Jump to content

Температура на мотора на място


SpeedyMan

Recommended Posts

Ако си обезвъздушил добре системата , има вероятност да е дефектна гарнитурата на главата .

+1.

За жалост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе така като чета мненията излиза че 100 градуса е нормално за този мотор. :hilezh:

Малко странно ми се вижда....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твърде е възможно да е гарнитурата. има те4, проверих някак си отзад на двигателя се пада.също и отдясно под свещите. благодаря и на колегата Николов. Ако радиатор4ето на парното прави възглавница то тогава трябва да имам и те4 ниакаде в купето? или се лъжа?. Иначе около радиатора е сухо, марку4ите също. При замерване с ваг-кома ми казаха че сму4ела въздух отнякаде близо 8 О2 покказа като стоиност а трява да е по4ти нула.

Лошото е 4е като ме видят в сервиза на бош и бягат, никои не иска да се занимава с моята Маруца. Стара била бах...

благодаря колеги :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твърде е възможно да е гарнитурата. има те4, проверих някак си отзад на двигателя се пада.също и отдясно под свещите. благодаря и на колегата Николов. Ако радиатор4ето на парното прави възглавница то тогава трябва да имам и те4 ниакаде в купето? или се лъжа?. Иначе около радиатора е сухо, марку4ите също. При замерване с ваг-кома ми казаха че сму4ела въздух отнякаде близо 8 О2 покказа като стоиност а трява да е по4ти нула.

Лошото е 4е като ме видят в сервиза на бош и бягат, никои не иска да се занимава с моята Маруца. Стара била бах...

благодаря колеги :bia:

Теча отзад най вероятно е от пластмасовия щуцер на изхода от главата за парното. Обикновено се пука от старост

или при проблеми с гарнитурата на главата поради деформация от високата температура.

Щом под гарнитурата на главата има влага ,значи според мен проблема е налице .Аз лично бих побързал с ремонта

и профилактичното обслужване на главата . По горе пишеш ,че бълбука от капачката - за проба я дай на приятел

да покара с нея и ще стане ясно .

Може и друго да се види - развий всички свещи/ сутрин/ на студен мотор и с подходящо фенерче се опитай да

разгледаш челата на буталата . Тези на които се вижда нагар ,положението е нормално . Тези които са подозрително

чисти и стоят като "измити" ,точно в тези цилиндри е пробива.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спиди, за да не отварям нова тема пиша в тоята, извини ме:

Имах проблем с АБК - изхвърляше антифриза през капачката. След като тукашните "маистори" в Гърция (надявам се да не засегна някои) ми счупиха : капачката на делкото, палеца които влиза в изпарителя 'Г" образен пластмасов(маистора ми вика- толкова е стара че квот докосна се чупи), надупчиха гофрирания маркуч, разбазикаха ми центровката (беше перфектна), изчистиха "jet's" (не знам как е на български) и инжекцията- без да има нужда, не се задоволиха с това амиии ...и като капак с невниманието и невежеството ( свикнали да сменяват масло и накладки) щяха да ми прегреят колата. Как? ето така:

След счупването на палеца се наложи да се нарпави баипас за да не минава водата през изпарителия(тук газ няма на остова- само бензин, такива части няма ОК.. разбирам , ама и тя колата ми е толкова стара че се 4удели едва ли не как върви още, а и като ме видят отново в сервиза бягат като дявол от тамян въпреки че плащам кат поп) го направиха супер некадърно и в краищата на снадката маркуча силно прегънат и скрит под големия горен.Така...наливат антифриз- тои излиза през капачката- те наливат тои излиза и накраиа ми вика - караи така ...нищо и няма. ще хвърля ден два и ще спре! :steinigung: да да ама аз доливам вече 4 туби по 5 литра антифриз вече седмица мина оттогава , добре че работата ми не е далеч, та не вдига темп-ра колата и наи накрая -до днес ..намерих маркуча, на всичкото отгоре и с цепка. ще 4акам да изстине и я по4вам!

за маисторите няма да говоря повече, само да кажа ...4е симптомите на прегънат маркуч са същите като на сдухана гарнитура на главата,запушено радиаторче на парно, неработеща клапа на капачка и т.н ! Гълта си въздуха, прави си възглавници ....те4 няма никаде...ходи се чуди от какво ..та така ..

пожелаите ми моля ви успех ..след като се наспя я по4вам!

благодаря на всички които ми писаха със съвети!! :flehan::wall::flehan:

пп: колега НИколов, 4етох доста ваши мнения в форума и съм ви мн благодарен.

чПП - дори при подадена газ 3-3.5-4 к оборота няма абсолютно никакъв пушек! но въпреки всичко ще ремонтирам -но в БЪЛГАРИЯ!!!

