Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

ABT презентира R8 V10 Spyder с 600 кончета

ABT-Audi-R8-Spyder-1.JPG

Дизайнерите и инженерите от известното тунинг студио ABT Sportsline, изглежда, че никога не са „доволни” от това, което предлага Volkswagen Group. Именно за това, те тунинговат чисто новото Audi R8 V10 Spyder и го представят на автомобилното изложение в Женева. Работата на немските тунери късае външния вид и динамичните характеристики на суперкабриото от Инглощат.

ABT Sportsline стартират с подсилването на 5.2-литровия V10 двигател. Накратко, турбинираният мотор получава още 75 к.с. и по този начин неговата мощност се повишава до 600 к.с. Това спомага за безпроблемно ускорение от място до 100 км/ч за 3.8 секунди и постигане на максимална скорост от 320 км/ч.

За да се подобри управлението на немското кабрио, тунерите монтират нови пружини и предлагат 19- или 20-инчови алуминиеви джанти с гуми от най-висок клас.

Екстериорно, ABT добавят бодикит, който включва: уникална предна решетка, нова предна броня, “lip” спойлер, прагове, задна броня, дифузьор, задно крило и 4 ауспуха. Всичките изработени от карбон.

Тунинг компанията показа страхотната си разработка в Женева, заедно с другите си уникални проекти – R8 GTR Coupe и A8 със спортен пакет. Вижте атрактивната „R8-ца” в галерията ни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А2 се връща като електромобил?

Има голяма вероятност моделът на Audi A2 да се завърне на пазара.

„Ясно е, че има място за нов продукт и нова концепция между A3 и A1," казва шефът на Audi Рупърт Стадлер (Rupert Stadler) пред журналисти в кулоарите на автосалона в Женева.

В друго интервю, членът на Борда на директорите на Audi, Михаел Дик (Michael Dick), отговарящ за технологиите заявява, че решението фирмата да добави електрически варианти на своите модели ще играе решаваща роля за появата на новото поколение на Audi A2 „в близко бъдеще".

Audi-A2-001.jpg

Според най-новите информации, бъдещият A2 ще има уникален дизайн и ще е изцяло електрически. В Женева, Audi показа концепция на електромобил А1 е-tron, който използва електродвигател с мощност 102 к.с. задвижващ предните колела, а литиево-йонните акумулатори се зареждат от роторен двигател на Wankel, с обем 254 см3.

Ако новият електромобил стане реалност, това ще е шанс името A2 да се реабилитира, защото първото поколение на А2 реализира доста малко (под 200 000) продажби за времето от 1999 до 2005 година.

Най-вероятно, новият А2 ще бъде компактен MPV модел с алуминиева конструкция, като от Audi са решили да върнат концепцията ASF (Audi Space Frame) при малък модел като A2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак глупости, А2 нямаше успех именно защото беше доста скъпичко на фона на конкуренте си и едно от нещата допринесло за високата цена беше именно ASF, и не само разните технологии и т.н. ... Това беше кола изпреварила времето си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi разработва новия S8

Новият Audi A8 вече е готов, а сега се появиха снимки и от „горещата” му версия S8.

Флагманът на Audi изглежда доста елегантно и комфортно, но в същото време разполага с изключителна динамика.

S8.jpg

Заснетата кола е била хваната пред сервиз в Германия. На пръв поглед изглежда стандартна, но това не е обикновен автомобил. Два двойни накрайника на ауспуха отзад, супер големи спирачни механизми говорят за друго.

S82.jpg

S8 е още в началната фаза на разработката си и по заснетия прототип не се виждат никакви табелки доказващи, че това е „S” автомобил. За него вече се знае, че ще бъде с различно окачване и много по-мощен двигател.

S83.jpg

За двигателят не се знае нищо официално, но се чуват предположения, че по-компактния и ефективен би-турбо V8 с обем 4.0 литра ще замени V10 с обем 5.2 литра от Lamborghini, който се монтира на сегашната версия на S8. При новия автомобил двигателят ще се комбинира с трансмисия имаща осем степени.

S84.jpg

Разбира се, бъдещият S8 ще получи най-новото поколение на системата quattro на Audi. Най-вероятно новото поколение на Audi S8 ще има премиера идната година в Женева.

S8kolelo.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснено в клипче как точно работи Audi Sport Differential!

Определено най-доброто нещо, което може да се случи на Audi quattro!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или the making of Audi new A8!

