Jump to content

Смяна на табло


netizen

Recommended Posts

повече от някой...

Може на тези хора да им са толко възможностите, знаеш ли?

Недко, придаваш още повече стил в тази наистина красива кола :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

проблема беше в ABS модула ...

Колега, как така е имало проблем в АБС-а, питам понеже това явление се случи и при мен днес. сложих новото табло от А6 на една 100-тица и лампата на АБС-а светна както и тази на нивото на спир.течност. Но въпреки това проблеми с АБС-а нама спира си нормално.????? къде е проблема??? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как така е имало проблем в АБС-а, питам понеже това явление се случи и при мен днес. сложих новото табло от А6 на една 100-тица и лампата на АБС-а светна както и тази на нивото на спир.течност. Но въпреки това проблеми с АБС-а нама спира си нормално.????? къде е проблема??? :hilezh:

темата е от преди две години колега ...

дано да ти отговорят де

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как така е имало проблем в АБС-а, питам понеже това явление се случи и при мен днес. сложих новото табло от А6 на една 100-тица и лампата на АБС-а светна както и тази на нивото на спир.течност. Но въпреки това проблеми с АБС-а нама спира си нормално.????? къде е проблема??? :hilezh:

Колега не е от АБС модула, просто електрониката на двете табла е несъвместима, освен АБС-а не работи и уреда за температурата на водата, дори и на студен двигател стрелката се качва на 90 градуса и застава там, това означава че не мери коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как така е имало проблем в АБС-а, питам понеже това явление се случи и при мен днес. сложих новото табло от А6 на една 100-тица и лампата на АБС-а светна както и тази на нивото на спир.течност. Но въпреки това проблеми с АБС-а нама спира си нормално.????? къде е проблема??? :hilezh:

ABS си работи, но свети лампата постоянно. Разликата идва от това, че на А6 управлението е в таблото. А температура мери коректно, поне моето табло, мисля че при дизелите има проблем с температурата, но и там имаше лекуване - махаше се нещо от уреда... не помня какво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да попитам и аз,какви ще са ми ядовете при поставяне на табло с допълнителните уреди от 100 Ц4 с 4-ри цилиндров мотор ААД с механичния показател на километрите/не електронния като на А6 Ц4/ на 100 Ц4 ,но с 5-цилиндров мотор.Дали ще има изненади при поставянето му,че много ме дразни тази дупка на таблото :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-малкото няма да ти отчита точно оборотомера заради разликата в броя на цилиндрите :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не знам дали на таблото на 100-тицата нямаше някакви дип-суич ключета за гласене на броя на цилиндрите ...

Редактирано от netizen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а има ли възможност да се постави моето табло комбинация с уредите на другото от 4 цилиндровия мотор.Така един вид от другото табло ще използвам само трите уреда,но ще имам 2 часовника,единя на оборотмера и един на допълнителните уреди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а има ли възможност да се постави моето табло комбинация с уредите на другото от 4 цилиндровия мотор.Така един вид от другото табло ще използвам само трите уреда,но ще имам 2 часовника,единя на оборотмера и един на допълнителните уреди.

Не съм сигурен че двата часовника ще работят заедно но защо на мястото на аналоговия часовник не сложиш волтметър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи според вас може,аз също съм се замислил за волтметър,но на първо време докато е намеря ще е с два часовника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече притежавам табло със допълнителните уреди на 100 Ц4,това табло има допълнително ключе точно над показателя за гориво което позволява да се коригира за каъв мотор ще се ползва,има 5-6 положения.

Предполагам,че ще ползвам основното тяло от моето табло,защото на това леко е започнало да се белят циферблатите около километража,не се забелязва много,но моето е перфектно.

Проблема сега е друг,къде да поставя датчиците за налягане на маслото и температурата.Взех превантивно цялата конзола на която са сложени самите датчици,но дали ще стане на моя блок.Както знаете на двулитровите мотори гледано отпред масления филтър и конзолата са отдясно,на на петцилиндровите е от ляво под колекторните тръби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори да не стане, Емо и Спас имат доста разглобени Ц4- ки, все някой ще ти намери конзолата за бензиновия мотор :unsure:

Първо провери дали нямаш тапа за датчика за температурата, при този за налягането е лесно - отвиваш стария за ниско налягане и завиваш новия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма тапа, директно на блока се завива филтъра

е това е разковничето при 5-ка,масления филтър се завива директно за блока,а на 4 цилиндровите е на конзола.

Аз тази конзола я имам,на нея са завити датчиците,но на 5-ка няма къде да се постави.От там идва въпроса-къде да завия датчиците.Ще звънна на Спас да го питам,той имаше 5-к с такова табло,но му беше продал таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може да ми прати или качи снимка на 5-к със табло с допълнителните уреда за да видя къде са датчиците за налягане и температура на маслото,днес говорих със Спас ,има една Б4 с 5-к,но нещо не можа да и отвори капака за да погледне,по негови думи датчиците са под термостата.

На моя мотор под термостата има 2 датчика които са вързани с температурните датчици на тройника,но не знам кой за какво е от двата.Има и разлика от този който имам аз,един доста голям с нещо като кутийка на него/за налягане/.

Мисля,че се вкарах в някакъв филм с монтажа на това табло. :respekt:

Всяка информация относно разположение на дачици на ААР мотор ще ми е от полза. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече се купува и датчик за външната температура с окабеляването без дисплея на нормална цена.

След като се опитах да разгадая буксите видях ,че имам една жълта букса в повече и като проследих разбрах че е за дисплейчето което показва външната температура,но нямам датчика който я отчита.

Всичко друго е разгадано,само трябва да монтирам таблото,но на това скапано време не ми се занимава.Имам едно гаражче което мога да използвам,но е много малко и тъмно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък 'хинт'- датчика за климатроника е напълно същия, така че ако видиш Б4/Ц4 с климатроник на части, около филтъра на парното ще намериш и въпросния датчик :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде във форума видях да се продават табла на части.

Потърси в купувам/продавам.

На мен ако не ми върши работа,ще ти пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...