Jump to content

Спортен филтър K&N на А4 някой да е слагал?


Recommended Posts

И аз съм с панелен K&N ,но честно казано не намирам някаква особена разлика,може би има някаква съвсем недоловимо по-добра реакция в ниските обороти ,но като цяло други разлики няма ,нито във вървене нито в горене.Това за дебитомера са по-скоро легенди,според мен ако не помага поне не пречи K&N -а ,дори и единствения ефект от него да се окаже пестене от смяна на филтри в дългосрочен план :hilezh:

За да има ефект, освен пълненето трябва да се ускори и отделянето на газовете...Имаш катализатор и още камара гърнета, които дори да са нови, си действат като тапа и са изчислени да пропускат с определена скорост изгорелите газове.

Сложих на купето конусен,звука на 6-ка е доста променен ,за вървежа незнам

Много грее този двигател и по този начин вкарваш топъл въздух, след което се губи целия смисъл. Според мен панелен би вършил по-добра работа, понеже е отделен от двигателя и топлия въздух от него е изолиран, особено при ниска скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много грее този двигател и по този начин вкарваш топъл въздух, след което се губи целия смисъл.

Проблема се решава с алуминиев маркуч за отдушници - единия край близо до филтъра, другия зад отворите на бронята и газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се решава с алуминиев маркуч за отдушници - единия край близо до филтъра, другия зад отворите на бронята и газ.

Ами не се решава особено добре И по този начин, първо защото тази тръба за отдушниците е много оребрена, а и радиаторите пречат на въздуха да преминава. Особено като загрее двигателя и заработят перките, под капака става като във фурна...Има един въздухозаборник към кутията с филтъра , но той е много малък и е по-скоро полезен при високи скорости.Тръбата е и така извита, че въздушния поток трудно достига до кутията, най-вероятно да се предодврати евентуален воден удар...Гофрирания маркуч след кутията с филтъра е от някаква оребрена мека гума, която като се подаде много газ и направо се свива от подналягането, особено , когато е позапушен въздушния филтър. Според мен , най-добрия начин е да се насочи по някакъв начин въздушната струя към филтър в кутията и след него тръбата да се направи метална. Другия вариант ще е по някакъв начин да се изолира конусния филтър от двигателя и отново да се търси начин да се насочи струята към него, но задължително метална тръба след него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТВа е турбо кола - колкото и да е студен въздуха като мине през турбото излиза на 60-70 градуса и после се охлажда през кулера така че входящите температури изобщо не те греят. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само кажи какво правим ако резултатите не са такива каквито ти специално очакваш? :hilezh:

Пехливански фатки по боксерки на НИМ. Ше ви осигурим мажуретки. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не очаквам нищо.

Мисля съвсем спокойно можеш да се самоцитираш когато дойде следващият клиент при теб и те попита "Има ли далавера от тази екстра или к'фо?" :hilezh::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТВа е турбо кола - колкото и да е студен въздуха като мине през турбото излиза на 60-70 градуса и после се охлажда през кулера така че входящите температури изобщо не те греят. :hilezh:

Не и АВС ! За него говорех конкретно.Дори и при турбомоторите не е така, въпреки че там пълненето е принудително не може да се приемат за константа тези 60-70 градуса.А и интеркулера не е климатик. Просто интейка има по-голяма площ и по-лесно турбината засмуква въздух през него.Наистина този въздух се охлажда в последствие, но по-лесното пълнене, просто компенсира температурата му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wizi ела в неделя и ще откриеш разликата :lol::):rolleyes::)

ПП На Суходолеца му кажи да не ти пълни главата с глупости!!!

Редактирано от Niki001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и за двете, но като гледам времето повече за второто :bia: Демек май ще пропусна сБирка-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз имам такъв на моето АУДИ ,звука се пеомени доста сериозно в високи обороти но филтъра ми е с тръба за дебитомера но като вървене не намирам разлика.Аз имам такъв на моето АУДИ ,звука се пеомени доста сериозно в високи обороти но филтъра ми е с тръба за дебитомера но като вървене не намирам разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове вече сложих К и Н панелен и да ви кажа има доста добър ефект!колата ускорява доста по-добре.колкото до максималната скорост не ми се промени на 215 изключва .колкото до катализатора махнах го отдавна ,а времето ще покаже дали К и Н-а скапва дебитомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Сега ще пиша малко извън темата.Ако има някой сложил филтър на а4-ка айде нека каже как го е инсталирал :respekt: ,защото съм решил да сложа ,но не знам как да го инсталирам.Конусен все си мисля,че няма да стане.Извинете ,но съм нов.Нека ако някой има желание нека прати снимки да покаже как го инсталирал.Благодаря предварително :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...