New Audi RS5 quattro system - the crown differential is here!

The legend lives! Walter Rohl with Audi quattro в наши дни. Check it out! :flipoff:

.... може ли го забрави този звук????

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Audi планират „гореща” версия на R8

Audi планира да пусне версия на своя супер автомобил R8 GT3 за движение по обществените пътища.

Така от Инголщад смятат да конкурират Porsche 911 GT3. Състезателният автомобил Audi R8 GT3 е със задно предаване и двигател V10. През миналата година спечели Европейския Шампионат в серия GT на FIA.

Audi-R8-163101023181281600x1060.jpg

От Audi съобщиха, че имат много поръчки за състезателния автомобил през тази година. От фирмата трябва да доставят допълнителни 30 автомобила, след като през миналата година продадоха около 25 състезателни коли от този модел.

Този успех явно е окуражил хората в Audi да разработят серийна версия на колата. От Инголщад съобщиха, че дори вече е произведен прототип за движение по обществените пътища и босът на VW Group Фердинанд Пих е харесал колата, а също и идеята да се произвежда серийно.

Audi-R8-1599963227761600x1060(1).jpg

Ако серийната версия GT3 получи „зелена светлина”, това ще съвпадне с плановете на Audi да пуска нов вариант на R8 през година или две. Нещо, което Porsche прави с 911 (GT3, GT2), а Lamborghini с Gallardo (Balboni, Superleggera).

В Audi очакват R8, който се появи през 2006, да има жизнен цикъл от 7-8 години. Натрупаният опит от състезателната кола сега трябва да бъде пренесен в един сериен модел. В Audi вече са наясно със зоните в алуминиевата рама, които трябва да бъдат усилени за серийния модел. Очаква се в платформата да се появят и части от карбон. Новото поколение на R8 трябва да се появи през 2013 и най-вероятно ще използва подобна платформа с части от карбон и фибростъкло.

Audi-R8-2011010418574121600x1060.jpg

От Audi трябва да решат и дали ще оборудват новия R8 с трансмисия имаща два съединителя. Новият RS5, който използва по-силната версия на V8 от R8, е първият RS модел, който използва трансмисия с два съединителя. Засега двигателят за R8 ще остане от Lamborghini Gallardo, а от Lamborghini са все още против използването на този тип трансмисия. Заместникът на Murciélago няма да използва скоростна кутия DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi планира да пусне версия на своя супер автомобил R8 GT3 за движение по обществените пътища.

Така от Инголщад смятат да конкурират Porsche 911 GT3. Състезателният автомобил Audi R8 GT3 е със задно предаване и двигател V10. През миналата година спечели Европейския Шампионат в серия GT на FIA.

От Audi съобщиха, че имат много поръчки за състезателния автомобил през тази година. От фирмата трябва да доставят допълнителни 30 автомобила, след като през миналата година продадоха около 25 състезателни коли от този модел.

Този успех явно е окуражил хората в Audi да разработят серийна версия на колата. От Инголщад съобщиха, че дори вече е произведен прототип за движение по обществените пътища и босът на VW Group Фердинанд Пих е харесал колата, а също и идеята да се произвежда серийно.

Ако серийната версия GT3 получи „зелена светлина”, това ще съвпадне с плановете на Audi да пуска нов вариант на R8 през година или две. Нещо, което Porsche прави с 911 (GT3, GT2), а Lamborghini с Gallardo (Balboni, Superleggera).

В Audi очакват R8, който се появи през 2006, да има жизнен цикъл от 7-8 години. Натрупаният опит от състезателната кола сега трябва да бъде пренесен в един сериен модел. В Audi вече са наясно със зоните в алуминиевата рама, които трябва да бъдат усилени за серийния модел. Очаква се в платформата да се появят и части от карбон. Новото поколение на R8 трябва да се появи през 2013 и най-вероятно ще използва подобна платформа с части от карбон и фибростъкло.

От Audi трябва да решат и дали ще оборудват новия R8 с трансмисия имаща два съединителя. Новият RS5, който използва по-силната версия на V8 от R8, е първият RS модел, който използва трансмисия с два съединителя. Засега двигателят за R8 ще остане от Lamborghini Gallardo, а от Lamborghini са все още против използването на този тип трансмисия. Заместникът на Murciélago няма да използва скоростна кутия DSG.

