Караконджул Публикувано 27 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2008 повече от някой...Може на тези хора да им са толко възможностите, знаеш ли?Недко, придаваш още повече стил в тази наистина красива кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
policevidin Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 проблема беше в ABS модула ...Колега, как така е имало проблем в АБС-а, питам понеже това явление се случи и при мен днес. сложих новото табло от А6 на една 100-тица и лампата на АБС-а светна както и тази на нивото на спир.течност. Но въпреки това проблеми с АБС-а нама спира си нормално.????? къде е проблема??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 (Редактирано) Колега, как така е имало проблем в АБС-а, питам понеже това явление се случи и при мен днес. сложих новото табло от А6 на една 100-тица и лампата на АБС-а светна както и тази на нивото на спир.течност. Но въпреки това проблеми с АБС-а нама спира си нормално.????? къде е проблема??? темата е от преди две години колега ...дано да ти отговорят де Редактирано 4 Март 2010 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 Колега, как така е имало проблем в АБС-а, питам понеже това явление се случи и при мен днес. сложих новото табло от А6 на една 100-тица и лампата на АБС-а светна както и тази на нивото на спир.течност. Но въпреки това проблеми с АБС-а нама спира си нормално.????? къде е проблема??? Колега не е от АБС модула, просто електрониката на двете табла е несъвместима, освен АБС-а не работи и уреда за температурата на водата, дори и на студен двигател стрелката се качва на 90 градуса и застава там, това означава че не мери коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 5 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Колега, как така е имало проблем в АБС-а, питам понеже това явление се случи и при мен днес. сложих новото табло от А6 на една 100-тица и лампата на АБС-а светна както и тази на нивото на спир.течност. Но въпреки това проблеми с АБС-а нама спира си нормално.????? къде е проблема??? ABS си работи, но свети лампата постоянно. Разликата идва от това, че на А6 управлението е в таблото. А температура мери коректно, поне моето табло, мисля че при дизелите има проблем с температурата, но и там имаше лекуване - махаше се нещо от уреда... не помня какво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 да попитам и аз,какви ще са ми ядовете при поставяне на табло с допълнителните уреди от 100 Ц4 с 4-ри цилиндров мотор ААД с механичния показател на километрите/не електронния като на А6 Ц4/ на 100 Ц4 ,но с 5-цилиндров мотор.Дали ще има изненади при поставянето му,че много ме дразни тази дупка на таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Най-малкото няма да ти отчита точно оборотомера заради разликата в броя на цилиндрите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 9 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 (Редактирано) Не знам дали на таблото на 100-тицата нямаше някакви дип-суич ключета за гласене на броя на цилиндрите ... Редактирано 9 Март 2010 от netizen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 а има ли възможност да се постави моето табло комбинация с уредите на другото от 4 цилиндровия мотор.Така един вид от другото табло ще използвам само трите уреда,но ще имам 2 часовника,единя на оборотмера и един на допълнителните уреди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 а има ли възможност да се постави моето табло комбинация с уредите на другото от 4 цилиндровия мотор.Така един вид от другото табло ще използвам само трите уреда,но ще имам 2 часовника,единя на оборотмера и един на допълнителните уреди.Не съм сигурен че двата часовника ще работят заедно но защо на мястото на аналоговия часовник не сложиш волтметър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Ще работят, но ще може да сверява само заводския- лично тествано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 значи според вас може,аз също съм се замислил за волтметър,но на първо време докато е намеря ще е с два часовника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 10 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 може а с волтмер са предимно от дизелови 6-ци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 11 Март 2010 Доклад Share Публикувано 11 Март 2010 вече притежавам табло със допълнителните уреди на 100 Ц4,това табло има допълнително ключе точно над показателя за гориво което позволява да се коригира за каъв мотор ще се ползва,има 5-6 положения.Предполагам,че ще ползвам основното тяло от моето табло,защото на това леко е започнало да се белят циферблатите около километража,не се забелязва много,но моето е перфектно.Проблема сега е друг,къде да поставя датчиците за налягане на маслото и температурата.Взех превантивно цялата конзола на която са сложени самите датчици,но дали ще стане на моя блок.Както знаете на двулитровите мотори гледано отпред масления филтър и конзолата са отдясно,на на петцилиндровите е от ляво под колекторните тръби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 11 Март 2010 Доклад Share Публикувано 11 Март 2010 Дори да не стане, Емо и Спас имат доста разглобени Ц4- ки, все някой ще ти намери конзолата за бензиновия мотор Първо провери дали нямаш тапа за датчика за температурата, при този за налягането е лесно - отвиваш стария за ниско налягане и завиваш новия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 11 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2010 няма тапа, директно на блока се завива филтъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 11 Март 2010 Доклад Share Публикувано 11 Март 2010 няма тапа, директно на блока се завива филтърае това е разковничето при 5-ка,масления филтър се завива директно за блока,а на 4 цилиндровите е на конзола.Аз тази конзола я имам,на нея са завити датчиците,но на 5-ка няма къде да се постави.От там идва въпроса-къде да завия датчиците.Ще звънна на Спас да го питам,той имаше 5-к с такова табло,но му беше продал таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 Някой може да ми прати или качи снимка на 5-к със табло с допълнителните уреда за да видя къде са датчиците за налягане и температура на маслото,днес говорих със Спас ,има една Б4 с 5-к,но нещо не можа да и отвори капака за да погледне,по негови думи датчиците са под термостата.На моя мотор под термостата има 2 датчика които са вързани с температурните датчици на тройника,но не знам кой за какво е от двата.Има и разлика от този който имам аз,един доста голям с нещо като кутийка на него/за налягане/.Мисля,че се вкарах в някакъв филм с монтажа на това табло. Всяка информация относно разположение на дачици на ААР мотор ще ми е от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 вече се купува и датчик за външната температура с окабеляването без дисплея на нормална цена.След като се опитах да разгадая буксите видях ,че имам една жълта букса в повече и като проследих разбрах че е за дисплейчето което показва външната температура,но нямам датчика който я отчита.Всичко друго е разгадано,само трябва да монтирам таблото,но на това скапано време не ми се занимава.Имам едно гаражче което мога да използвам,но е много малко и тъмно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Малък 'хинт'- датчика за климатроника е напълно същия, така че ако видиш Б4/Ц4 с климатроник на части, около филтъра на парното ще намериш и въпросния датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 15 Март 2010 Доклад Share Публикувано 15 Март 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juli72 Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 (Редактирано) някои да има да продава или да подарява уред за бензина дето показва 0888557335 Редактирано 17 Март 2010 от juli72 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 някъде във форума видях да се продават табла на части.Потърси в купувам/продавам.На мен ако не ми върши работа,ще ти пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване