Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Audi A6 става хибриден хечбек

5724936n.jpg5724942Q.jpg

Инженерите от Инголщад работят над бензиново-електрическа модификация на A-шестицата, която ще бъде представена на Франкфуртското изложение през септември, съобщава www.auto-presse.de. Прототипът ще има каросерия хечбек и ще носи името A6 Sportback e-tron.<br style="color: rgb(68, 68, 68); font-family: Verdana, 'Lucida Sans Unicode', 'Lucida Grande', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px;"><br style="color: rgb(68, 68, 68); font-family: Verdana, 'Lucida Sans Unicode', 'Lucida Grande', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px;">Новият хибрид с пет врати ще бъде позициониран между A5 Sportback и A7 Sportback в моделната гама на Audi и ще може да се зарежда от битовата мрежа. По непотвърдена засега информация силовата установка ще комбинира 2.0-литровия 2.0 TFSI от S3 и два електромотора и ще разполага със системна мощност около 400 к.с.<br style="color: rgb(68, 68, 68); font-family: Verdana, 'Lucida Sans Unicode', 'Lucida Grande', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px;"><br style="color: rgb(68, 68, 68); font-family: Verdana, 'Lucida Sans Unicode', 'Lucida Grande', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px;">Запасът на акумулаторите ще стига за изминаването на 75-100 км само на ток, а средният разход по каталог ще бъде около 2.5 литра на 100 км. По предварителни оценки ускорението до 100 км/ч би трябвало да бъде под 5 секунди.<br style="color: rgb(68, 68, 68); font-family: Verdana, 'Lucida Sans Unicode', 'Lucida Grande', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px;"><br style="color: rgb(68, 68, 68); font-family: Verdana, 'Lucida Sans Unicode', 'Lucida Grande', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px;">Каросерията на A6 Sportback e-tron ще бъде по-висока от тази на седана. Ако се съди по изказванията на шеф-дизайнера на Audi Group Волфганг Егер от Парижкия автосалон през миналата година, стилистиката на колата ще отбележи еволюция в по-агресивна посока.<br style="color: rgb(68, 68, 68); font-family: Verdana, 'Lucida Sans Unicode', 'Lucida Grande', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px;"><br style="color: rgb(68, 68, 68); font-family: Verdana, 'Lucida Sans Unicode', 'Lucida Grande', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px;">В момента Audi предлага хибридна версия на A6, която разполага с двулитров турбомотор с мощност 211 к.с., 39-киловатов електромотор и осемстепенна автоматична трансмисия. Запасът на йон-литиевите й батерии обаче стига за изминаването на едва 3 км на ток.

Източник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi показа RS7 Sportback в Детройт

Моделът е получил V8 двигател от RS6 с мощност 560 к.с. и 700 Нм.

238757.jpg

Audi представи RS7 Sportback на автомобилното изложение в Детройт. Компанията от Инглощат добави нов член в гамата RS, към която до края на годината се очаква да бъде добавен и моделът Q3 RS.

Audi RS7 Sportback се задвижва от 4-литров V8 туин турбо бензинов агрегат, който се използва и в RS6 Avant, генериращ 560 к.с. и въртящ момент от 700 Нм. Агрегатът е куплиран с 8-степенна автоматична трансмисия, задвижваща всички колела посредством системата Quattro. Също така на разположение е технологията за деактивиране на цилиндри, благодарение на която разходът на гориво при RS7 Sportback е намален до 9,8 л/100км.

Клиентите имат възможност да избират между адаптивно въздушно окачване, снижаващо автомобила с 20 см или спортно с динамичен контрол на управление. Стандартно Audi RS7 Sportback идва с 20-цолови джанти, но опционално се предлагат и 21-цолови.

Отвътре налице са трикомпонентен плосък волан, тапициран в кожа, карбонови елементи и черни спортни седалки от алкантара и кожа.

238760.jpg238759.jpg238758.jpg

238761.jpg238762.jpg238763.jpg

238764.jpg

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi работи върху следващо поколение TT

Третото поколение купе/роудстър заедно с новото A4 въвежда нова дизайнерска стратегия за разграничаване на леките автомобили от моделната линия Q.

238960.jpg

Според главния дизайнер на Audi Волфганг Егер следващото поколение Audi TT ще бъде по-агресивно и по-ръбесто. Третото поколение купе/роудстър заедно със следващото поколение A4 ще въведе новата стратегия за дизайн на марката, която ще наблегне върху разликите между леките автомобили и високопроходимите от моделната линия Q. Ключовите елементи в бъдещите модели на марката ще бъдат по-ъгловати линии и по-дързък стайлинг на фаровете, които в скоро време ще използват пълна светодиодна технология.

Следващото TT ще използва модулната платформа MQB, ще предлага предно и 4x4 задвижване и ще се задвижва от 4- или 5-цилиндрови агрегати. Всъщност редовите 5-цилиндрови двигатели ще играят все по-голяма роля в гамата на Audi. Моделът ще се предлага в няколко варианти на мощност, като най-мощният ще бъде RS, генериращ около 400 к.с.

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A3 e-tron идва през 2015 г.

В електрически режим моделът ще има автономност от 48 км.

238996.jpg

Audi ще пусне A3 e-tron през 2015 г., след което ще последват новото поколение A4 и Q7 e-tron. A3 e-tron ще има автономност от 48 км в електрически режим, а въглеродните емисии ще са по-малко от 76 г/км. Моделът ще се задвижва от бензинов двигател, а батериите поддържащи електромотора ще могат да се зареждат директно от контакт, за разлика от пълните хибриди A6 и A8, които вече са на пазара.

Преди 2 години Audi представи концепцията А3 e-tron на автомобилното изложение в Шанхай. Тогава тя се задвижваше от 1,4-литров 4-цилиндров TFSI двигател, генериращ 207 к.с. и електромотор с мощност 27 к.с. Общата максимална мощност бе 234 к.с., а благодарение на 7-степенна S-троник трансмисия, ускорението от 0 до 100 км/ч отнемаше само 6,8 сек, преди да достигне максималните 231 км/ч. В тази концепция литиево-йонните батерии бяха монтирани зад задните седалки и позволяваха А3 e-tron да измине 54 км на електричество.

238997.jpg238998.jpg238999.jpg

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi показа RS7 Sportback

И още:

articlephotoId-21618-660-412.jpg

Отстъпете крачка назад, за да отворите място за снажната снага на новия член на семейството RS – изцяло новата суперспортна версия на A7 Sportback.

Случайното струпване на едрокалибрени оръжия като SQ5 и RS7 Sportback на щанда на Audi едва ли има нещо общо със световната премиера на продукт с означението M6 Gran Coupe на метри встрани.

Продуктът от Инголщат е базиран на очарователното, макар и гигантско, A7. Под капака се крие (всъщност почти парадира с присъствието си) четирилитровият битурбо V8, който би следвало вече да ви е познат от представеното преди седмици RS6 Avant. Честотата, с която германците показват нов RS модел, ни кара да тръпнем преди салона в Женева.

Та, да се върнем на въпросните осем цилиндъра. Те са същите, които използва и Bentley, достатъчни са за мощна кавалкада от 560 к.с. и 700 Нм. Стандартно моделът идва с 8-степенен автоматик и вездесъщото quattro. Ускорението до 100 км/ч (3,9 секунди) може да притесни дори някои братовчеди от Сант Агата Болонезе, за разлика от електронно ограничената на 250 км/ч максимална скорост. Всъщност по отношение на максималната скорост има една тънкост. Тя се увеличава със специален бутон, който се натиска еднократно при покупката на RS7 и се изразява в подчертаване на опцията Dynamic Plus. Въпросната екстра увеличава Vmax-а на 304 км/ч. Красиво. За нещастие същите числа при BMW са следните: 4,2 секунди до 100 км/ч и 304 км/ч максимална скорост. Очевидно битката на цифроманите в кръчмите ще се реши с едва десети от секундата.

Ако сте чели внимателно високосъдържателните текстове за Corvette вчера, не може да не ви е направила впечатление възможността за изключване на цилиндри, когато не са нужни. Audi предлага същото – при ниско натоварване четири цилиндъра се изключват, което превръща RS7 в четирицилиндрова малолитражка. Достатъчно е да натиснете по-силно десния педал и справедливостта ще бъде възстановена във всичките ? 560 чудесни измерения.