Audi-R8-163101023181281600x1060.jpg

Източник: http://news.automedia.bg/read/9204.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Audi Q7 с нови двигатели

По-малко от година след световната премиера на модернизирания Audi Q7, луксозният SUV идва с нова промяна.

Автомобилът ще се предлага с три нови V6 двигатели и трансмисията с 8 степени tiptronic. Два от новите двигатели са бензинови, един е дизелов. И трите са със системата за директно впръскване на горивото. При версиите с новите двигатели системата за регенерация на използваната от спирачките енергия е стандарт.

2011-Audi-Q7-SUV-1.JPG

Бензиновият двигател V6 с обем 3.0 литра и компресор – TFSI, е в две версии. Базисната ще замени досегашния 3.6 литра FSI, като подсигурява мощност от 272 к.с. и максимален въртящ момент 400 Nm. С него Q7 ускорява от място до 100km/h за 7.9 секунди и има максимална скорост 222 km/h (225 km/h когато е с регулируемо въздушно окачване). По-силната версия на 3.0 TFSI ще замени досегашния V8 4.2 литра FSI. Тя е с мощност 333 к.с. и има максимален въртящ момент 440 Nm, наличен между 2900 и 5300 об/мин. С този двигател Q7 спринтира до 100 km/h за 6.9 секунди и има максимална скорост 243 km/h (245 km/h когато е с регулируемо въздушно окачване) .

2011-Audi-Q7-SUV-2.JPG

От Audi казват, че двете версии на 3.0 TFSI имат среден комбиниран разход на гориво от 10.7 литра на 100 км. Това е разход съответно с 12 и с 16 процента по-малко от този на двигателите които заместват (3.6 FSI и 4.2 FSI).

Третият нов двигател на Q7 е дизеловият V6 3.0 литра, който има с 20 кг по-ниско собствено тегло от двигателя който замества – стария 3.0 TDI. Максималната мощност е 240 к.с., а максималният въртящ момент е 550 Nm налични от 1750 до 2500 об/мин. Този дизелов V6 ускорява Q7 от място до 100 km/h за 7.9 секунди и има максимална скорост 215 km/h. Средният разход на гориво при смесен цикъл е 7.4 литра на 100 км. Това е с 1.7 литра на 100 км по-малко в сравнение с разхода на предишния 3.0 TDI.

2011-Audi-Q7-SUV-3.JPG

От Audi съобщиха, че ще предложат и втора версия на този дизелов двигател, наречена „Чист дизел”, която ще отговаря на нормите за опазване на околната среда Euro 6. При нея ще се използва нов каталитичен конвертор (DeNox) в изпускателната система, който ще намали още повече остатъците от азотни окиси. „Чистият дизел” има максимална мощност 240 к.с. и максимален въртящ момент 550 Nm налични между 2000 и 2250 об/мин.

С него Q7 ще ускорява от място до 100 км/час за 8.1 секунди. Максималната му скорост е 215 km/h. Както се вижда версия „Clean Diesel" е малко по-бавна в спринта от стандартния 3.0 TDI Q7, но също така има и по-висок разход на гориво – 8.4 литра на 100 км.

2011-Audi-Q7-SUV-4.JPG

При двигателят 4.2 литра TDI също има промяна, като е инсталиран нов инжекцион за горивото с налягане от 2000 бара. Това е помогнало без да се променя мощността (340 к.с.) да се увеличи максималния въртящ момент от 760 на 800Nm. С този двигател Q7 ускорява от 0 до 100 km/h за 6.4 секунди и има максимална скорост 242 km/h. Средният разход на гориво е намален до 9.2 литра на 100 км.

И още една промяна – всички версии с 6 и с 8 цилиндрови двигатели на Q7 ще бъдат с новата автоматична трансмисия с осем степени, която намалява разхода на гориво с около 5% в сравнение с предишния автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi модернизира модела ТТ

Audi TT Coupe и Roadster са преминали през умерен фейслифт, а премиерата им е на предстоящия автомобилен салон в Лайпциг, Германия, през този месец.

Освен леки промени във външния вид и интериора, обновеният ТТ ще бъде предлаган и с нов бензинов двигател - 2.0 литра TFSI. Той има мощност 211 к.с. и максимален въртящ момент от 350 Nm. Това е с 11 к.с. и 69 Nm повече от предлаганото от двулитровия двигател, който ще бъде заменен.

