Jump to content

Recommended Posts

от както си купих колата карам с масло Q8 -10W40 всичко беше наред докато сега при поредната смяна на маслото си порачах на един познат да ми донесе от Германия една добавка SX 6000 за по-добра работа на двигателя при студен запуск и по-малко износване. карам с добавката вече 8000 км и имам проблем сутрин особено лампата на маслото свети и не иска да изгасне докато не изфорсирам колата....същото се получава и при добре загряла и оставена няколко часа на паркинг да падне маслото, после пак паля- клапаните тракат и лампата свети и не изгасва докато не изфорсирам двигателя, мисля 4е трябва да сменя маслото и ве4е няма да слагам добавки. вапроса ми е дали да не премина на MOBIL 1 15W40 колата по километрай е на 200 000 км , а мисля 4е и за лятото е по-добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от както си купих колата карам с масло Q8 -10W40 всичко беше наред докато сега при поредната смяна на маслото си порачах на един познат да ми донесе от Германия една добавка SX 6000 за по-добра работа на двигателя при студен запуск и по-малко износване. карам с добавката вече 8000 км и имам проблем сутрин особено лампата на маслото свети и не иска да изгасне докато не изфорсирам колата....същото се получава и при добре загряла и оставена няколко часа на паркинг да падне маслото, после пак паля- клапаните тракат и лампата свети и не изгасва докато не изфорсирам двигателя, мисля 4е трябва да сменя маслото и ве4е няма да слагам добавки. вапроса ми е дали да не премина на MOBIL 1 15W40 колата по километрай е на 200 000 км , а мисля 4е и за лятото е по-добре

По най бързия начин си смени масления филтър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина маслото стана много 4ерно понеже добавката проми двигателя, но не бях се сетил че може да запуши масления филтър, още утре ще сменя филтара и ще споделя резултата. Мерси за съвета колега Жив и здрав да си :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имах точно същия проблем при наливане на добавка за маслото почна да свети лампата веднага зимай мерки защото моята бегачка стои вече една седмица без да и чуя гласа като имаш на впредвид че смених масло и филтър за да мога да източа тая гадна добавка ама уви колицата се прецака яко дано при тебе да не е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм голям специалист,но според мен си сложи веднага една добавка за промивка на маслената с-ма,но за бързо деиствие(препоръчвам ти вюрт),сменяи маслото и масления филтър.Но според мен си остани на 10W40 а и Мобила не е лош избор,моята с такова я карам(въпреки че сигурно е на множко км) и не го бута.

Късмет и дано да няма никакви поражения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не е от добавката, масълцето ти е за смяна и е станало по-рядко, обърни внимание на налягането на маслото сега и след като го смениш. Клапаните тракат щото повдигачите не могат хубаво да ги затворят, а това е поради по-рядкото масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега SpeedyMan виждам,че си на ти с маслата изписал си доста неща и се интересуваш от различни мнения :hilezh: ,но за нашите бабички не е ли прекалено 5W40(конкретно става въпрос за АУДИ 100 1993 ААД по килом. са 240000км и сигурно зад гърба си има още толкова).Вярно че в доста ръководства пишат за 0W40 5W40 ама това според мен става на въпрос за това когато нашите мотори са били в "детска или тинейджарска възраст",а и въпросните ръководства са все РУСКИ ,следователно и темп. значително са по ниски целогодишно>от там и този вискозитет.

Знам,че синтетиката е по-високия клас масло ама нали си чел,че едно масло като садържа повече от 30% синтетика си го водят пълна синтетика на ПАЗАРА,и това важи за по голяма част от тези 5W40.И в краина сметка искам да кажа,че не е ли по-добре да си изберем масло(за нашия климат) с вискозитет 10W40 и възможно най-високия клас по API,съответно покриващо стандартите на VW за дадения мотор.Е сигурно ще е още по-добре ако карах много и лятото съм с 10W40 а зимата с 5W40.

Интересуваме какво е твоето мнение ама по обосновано,че да научим нещо ВСИЧКИ. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за съветите :flipoff: сега не я карам много много колата да не я прецакам понеже имам и един служебен мерцедес. карам с Q8 10 W 40 значи добавката сме я сипали и на двата мерцедеса за по добра работа на Двигателите оба4е те са дизели и наистина се усеща 4е с нея двигателите работят по-тихо и умерено при мерцедесите проблеми няма... проблема е при аудито 4е сутрин не иска да гасне лампата и клапаните треакат ина4е сега добавката направи маслото гъсто, за 8 000 км стана наистина много 4ерно както никога досега, според мен това е добре 4е по4исти нагарите из двигателя иначе ина4е според мен двигателя стана малко по тих, сега се чудя дали да не сненя само филтура и да покарам още 2-3000 и после да сменям маслото или сега да сменям и маслото и филтъра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...