата, нито като се заключи). Просто сякаш някоя врата е постоянно отворена ... но дали това има нещо общо с имобилайзера?

Също така как мога да проверя дали някои датчик на някоя врата е заминал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, аз забравих да споделя може би най-същественото за моя проблем.

Като цяло всичко мисля че е свързано с алармата. От както откачих акумулатора, от тогава колата пищи на ден по 2-3 пъти без никаква причина. Лампичките в купето спряха да гаснат сами (нито като се запали колата, нито като се заключи). Просто сякаш някоя врата е постоянно отворена ... но дали това има нещо общо с имобилайзера?

Също така как мога да проверя дали някои датчик на някоя врата е заминал?

За да провериш датчиците за врата мисля че е доста лесно слагаш лампата вътре в купето на режи когато отвориш вратата да светва и започваш да отваряш вратите където не светне ....................:flipoff:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ludiq Проблема е че включа ли лампичките на режим за вратите не спират да светят независимо дали има отворени врати, дали е запалена и т.н. Преди откачането на акумулатора си работеха като хората ама сега .... мъка. А няма никаква грешка в компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ludiq Проблема е че включа ли лампичките на режим за вратите не спират да светят независимо дали има отворени врати, дали е запалена и т.н. Преди откачането на акумулатора си работеха като хората ама сега .... мъка. А няма никаква грешка в компютъра.

Ами пробвай ръчно да натискаш бутоните във всяка врата (не знам как са бутоните при А4). Примерно отваряш едната врата, другите са затворени, като натиснеш бутона, трябва да изгасне лампата. При който изгасне, значи там е проблема и не прави контакт копчето. Това теоретично би трябвало да стане, ако не ти е повреден бутона изцяло на което въображението ми не може да роди нищо :) Изложената постановка би трябвало да проработи в случай, че бутона ти не прави добър контакт, като се затвори вратата. Ако искаш пробвай, не знам до колко е удачно, но може и да ти свърши работа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблемът с имобилайзера изчезна от самосебеси. Т.е. не се е проявявал, но сигурно дебне и ще ме изненада неприятно в най-неподходящия момент. Както и да е, карах я днес на сервиз, пича каза че често се случва ако колата е мита отвътре, получавал се някакъв конденз. Напръска там некви клеми с един спрей, но не дава гаранция че проблема е решен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам същия проблем, като се занайти и нема палене. Тия дни ще ходя до юнитрейд за да видят проблема и ако има резолтат ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една сутрин си оставих колата пред едно барче имах работа през деня.Връщам се следобед и греда колата не ще да запали,по точно пали и угасва.Извиках един ключар с ваг ком,каза че респондера се прецакал демек компа не разпознава ключа.Обучи ми ключа и компа-вкара пин кода и готово.Взе ми 100лв,босия в тръните и болния на легло.Но мина известно време и колата почна да пали с мъка на 8 път без да мога да я изфорсирам на бенз ако успея да обърна на гас няма проблем.Гледам че ми дава грешка 5.1-май е изгорял ще го сменя пък ще видим.Газовото е от месец затуй изключвам дюзи ама ще сменя горивния филтър за всеки случай,не съм го сменял като я купих.А да питам някой може ли да ми каже защо имам 72 кода на климатроника като навсякъде колегите говорят за 61.ЩЕ съм благодарен.М/у другото не дават вярна информация при мен,май нищо не бачка :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая "бактерия" е за да захранва ламБичката, която е отпред на ключа.

Вчера си разглобих ключа и тази стъклена (ламБичка ) не е свързана по никакъв начин с батерията . Някои има ли идея как работи този имобилаизер ?? Нещо като магнит ли е или какво??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така доста обсъждахме проблема с имобилайзера, та ще извадя отново темата от спосъка.

Днес след малко размисъл установих, че имобилайзера ми блокира предимно когато колата е студена. Загрее ли колата, колкото и да я гася и паля няма проблеми.

Някой ако е запознат от какво може да се получава така, ще съм ви благодарен да споделите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така доста обсъждахме проблема с имобилайзера, та ще извадя отново темата от спосъка.

Днес след малко размисъл установих, че имобилайзера ми блокира предимно когато колата е студена. Загрее ли колата, колкото и да я гася и паля няма проблеми.

Някой ако е запознат от какво може да се получава така, ще съм ви благодарен да споделите :)

Такааа,тоя шибан проблем го имах при А3-ката, а сега се започва и на 4-ката.При 3-ката така бях побеснял че извиках един "майстор" който избуши всякакъв вид имобилайзерчета и простотийки,отпред,под задни седалки и т.н.На четворката ми го прави предимно когато е топла колата,студена пали от раз.Влизаш вътре 60 градуса,въртиш,включ изключ,почваш да се потиш като прасе,щото и кожения салон се е напекъл,очите ти кървясват...на всички ви е познато :D та съм решил да го шутирам и тоя,както каза един колега, те ако ти нарочат колата за кражба,нищо не може да ги спре гепардите :D Ае със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Как се избушва тоя имообилайзер? Да не създава някакви допълнителни проблеми след това? Моя пак почна да ми прави номера и ще да му вдигам мерника, мамичката му мръсна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...