2011-Audi-TT-4.JPG

Комбиниран с механичната трансмисия с шест степени Audi TT с новия двигател ще ускорява от място до 100 км/час за 6.1 секунди. Максималната му скорост е 245 км/час.

Като екстра от Audi ще предлагат 2.0 TFSI също с трансмисията S tronic с два съединителя и шест степени, както и със системата quattro за постоянно предаване на движението към четирите колела. С тази конфигурация колата става още по-динамична и от място до 100 км/час ускорява за 5.6 секунди.

2011-Audi-TT-5.JPG

Според данните на производителя, новият Audi TT 2.0 TFSI има среден разход на гориво от 6.6 литра н 100 км, а емисиите от СО2 са 154 г/км. Най-видимата външна промяна на обновения Audi TT е в предната част на автомобила – нова предна броня с уголемени отвори за въздух, променена радиаторна решетка в черно и дневни бели LED светлини в права линия под фаровете.

2011-Audi-TTS-3.JPG

Променени са и задните светлини, по-широки са накрайниците на ауспуха, уголемен е и задния дифузьор и с това промените по външния вид се изчерпват. Купето и роудстерът ТТ са с 20 мм по-дълги от досегашните, като общата дължина е достигнала 4187 мм.

2011-Audi-TTS-4.JPG

Този модел ще се предлага и в четири нови цвята – син (Scuba Blue), сив (Oolong Gray), червен (Volcano Red) и още един сив (Dakota Gray). При по-мощните версии TTS Coupe и Roadster радиаторната решетка е изцяло променена, като отворите за въздух са с хромирана рамка. Версия TT RS не е променяна.

2011-Audi-TT-9.JPG

В интериора промени има във волана и централната конзола, където са добавени елементи от алуминий. Продажбите на обновения Audi TT ще започнат в Европа от това лято.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi изпревари Mercedes

За първи път Audi AG постигна за едно тримесечие по-високи продажби на нови автомобили в сравнени с Mercedes-Benz.

За първите три месеца на 2010 Mercedes е продал 248500 автомобили, докато Audi е реализирал 264100 продажби. Така Audi е постигнал ръст на продажбите от 25.9% в сравнение с първото тримесечие на миналата година.

Постижението на Audi е нов рекорд за продажби на фирмата за едно тримесечие. Целта на Audi е да продава по 1.5 милиона автомобили на година, като се превърне в най-успешния производител на луксозни автомобил на света през 2015 г.

В „премиум” сегмента, Audi зае трето място през 2009, след фирма номер 1 - BMW и номер 2 - Mercedes. BMW все още не е обявил размера на продажбите си за първото тримесечие на тази година, като има голям шанс Audi да бъде първи от немската тройка, но дори и BMW да е реализирал повече продажби, второто място е сигурно за фирмата от Инголщат.

Според експерти, Mercedes няма да може да върне второто си място през цялата година. В същото време шефът по продажбите на Audi, Петер Шварценбауер заяви, че фирмата очаква продължителен растеж на продажбите в сравнение с миналата година.

Впечатляваща е доминацията на Audi на някои пазари, като този в Китай. За първото тримесечие на годината Audi е продал 51449 автомобила в Китай, продажбите на Mercedes в най-многолюдната страна са два пъти по-малко - 24100 коли, а на BMW - 34179. Само през март Audi е продал 110400 автомобила по света, ръст с 22.2% спрямо март 2009.

МТМ даде задно предаване и 560 коня на Audi R8

Немските тунери специалисти по моделите на VW Group, MTM, представиха информация и снимки от своята версия на Audi's R8, наречена GT3-2.

Това е автомобил с мощност 560 к.с. (412 kW) и задно предаване, с компресорен двигател V8 FSI с обем 4.2 литра. Максималният му въртящ момент е 580 Nm.

MTM-Audi-R8-RWD-001.jpg

С него Audi R8 GT3-2 ускорява от място до 100 км/час за 3.9 секунди. Максималната скорост е 317 км/час. Естествмено голямата мощност изисква и ново окачване, с което от MTM са се справили отлично.

MTM-Audi-R8-RWD-401.jpg

Audi R8 GT3-2 e също така с нови спирачки, с дискове имащи размер 380 мм. Тунерите от МТМ са променили и аеродинамиката на автомобила, като са добавили преден спойлер от карбон, нови прагове и огромно задно крило.

