Wizi Публикувано 15 Август 2008 Доклад Share Публикувано 15 Август 2008 ... в рамките на 5% Прав си!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 21 Август 2008 Доклад Share Публикувано 21 Август 2008 10% Гарнтирани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 21 Август 2008 Доклад Share Публикувано 21 Август 2008 Сложих на купето конусен,звука на 6-ка е доста променен ,за вървежа незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 10% Гарнтирани Аз плащам диното - отиваме ли да мерим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 И аз съм с панелен K&N ,но честно казано не намирам някаква особена разлика,може би има някаква съвсем недоловимо по-добра реакция в ниските обороти ,но като цяло други разлики няма ,нито във вървене нито в горене.Това за дебитомера са по-скоро легенди,според мен ако не помага поне не пречи K&N -а ,дори и единствения ефект от него да се окаже пестене от смяна на филтри в дългосрочен план За да има ефект, освен пълненето трябва да се ускори и отделянето на газовете...Имаш катализатор и още камара гърнета, които дори да са нови, си действат като тапа и са изчислени да пропускат с определена скорост изгорелите газове. Сложих на купето конусен,звука на 6-ка е доста променен ,за вървежа незнамМного грее този двигател и по този начин вкарваш топъл въздух, след което се губи целия смисъл. Според мен панелен би вършил по-добра работа, понеже е отделен от двигателя и топлия въздух от него е изолиран, особено при ниска скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Много грее този двигател и по този начин вкарваш топъл въздух, след което се губи целия смисъл.Проблема се решава с алуминиев маркуч за отдушници - единия край близо до филтъра, другия зад отворите на бронята и газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Проблема се решава с алуминиев маркуч за отдушници - единия край близо до филтъра, другия зад отворите на бронята и газ.Ами не се решава особено добре И по този начин, първо защото тази тръба за отдушниците е много оребрена, а и радиаторите пречат на въздуха да преминава. Особено като загрее двигателя и заработят перките, под капака става като във фурна...Има един въздухозаборник към кутията с филтъра , но той е много малък и е по-скоро полезен при високи скорости.Тръбата е и така извита, че въздушния поток трудно достига до кутията, най-вероятно да се предодврати евентуален воден удар...Гофрирания маркуч след кутията с филтъра е от някаква оребрена мека гума, която като се подаде много газ и направо се свива от подналягането, особено , когато е позапушен въздушния филтър. Според мен , най-добрия начин е да се насочи по някакъв начин въздушната струя към филтър в кутията и след него тръбата да се направи метална. Другия вариант ще е по някакъв начин да се изолира конусния филтър от двигателя и отново да се търси начин да се насочи струята към него, но задължително метална тръба след него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 ТВа е турбо кола - колкото и да е студен въздуха като мине през турбото излиза на 60-70 градуса и после се охлажда през кулера така че входящите температури изобщо не те греят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 Аз плащам диното - отиваме ли да мерим? Когато кажеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 Само кажи какво правим ако резултатите не са такива каквито ти специално очакваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 Само кажи какво правим ако резултатите не са такива каквито ти специално очакваш? Пехливански фатки по боксерки на НИМ. Ше ви осигурим мажуретки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 Аз не очаквам нищо.Защото, да откриваме топлата вода няма смисъл.Каквото кажеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 28 Август 2008 Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 Пехливански фатки по боксерки на НИМ. Ше ви осигурим мажуретки. Отивам да зяпам.....мажУретките де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 29 Август 2008 Доклад Share Публикувано 29 Август 2008 Аз не очаквам нищо.Мисля съвсем спокойно можеш да се самоцитираш когато дойде следващият клиент при теб и те попита "Има ли далавера от тази екстра или к'фо?" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 29 Август 2008 Доклад Share Публикувано 29 Август 2008 ТВа е турбо кола - колкото и да е студен въздуха като мине през турбото излиза на 60-70 градуса и после се охлажда през кулера така че входящите температури изобщо не те греят. Не и АВС ! За него говорех конкретно.Дори и при турбомоторите не е така, въпреки че там пълненето е принудително не може да се приемат за константа тези 60-70 градуса.А и интеркулера не е климатик. Просто интейка има по-голяма площ и по-лесно турбината засмуква въздух през него.Наистина този въздух се охлажда в последствие, но по-лесното пълнене, просто компенсира температурата му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 30 Август 2008 Доклад Share Публикувано 30 Август 2008 (Редактирано) Wizi ела в неделя и ще откриеш разликата ПП На Суходолеца му кажи да не ти пълни главата с глупости!!! Редактирано 30 Август 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 30 Август 2008 Доклад Share Публикувано 30 Август 2008 Непременно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 31 Август 2008 Доклад Share Публикувано 31 Август 2008 (Редактирано) Непременно! Това за,Суходолеца ли да разбирам Редактирано 31 Август 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 31 Август 2008 Доклад Share Публикувано 31 Август 2008 Принципно и за двете, но като гледам времето повече за второто Демек май ще пропусна сБирка-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
decari Публикувано 8 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2008 Аз имам такъв на моето АУДИ ,звука се пеомени доста сериозно в високи обороти но филтъра ми е с тръба за дебитомера но като вървене не намирам разлика.Аз имам такъв на моето АУДИ ,звука се пеомени доста сериозно в високи обороти но филтъра ми е с тръба за дебитомера но като вървене не намирам разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 14 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2008 пичове вече сложих К и Н панелен и да ви кажа има доста добър ефект!колата ускорява доста по-добре.колкото до максималната скорост не ми се промени на 215 изключва .колкото до катализатора махнах го отдавна ,а времето ще покаже дали К и Н-а скапва дебитомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ganev87 Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Сега ще пиша малко извън темата.Ако има някой сложил филтър на а4-ка айде нека каже как го е инсталирал ,защото съм решил да сложа ,но не знам как да го инсталирам.Конусен все си мисля,че няма да стане.Извинете ,но съм нов.Нека ако някой има желание нека прати снимки да покаже как го инсталирал.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване