Jump to content

по повод заключената ми тема


boko

Recommended Posts

Здравейте колеги, след доста зор и труд с един приятел решихме проблема...оказа се задръстен горивен филтър-сменихме го..свалихме и резервоара и го закарахме на пароструйка и от него изтече една гняс и ръжда...откъде се е появила тая ръжда не знам..напръскахме го с препарат и го михме 5-6 пъти и след като изсъхна го монтирахме... сложихме горивния филтър и запалихме ...та засега проблема е решен...явно олиото е ракарало боклуците от резервоара...

п.п. Към господин модеротора: какво толкова ви причини моята тема, че я заключихте....никак не е коректно и колегиално от ваша страна...все пак това е форум на потребители нали така???....или се лъжа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Към господин модеротора: какво толкова ви причини моята тема, че я заключихте....никак не е коректно и колегиално от ваша страна...все пак това е форум на потребители нали така???....или се лъжа...

Отговор от другарят модерАтор:

Уважаеми колега,

Лично на мен Вашата тема ми причини киселини, но това не е най-важното. Моето душевно и здравословно състояние не е толкова важно във форума. Обаче тъй като имам известен скромен опит като хигиенист във техническата част на форума, бях наясно с грозната сцена, която щеше да последва във Вашата тема. Нещо, което е крайно неприемливо от моя гледна точка и гледната точка на една голяма част от потребителите. А ако си бяхте направили труда да прочетете точно този раздел поне повърхностно, щяхте да видите една тема, имаща нещо общо с споменатия от Вас продукт, а именно - олиото втора употреба! Можеше съвсем спокойно да напишете постче там и да опишете своите неволи, за да се поучим и ние от тях. Та така уважаеми колега. Надявам се моето обяснение да Ви е удовлетворило поне малко!

П.П. Въпреки, че грешката Ви в думата "модеротор" е очевидно несъзнателна, искам да Ви уверя, че сте напърно прав! Вече нощем се въртя като ротор от ужас, поради вълната от странни теми заливаща форума. Не е лично към Вас! :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
.......

Очевидно грешката ми е несъзнтелна...благодаря все пак за вниманието, че и аз получих уважение от Ваша страна.....а колкото до кошмарите нощем ще коментирам така: "разни хора, разни идеали" и успех...

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате боко, от това дето иска да те предпази "модоротора" нема ти се размине ...

Я кажи сега, след колко хиляди километра мислиш да върнеш олиото от двигателя и да започнеш да си пържиш отново картофи в него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......и да започнеш да си пържиш отново картофи в него?

Мани ш'ти излЕзат киселини като на модоротора :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема бе ... Боко да каже ... Чекам напътствия в технологията.

Замислих се как олиото е разкарало мръсотиите от резервоара. Сигурно щото е по хеви и е паднало на дъното и хоп ... лайната отгоре и във филтъра.

Мхм .. Така ще да е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук едно филмче

само неразбрах, каква е добавката....

Преди 3 години някъде, в един брой на Ауто-Билд, имаше статия за един голф 2 1.6 дизел, който го заредиха, директно с олио от супермаркета. Не е имал проблеми. Само дето олиото бе по-скъпо от дизела по това време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо българите все си мислят, че причината ДСГ да се правят фабрично с Дизел и бензин е част от световната конспирация. Повярвайте производителите на коли са преценили, че това е начина. Аз лично вярвам на инженерите (колеги), които с това се занимават. нали се сещате онзи хора с компютрите които се занимават с едни скучни изчисления. Направо ме напушва смях, когато поредния колега решава, че е по -умен от производителя и е набарал голямото откритие. И че ако това наистина е така всяко патентно Бюро ще го позлати. Някак си никой не се сеща, че ако можеше да вървят с олио, масло, сланина, китова мас, водород, цианкалий, вода, пръдня, въздух или нищо, отдавна щяха да са пуснати на пазара. По простата причина, че това би донесло печалба на производителя.

Все пак , както всички сте наясно, конкуренцията в бранша е голяма, и никой концерн не би пропуснал възможността да внедри съответния заместител, ако е рентабилен и икономически изгоден.

Засега печалните резултати , като описания горе говорят по-скоро за технически пречки, отколкото за пъклен заговор между петрол производителите и автомобилните концерни с цел прецакване на честни краен потребител.

П.С. Колега Боко, моля не мисли че се опитвам да те "храня". Лично на мен ми е интересно, как стигна до това прозрение да си караш колата с олио? Прочете ли някъде не от форум, а подписано от доказан автор, че това е добре за колата и че няма да излезе по скъпи плюс нервите които съпровождат всеки ремонт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истинската рецептата ти я пратих на ЛС , действай!

Благодаря. Бетон стана.

Източих олиото от двигателя.

Папкам пържени кюфтаци вече.

По твоята рецепта. Малко миришат на нафтичка, ма вкуса е превъзходен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МодерОтора е обиден и огОрчен. Па стана панаира! Точа манарчето и ша има гола сеч! :hilezh:

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МодерОтора е обиден и огОрчен.

Щот не яде от кифтаците на ИнкозитУ :hilezh:

А колко бира пият, ако не е тайна? Да не влезем в преразход с биричките ...

Редактирано от tita
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук едно филмче

само неразбрах, каква е добавката....

Преди 3 години някъде, в един брой на Ауто-Билд, имаше статия за един голф 2 1.6 дизел, който го заредиха, директно с олио от супермаркета. Не е имал проблеми. Само дето олиото бе по-скъпо от дизела по това време.

Спирт на не керосинова основа ,заради данаците в Англия , но в България това не е проблем така, че използвай обикновен .

Темата за мен представлява едно оплакване срещу модератора ,защото аз дразнах едно лс. на автора ,...... освен ако нефтените компании не са го подкупили :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Здравейте колеги, след доста зор и труд с един приятел решихме проблема...оказа се задръстен горивен филтър-сменихме го..свалихме и резервоара и го закарахме на пароструйка и от него изтече една гняс и ръжда...откъде се е появила тая ръжда не знам..напръскахме го с препарат и го михме 5-6 пъти и след като изсъхна го монтирахме... сложихме горивния филтър и запалихме ...та засега проблема е решен...явно олиото е ракарало боклуците от резервоара...

п.п. Към господин модеротора: какво толкова ви причини моята тема, че я заключихте....никак не е коректно и колегиално от ваша страна...все пак това е форум на потребители нали така???....или се лъжа...

Следващия пат опитаи да се изпикаеш в резервлара :bia::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия пат опитаи да се изпикаеш в резервлара :unsure::hilezh:

да бе ..му се омирише пикалото на кифтета ..а после кифтетата на пишки :flehan:

PS a резервлара би трябвало да е резервоара :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...