Редактирано от 4VS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет - ако намериш ниско температурен датчик на радиатора - смени си го. Няма нужда да караш с датчика дето ти държи колата на 100 градуса в страна като Гърция. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега видях темата.А засяга точно моите болежки.На мен също в града/но и на извънградско при по-дълго шофиране на по-ниски предавки/ ми загрява до около 100 градуса,но го прави и в по-студено време.Иначе на шосе на 5-та кове 90-те.Сега-засега : промих системата,смених антифриза с оригинален и сложих термостат,отварящ на 84 градуса.Първото ми впечатление от каране в планината с много завои е,че по-бавно качва до 100,а на хубав път започна да държи малко под 90 градуса.Евентуално и аз ще сложа датчик за перките,включващ ги на по-ниска температура.Темата ми беше много полезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш проблеми със запушен радиатор, при висока скорост колата почва да загрява.. Щом ти държи под 90 градуса значи радиаторите са ОК

На практика термостатът влияе на температурата под която колата не може да падне докато се движи, от него зависи и колко ще ти е силно парното зимата, докато термодатчикът и вентилаторите са тези които определят температурата над която моторът да не загрява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Благодаря за разяснението.Аз на шосе нямам оплаквания,ако не падам под 4-та не качва над 90,но почнах да избягвам да карам в града,защото бързо отива към 100.При положение,че съм "летен" шофьор,мисля да експериментирам с "летни" термостат и датчик перки.

Извинявам се,че използвах темата за да разреша моя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На практика термостатът влияе на температурата под която колата не може да падне докато се движи, от него зависи и колко ще ти е силно парното зимата, докато термодатчикът и вентилаторите са тези които определят температурата над която моторът да не загрява.

Това е така ако всичко работи нормално, но ако не отвори термостата може само да се надяваш да се включат перките от датчика ти, та дори и да е на 60°. А понякога се случва термостата да не отваря напълно ...

При положение,че съм "летен" шофьор,мисля да експериментирам с "летни" термостат и датчик перки.

Извинявам се,че използвах темата за да разреша моя проблем.

Това не е решаване на проблема, а само "закърпване". Остава да смениш радиатора - водата във Враца е доста варовита ... А може проблема да е в мотора ...

Интересно ми е срещу каква сума се сдоби с новия датчик на радиятора?

:hilezh:

Редактирано от Vami
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не отвори термостата може само да се надяваш да се включат перките от датчика ти, та дори и да е на 70°. А понякога се случва термостата да не отваря напълно ...

Това не е решаване на проблема, а само "закърпване". Остава да смениш радиатора - водата във Враца е доста варовита ... А може проблема да е в мотора ...

:hilezh:

Е за това трябва да се хвърля по едно око на термометъра. Колкото до водата - слагайте дистилирана, там няма варовик :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дейонизирана :steinigung:

Не добро охлаждане може да се получи ако се прекали с концентрацията на антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще ползвам темата на колегата,въпреки,че съм пуснал нарочна/дали не бяха и повече от една/.Най-напред да попитам-каква е разликата между дестилирана и дейонизирана вода и откъде човек може да се снабди с дейонизирана?!И има ли проблем/за двигателя/,ако човек е сложил дестилирана?!

Иначе,водата във Враца действително се води варовита,но аз винаги съм карал с антифриз,като купувам концентрат,който разреждам с дестилирана вода/която купувам от бензиностанция/,в съотношение 1:1.Преди бях с Валволин,сега си взех оригинален антифриз Г12+.

Аз може и малко да се вталявам,майсторите,при които съм ходил,казват,че не виждат проблем,че било нормално температурата да варира и че щом на шосе държи точно 90 градуса всичко било наред.Сега-засега,с новия термостат съм доволен/впечатленията си описах в преден пост/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е разликата между дестилирана и дейонизирана вода и откъде човек може да се снабди с дейонизирана?!И има ли проблем/за двигателя/,ако човек е сложил дестилирана?!

Дейонизираната вода се получава от дестилираната, като се прекарва през специални смоли. По този начин се намалава електрическа и проводимост (която се измерва в сименси) от там и корозията. Затова е най-добре да е дейонизирана. Използва се за промишлени нужди в охлаждане на машини и други, но се намира и по бензиностанциите. :steinigung:

Редактирано от Vami
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
:hilezh:

При мен са получава самсем друго и да е на място запалена и да я карам бавно барзо се ми дига по над 90 градуса и ми са вклучва перката нормално ли е това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да караш извънградско с 80-100 и да се включват перките. Препоръчвам ти първо да си изчистиш радиатора външно, погледни го дали "свети" първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Пичове, сега като смених радиатора, сложих и нов датчик. Докато обезвъздушавах забелязях, че перките се включват на 92-94 градуса на ниската скорост. Много се очудих, новия датчик е със същите параметри /щамповани/ като стария. Стария включваше на 98-100 по табло.

Мисля да го оставя така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Дейонизираната вода се получава от дестилираната, като се прекарва през специални смоли. По този начин се намалава електрическа и проводимост (която се измерва в сименси) от там и корозията. Затова е най-добре да е дейонизирана. Използва се за промишлени нужди в охлаждане на машини и други, но се намира и по бензиностанциите. :respekt:

Здравейте!

Може направо и от чешмяна, поне при нас е така. Иначе за проводимоста е така- до около 5-6 микросименса е добра водата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...