Jump to content

Съвет за Купе 2,0,16 вентила,140 к.с.


Recommended Posts

Предлагат ми такъв автомобил,а от тук разбрах,че е меко казано

"претенциозен" мотор,труден за газификация и тн.Много Моля за Съвет Колегите!Благодаря предварително! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе как е на бензин?

Aко си вземеш 2.0 16 волта и си сложиш обикновенна газ влизаш във филма :hilezh:

Аз имах АСЕ но на БЕНЗИН не на гЪз щот не съм гЪзар :) и никога не съм имал проблеми с него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Колеги тук разбрах,че можело да се сложи и обикновена АГУ.С някакъв Емулатор ставало добре.Противоречиви Мнения и не Знам нанво да правя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Колеги тук разбрах,че можело да се сложи и обикновена АГУ.С някакъв Емулатор ставало добре.Противоречиви Мнения и не Знам нанво да правя :)

От личен опит знам че с газовата ще прецакаш много неща - дебитомера гърми от газта освен ако не се направи някаква дупка на колектора като клапа.... освен това се скапват и дюзите ще почне да не пали и куп други проблеми .... иначе ако си го караш на бензин и си го поддържаш няма да имаш проблеми :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСЕ е най-якият мотор. даже на магистралата ше залепи 220, ако му е хубав бензина. Не че е препоръчително... относно газта - йесус е прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
:):) Ебаси Дилемата???Кара ми се Купе,ама с цената на бензина ми се Охлажда Ентусиазма...Моля за ПОВЕЧЕ МНЕНИЯ относно ГАЗИФИКАЦИЯТА на Мотор 2000,16 вентила,140 к.с. Редактирано от Niko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСЕ е най-якият мотор. даже на магистралата ше залепи 220, ако му е хубав бензина.

Тва, че вдига феноменалната за твойте представи скорост 220/по километраж, вервай ми реалната е доста надолу/ го прави як мотор ли? Баси критериите, баси чудото. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва, че вдига феноменалната за твойте представи скорост 220/по километраж, вервай ми реалната е доста надолу/ го прави як мотор ли? Баси критериите, баси чудото. :D

човече, може би треаше да намигна на края на поста. 9 сутринта и ти вече си се нервиш. братле, здравето е най-ценното нещо, а чувството за хумор е висша добродетел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз мотор си харчи доста. Няма какво да се лъжем. Газта не е препоръчителна- ще се видиш във филм.

Вземи си АВК. Това е моят съвет.

Редактирано от Vimpel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСЕ е най-якият мотор. даже на магистралата ше залепи 220, ако му е хубав бензина. Не че е препоръчително... относно газта - йесус е прав.

Съгласен съм с това, че може да вдигне 220. Когато си взех моето АСЕ само веднъж вдигнах 200, верно може още, но НЕ трябва.

Никога НЕ съм газифицирал това чудо поради простата причина, че щях да си избия парите от ГИ точно когато трябваше да я продавам(2-3 г. и сменям), без да броя ходенето по сервизи. Слагането на обикновена газова с допълнителни амнайсет на брой неща не ми се видя достатъчно симпатична идея.

АСЕ не е най-якия мотор, по-скоро най-капризния. Бих го определил като мотор за тези, които не се притесняват от подръжката му, нито от разхода му на гориво, нито от шума му.

Дали ми харесва АСЕ? - Да!

Дали отново бих си купил кола с АСЕ? - НЕ! ... заради шума може би :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1500лв и газифицираш с ГИ. С обикновенна всички викат - НЕ !

Тва с газовата инжекция не ми е ясно как става при положение, че АCE е с механичен инжекцион :wall:

16V мотора не е лош ако търсиш малко повече динамика ...иначе като съотношение разход/вървеж Vimpel е прав АБК 2,0 115к.с. е най-добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1500лв и газифицираш с ГИ. С обикновенна всички викат - НЕ !

Къде точно ги слагат тези за 1500лв. Баце тва е механичен инжекцион,и цена под 2000лв няма.

Мойта е за 630лв,с около 12000км вече-проблеми няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСЕ не е най-якия мотор, по-скоро най-капризния. Бих го определил като мотор за тези, които не се притесняват от подръжката му, нито от разхода му на гориво, нито от шума му.

Дали ми харесва АСЕ? - Да!

Дали отново бих си купил кола с АСЕ? - НЕ! ... заради шума може би :wall:

Най-накрая един да си признае за шума :blink:

Дори да беше малко по-тих тоя мотор аз дори само заради лошото отношение вървене/разход не бих си го взел...

Проблема, е че че като тръгнеш да избираш купе пустото АСЕ най-често се среща.

Не искам да обидя колегите с такъв мотор с горното изказване :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде точно ги слагат тези за 1500лв. Баце тва е механичен инжекцион,и цена под 2000лв няма.