MTM-Audi-R8-RWD-403.jpg

Този модел на Audi в момента е единственият разрешен за движение по обществените пътища със задно предаване. От MTM казват: „ Нашето предложение е за тези, които търсят автомобил от Инголщат със задно предаване. Сега те вече не трябва да се връщат повече от 40 години назад”.

MTM-Audi-R8-RWD-404.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модернизираният Audi TT в Лайпциг

2011-Audi-TT-FL-001.jpg

Audi показа преминалия през фейслифт Audi TT на автомобилния салон в Лайпциг.

Модел 2011 на TT е с двулитров четирицилиндров двигател TFSI с мощност 211 к.с. Колата е получила редица промени във външния си вид. Появили са се дневни LED светлини, промени в предната визия на колата (нова предна броня, различна решетка, обновени фарове), както и нови задни светлини.

Моделът вече се предлага с повече цветове на каросерията, която след промените е станала по-дълга с 20 мм.

Интериорът също е придобил нов вид с редица алуминиеви детайли, като купувачите могат да избират между различни цветове на кожения салон. Двигателите при „горещите” TTS и TTRS са без промяна.

2011-Audi-TT-FL-19.jpg2011-Audi-TT-FL-18.jpg2011-Audi-TT-FL-17.jpg2011-Audi-TT-FL-16.jpg2011-Audi-TT-FL-15.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A8 L идва с W12

01-2011-audi-a8l-press.jpg

Audi публикуваха официална информация за своя царствен лайнер Audi A8 L. Лимузината с дълга база ще каже „Не!” на тенденцията за по-малки двигатели и ще се оборудва с W12. Неговата мощност ще бъде 500 к.с., а въртящият момент ще достигне 625 Нм. За тези клиенти, които нямат нужда от такъв гигантски мотор се предлага и „по-скромния” V8 с 372 к.с.

И двата двигателя са акомпанирани от най-модерната „Quattro”-система, като въртящият момент се разпределя 40:60 в полза на задните колела. Динамиката е подобрена и при двата варианта, като същевременно новата версия на лимузината е по-икономична с 12 до 15%. Въпреки това, A8 L с W12 спринтира до 100 км/ч за 4,9 секунди, а А8 L с V8 го прави за 5.2 секунди.

Под доминиращата осанка на инглощадския автомобил се намира шасито на Audi „ASF” (Aluminium Space Frame), което позволява по-леко общо тегло, следователно по-добра динамика. Говорейки за динамика трябва да споменем множеството системи, които подмогатат стабилността и осигуряват възжмоност на лимузината да използва правилно всичките тези 500 коня. Немците оборудват А8 L с векторна система за насочване на въртящия момент, “Stability Control”, „Dynamic Steering” и дори спортен диференциал.

По подобен начин стоят нещата и с луксозните системи за комфорт: Адаптивен круиз контрол, “Night Vision” асистент със засичане на пешеходци, асистент, който предупреждава за навлизане в друго платно и още куп глезотии за водача.

Естествено, никой не купува A8 L за да посещава писти и да дава времена на драг-стриповете. Именно за това конкурентите на BMW и Mercedes наблягат на комфорта и лукса.

Пасажерите на задната седалка могат да се насладят на 1400-ватовата аудио система от “Bang & Olufsen”, докато преглеждат новините чрез мултимедийната система MMI 3G+. Последната успява да разчете почерк и да реагира на докосване. На всичкото отгоре, в А8 L могат да се правят медийни презентации на 10.2 инчовите монитори (не, че ще присъстват много хора, но все пак). Що се отнася до комфорта, той е осигурен от масивните кожени кресла и достъпа до всички необходими контролери чрез, които дори можете да зададете специфично осветление от предварително зададени опции.

2010 Audi A8 L ще стартира продажби в края на 2010 година, а W12 версията ще дебютира през 2011г. Официалният дебют ще се състои в Пекин този месец.

Остава само да чуем цената и да се върнем обратно в реалността. Ако не искате да го правите, то разгледайте множеството снимки на Audi A8 L в нашата галерия.

16-2011-audi-a8l-press.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi представи дългата база на A8

Audi представи дългата база на модела си A8 – A8L.

Автомобилът е с 13 см по-дълъг от стандартния модел и има с 13 см по-дълга колесна база.

Увеличението на дължината е предназначено изцяло за пътниците на задните седалки. Вратите са с увеличена дължина за по-лесен достъп, а пространството за краката е станало много по-голямо. По желание при най-високата версия може да се поръча и централна конзола по цялата дължина на купето и две отделни задни седалки...