Шасито може да се похвали с въздушно окачване, което променя височината с до 20 мм. Предлага се спортно окачване с динамичен контрол на твърдостта, стоманени пружини, тройно настройващи се амортисьори и динамични настройки на волана. Спирачките са с гигантски размери, както може и да се очаква. Отпред дисковете са с диаметър 390 мм, но може да направите ново капиталовложение и да се сдобиете с 420 мм и шестбутални апарати. Стилно.

При цялата тази вакханалия от супер части щеше да бъде смешно джантите да са по-малки от 20-инчови, както и интериорът да бъде лишен от не особено скромните по размер лога RS. Те буквално се подават отвсякъде в спортния интериор, в който малко части не са от алуминий, кожа или алкантара. Освен това напълно серийна е системата за злепоставяне на супер автомобили от последното десетилетие: 3,9 секунди до 100 с петврат хечбек, това е нереално.

Източник: TopGear

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi Quattro готви RS6 Plus

Новото спортно комби ще получи мощност от 608 к.с.

239097.jpg

Изпълнителният директор на Audi Quattro Щефан Райл потвърди вариант Plus на новия модел RS6 Avant.

Изглежда мощността от 560 к.с. не е била достатъчна, тъй като новият вариант ще генерира 608 к.с. Също така Райл заяви, че новият модел няма да се предлага в ограничена серия или като специално издание, тъй като следва тенденцията от Audi TT RS Plus и R8 V10 Plus.

Освен повече мощност, новото RS6 Plus се очаква да бъде по-леко и да получи нови настройки за спирачките и окачването. Припомняме ви, че R8 V10 Plus е с 50 кг по-леко от стандартния модел и включва поръчково окачване.

Щефан Райл заяи, че засега не се предвижда изграждане на RS5 Plus, тъй като 4,2-литровият V8 агрегат е изстискан почти докрай. Възможното увеличение на мощността е само 2 %, което няма да е достатъчно и няма да се хареса на клиентите.

239098.jpg

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi отваря развоен център в Пекин

Екипът там ще се грижи за индивидуализацията на различните продукти за азиатските клиенти.

239177.jpg

Audi AG отваря нов развойно-изследователски център в Пекин. Екипът там ще се грижи за индивидуализацията на различните продукти за азиатските клиенти.

Китайският дизайнерски център на Audi се вдъхновява от азиатските тенденции и ще предлага свежи идеи на централата в Инголщат.

Наред с Европа и Южна и Северна Америка, Азия е сред стратегическите пазари на марката.

От 2008 г. насам инженерите на Audi в Пекин успешно разработват решения за инфо-развлекателните системи на автомобилите, предназначени за китайския, японския и корейския пазар.

С новия развоен център развойният екип в Китай скача от 40 до над 300 души. Той заема площ от 8000 кв. м.

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Audi обяви S3 Sportback

Моделът ще се задвижва от 2-литров TFSI с мощност 300 к.с. и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 5 сек.

239416.jpg

Audi показа S3 Sportback, което ще направи дебют през март на автомобилното изложение в Женева.

Моделът ще се задвижва от 2-литров TFSI с директно впръскване на гориво и турбо компресор, като максималната мощност ще достига 300 к.с. при 5500 об/мин, а въртящият момент от 380 Нм ще е достъпен между 1800 – 5500 об/мин.

Агрегатът ще се комбинира с 6-степенна S Tronic трансмисия, която ще позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5 сек. Също така ще се предлага и 6-степенна механична скоростна кутия, с която S3 Sportback ще спринтира в същата дисциплина за 5,5 сек. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.

Общото тегло на Audi S3 Sportback е 1445 кг, което го прави с 70 кг по-лек от предшественика си. Автомобилът се вози на 18-цолови алуминиеви джанти, обути в гуми с ниско съпротивление на търкаляне. Мощността се разпределя посредство ситемата Quattro към всички колела, а спортното окачване снижава шасито с 25 мм.

239418.jpg239417.jpg239419.jpg

239420.jpg239421.jpg239423.jpg

239422.jpg

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V-HrA9B7UmI

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi Q3 се нагорещява

RS Q3 ползва сърце от T RS и хетчбека RS3 Sportback

239629.jpg

Audi представи горещата версия на Q3, увенчана със заветния индекс RS. Официалната премиера на модела ще се състои в началото на март на автомобилния салон в Женева. Новото чудо ще бъде с 5-цилиндровия 2,5-литров TFSI с макс. мощност 310 к.с. и макс. въртящ момент от 420 Нм. Това сърце е взето назаем от купето TT RS и хетчбека RS3 Sportback.

Предсерийната версия на модела дебютира през април миналата година на автомобилния салон в Пекин. Тогава прототипът бе с 2,5-литров мотор с макс. мощност 360 к.с.

Силовият агрегат при RS Q3 е комбиниран със 7-степенна роботизирана предавателна кутия S Tronic с два съединителя, която разполага и със спортен режим и има възможност за смяна на предавките с лостчета от волана. От място до 100 км/ч горещият кросоувър ускорява за 5,5 сек. макс. скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Тази великолепна динамика е съчетана с приличен среден разход от 8,8 л/100 км, а нивото на вредни емисии от СО2 е едва 206 г/км.

Новият горещ кросоувър е с четири задвижващи колела, като системата самостоятелно разпределя въртящия момент между двата моста. От друга страна с помощта на т. нар.Audi Drive Select, управлявана от мултимедийния център MMI, шофьорът може самостоятелно да регулира работата на ауспуховата система, най-вече озвучаването й, както и отзивчивостта на двигателя към педала на газта.

RS Q3 е с нови спирачни дискове с диаметър 365 мм отпред, благодарение на които е икономисан 1 кг от общата маса на автомобила. Стандартно версията върви с 19-инчови джанти от олекотени сплави, а 20-инчовите са опция.

RS Q3 е по-дълъг с 25 мм от стандартната версия и с толкова е увеличен и клиренсът на модела. Като цяло дължината на модела е 4410 мм, а масата му е 1730 кг, което със 165 кг повече от обикновения Q3. Обемът на багажника е 369 л. Със сгънати задни седалки той достига до 1261 л.

В обзавеждането на RS Q3 влизат спортни седалки, решени с кожа и алкантара, камера за паркиране, ксенонови фарове, светодиодни стопове и др. Допълнително може да бъде поръчана аудиосистема Bose с 14 високоговорителя и възможност за безжичен интернет в автомобила.

Продажбите на Audi RS Q3 започват в Германия от тази есен, като първоначалната цена е 54 600 евро.

239632.jpg239631.jpg239634.jpg

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi ще разширява моделната гама при SUV-тата! След появата на SQ5 и RSQ3, в Инголщат усилено се работи върху кросоувъри с индекси Q2, Q4, Q6, Q8 и Q9.

Цялата статия тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A3 e-tron сваля покривалото в Женева

Комбинираният разход на гориво ще бъде едва 1,5 л/ 100 км, а вредните емисии -само 35 г/ км CO2.

239668.jpg

Audi ще представи бензиново-електрическа версия на A3 в Женева. Днес в интернет се появи първата снимка на модела. Моделът е получил обозначението e-tron и се задвижва от 1,4-литров 4-цилиндров агрегат с директно впръскване на горивото и мощност от 148 к.с., който се комбинира с електромотор с мощност 101 к.с., монтиран в предната част, точно пред новата 6-степенна скоростна кутия с двоен съединител. Общата мощност на системата е 201 к.с., а въртящият момент достига 350 Нм.

Новото Audi A3 e-tron предлага три режима на задвижване – petrol mode, (използващ само бензин), electric mode (само електричество) и hybrid mode (комбинация от двете). Моделът ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,6 сек и ще достига максимална скорост от 220 км/ч. При електрически режим максималната скорост на колата е ограничена до 130 км/ч. С едно зареждане може да измине 50 км.

Според инженерите на Audi този хибриден модел ще постига комбинран разход на гориво от едва 1,5 л/ 100 км, а вредните емисии ще бъдат сведени до само 35 г/ км CO2.

Засега няма информация, кога компанията ще пусне модела в серийно производство.

239666.jpg239667.jpg239669i.jpg

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българи преобразяват автомобилни легенди

KoKonja идва от „Колко Коня“. Представяме ви реплика на Audi RS2 от изходен материал комби B4.

239768e.jpg

Българското ателие за автомобилен дизайн KoKonja има много интересни проекти. Обещаваме да ви представим няколко от тях, защото все пак е нашенско, а и не можем да подминем с лека ръка дизайнерски преображения на емблеми на соца като Trabant, нали? Като за начало ще ви загреем с реплика на интериора на легендата Audi RS2.

Преди това не можем да се въздържим да не коментираме и любопитното име на ателието. КoKonja всъщност е сленг на фразата „Колко Коня?“ – най-естественият въпрос за автомобил, който впечатлява и зарежда емоционално.

Изработката на интериора се прави от техен екип, като се използват само висококачествени материали и, разбира се, доста емоции и усет за мода.

А сега за проекта Audi RS 2. Проектът започна от обикновено комби B4. Лайстните са изработени от карбон, а седалките - тапицирани в черна естествена кожа и синя алкантара. В допълнение на репликираното купе, KoKonja освежи напълно багажника на Audi RS 2 replicа, като инсталира висококачествена музикална уредба. Подът на багажника е украсен с логото на Audi RS 2 и LED подсветка.

239766.jpg239769.jpg239770.jpg

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A3 Sportback мина на синтетичен метан

A3 g-tron ще работи с гориво, което компанията Audi сама ще произвежда

239910.jpg

Audi представи газова версия на хетчбека A3 Sportback под името g-tron, която работи на синтетичен метан. Автомобилът е част от проекта на германската марка по пускане на собствен завод във Верлте, където се произвежда газ за именно такива модели. В компанията това гориво се нарича e-gas. То се прави от електричество и от възобновяеми източници на енергия. В резултат на реакция се отделя водород и кислород, а от смесването на последния с въглероден диоксид се получава въпросният синтетичен метан.

Химическият състав на полученото гориво напълно съответства на този природния газ. Така че хечбекът може да бъде зареждан и с двете. Audi се надява с да зареди с e-gas 1500 екземпляра от A3 g-tron, като всеки от тях трябва да измине тестово годишно по 15 000 км.

Хечбекът на газ е обзаведен с модернизирания 1.4 TFSI, чиято цилиндрова глава е доработена. Моторът развива макс. мощност 110 к.с. и макс. въртящ момент от 200 Нм. От 0 до 100 км/ч този автомобил ускорява за 11,0 сек. Макс. скорост е 190 км/ч. Разходът е 3,5 кг газ на 100 км. Нивото на вредните емисии е 95 г/км.

Автономността на газ е 400 км, а на бензин моделът може да измине още 900 км. Електрониката автоматична превключва на бензин, когато налягането в резевоарите за газ падне до 10 бара.

Газът се съхранява в два резервоара под пода на багажника, като всеки от тях поема по 7 кг от горивото под налягане от 200 бара. Общата им маса е с 27 кг по-малко от тази на обикновените резервоари за бензин.

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Audi R8 Plus показа сърцето си (ВИДЕО)

Бензиновият 5,2-литров V10 ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 сек.

240380.jpg

Audi пусна промоционално видео R8 V10 Plus, показващо бензиновия 5,2-литров FIS агрегат. Вижте как колата достига максимални обороти, развивайки 550 к.с. и 540 Нм. Тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 сек преди да достигне максималните 317 км/ч. Двигателят се комбинира със 7-степенна S Tronic трансмисия, която се предлага опционално при версиите с V8 агергат.

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият 8-степенен автоматик на Audi дебютира с А5

Първо на пазара ще излезе купето през 2015 г., а в края на 2016 г. идва и версията Sportback

240412.jpg

Новият Audi A5 ще е с 8-степенна роботизирана предавателна кутия с два съединителя. Тя ще дебютира именно в този модел. Въртящият момент на двигателя ще е над 450 Нм. Моделът ще ползва модернизираната модулна платформа MLB. Моделът ще олекне със 100 кг. Ще има и версия Ultra с алуминиеви панели.

В гамата ще влязат 2,0-литрови бензинови агрегати 2.0 TFSI с мощност 177 и 225 к.с. Със същия обем ще има и дизелов с мощност 197 к.с. Отново дизелов 3,0-литров V6 ще развива макс. мощност 272 к.с. и ще разполага с макс. въртящ момент от 600 Нм. Версията S5 ще остане с 3,0-литров компресорен мотор, чиято мощност ще бъде увеличена до 340 к.с. Най-бързият вариант ще смени атмосферния си V8 с битурбоагрегат с макс. 475 к.с. вместо сегашните 450 к.с.

Не е изключено да има и хибридна модификация, способна да измине около 50 км на напълно електрически режим. Тя ще съчетава 4-цилиндров ДВГ с макс. мощност 225 к.с. с електромотор от 65 к.с. Последният задвижва задните колела.

Първоначално на пазара през 2015 г. ще излезе вариантът купе. Половин година по-късно идва и кабриолетът, а през последната четвърт на 2016 г. - версията Sportback.

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi свали покривалото на A3/S3 седан

Моделът ще излезе в продажба през пролетта, като цената ще бъде около 25 000 евро.

240705.jpg

Audi свали покривалото на новите A3 и S3 седан. Моделът излиза в продажба през пролетта. Моделът се отличава с модифицирани брони, ревизирани странични прагове и монтиран спойлер на багажника. Добавени са алуминиеви странични огледала и спортно окачване, снижаващо колата с 25 мм.

В САЩ A3 ще бъде оборудван с кожена тапицерия, Bluetooth свързаност, панорамен покрив и информационно-развлекателна система MMI със 7-инчов дисплей.

Под предния капак ще се предлагат:

1,4-литров TFSI с 140 к.с. и 250 Нм, 1,8-литров TFSI с 170 к.с. и 250Нм, 2-литров TFSI и 2-литров TDI с 150 к.с. и 320 Нм.

Audi S3 ще се задвижва от 2-литров TFSI с 300 к.с. и 380 Нм. Този агрегат, комбиниран с S троник трансмисия, ще позволи ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,9 сек. Вариантът с 6-степенна механична скоростна кутия ще ускорява за 5,3 сек. Максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч.

В Европа Audi A3 седан ще се предлага на цена от около 25 000 евро.

240704.jpg240699.jpg240698.jpg

240702.jpg

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващото Audi A4 ще бъде по-леко и по-луксозно

Очаква са вариант плъг-ин хибрид, който ще изминава на електричество 51 км с едно зареждане.

240862.jpg

Новото поколение Audi A4 ще бъде по-леко, по-луксозно и с модернизирана информационно-развлекателна система MMI. Инженерите на компанията правят всичко възможно да направят колата по-лека от своя предшественик. Бодикитът се очаква да бъде с 50 кг по-лек благодарение на компоненти, изградени от алуминий, магнезий и полиетилен, а общото тегло - със 100 кг по-леко.

Двигателните опции са:

- 1,4-литров TSI с 150 к.с. и 250 Нм

- 2,0-литров TSFI с 177 к.с. и 225 к.с.

- 2,0-литров TDI с 122 к.с., 136 к.с., 150 к.с. и 190 к.с.

- 3,0- литров V6 TDI с 218 к.с. и 272 к.с.

Година след излизането на пазара A4 ще се предлага в плъг-ин хибриден вариант, който ще използва 2-литров TSFI и система e-Quattro, която включва електромотори на преден и заден мост. Системата се комбинира с литиево-йонна батерия, благодарение на която моделът може да измине до 51 км на електричество с едно зареждане.

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Audi готви електромобил на базата на VW up!

Електрическият Volkswagen up! ще направи премиера на салона във Франкфурт през септември.

wwwspeedpresscom.jpg

Audi има намерение в следващите две години да представи електрокар, построен на базата на Volkswagen up!. При това новият модел няма да копира изцяло в техническо отношение донора си. В този случай автомобилът ще получи електромотор с мощност 114 к.с. и въртящ момент 270 Нм. От място до 100 км/ч автомобилът ще ускорява за 9,3 секунди, а максималната скорост ще е 150 километра в час. С едно зареждане електрокарът на Audi ще може да измине не повече от 200 километра.

Що се отнася до електрическия Volkswagen up!, то неговата премиера ще се състои на автомобилния салон във Франкфурт през септември. Новият модел ще разполага с 82 конски сили и ще може да постига максимум 80 километра в час. Автомобилът ще може да измине автономно 150 километра с едно зареждане, а зареждането на батериите може да бъдe зареждане от мрежата или от станции за експресно зареждане за 40 минути. По-рано бе казано, че веднага след презентацията автомобилът ще се появи и в шоурумовете.

Източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

2,5-литровият TFSI отново защити титлата си

Двигателят на Audi стана „Международен двигател на годината“ в категорията на силови агрегати с обем от 2,0 до 2,5 л

 

sd43.jpg

 

Жури, съставено от 87 автомобилни журналисти от целия свят, избра 2,5-литровия двигател TFSI на Audi за „Международен двигател на 2013“. Така моторът за пореден път защити титлата си, която спечели и през предишните три години. 
 
Силовият агрегат задвижва купето и роудстера на TT RS и е с турбокомпресори и директно впръскване на бензина от типа FSI. 
 
Двигателят е с работен обем от 2480 куб. см и достига мощност от 360 к.с. в диапазона на 5500 и 6700 об/мин. Максимумът на въртящия момент от 465 Нм е възможен при 1650 и 5400 об/мин. С него купето TT RS ускорява от място до 100 км/ч за 4,1 сек, а роудстърът за - 4,2 сек. Макс. скорост е 280 км/ч. 
 
В периода 2005-2009 г. неговият „роднина“, 2,0-литровият TFSI на Audi също печели многократно наградата, но в категорията  от 1,8 л до 2,0 л.
 

2,5-литровият TFSI ще осигурява мощ и за RS Q3, първият модел със спортния индекс в SUV гамата на Audi. Тук обаче той ще бъде с макс. мощност от 310 к.с. и макс. разход съотв. ще е 8,8 л/100 км. Само 5,5 сек ще са необходими на RS Q3, за да спринтира от място до 100 км/ч, а макс. му скорост ще е електронно ограничена на 250 км/ч

 

http://www.speed-press.com/2,5-%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D1%82-TFSI-%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%B8%D1%82%D0%B8-%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D0%B8/?pageId=23868

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Повече мощност за обновеното Audi A8

 

207df2b1a8abf68bc747298058aaf02b_big.jpg

 

Четири от двигателите в гамата на модернизирания флагман от Инголщад получават повече конски сили, а в списъка с опциите вече присъстват одумваните матрични фарове с изцяло светодиодна технология. Освежената A-осмица ще дебютира пред публика на салона във Франкфурт следващия месец.

 

e7fb64ab8a5506752c7e48c1d4000036.jpg

 

Бензиновите мотори с обем 3.0 (механичен нагнетател) и 4.0 литра (два турбокомпресора) вече развиват 310 и 435 к.с. срещу 390 и 420 досега. Мощността на 3.0- и 4.2-литровите турбодизели пък нараства от 250 и 350 на 258 и 385 к.с. съответно.

 

6d48f6e5e70ab5e3559c5a7fd9880d52.jpg

 

Без изменения остават 6.3-литровият W12, с който се оборудва върховата версия с удължено междуосие, и 4.0-литровият битурбо V8 на наточената модификация S8. Тяхната мощност ще продължи да бъде 500 и 520 коня съответно. Спортният седан ускорява до 100 км/ч за 4.2 секунди.

 

2bc05281fa3b3b185a388eb08be7b9fa.jpg

 

31d1f4eecc4a8f7f5243020f7e9697e7.jpg

 

Audi ще продължи да предлага хибридна версия на най-големия си модел с двулитров бензинов турбодвигател, електромотор и осемстепенен автомат. Силовата установка развива системна мощност 245 к.с. и въртящ момент 480 Нм. A8 hybrid харчи средно 6.3 л/100 км и може да измине три километра само на ток.

 

Обновеният флагман на Audi е олекнал в сравнение със сегашния модел. Модификацията със стандартно междуосие и трилитров бензинов мотор тежи 1 830 кг срещу 1 915 преди рестайлинга.

 

46946ac939f49a06d5c742f4bb39d95d.jpg

 

Едно от най-нашумелите нововъведения при A-осмицата са матричните светодиодни фарове. Светлинният им сноп се регулира така, че да не заслепява водачите в насрещното движение. Системата може сама да осветява пътни знаци, да примигва на пешеходци, предупреждавайки за приближаването на автомобила, и да осветява платното в завой в съответствие с данните от бордовата навигация.

 

a42bf1b4733cae5979e20a673a7b8959.jpg

 

Мигачите на обновеното A8 работят на динамичен принцип. Жълтите светодиодни секции се включват последователно с интервал от 150 милисекунди и по този начин указват посоката на движение, в която възнамерява да поеме шофьорът.

 

0f1786ee5e6d93aa6a3c26dfb8977b4d.jpg

 

Продажбите на освежения седан в Германия започват на 8 ноември. Базовата версия ще струва 74 500 евро, с 500 повече, отколкото досега.

 

fakti.bg

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Ауди пускат 11 напълно нови модела до 2020г.  

 

 

http://www.investor.bg/novini/444/a/audi-puska-11-napylno-novi-modela,163618/

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...