Мойта е за 630лв,с около 12000км вече-проблеми няма.

За цената може и да не е вярна. Нямам такъв двигател и не съм монтирал такова чудо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвал съм го преди, ще го кажа и сега - на този мотор най-големият проблем са му некадърните и некомпотентни български майстори. Неотдавна аз също имах проблем - висок разход на градско (19/100), клатене на обороти, при включен климатик колата се тресеше и едвам вървеше. По съвет на мой приятел отидох в Bosch сервиз. Сега колата е слънце, върви, харчи 7.5/100 извънградско, не се товари дори при включен на макс климатик и дори загрява по-бавно на градско.

Колкото до газификацията, все още не съм събрал смелост да направя решителната стъпка, въпреки че в mobile.bg половината коли с този мотор са с газови уредби. Наскоро в една тема във форума прочетох, че Бигаз (единствените, които предлагат ГИ за механичен инжекцион) са се отказали да го монтират на този мотор заради "проблеми, аналогични с проблемите на бензин".

Както е написал колегата xeterov, моторът е по-шумен от нормалното. Това се дължи на ангренажната верига. Не съм се качвал на стотак или A6 с този мотор, но предполагам, че са по-безшумни вътре заради по-високото ниво на шумоизолация.

Като съотношение разход/вървене определено не блести с кой знае какво предвид това, че въртящият момент на мотора идва след 3000 оборота (след пълно отваряне на дросела). Не очаквайте с този мотор да сте в състояние да изпапкате някоя Astra GSI или друга псевдовървежна кошница, но за 1.9TDI power-а му е достатъчен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,жалко че няма да карам Купе!
Карай си Голфа и не се занимавай с глупости! Имах такъв кош на газ и правеше грижи!Ако го караш на бензин и е подържана колата може би няма да има проблем, но мотора отпределено е шумен и лаком.Варианта е АБК!
Тва с газовата инжекция не ми е ясно как става при положение, че АCE е с механичен инжекцион :f_ck_you: 16V мотора не е лош ако търсиш малко повече динамика ...иначе като съотношение разход/вървеж Vimpel е прав АБК 2,0 115к.с. е най-добре!
:hilezh: има вариант за ГИ на ACE :steinigung:http://www.bigas-bg.com/g17.htm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , май никой не обърна внимание на тънката разлика между 6А и ACE двигателите.Аз преди време също мислех да газифицирам но се отказах.Оказа се обаче че на 6А само обикновенна газ.ГИ-то правело проблеми.На АСЕ-то - с ГИ заспива работата.

А относно разхода... купето си е купе.Аналогично с кабриото.Яки двигатели... гъзария... по тва време е имало и 80-ки 90 коня... Ама който иска да е кисел е карал купе :flower: И на безиностанцията репликата е била "до горе".И все пак си мисля че за 140 коня разход от 12-13/100 макс градско , средно 10/100 , а извън града 7-7.5/100 е меко казано перфектен.На дядо ми москвича май повече харчеше :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвал съм го преди, ще го кажа и сега - на този мотор най-големият проблем са му некадърните и некомпотентни български майстори. Неотдавна аз също имах проблем - висок разход на градско (19/100), клатене на обороти, при включен климатик колата се тресеше и едвам вървеше. По съвет на мой приятел отидох в Bosch сервиз. Сега колата е слънце, върви, харчи 7.5/100 извънградско, не се товари дори при включен на макс климатик и дори загрява по-бавно на градско.

Колкото до газификацията, все още не съм събрал смелост да направя решителната стъпка, въпреки че в mobile.bg половината коли с този мотор са с газови уредби. Наскоро в една тема във форума прочетох, че Бигаз (единствените, които предлагат ГИ за механичен инжекцион) са се отказали да го монтират на този мотор заради "проблеми, аналогични с проблемите на бензин".

Както е написал колегата xeterov, моторът е по-шумен от нормалното. Това се дължи на ангренажната верига. Не съм се качвал на стотак или A6 с този мотор, но предполагам, че са по-безшумни вътре заради по-високото ниво на шумоизолация.

Като съотношение разход/вървене определено не блести с кой знае какво предвид това, че въртящият момент на мотора идва след 3000 оборота (след пълно отваряне на дросела). Не очаквайте с този мотор да сте в състояние да изпапкате някоя Astra GSI или друга псевдовървежна кошница, но за 1.9TDI power-а му е достатъчен.

Братле, кажи къде е тоя БОШ сервиз и аз там да ида.

п.с. Сега те прочетох - к'ва е тая ангренажна верига? аз съм с ремък.

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригата свързва двата вала.

Според мен (лично мнение) в София има 2 сервиза Бош в които ще ти свършат работа.

Единия е под моста Чавдар (аз там ходя), а другия е в кв. Банишора до Затвора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...