18_17333a.jpg

Източник: auto.dir.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PPG представи два нови ексклузивни цвята за AUDI на автоизложението във Франкфурт

r8-spyder-frankfurt-6.jpg

TT-RS-Front.jpg

Редактирано от Don_Diego_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко допълнително информация относно тези два нови цвята :)

Тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi R8 GT

Лимитирана серия, 100 кг по-лека, с елементи от карбон,

двигател V10 FSI с 412 kW (560 hp), 0 – 100 km/h за 3.6 сек

r8_gt.jpg

005__scaled_600_092.jpg

022__scaled_600_022.jpg015__scaled_600_029.jpg

023__scaled_600_025.jpg

016__scaled_600_032.jpg

009__scaled_600_056.jpg

015__scaled_600_029.jpg

027__scaled_600_015.jpg

012__scaled_600_045.jpg

017__scaled_600_029.jpg

010__scaled_600_062.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi наложи промени в характера на R8 V10

След многобройни тестове и спекулации, немския производител публикува официални снимки заедно с нужните детайли, които добре описват най-спортната производствена версия на Audi R8. На всичкото отгоре колата ще бъде лимитирана серия и според официалното съобщение за пресата, тя ще бъде произведена само в 333 екземпляра.

Нейната цена в Германия е 193 000 евро. Името, което носи спортиста е Audi R8 GT и несъмнено колата е построена на базата на R8 V10 Coupe.

Теглото е намалено, мощността е нараснала, а салона и комфорта в него нямат никакви модификации. Главните промени включват по-леко задно крило и по-тънко предно стъкло, широката употреба на карбон, ревизирана спирачна система, като по този начин са намалили теглото на R8 GT с 4 кг, а общото тегло на автомобила възлиза на 1525 килограма.

Audi твърди, че хардкор возилото е свалило 100 кг, спрямо фабричния модел. Нека преминем към техниката – отново виждаме познатият ни 5,2-литров V10 агрегат, който има промени в ECU и благодарение на тях вече генерира мощност от 560 к.с.

Максималният въртящ момент е нараснал до 540 Нм при 6,500 об./мин. Двигателя се куплира с 6-степенния вариант на трансмисията R Tronic, посредством който движението се предава към четирите колела на R8 GT. Класическият спринт до 100 км/час отнема под 4,0 секунди, а максималната скорост е 320 км/ч.

Колелата на Audi R8 GT са 19’’ цолови и са обути в гуми с размери 235/35 и 295/30. Евентуално могат да бъдат заменени от такива с размер 305/30. Интериора е обзаведен с алкантара, сателитна навигация, B&O аудио система и климатроник. Общо взето лускозния вид е запазен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi подготвя „гореща” версия на купето с четири врати А7, която ще носи традиционното обозначение RS7.

Колата ще бъде с атмосферен бензинов двигател с 10 цилиндъра, обем 5.2 литра и мощност 580 к.с. Двигателят ще се комбинира с трансмисия имаща два съединителя и седем степени.

От Audi все още не съобщават какви ще бъдат динамичните характеристики на RS7. Както е известно, Audi A7 ще се произвежда на модулната платформа на седана A8 от ново поколение. Стандартната версия ще се предлага с два бензинови двигатели – 3.0 литра с 6 цилиндъра и мощност 270 к.с. и 4.2 литра с 8 цилиндъра и мощност 372 к.с.

Колата ще се предлага и с дизелови двигатели, сред които V6 3.0 с мощност около 250 к.с. и V8 с мощност 350 к.с. и максимален въртящ момент 800 Nm. Колата ще бъде с предаване към четирите колела quattro и автоматична скоростна кутия с 8 степени.

В моделния ред на Audi, купето с четири врати ще се разположи между A6 и A8, а негови основни конкуренти ще бъдат Mercedes-Benz CLS от ново поколение и аналогичен нов модел на BMW, чиято концепция видяхме на автосалона в Пекин.

Очаква се световната премиера на Audi A7 да бъде по време на автомобилния салон в Москва през август, а продажбите да започнат през 2011. „Горещата” версия RS7 ще бъде на пазара няколко месеца по-късно.

http://news.automedia.bg/read/9565.html

Извинявам се, ако някой го е качил преди мен и не съм видял

Редактирано от stefanakus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...